بازی

Echoes Of Wisdom زلدا را برای همیشه تغییر خواهد داد

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom به راحتی نقطه برجسته من در Direct این هفته بود، که قبلاً با افشاگری های عالی، به روز رسانی های خوش آمدگویی و چند شگفتی جالب همراه بود. انتظار دارید عناوین جدید Zelda در این موارد بسیار گهگاه ظاهر شوند، اما تجربه دیگری که زیبایی شناسی بیداری لینک را به خود می گیرد قطعاً در کارت بینگو من نبود. با این حال اینجاست، و بهترین بخش؟ شما در نقش پرنسس زلدا بازی می کنید.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

ما سال‌هاست که از نینتندو التماس می‌کنیم که به ما اجازه دهد به عنوان شاهزاده خانم بازی کنیم، و Tears of the Kingdom فرصتی عالی برای تحقق این درخواست به نظر می‌رسد. اما با وجود ایفای نقش بزرگ او در روایت، ما هرگز واقعاً این شانس را نداشتیم که در کفش های زلدا راه برویم. همه اینها با Echoes of Wisdom تغییر می کند، که این تصور را به من می دهد که نینتندو به خواسته های ما گوش می دهد و در نهایت تصمیم گرفته است که آنها را برآورده کند.



تریلر رونمایی به طرز لذت بخشی بی تکلف است، زیرا در ابتدا فکر می کردم نینتندو در حال انتشار یک بازسازی دو بعدی دیگر است. لینک را می توان مشاهده کرد که پس از عجله به جنگ، یک دشمن عمومی را با مجموعه سلاح های معمول خود شکست می دهد تا شاهزاده خانم را آزاد کند، اما یک انرژی تاریک عجیب از روی زمین بلند می شود و او را به طور کامل می بلعد. چند ثانیه مانده به کریستالی که شاهزاده خانم را زندانی می کند تیری پرتاب می کند تا او را آزاد کند. او ظاهر می شود تا متوجه شود که قهرمانش هیچ جا دیده نمی شود و در بازگشت به دنیای Hyrule، تبدیل به یک قهرمان جدید می شود.

نینتندو مستقیماً همه چیزهایی را که می‌دانیم The Legend of Zelda است را زیر و رو می‌کند، جایی که هر تصمیمی باعث می‌شود که با لذت به اطراف نگاه کنیم زیرا آیتم‌ها، شخصیت‌ها و مکانیک‌هایی که پس از دهه‌ها شرطی‌سازی به آن عادت کرده‌ایم باید دوباره یاد بگیرند. دوست داشتم ببینم که بعد از ویستای افتتاحیه و کارت عنوان، چند شوالیه را می توان دید که در حال اجرا روی صفحه نمایش هستند تا زلدا را بررسی کنند. این مانند پایان یک بازی عادی زلدا در گذشته است، اما اکنون، آغاز یک ماجراجویی کاملاً جدید است.


لینک اغلب به‌عنوان یک شوالیه درهم و برهم به تصویر کشیده می‌شود که تلاش می‌کند هر کاری که در توان دارد برای یافتن و نجات شاهزاده خانم انجام دهد، اما در Echoes of Wisdom ما وارد قلمرویی خواهیم شد که مدت‌هاست توسط قهرمان زمان نجات داده شده است و به سرعت توسط قهرمان زمان تصرف شده است. یک نیروی شیطانی دیگر

من نمی‌دانم چه انتظاری داشته باشم، حتی اگر سال‌ها از عمرم را صرف این موضوع کرده‌ام که دقیقاً چه بازی‌هایی را که مرکز قابل بازی Zelda می‌توان به نمایش گذاشت، گذراند. اکنون اینجاست، من در مسیر روحی ام متوقف شده ام.

بازی Echoes of Wisdom میانگین بازی زلدا شما نیست

Echoes of Shadow - زلدا با استفاده از Tri یک هیولا را احضار می کند


هر زمان که قرار بود زلدا به‌عنوان یک شخصیت قابل بازی که فراتر از Smash Bros یا یک اسپین‌آف تصادفی است معرفی شود، باید درباره نحوه عملکرد او در سریال‌های اصلی صحبت می‌کرد. شما نمی توانید قبل از استعفا به او یک شمشیر و سپر بدهید و اساساً او را به نسخه ای از لینک مبادله شده با جنسیت تبدیل کنید، در حالی که تبدیل او به یک کهن الگوی جادویی عمومی که بسیار حساس به حملات است احساس تنبلی می کند. از آنچه تاکنون دیده‌ایم، Echoes of Wisdom در نقطه‌ای میانی قرار دارد و من کاملاً برای آن اینجا هستم.

زلدا به سرعت با پری مرموز به نام تری ملاقات می کند که نقش یک میله جادویی دستی را ایفا می کند، اما به جای اینکه طلسم های عنصری عمومی را از بین ببرد، می تواند پژواک اشیاء، هیولاها و چیزهای دیگر را از سراسر جهان باز فراخواند. در ظاهر، به نظر می‌رسد که این یک رویکرد آزاد مشابه برای پلتفرمینگ و مبارزه است که در Breath of the Wild و Tears of the Kingdom دیده می‌شود. شما می توانید دستور العمل های جدیدی را از سراسر Hyrule یاد بگیرید و آنها را در هر رویارویی جنگی یا سناریوی معمایی که دوست دارید بگنجانید، به این معنی که احتمالاً هیچ راه واحدی برای حل هر چیزی که با آن برخورد می کنید وجود ندارد. این سطحی از خلاقیت است که ما از زمان پیوند بین دنیاها در 3DS در یک Zelda دو بعدی ندیده‌ایم و این کار را حتی فراتر می‌برد.


اما چیزی که من بیش از همه در مورد آن هیجان زده هستم این است که وقتی Echoes of Wisdom در سپتامبر امسال عرضه شود، چگونه زلدا را به عنوان یک شخصیت درک خواهیم کرد. ناگهان، ما دیگر هر سال درخواست زلدای قابل بازی نخواهیم کرد، زیرا بالاخره او اینجاست. در عوض، مکالمات به این سوق داده می‌شود که او می‌تواند بعداً چه نوع بازی را هدایت کند، یا اینکه چگونه این نقش می‌تواند در داخل یا خارج از ورودی‌های اصلی تکامل یا تغییر یابد. من همیشه The Legend of Zelda را بازی لینک می دانستم، اما داستان زلدا، از زمان نسب و نجات او، همیشه در مرکز هر روایت قرار دارد.

در Echoes of Wisdom، ممکن است جنبه دیگری از Link را نیز ببینیم که به ندرت امکان پذیر است، زیرا به ندرت کنترل او را از دست می دهیم. وقتی توسط یک شرور شیطانی دستگیر می‌شود، چگونه عمل می‌کند، و آیا نقش او در مقایسه با زلدا زمانی که خانواده سلطنتی نیست، متفاوت خواهد بود؟ خدا را شکر که در ماه سپتامبر منتشر می شود و من برای پاسخ به این سوالات زیاد منتظر نخواهم بود.


پژواک خرد - زلدا در زندان

با این حال، زمانی که گرد و غبار فروکش کند، ما در دنیایی زندگی خواهیم کرد که در آن زلدا اکنون نه تنها در یک کمئو یا یک کراس اوور، بلکه در یک بازی کاملاً متعلق به او قابل بازی است. آزمایش‌های بصری و مکانیکی همیشه به درخشش Hyrule کمک کرده‌اند، و با Zelda در راس آن، امیدوارم Echoes of Wisdom درخشان‌تر از همیشه بدرخشد.

بعدی: Elden Ring اکنون یک حالت آسان دارد و در واقع کار می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا