بازی

بهترین بازی های نینتندو در تمام دوران

نکات برجسته

  • بازی‌های نینتندو مرزهای بازی را جابجا می‌کنند و سبک‌های گیم‌پلی، کاوش و ژانرهای نوآورانه‌ای را ارائه می‌کنند که در کل صنعت اثری بر جای می‌گذارند.

  • بسیاری از بهترین بازی های نینتندو منحصر به این برند هستند و مترادف با تاریخچه و سبک آن هستند.

  • بازی‌های ذکر شده مانند Pikmin 3 Deluxe، Pokemon Emerald و Animal Crossing: New Leaf، کنترل‌های بهبود یافته، گزینه‌های سفارشی‌سازی و تجربیات فراگیر را ارائه می‌دهند که بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم می‌کند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

نینتندو یکی از بزرگترین نام ها در صنعت بازی است که به دلیل نوآوری در کنسول های بازی و عناوین فردی مشهور است. بازی‌های نینتندو برای بسیاری از افراد جزء اصلی دوران کودکی هستند، اما این تنها نوستالژی نیست که آنها را عالی می‌کند.

مربوط

بهترین بازی های نینتندو سوییچ در تمام دوران

نینتندو سوییچ از زمان عرضه‌اش در سال 2017 تسلط داشته است و اکنون مجموعه گسترده‌ای از بازی‌های خارق‌العاده را داریم که می‌توانیم در حال حرکت باشیم.

بهترین بازی‌های نینتندو اغلب محدودیت‌هایی را که بازی‌ها می‌توانستند در آن زمان انجام دهند، بالا می‌بردند، به‌ویژه وقتی صحبت از سبک‌های گیم‌پلی، کاوش و ژانر بود. چه The Legend of Zelda باشد، چه Super Mario یا Metroid، بازی های نینتندو به طور کلی اثری بر رسانه ها گذاشته اند. اینها برخی از بهترین هایی هستند که این شرکت تا به حال تولید کرده است.

بسیاری از این ورودی‌ها شامل عناوینی هستند که اگرچه توسط خود نینتندو توسعه داده نشده‌اند، اما منحصر به این برند هستند. آنها به قدری با تاریخچه و سبک نینتندو در همه جا حضور دارند که عادلانه است که عنوان “بازی نینتندو” را به آنها بدهیم.

به روز شده در 1 ژوئن 2024 توسط کیسی فوت: ما این مقاله را با چند عنوان دیگر از کاتالوگ در حال رشد نینتندو به روز کرده ایم. برخی جدیدتر هستند، در حالی که برخی دیگر قدیمی‌تر هستند که نشان‌دهنده تأثیر مداوم و پایدار نینتندو بر صنعت بازی است.

16 پروفسور لیتون و جعبه شیطانی

پروفسور لیتون و لوک جعبه الیزه را در پروفسور لیتون و جعبه شیطانی در دست دارند

دومین بازی از سری Professor Layton، Professor Layton and the Diabolical Box بر معمایی پیرامون جعبه Elysian تمرکز دارد – جعبه ای که گفته می شود هر کسی را که آن را باز کند می کشد. پروفسور لیتون و شاگردش لوک به امید کشف اطلاعات بیشتر در مورد جعبه الیزی، سوار قطار سریع السیر مولنتری می شوند که آنها را به Dropstone و شهر ترسناک Folsense می برد.

پروفسور لیتون و لوک در طول سفر خود برای کشف بیشتر در مورد جعبه الیسی و شهر فولسنس با 138 معما اصلی به چالش کشیده می شوند. پازل ها چالش برانگیز اما منصفانه هستند و رمز و راز در روایت شما را به حدس زدن نگه می دارد. Professor Layton and the Diabolical Box یکی از نکات برجسته این سری است، اما ما قطعاً توصیه می کنیم به دنبال ورودی های دیگر نیز باشید.

15 Splatoon 3

splatoon 3 inkling شلیک یک گلوله

Splatoon 3

بستر، زمینه)
تعویض

منتشر شد
9 سپتامبر 2022

ژانر(های)
تیرانداز سوم شخص

تیرانداز چند نفره پرچمدار نینتندو، Splatoon 3، گلوله‌ها را برای جوهر حذف می‌کند و شما را مجبور می‌کند به عنوان یک Inkling یا Octoling بازی کنید. زیبایی شهری روشن و رنگارنگ و گیم پلی لذت بخش Splatoon 3 باعث می شود تا صدها ساعت در حالت های مختلف بازی آن مانند Turf War و Salmon Run به راحتی فرو بروید.

اگرچه حالت داستانی Splatoon 3 عالی است، اما حالت چندنفره آن جایی است که واقعاً بیشترین درخشش را دارد و نسبت به نسخه‌های قبلی خود بهبود می‌یابد. گسترش Side Order یک کمپین تک نفره دیگر را به دنبال Agent 8 اضافه می کند و یک مکمل عالی برای بازی پایه است.

14 Super Mario World 2: Yoshi’s Island

گروهی از یوشی ها در اطراف بیبی ماریو در جزیره یوشی جمع شدند

جزیره یوشی

منتشر شد
4 اکتبر 1995

ژانر(های)
پلتفرمر

هنگامی که بچه لوئیجی توسط Magikoopa Kamek شیطانی ربوده می شود، یوشی ها به کودک ماریو کمک می کنند تا برادرش را پیدا کند، اما متوجه می شوند که Baby Bowser در تمام مدت مسئول بوده است. یوشی ها با استفاده از توانایی معمول خود برای بلعیدن دشمنان در کنار قدرت های جدیدی مانند پرش فلاتر، ماریو را به سراسر جزیره منتقل می کنند و از او در برابر خطر محافظت می کنند.

مربوط

بهترین پلتفرمرها در نینتندو سوییچ

بازی‌های پلتفرم در اشکال و اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند، بنابراین در اینجا بهترین پلتفرمرهای نینتندو سوییچ را معرفی می‌کنیم.

جزیره یوشی به دلیل زیبایی جذاب و رنگارنگ و همچنین پلتفرم عالی آن مورد علاقه طرفداران است. اگرچه بازی‌های Yoshi زیادی بعد از این یکی منتشر شده‌اند، Yoshi’s Island اصلی همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Yoshi است.

13 The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild

The Legend of Zelda Breath of the Wild: پیوندی که به چشم انداز Hyrule نگاه می کند

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

بستر، زمینه)
Wii U، سوییچ

منتشر شد
3 مارس 2017

ژانر(های)
اکشن، ماجراجویی

Breath of the Wild تغییری را برای سری The Legend of Zelda رقم زد و با بازگشت به اکتشاف پایان باز موجود در اولین عنوان این سری. در Breath of the Wild، لینک از یک خواب ترمیمی 100 ساله به یک Hyrule در آستانه یک مصیبت دوم بیدار می شود، با مهر و موم شاهزاده زلدا بر بلای گانون ضعیف می شود.

پس از بیدار شدن، لینک پاراگلایدر را دریافت می‌کند و می‌تواند به سمت بقیه Hyrule حرکت کند، یا مستقیماً به Ganon یا ساعت‌ها در پادشاهی برای تکمیل کوئست‌های جانبی در حالی که Zelda در حال مبارزه با Calamity است. Breath of the Wild تنها یکی از بهترین بازی های نینتندو نیست. این یکی از بهترین‌های تاریخ است که بر بسیاری از عناوین جهان باز دیگری که بعد از آن آمدند تأثیر گذاشت.

12 بیداری نشان آتش

هنر بیداری نشان آتش

نشان آتش: بیداری

منتشر شد
4 فوریه 2013

وقتی صحبت از بازی‌های استراتژی نوبتی به میان می‌آید، Fire Emblem Awakening با بهترین‌ها همراه است و کیفیت بالایی را که این مجموعه ارائه می‌کند به نمایش می‌گذارد. این بازی به طرز ماهرانه ای یک روایت خارق العاده را با پیروی از شاهزاده کروم و ارتشش در میدان نبرد، با گیم پلی تاکتیکی تامل برانگیز ترکیب می کند.

روابط بین شخصیت ها در Awakening یکی از مناسبات قوی آن است که رابطه بین کروم و رابین یکی از به یاد ماندنی ترین و احساسی ترین رابطه است. اگر فقط یک بازی Fire Emblem بازی می کنید، باید این بازی باشد.

11 ماریو کاغذی: درب هزار ساله

ماریو و همه متحدانش از Paper Mario: The Thousand Year Door.

ماریو کاغذی: درب هزار ساله

Paper Mario: The Thousand-Year Door بهترین چیزی است که سری Paper Mario ارائه می دهد و کاملاً خلاقیت را از طریق سبک هنری پر جنب و جوش و شخصیت های شگفت انگیز خود به وجود می آورد. داستان ترکیبی عالی از عجیب و غریب و جذاب است که شما را در تمام طول مسیر سرگرم می کند.

مربوط

بهترین بازی‌های NES در نینتندو سوییچ آنلاین

آثار کلاسیک زیادی برای بازی کردن وجود دارد، اما کدامیک بیشتر ارزش وقت شما را دارند؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

یکی از بهترین بخش‌های بازی، شرکای است که در نبرد به ماریو می‌پیوندند، که هر کدام دارای قدرت‌های منحصربه‌فرد و شخصیت‌های به یاد ماندنی هستند. برای مدت طولانی، The Thousand-Year Door دست کم گرفته می شد، اما بازسازی سال 2024 آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های RPG نینتندو در کانون توجه قرار داد.

10 Pikmin 3 Deluxe

سوئیچ Pikmin 3 Deluxe Demon Cephalopod Attack

Pikmin 3، درست مانند بقیه سری‌های Pikmin، به لطف Pikmin اصلی و مکانیک استراتژی بلادرنگ خود، ترکیبی جذاب از جذاب و چالش برانگیز است. Pikmin 3 Deluxe نسبت به پیشینیان خود نسبت به کنترل‌ها بسیار بهبود می‌یابد و بهبودهای کیفیت زندگی را برای تجربه روان‌تر اضافه می‌کند.

در حالی که بسیاری از مردم فکر می‌کردند که Pikmin 3 اصلی بسیار آسان است، نسخه Deluxe حالت Ultra-Spicy را معرفی کرد که به شما این امکان را می‌دهد تا گیم‌پلی را به سطح سختی دلخواه خود سفارشی کنید. Deluxe همچنین به شما این امکان را می دهد که حالت داستانی را با شخص دیگری در co-op محلی بازی کنید تا بتوانید لذت Pikmin را با دیگران به اشتراک بگذارید.

9 پوکمون زمرد

صفحه شروع Pokemon Emerald با Rayquaza در پس‌زمینه.

Pokemon Emerald شما را می بیند که پس از نقل مکان به شهر Littleroot در منطقه Hoenn سفر می کنید. منطقه هوئن مملو از طرح‌های منحصربه‌فرد شهری است، مانند شهر فوتری، که کاوش در آن لذت بخش است، و موسیقی شاد در سراسر آن فقط ماجراجویی شما را ارتقا می‌دهد.

نسل 3 مکانیک‌های جدید مختلفی مانند نبردهای دوگانه و توانایی‌ها را معرفی کرد که در بقیه سری‌ها به عنوان اصلی‌ترین آنها تبدیل شد. Emerald بهترین قسمت‌های Ruby و Sapphire را می‌گیرد و داستان‌های آن‌ها را با حضور تیم‌های شرور و Pokemon Rayquaza افسانه‌ای، دوباره اختراع می‌کند. همچنین دارای برخی از بهترین فعالیت‌های بعد از بازی در این سری است – Battle Frontier دارای هفت منطقه بود که می‌توانید در آن‌ها نبردهایی با سبک‌های مختلف انجام دهید و ساعت‌های بیشتری از گیم‌پلی را در اختیار شما قرار می‌داد.

8 عبور حیوانات: برگ جدید

عبور از حیوانات: برگ جدید - ایزابل و روستاییان دیگر که در هم می آمیزند

عبور حیوانات: برگ جدید

منتشر شد
9 ژوئن 2013

ژانر(های)
شبیه سازی

Animal Crossing: New Leaf فرمول Animal Crossing را انتخاب کرد و به آن جلا دهنده‌ای جدید داد، با گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر و کنترل بر شهر شما. پس از پیاده شدن از قطار به سمت خانه جدید، ایزابل به اشتباه تصور می کند که شما شهردار شهر هستید، که به سرعت شما را با وظایف شهرداری خود آشنا می کند.

مربوط

10 بهترین بازسازی نینتندو در تمام دوران

در اینجا بهترین بازسازی های نینتندو در تمام دوران آمده است!

دیدن رشد شهر شما در زمان واقعی فوق‌العاده غوطه‌ور است، با روستاییان مختلف که به داخل و خارج می‌روند و هرچه زمان بیشتری را در آنجا بگذرانید، خیابان اصلی توسعه می‌یابد. همیشه چیزی وجود دارد که شما را سرگرم کند، حتی اگر در شش ماه گذشته هر روز این بازی را انجام داده باشید. به دلیل شخصی بودن بازی، هرکسی تجربه منحصر به فرد خود را از New Leaf دارد، چه وقت خود را صرف تکمیل موزه کنید و چه با روستاییان دوست شوید.

7 بچه ایکاروس: قیام

Kid Icarus Uprising 3DS گودال در ابرها

بچه ایکاروس: قیام

منتشر شد
23 مارس 2012

ژانر(های)
تیرانداز سوم شخص

Kid Icarus: Uprising مملو از جذابیت است، به خصوص به لطف خطوط صوتی طنز و به ویژه شخصیت پیت. دارای دو نوع مختلف گیم پلی است: پرواز و تیراندازی در هوا و حمله بر روی زمین. در ابتدا دستیابی به آن دشوار است، اما در کارهایی که می توانید انجام دهید تنوع زیادی وجود دارد که امتحان کردن روش های مختلف را هیجان انگیز می کند.

همچنین می توان اسلحه ها را با هم ترکیب کرد و به شما امکان می دهد سبک بازی خود را سفارشی کنید. هر سطح پیچیده طراحی شده و سرگرم کننده برای پخش است. این یک داستان سرگرم کننده، موسیقی عالی که با پرواز در سطح بالا می رود، و شخصیت های جالب الهام گرفته از اساطیر یونانی دارد.

6 Super Smash Bros. Ultimate

بیش از دوازده شخصیت از Smash Bros. Ultimate

Super Smash Bros. Ultimate

بستر، زمینه)
تعویض

منتشر شد
7 دسامبر 2018

Super Smash Bros. Ultimate برای همه است، چه بازیکنان رقابتی و چه معمولی، چه در حال تماشای یک تورنمنت یا یک مسابقه با دوستان باشید. Super Smash Bros ژانر مبارزه را در دسترس همه قرار داد و یک جامعه قوی در پشت آن ایجاد کرد و Ultimate فرمول را اصلاح کرد.

چیزی که Ultimate را پس از راه‌اندازی آن زنده نگه داشت، اعلام رقیب‌ها بود، با تعداد زیادی از سریال‌های مورد علاقه طرفداران که از طریق شخصیت‌های اصلی خود بازنمایی می‌شدند. هر یک دارای یک مجموعه حرکت منحصر به فرد است که به شخصیت خود متصل است، مانند Ness با استفاده از PK Fire. فهرستی عظیم دارد، از ماریو کلاسیک گرفته تا Sephiroth و Sora. این سریال از طریق مراحل نیز ارجاع داده می شود، با موسیقی و تصاویر بصری که مبارزات را سرگرم کننده تر می کند.

5 Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

جلد هنری برای Xenoblade Chronicles Definitive Edition Bionis در پس‌زمینه منظره‌ای سبزه‌آلود با شمشیر مونادو گیر کرده در زمین

Xenoblade Chronicles

منتشر شد
10 ژوئن 2010

ژانر(های)
عمل

Xenoblade Chronicles یک نقش آفرینی بزرگ با محیط های وسیع و باز و روایتی قوی است که شما را برای ساعت های زیادی که بازی می کنید درگیر خود نگه می دارد. لحظات صمیمانه آن توسط صداپیشگان با استعداد تشدید می شود و آن را حتی بیشتر لمس می کند.

مربوط

15 بهترین بازی RPG در نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ خانه مناسبی برای برخی از بهترین بازی های RPG یک نسل است. بیایید نگاهی به بهترین های کنسول بیندازیم.

همچنین می‌توانید ارتباط بین شخصیت‌های قابل بازی را افزایش دهید، که به شما امکان می‌دهد ببینید که چگونه روابط فردی بین طرفین رشد می‌کند و همچنین توانایی‌های آنها را در نبرد بهبود می‌بخشد. سیستم نبرد پیچیده است و موقعیت شما و نحوه ترکیب حملات شما با شخصیت های دیگر را در نظر می گیرد. این یک سفر طولانی برای کشف اسرار Monado و Mechon است، اما این یکی از بهترین تجربیات RPG در سیستم نینتندو است. نسخه قطعی گرافیک را بهبود بخشید و داستان جدیدی به نام Future Connected اضافه کرد.

4 سوپر ماریو 64

Super Mario 64 - پرواز ماریو با کلاهک بال در کنار یک کره زمین با قلعه هلو و دشمنان روی آن

سوپر ماریو 64

منتشر شد
5 شهریور 96

ژانر(های)
پلتفرم سه بعدی

Super Mario 64 زمانی که در سال 1996 راه اندازی شد انقلابی بود و هنوز هم یکی از قوی ترین ورودی های سری Super Mario است. این اولین سفر ماریو به صورت سه بعدی بود که به لطف نحوه کنترل ماریو، تجربه بازی آزادتر را ارائه داد. با سفر به نقاشی های قلعه پرنسس هلو، می توانید دوره هایی را برای یافتن ستاره های قدرت تکمیل کنید.

چه در حال سر خوردن به سمت پایین شیب‌های یخی باشید یا از گدازه اجتناب کنید، هر دوره با پلتفرم چالش‌برانگیز و محیط‌های سه‌بعدی چشمگیر برای دوران خود متفاوت است. دوره‌ها و حوزه‌هایی که به خوبی طراحی شده‌اند، همگی انتقال آسان به سه بعدی را برای ماریو ایجاد کرده‌اند و آن را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های سه‌بعدی تا کنون تثبیت کرده‌اند.

3 سوپر متروید

Super Metroid - آخرین متروید در اسارت است کهکشان در صلح است - و پرتره ساموس

سوپر متروید

منتشر شد
18 آوریل 1994

ژانر(های)
اکشن-ماجراجویی

Super Metroid دارای دهانه ای است که بلافاصله توجه شما را به خود جلب می کند. ریدلی لارو متروید را می گیرد و دانشمندان را مرده و ساموس آران را تنها یک دقیقه برای فرار از مستعمره خود ویرانگر باقی می گذارد. این یک جو تا حدی ترسناک ایجاد می کند که در طول بازی ساخته شده است.

در حالی که اولین Metroid پایه‌های کاوش مبتنی بر قدرت را گذاشت، Super Metroid سبک گیم‌پلی را بهبود بخشید و باعث شد آن را به بخشی از استانداردهای عناوین بعدی Metroidvania تبدیل کند. هنگامی که شما یک پاور آپ جدید را کشف کردید و متوجه شدید که چه چیزی را باز می کند، که مناطق گسترده آن بیشتر تشویق می شود، حس موفقیت را تقویت کرد. تاثیر آن بر ژانر Metroidvania و در کل بازی را نمی توان نادیده گرفت.

2 زمینی

چهار شخصیت اصلی Earthbound که در مسیری خاکی قدم می زنند.

Earthbound هوی و هوس دوران کودکی را از طریق شخصیت‌ها و مکانیک‌های جوان خود به تصویر می‌کشد، زیرا شما سلاح‌هایی مانند چوب بیسبال و یویو را به کار می‌گیرید و وسایلی مانند کلاه و روبان را تجهیز می‌کنید. این فیلم در Onett آغاز می شود، یک ریف در حومه آمریکا، اما شما را به یک ماجراجویی در سراسر جهان می برد، با Scaraba بر اساس مصر باستان و تابستان ها با الهام از فرانسه.

مربوط

8 بازی قدیمی که همه باید حداقل یک بار بازی کنند

دلتنگی حس شیرینی است.

Earthbound به خاطر دیالوگ‌های خلاقانه‌اش معروف است و ارزش آن را دارد که در طول بازی با بسیاری از NPC‌های شوخ صحبت کنید. این پر از جزئیات دوست داشتنی است، مانند دلتنگی نس زمانی که مدتی به خانه زنگ نمی زند. یکی از تم های اصلی بازی شجاعت در مواجهه با سختی ها است که احساس امیدواری را در شما ایجاد می کند.

1 The Legend Of Zelda: Majora’s Mask

پیوندی که نقاب حقیقت را در مقابل بازیگران Majora's Mask نگه داشته است.

The Legend of Zelda: Majora’s Mask

منتشر شد
26 اکتبر 2000

ژانر(های)
اکشن، ماجراجویی

The Legend of Zelda: Ocarina of Time سابقه ای برای بازی های 3D Zelda ایجاد کرد و Majora’s Mask به راحتی عنوان عنوان بعدی را انتخاب کرد. ماجراجویی بعدی قهرمان زمان در ترمینا اتفاق می افتد، جایی که ماه به خاطر بچه جمجمه بازیگوش تهدید به سقوط می کند.

وارد شدن به Clock Town و شنیدن آهنگ موضوعی آن بلافاصله شما را به سمت خود می کشاند و از شما دعوت می کند تا به کاوش و ارتباط با شخصیت های ساکن آنجا بپردازید. بازی دارای لحن مالیخولیایی قوی است، به خصوص که هر بار که به روز سوم می‌رسید باید ریست کنید و باعث می‌شود شخصیت‌ها لینک و کارهایی که او برای آنها انجام داده را فراموش کنند.

Majora’s Mask از هر جهتی که یک بازی زلدا باید انجام دهد برتری دارد، با سیاه چال هایی که ماهرانه ساخته شده اند، مانند معبد برج سنگی، شخصیت های جذابی مانند فروشنده عجیب و غریب Happy Mask، و یک ترفند لذت بخش در ماسک های مختلف.

بعد

10 بهترین بازی GameCube در نینتندو سوییچ

Nintendo Switch دارای تعداد زیادی بازی عالی برای غواصی است و پورت های به همان اندازه شگفت انگیز برخی از بهترین بازی های GameCube در اطراف دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا