بازی

کجا می توان هر آبسه را در شینجوکو در شین مگامی تنسی V: انتقام یافت

Shin Megami Tensei 5: Vengeance همه چیز را در مورد آبسه ها نسبت به نسخه اصلی 2021 بازی تغییر می دهد. آبسه‌ها دیگر بخش‌هایی از نقشه‌های منطقه‌ای گسترده بازی را تا زمانی که نابود نشوند در راز پنهان نگه می‌دارند، بنابراین اکنون کمی اختیاری‌تر از قبل هستند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Shin Megami Tensei 5: Vengeance – How To Beat Shohei Yakumo

دریابید که چگونه در برابر شوهی یاکومو در مسیر SMT5: Vengeance’s Canon of Creation برتری پیدا کنید.

اما آیا باید آنها را نادیده گرفت؟ قطعا نه! هر بار که یکی را مهر و موم می کنید، موجودی شما از معجزات موجود در دنیای سایه ها بیشتر می شود. معجزه ها اشکال مختلفی دارند که بسیاری از آنها باعث تغییر بازی می شوند. از آنجایی که Shinjuku برای Shin Megami Tensei 5: Vengeance کاملاً جدید است، ما این راهنما را برای کمک به شما در یافتن آبسه‌های آن جمع‌آوری کرده‌ایم.


همه مکان های آبسه شینجوکو

بعد

Shin Megami Tensei 5: Vengeance – All Talisman Locations

هر طلسمی را به نام ناهوبینو در Shin Megami Tensei 5: Vengeance ادعا کنید.

همه مکان های آبسه شینجوکو

Gyoen

آبسه Shinjuku Gyoen در نقشه Shin Megami Tensei 5

پیدا خواهید کرد آبسه گیون نه چندان دور از پوسته آئوگامی نزدیکترین نقطه ورودی شینجوکو. به ویژه، گروهی از Succubi دور یک ستون می چرخند در جنوب شرقی این مکان.


یویوگی

آبسه ناحیه یویوگی در شینجوکو در Shin Megami Tensei 5: Vengeance

این آبسه یویوگی در شمال شرقی ترین گوشه نقشه قرار دارد، در انتهای مسیری که نیاز به کمی کوهنوردی دارد.

کابوکیچو

آبسه ناحیه کابوکیچی Shruku در Shin Megami Tensei 5: Vengeance

کابوکیچو است شمال مرکزی منطقه ای در شینجوکو است، و از نظر فنی حتی از آبسه یویوگی نیز در شمال قرار دارد. در وسط مرز غربی در منطقه، این آبسه را خواهید دید.

دارو

قسمت جنوب شرقی شینجوکو شین مگامی تنسی 5: نقشه انتقام


در گوشه جنوب شرقی نقشه، جایی که مبارزات Chimera جانبی “The Horn of Plenty” قرار دارد. این هم هست تقریباً به سمت جنوب از جایی که در ابتدا وارد شینجوکو می شوید.

یوتسویا

نقشه ای که آبسه شینجوکو یوتسویا را در Shin Megami Tensei 5: Vengeance نشان می دهد

از جانب Gyoen (اولین خطی که قفل را باز می کنید)، تا جایی که می توانید به دیوار نزدیک شوید به سمت شمال شرقی. این در یک است منطقه بیرون زده تقریباً یک سوم راه رسیدن به آبسه یویوگی.

بلوک 3

شمال شینجوکو سومین بلوک لیلاین در Shin Megami Tensei 5: Vengeance

اگر این اولین بار است که در منطقه بلوک سوم شینجوکو می‌روید، شما باید اطراف چند بلوک شهر در شمال غربی لیلاین ببافید قبل از اینکه بتوانید به این برسید، زیرا مسیر به نوعی درهم است، و شما نمی توانید با انحراف به سمت جنوب به آن برسید.


اگر قبلا آنلاک کرده اید چندین راه آهن، شما می توانید به سادگی از راه آهن نزدیک خط سوم بلوک بروید، سپس یکی دیگر را انتخاب کنید که آن را دنبال می کند، و تقریباً به آن رسیده اید.

نزدیک ساختمان دولتی

نقشه ساختمان دولتی شینجوکو در Shin Megami tensei 5: Vengeance

بسته به جایی که در داستان هستید، دسترسی به این آبسه آخر ممکن است به طرز فریبنده ای دشوار باشد. ساختمان دولتی نزدیک به شرق آنیا راحت تر از رسیدن به خود ساختمان دولت.

این بخاطر این است که آبسه تقریباً در میانه راه دورترین منطقه غربی است، نزدیک خط مرزی غربی. قبل از اینکه بفهمیم چگونه به ساختمان دولت برویم، توانستیم به اینجا برسیم.

احتمالاً باید راه‌آهن‌های متعددی پیدا کرده باشید، نزدیکترین دوتایی که هستند در جنوب آبسه و در اسکرین شات ما قابل مشاهده است.

2:37

بعد

Shin Megami Tensei 5: Vengeance – چگونه میتاما را شکست دهیم

میتاما شیاطین کمیاب با ضعف‌های تصادفی در SMTV هستند که شکست دادن آنها دشوار است، اما آنها آیتم‌های عالی را برای تجربه کشاورزی، پول و شکوه رها می‌کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا