بازی

بهترین بازی های رایگان Oculus Quest

نکات برجسته

  • بازی‌های رایگان در Oculus Quest تجربیات مختلفی را ارائه می‌کنند، از نقاشی سه بعدی گرفته تا بازی‌های پلتفرم و ترسناک.

  • دموها به بازیکنان این امکان را می‌دهند که بازی‌ها را قبل از خرید امتحان کنند و به آن‌ها در انتخاب آگاهانه کمک می‌کنند.

  • بازی‌های چند نفره مانند Vertical Shift و Mission X فرصت‌هایی را برای بازی با دوستان و رقابت با دیگران در واقعیت مجازی فراهم می‌کنند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

همه در مورد امکانات واقعیت مجازی رویاهای کمی داشته اند. هدست های VR مقرون به صرفه تر می شوند، بنابراین می توانید رویاهای خود را در اتاق نشیمن خود تجربه کنید. با این حال، کنسول هایی مانند هدست Oculus Quest هنوز نسبتاً جدید هستند، بنابراین اگر بسیاری از آنها را خریداری کنید، بازی ها هزینه زیادی دارند.

مربوط

بهترین بازی های ترسناک در Oculus Quest

اگر از طرفداران وحشت هستید، هیچ چیز بهتر از تجربه ترس در واقعیت مجازی نیست.

خوشبختانه، بازی‌های رایگان در هر هدست واقعیت مجازی موجود است، و Oculus Quest مجموعه‌ای از پیشنهادات عالی دارد که می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافی به آن‌ها بپردازید. حتی بازی های چند نفره رایگان در Oculus Quest وجود دارد که می توانید با همه دوستان خود بازی کنید. در اینجا بهترین بازی‌های Oculus Quest وجود دارد که می‌توانید به صورت رایگان بازی کنید.

تعداد انگشت شماری از بازی های این لیست از طریق SideQuest در دسترس هستند. این یک کتابخانه و فروشگاه بازی است که مستقل از متا کار می کند. به این ترتیب، بازی های رایگان و پولی را ارائه می دهد که در فروشگاه Meta Quest در دسترس نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از SideQuest، به وب سایت رسمی آنها مراجعه کنید.

سایر بازی ها فقط از طریق Meta App Lab در دسترس هستند. این بدان معنی است که آنها را می توان در فروشگاه متا کوئست یافت، اما فقط با جستجوی نام دقیق.

به روز شده در 20 ژوئن 2024 توسط براندن لیزاردی: Meta Quest به تدریج در حال تبدیل شدن به یک فضای بازی پررنگ‌تر است و هر ماه بازی‌های بیشتری بر روی پلتفرم VR منتشر می‌شود. ما مراقب هر بازی جدیدی با قیمت صفر دلار بوده‌ایم. و ما یکی را پیدا کردیم که ارزش وقت شما را دارد! Big Ballers VR یک بازی ورزشی رایگان است که دارای چندین ورزش مختلف است، همه با تمرکز اجتماعی مثبت. ما آن را دوست داشتیم، بنابراین ما آن را به لیست اضافه می کنیم!

برنامه ها و دموهای رایگان

تتریس افکت، سوپر داغ، هیبریس، فقط 15 دقیقه در یک زمان

بازیکن فوق داغ که با چوب بیسبال به دشمن ضربه می زند

اگرچه تجربه یک بازی کامل عالی است، اما می توانید بسیاری از برنامه های کوچکتر را نیز برای دانلود رایگان پیدا کنید، مانند برنامه یوتیوب یا دموهای بازی. اگر به دنبال آنها باشید، تجربیات واقعیت مجازی زیادی در مرورگر Oculus و برنامه YouTube وجود دارد.

علاوه بر این، نمایش‌های نمایشی راهی عالی برای دریافت این احساس از بازی‌هایی است که برایتان سرگرم کننده است تا بتوانید هنگام خرید بازی‌های جدید انتخابی آگاهانه داشته باشید. Creed: Rise To Glory، Superhot، Space Pirate Trainer، Beat Saber و بسیاری دیگر از بازی های نمایشی به صورت رایگان در دسترس هستند، بنابراین اگر می خواهید چیزی کاملاً جدید را امتحان کنید، همیشه چیزی برای بازی دارید.

Big Ballers VR

هنر کلیدی Big Ballers VR یک بازیکن بیسبال و بسکتبال در کنار طلسم

ویترین فروشگاه موجود

فروشگاه متا کوئست

تعداد زیادی تیرانداز رایگان برای بازیکن وجود دارد. و در حالی که صحنه‌های علمی تخیلی و بازی‌های تگ جنگلی سرگرم‌کننده هستند، گاهی اوقات می‌خواهید چیزی کمی بیشتر در واقعیت (حتی اگر مجازی) باشد. شما نیاز به ورزش های قدیمی دارید! اینجاست که Big Ballers VR وارد می‌شود. این بازی ورزشی رایگان بازی‌های مختلف، از بسکتبال تا بیسبال را ارائه می‌دهد. حتی ورزش هایی دارد که با حروف مختلف شروع می شود.

همچنین تمرکز زیادی روی جامعه وجود دارد و بازی‌های دوستانه با گیمرهای VR همفکر در مسابقات آنلاین تشویق می‌شود. این را با تعداد زیادی از گزینه های سفارشی سازی جفت کنید، و به فضایی عالی برای یافتن هویت مجازی فرد در یک محیط ورزشی محور تبدیل می شود. بهترین از همه: بازی کاملاً رایگان است.

NoClip VR

اتاق های پشتی با چشمان خودت

هنر تبلیغاتی noclip VR از افراد در کت و شلوار hazmat

ویترین فروشگاه موجود

فروشگاه متا کوئست، ساید کوئست

برای کسانی که آشنا نیستند، The Backrooms یک روایت ترسناک به سبک ویکی است که درباره مجموعه‌ای از مناظر بین واقعیت است. شناخته شده ترین طبقه، طبقه اول است، جایی که پیچ و خم بی پایان راهروهای اداری زرد رنگ، هیولای عجیبی را پنهان کرده است. هیچ جا امن نیست، هر منبع کمیاب است، و هیچ راه گریزی وجود ندارد… درست است؟

NoClip VR یک اقتباس توسط طرفداران از چندین طبقه در Backrooms است. از هیولاها فرار کنید، در پیچ و خم ها حرکت کنید و در چند نفره به دوستان خود بپیوندید. اگر از طرفداران روایت های ترسناکی هستید که ارائه می دهد، این یک راه منحصر به فرد برای تجربه مستقیم آن ارائه می دهد. کسانی که از آن لذت می برند می توانند با خرید یک DLC اختیاری که الگوهای hazmat و سطوح جدید بیشتری را اضافه می کند، از توسعه دهندگان حمایت کنند.

OpenBrush

چه کسی به یک استودیوی هنری تمیز نیاز دارد؟

جنگل براش باز با گیاهان

ویترین فروشگاه موجود

Meta App Lab، SideQuest

نقاشی به خودی خود یک سرگرمی سرگرم کننده است، اما در محیط واقعیت مجازی سه بعدی که در آن می توانید به دلخواه خود رنگ آمیزی کنید، حتی جالب تر است. بازی SideQuest Open Brush به شما این امکان را می‌دهد که در فضایی سه‌بعدی که در آن چیزها از طریق تصاویر زنده می‌شوند، که بسیار هیجان‌انگیزتر از چیزهای معمولی است، خیال‌پردازی‌های خود را از نقاشی انجام دهید.

با داشتن یک اتاق کامل برای درخشش خلاقیت شما، خیلی سریع عاشق Open Brush خواهید شد. اگر هنر را دوست دارید، Open Brush یکی از بهترین بازی‌های Oculus Quest است که برای استفاده شما در دسترس است، و رایگان است، که در بالای برنامه‌ای تماشایی است.

انبار جن زده

شخصیت انبار خالی از سکنه در حال کاوش در ساختمان

ویترین فروشگاه موجود

SideQuest

بازی های ترسناک شاید شدیدترین شکل سرگرمی واقعیت مجازی باشند. این به این دلیل است که صحنه های وحشتناکی که می بینید بسیار واقعی هستند و شما در مرکز آن قرار می گیرید تا از نزدیک و شخصی با فضای شبح آور تعامل داشته باشید. به این ترتیب، بازی‌های ترسناک به ندرت در مورد VR رایگان هستند، اما این مشکلی برای Haunted Warehouse نیست.

در این ماجراجویی، تنها با هدست خود، یک انبار تاریک را کشف خواهید کرد تا با شما همراه باشد. کشف و تعامل با دشمن در داخل مطمئناً به شما خزش می دهد، و این به شما بستگی دارد که قبل از اینکه خیلی دیر شود از آن تاریکی فرار کنید. اگر ترس و وحشت مورد علاقه شماست، Haunted Warehouse for the SideQuest ارزش یک بازی را دارد.

تغییر عمودی

پلتفرم علمی تخیلی در بهترین حالت

کاراکتر تغییر عمودی در حال پرواز در اطراف شهر

ویترین فروشگاه موجود

Meta App Lab، SideQuest

Vertical Shift یک بازی ورزشی شدید رایگان برای Oculus Quest است. دارای چندین حالت از جمله حالت مسابقه و حتی برچسب فریز است. هر حالت چند نفره است، بنابراین می توانید در هر زمان با 9 بازیکن دیگر رقابت کنید و اگر دوستان زیادی دارید که دارای Oculus Quest نیز هستند، تجربه بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

مربوط

بهترین بازی های واقعیت مجازی چند نفره

با سایر بازیکنان در گیم پلی گیج کننده و درخشان VR غوطه ور شوید.

شما یک لباس زنیت دارید که به شما کمک می‌کند در اطراف حرکت کنید، که به شما امکان می‌دهد با استفاده از گلایدر و جت تقویت‌کننده در هوا پرواز کنید و در عین حال معادل یک قلاب قلاب را نیز به شما می‌دهد. با چندین حالت و سیستم حرکتی بسیار سرگرم کننده، هرگز از تغییر عمودی خسته نخواهید شد.

اسکادران یک

چند سگ جنگ بین ستاره ای جامد

اسکادران یک شخصیت خلبانی یک سفینه فضایی

ویترین فروشگاه موجود

Meta App Lab، SideQuest

بازی‌های جنگی با موضوع فضایی امروزه بسیار محبوب هستند. آنها در حال حاضر در یک صفحه نمایش سنتی بسیار سرگرم کننده هستند، اما در واقعیت مجازی حتی بهتر هستند. در Squadron One، شما کنترل سفینه فضایی خود را به دست می گیرید و با کشتی های دیگر درگیر می شوید.

شما می توانید در چند نفره با هوش مصنوعی یا سایر بازیکنان مبارزه کنید. بازی Deathmatch در Squadron One بسیار سرگرم کننده است، به خصوص زمانی که به کنترل ها عادت کنید. حتی یک حالت آموزشی برای راه اندازی شما وجود دارد، بنابراین به راحتی می توانید وارد این تجربه شوید. اگر به دنبال یک بازی رایگان در فضا هستید، Squadron One یکی از بهترین هاست، به خصوص اگر از بازی های VR سریع لذت می برید.

در این متا بازی رسمی یک دوست ربات کوچک بسازید

یک ربات سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل در یک RV پر از فناوری به شما نگاه می کند

ویترین فروشگاه موجود

فروشگاه متا کوئست

این را تصور کنید: دهه 80 است، و شما آن را در یک RV پر از تکنولوژی مدرن (در آن زمان) به کار می گیرید. و با یک فشار یک ربات کوچک و شایان ستایش در مقابل شما زنده می شود. سپس مدت طولانی بعدی را صرف بازی با بازی‌ها، ابزارها و ابزارهای مختلف می‌کنید که فضای میز بسته شما را احاطه کرده‌اند.

در حالی که توسط Oculus توسعه نیافته بود، به طور رسمی برای هدست های Quest توسط این شرکت راه اندازی شد. نگرانی در مورد کیفیت آشکار است، زیرا این یکی از جذاب ترین تجربیاتی است که به صورت رایگان در فروشگاه بازی Oculus Quest پیدا خواهید کرد. این یک تجربه فوق‌العاده جذاب است، با چند کار سالم. باورش سخت است که رایگان است.

هکس

اکشن پر از ربات تیراندازی

Hax VR Person Holding Gun به صورت اول شخص

ویترین فروشگاه موجود

SideQuest

Hax یک تیرانداز آینده نگر است که می توانید با استفاده از SideQuest بازی کنید. در این بازی FPS، باید با ربات‌های قدرتمند با استفاده از تفنگ‌های مختلف بجنگید، و اگر از تم آن لذت ببرید، واقعاً شگفت‌انگیز است. برای سفارشی کردن اسلحه‌ها و ساختن آن‌ها، پیوست‌های زیادی خواهید داشت.

بازی در حال حاضر در دسترسی زودهنگام قرار دارد و نسخه قابل دانلود به صورت دمو تعریف شده است. اما از آنجایی که “نسخه کامل” در دسترس نیست، این عملا تنها گزینه بازی است.

مکانیک های تیراندازی نیز بسیار سرگرم کننده هستند، که در تیراندازی های اول شخص در واقعیت مجازی به دلیل غوطه وری که در مقایسه با بازی های ویدیویی معمولی ارائه می دهند، رایج است. با تنها چند بازی تیراندازی اول شخص رایگان برای Oculus Quest که کیفیت بسیار بالایی دارند، Hax یک تجربه هیجان انگیز برای هر طرفدار بازی های FPS است.

زنده ماندن از آن

تیرانداز موج زامبی کلاسیک

زنده ماندن آن در مقابل بازی تیراندازی به زامبی های کم پلی

ویترین فروشگاه موجود

Itch.io

به دنبال یک بازی قدیمی و خوب بقای موج زامبی هستید؟ زنده ماندن دقیقا همین است. سلاح‌ها را بردارید، به انبوهی از ارواح که می‌روند شلیک کنید و بین آن‌ها دوباره بارگیری کنید. این یک فرمول ساده و آسان برای دنبال کردن است که همیشه سرگرم کننده است.

گرافیک هیچ جایزه ای نمی برد. اما آنها ثابت هستند و به موضوع و سبک وفادار هستند. چه لبه های خشنی که دارد به راحتی قابل بخشش است که چقدر سرگرم کننده (و رایگان) بازی است.

این بازی را می توان در SideQuest یافت اما به صفحه Itch.io پیوند دارد. برای نصب فایل APK را در Quest خود دانلود و اجرا کنید.

Ultimechs

Rocket League Without The Wheels

گیم‌پلی Ultimechs که دو ماشین‌کار را در حال دفاع از دروازه در میدان نئون لیزری نشان می‌دهد

ویترین فروشگاه موجود

Meta App Lab

Rocket League را انتخاب کنید و ماشین ها را با ماشین های انسان نما جایگزین کنید. آن را به VR بیندازید و Ultimechs خواهید داشت. این بازی رایگان چند نفره «ورزشی» به شما امکان می‌دهد ماشین‌های غول پیکر خود را بسازید و سفارشی کنید. سپس این ماشین ها در یک میدان بزرگ با اهداف در هر طرف قرار می گیرند. با پرش از نقطه ای به نقطه دیگر، باید به توپ غول پیکر بازی حمله کنید و آن را به سمت دروازه حریف بفرستید.

اگر از آن دسته ای هستید که با یک بازی چندنفره رقابتی خوب جذب می شوید، این کاملا شما را به سمت خود جذب می کند. یادگیری آن آسان است اما تسلط بر آن دشوار است، که باعث می شود بازی مجدد فوق العاده ای برای یک عنوان رایگان ایجاد شود. همانطور که می گویند “فقط یک بازی دیگر”.

V-Speedway

یک بازی مسابقه ای که نیازی به علمی تخیلی ندارد

رانندگی شخصیت V-Speedway در VR

ویترین فروشگاه موجود

Meta App Lab

V-Speedway یک بازی فوق‌العاده است که اگر معمولاً از بازی‌های مسابقه‌ای لذت می‌برید، شروع به کار می‌کند. شما می توانید به صورت اول شخص رانندگی کنید و در اطراف هر یک از مسیرهای هیجان انگیز مسابقه ای خواهید داشت. اگر می خواهید مهارت خود را در مقابل دیگران آزمایش کنید، حتی تابلوهای امتیازات آنلاینی وجود دارند که می توانند پیشرفت شما را با سایر بازیکنان مقایسه کنند.

مربوط

بهترین بازی های مسابقه ای در Oculus Quest

دست و پنجه نرم کنید – این بازی‌های مسابقه‌ای واقعیت مجازی در Oculus Quest شما را روی لبه صندلی‌تان خواهند داشت.

چه بخواهید Time Attack، Single Race را بازی کنید یا فقط بدون محدودیت در مسیرها بچرخید، در V-Speedway چیزی برای همه وجود دارد. مزیت نهایی V-Speedway این است که دارای سفارشی سازی اضافی است، از جمله توانایی تغییر دادن فرمان در کدام سمت خودرو.

کشف

بازی Sandbox مانند Minecraft

ساختمان اکتشاف در نزدیکی یک جنگل

ویترین فروشگاه موجود

Meta App Lab، SideQuest

در حالی که بازی در SideQuest و App Lab در دسترس است، نسخه App Lab 10 دلار قیمت دارد، در حالی که نسخه SideQuest رایگان است. نسخه پولی محدودیت های کمتری در منابع دارد و می تواند چند نفره را پشتیبانی کند.

Discovery یک بازی ساخت پایه رایگان با حالت خلاقانه است. شما می‌توانید از بلوک‌ها برای ساختن در دنیای سه‌بعدی استفاده کنید و به دلخواه بسازید، صرف نظر از اینکه می‌خواهید یک کلبه کوچک بسازید یا یک شهر بزرگ. با خلاقیت بسیار زیادی که باید از آن استفاده کنید، چیزهای زیادی برای ساختن شما وجود دارد.

اگر دوست ندارید به تنهایی بسازید، Discovery عالی است زیرا می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید. همچنین بیش از 200 متریال ساختمانی مختلف برای استفاده وجود دارد، بنابراین ساختمان‌های شما نیز لمس منحصر به فردی خواهند داشت. اگر بازی‌های پایه‌سازی خارج از واقعیت مجازی را دوست دارید، پس از غوطه‌ور شدن در هدست Oculus Quest، از سرگرمی Discovery شگفت‌زده خواهید شد.

ماموریت XVR

تگ لیزری بازسازی شده

ماموریت X بازیکن با هدف گرفتن یک تپانچه

ویترین فروشگاه موجود

Meta App Lab

برچسب لیزری بازی‌ای است که اکثر مردم از آن لذت می‌برند، به همین دلیل است که یک پیش‌فرض خوب برای یک بازی VR در خانه ایجاد می‌کند. Mission X این مفهوم را با آوردن اکشن مستقیماً به هدست شما با مکانیک های تیراندازی اول شخص زنده می کند.

Mission X دارای یک حالت چند نفره با حداکثر نه بازیکن دیگر است که به شما امکان می دهد با دوستان خود برای یک بازی تگ لیزری قدیمی ارتباط برقرار کنید. با نقشه های فراوانش، هرگز از نبرد در Mission X خسته نخواهید شد، به همین دلیل است که یکی از سرگرم کننده ترین بازی های Oculus Quest است که می توانید به صورت رایگان بازی کنید.

خدایان جاذبه

کیهان را کنترل کنید

گیم پلی Gods Of Gravity در فضا

ویترین فروشگاه موجود

فروشگاه متا کوئست

Gods Of Gravity یک بازی فضایی با پیچش های منحصر به فرد است. اولاً، شما در فضا هستید و می توانید اجرام آسمانی مانند خورشید را کنترل کنید. شما می توانید سیارات و سایر اجرام را پس از ارسال کشتی به آنها کنترل کنید، بنابراین حداقل می توان گفت که تجربه هیجان انگیزی است.

مربوط

13 بهترین بازی بوکس VR

این بازی‌ها بهترین نمونه‌هایی از نحوه تبدیل بوکس به یک ورزش سرگرم‌کننده برای کشف در واقعیت مجازی هستند.

حتی می توانید با دوستان خود وارد رقابتی شوید تا ببینید کدام یک از شما می تواند کنترل بیشترین اجرام آسمانی را به دست بیاورد. بهترین بخش Gods Of Gravity این است که مکان اصلی آن فضا است. بازی های رایگان زیادی در Oculus Quest وجود ندارد که شما را به هر شکلی به فضا می برد، بنابراین این یک تجربه منحصر به فرد است که می توانید آن را امتحان کنید.

Harvest VR

گاه به گاه کشاورزی در زمان واقعی

Harvest VR: بازیکن جمع آوری محصولات در یک مزرعه - گوسفند در مزرعه.

ویترین فروشگاه موجود

Meta App Lab

جایی که بازی های مستقل وجود دارد، بازی های کشاورزی نیز وجود دارد. این دو به تدریج در طول سال ها در همه جا حاضر شده اند. و با این که توسعه آن برای Quest آسان است، این پلتفرم از این قاعده مستثنی نیست. در حالی که گزینه های زیادی وجود ندارد، Harvest VR می تواند یکی از بهترین بازی های کشاورزی در VR باشد و در عین حال در فروشگاه Oculus رایگان است. بذر بکارید، محصولات را پرورش دهید، به پرورش حیوانات تمایل داشته باشید، به معدن کاری، ماهیگیری و آشپزی بروید. گزینه های شما به طور شگفت انگیزی گسترده هستند.

این یک تجربه فوق العاده تصفیه شده نیست، اما محتوایی دارد که شما را مشغول نگه می دارد. توسعه بازی به پایان رسیده است، بنابراین آنچه که به دست می آورید همان چیزی است که همیشه به دست خواهید آورد. اما برای این برچسب قیمت (رایگان) نمی توانیم شکایت کنیم. این از طریق آزمایشگاه برنامه فروشگاه Oculus در دسترس است، بنابراین حتماً نام کامل بازی را جستجو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا