بازی

بهترین کالای Eevee در سال 2024

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
Eevee یک پوکمون مورد علاقه طرفداران است. از بین بیش از 1000 هیولا کلکسیونی که اکنون در این غول یک فرنچایز وجود دارد، هنوز هیچ چیز دیگری مانند آن وجود ندارد. اگرچه این دیگر تنها پوکمونی نیست که می تواند به گونه های مختلف تبدیل شود، اما دو یا سه گزینه تکاملی پوکمون مانند Wurmple و Tyrogue هیچ چیز در این زمینه وجود ندارد. هشت در حال حاضر توسط Eevee ارائه شده است، لیستی که هر بار که نسل جدیدی از آن بیرون می آید، تهدید می کند که گسترش یابد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Eevee به مربی خود امکان انتخاب بین طیف گسترده ای از انواع مختلف عنصری را ارائه می دهد، که طرح های آنها تقریباً به اندازه موجودی کاملاً شایان ستایش است. ما امروز اینجا هستیم تا برخی از محصولات پوکمون را به نمایش بگذاریم که این هیولای کوچک شایان ستایش و بسیاری از اشکال پیشرفته آن را به نمایش می گذارد.

از طریق آمازون تی شرت Pokemon Eevee Evolution بهترین تی شرت از طریق آمازون پوستر دیواری Pokemon Favorites بهترین تنوع از طریق آمازون پوستر دیواری Eeveelution بهترین پوستر لوازم التحریر نشانک برتر Pokémon Eeveelution بهترین نشانک از طریق آمازون برچسب برچسب Eevee’s Evolutions بهترین استیکر بیشتر ببین
بهترین تی شرت تی شرت Pokemon Eevee Evolution یکی از بسیاری از نمایش‌های بصری گزینه‌های انشعاب Eeveeاین تی شرت ساده تصویر پوکمون ستاره ما را دارد که با مجموعه کاملی از اشکال تکامل یافته احاطه شده است.طرفدارانعکس های رنگارنگطرح های زیبا
ما با یکی از موارد بسیاری در این لیست شروع می کنیم که به سادگی مجموعه ای کامل از Eevee و اشکال تکاملی آن را نشان می دهد. انواع مختلفی از اشیاء وجود دارند که این تصویر را دارند، و ما به تعداد زیادی از آنها خواهیم رسید. این تی شرت Eevee را در مرکز طراحی خود قرار می دهد که توسط فرم های تکامل یافته احاطه شده است. این مکان به صورت بصری طبیعت Eevee را به شیوه‌ای جالب نشان می‌دهد، زیرا Eevee در مرکز در مجاورت تمام تکامل‌های آن قرار دارد و هر یک جهتی را نشان می‌دهد که می‌تواند در آن حرکت کند.

بهترین تنوع پوستر دیواری Pokemon Favorites این طراحی نشان می دهد که 9 از 10 محبوب ترین پوکمون Eevee و تکامل های آن هستند.این پوستر «مورد علاقه‌های پوکمون» را نشان می‌دهد، که به طور واضح از کل طلسم مجموعه تشکیل شده است که بین کل خط Eevee فشرده شده است.طرفدارانژست های نازهمه آنها چشمان غول پیکر دارند و خوشحال هستندچاپ با کیفیت بالا منفیبرخی ممکن است حضور پیکاچو را یک نفوذ تلقی کنند
همچنین می توانید Eevee و تحولات آن را روی یک پوستر قرار دهید. این پوستر خاص با عنوان “موارد مورد علاقه پوکمون” است. چیزی که آن را قابل توجه می کند این واقعیت است که به نظر می رسد پوکمون انتخاب شده برای گنجاندن در آن القا می کند که ده پوکمون “مورد علاقه” Pikachu و خط Eevee هستند، احساسی که کسانی که این لیست را مرور می کنند احتمالاً با آن همدردی می کنند.

بهترین پوستر پوستر دیواری Eeveelution برای افراد پاکی که فقط Eevee Pokemon را در کالای Eevee خود ترجیح می دهندپوستر دیگری که Eevee و تحولات آن را نشان می‌دهد، این بار در ژست‌های کمی جذاب‌تر اما پویاتر، در اینجا به ما یادآوری می‌کند که این هیولاهای شایان ستایش برای مبارزه اینجا هستند.طرفدارانژست های عالی (مخصوصا آمبرون)ارزش عالی
یک پوستر دیگر این بار ما طراحی پویاتری داریم. جایی که آخرین پوستر موجودات را برای برجسته کردن ناز آنها ژست گرفته است، ژست های این یکی تهاجمی تر است (به جز خود ایو که واقعا حالت تهاجمی ندارد و هر جا ظاهر می شود ناز است). اگرچه انتخاب پوستر برای توضیح محتویات آن با متن بازشو در مرکز مشکوک است، اما هنوز هم یک طراحی عالی است.

بهترین نشانک لوازم التحریر نشانک برتر Pokémon Eeveelution برای هر پوک بوک باید پوکرید را انجام دهیداین نشانک محکم و دستی دارای طراحی بسیار شبیه به نمونه بالا است که برای مطابقت با این فرم جدید تغییر شکل داده شده است. این یک انتخاب عالی برای طرفداران Eevee یا هر کسی است که نیاز به علامت گذاری یک کتاب دارد.طرفدارانپوزیشن های مشابه محصول بالارنگ سفید کمتری در پس زمینه وجود دارد منفیGlaceon و Leafeon به نوعی توسط دیگران پوشیده می شوند
همچنین می توانید Eevee و Evolutions آن را روی یک نشانک قرار دهید. این طرح در واقع گونه‌ای از موارد فوق است، با پس‌زمینه مشابه، و Eeveelutions منفرد در حالت‌های مشابه. طراحی به گونه ای تنظیم شده است که با جسم بلندتر و نازک تری که اکنون روی آن قرار دارد مطابقت داشته باشد. این به قیمت جزئی قابل مشاهده بودن برخی از تحولات است، اما تفاوت چندان بد نیست. شما هنوز هم می توانید تمام سر و حداقل نیمی از بدن آنها را ببینید.

بهترین استیکر برچسب برچسب Eevee’s Evolutions یک انتزاع عالی از مفهوم Eeveeیکی از جالب ترین موارد در این لیست، این برچسب از تصاویر انتزاعی برای نشان دادن تنوع و پتانسیل خط Eevee استفاده می کند.طرفدارانطراحی مینیمال، سبکواقعا تصویر باحالیه
این طرح احتمالاً بهترین طرح موجود در این لیست است. بسیاری از آیتم‌های اینجا حاوی نمایش‌هایی از Eevee و اشکال تکامل‌یافته آن هستند و از چند ابزار بصری مختلف برای قرار دادن خود Eevee در مرکز یا ابتدای خط استفاده می‌کنند. با این حال، هیچ یک از آنها دقیقاً کاری را که این محصول انجام می دهد انجام نمی دهند. این مورد از یک منشور به عنوان یک استعاره بصری دوست داشتنی برای پتانسیل عظیم و متنوعی که درون این هیولای کوچک کرکی پنهان شده است استفاده می کند و هر تکامل را به عنوان رنگی به تصویر می کشد که موجود ممکن است به آن تقسیم شود.

تنها عیب آن عدم وجود سیلوئون است. این احتمالاً به دلیل قدیمی بودن محصول است، اگرچه ما نتوانستیم این موضوع را تأیید کنیم. با این حال، این یک تصویر عالی و یک محصول عالی است. همین طرح روی تیشرت نیز موجود است.

بهترین مخمل خواب دار Eevee Plush به شما این امکان را می‌دهد که ایو را در آغوش بگیرید و حیوانات خانگی را که شایسته اوست، بپذیرید20 دلار 35 دلار 15 دلار صرفه جویی کنید این مخمل خواب دار با اندازه مناسب و با کیفیت، ستاره دوست داشتنی این لیست را به تصویر می کشد که چهره ای شاد دارد. این یک کالای عالی برای کودکان و کلکسیونرها است.طرفداراننرم، ناز، آماده برای نوازشبه صورت کوچکش نگاه کن! منفیبا وجود امکان پذیر بودن اندازه واقعی نیست
هیچ لیستی در مورد یک هیولای طلسم بامزه بدون مخمل خواب کامل نخواهد بود. مانند هر پوکمون نمادین دیگری، Eevee نیز تعداد کمی از آن‌ها در دسترس است و انتخاب تنها یکی از آن‌ها آسان نبود. در پایان، ما با ژست ایستاده، چهره خندان و به طور کلی باکیفیت و نازش به سراغ این رفتیم. در حالی که ارتفاع هشت اینچی آن کمی کوچکتر از دوازده استاندارد Eevee است، اندازه کوچکتر آن را می توان زیباتر کرد.

بهترین کیف پول کیف پول Loungefly Pokemon Eevee او حتی در هنگام خواب نیز زیباتر استاز Loungefly، برندی که پشت انبوه کیف‌ها و کیف‌های باکیفیت قرار دارد، این کیف پول ارائه می‌شود که دارای چند Eevee مختلف در یک مزرعه است، چه در حالت خواب و چه در حال جست و خیز.طرفدارانکاربردی و دوست داشتنیهزاران فلپ در داخل برای همه کارت های شما
بسیاری از کالاهای موجود در این لیست بر روی Eeveelutions متمرکز شده‌اند و بسیاری از آنها مجموعه کامل یا تقریباً کاملی از آنها را نشان می‌دهند. با این حال، در حالی که بسیاری از اشکال تکامل یافته آن مطمئناً بخش مهمی از چیزی است که Eevee را خاص می کند، مهم است که به یاد داشته باشید که او کاملاً بامزه است و این کیف پول به او فرصتی می دهد که دقیقاً همین باشد. این محصول باکیفیت با به تصویر کشیدن یک زن و شوهر Eevees در حال خواب یا جست و خیز در مزرعه، مطمئناً هر بار که آن را بیرون می آورید، زیبایی شما را به ارمغان می آورد.

مربوط بهترین کیف پول Pokemon Loungfly در سال 2024 در حالی که آنها نسبت به PokeBall ها شیک تر هستند، این کیف پول ها زیبا و کاربردی هستند.
بهترین پازل پازل اره منبت کاری اره مویی 500 تکه شیشه ای ویترای Pokemon Eevee یک تصویر عالی، ارزش تلاش برای جمع آوری را داردشاید حماسی ترین عکس در میان بسیاری از تصاویر موجود در این لیست که Eevee و اشکال تکامل یافته آن را نشان می دهد، این پازل 500 تکه ای شامل تصاویر دقیق و تصاویر انتزاعی است که همه آنها را نشان می دهد.طرفدارانتعداد قطعات بالا، چالش بزرگتعداد زیادی عکس جالب، انتزاعی و ملموس منفیمعماهایی با تصاویر انتزاعی اغلب دشوارترین هستند
تصاویر بسیار متنوعی از Eevee و تحولات آن در این لیست وجود دارد. در حالی که همه آنها با کیفیت بوده اند و هر کدام برای آنچه هستند کار می کنند، این تصویر در اینجا به راحتی حماسی ترین است. این تصویر که شبیه موزاییک‌های شیشه‌ای رنگی رایج در کلیساها است، که اغلب در داستان‌های تخیلی به‌عنوان خلاصه‌نویسی برای اسطوره‌شناسی استفاده می‌شود، مجموعه‌ای از تصاویر را در یک الگوی پیچیده نشان می‌دهد که Eevee، تحولات آن و بمباران عکس عجیب پیکاچو را در اینجا برای یادآوری نشان می‌دهد. ما از جایگاه خود به عنوان طلسم حق رای دادن.

با این حال، در اینجا حماسه بیش از حد وجود دارد که مشکل ساز شود. هر یک از اعضای قبیله Eevee در اینجا چندین بار با ژست ها و پس زمینه های مختلف نشان داده شده است. هر طرفدار پوکمون که به پازل علاقه دارد باید این محصول را بخرد، و اگر شما به طور خاص از طرفداران Eevee هستید، خوب، حتی برای شما بهتر است.

سوالات متداول
بهترین مورد برای Eevee چیست؟
با توجه به آیتم های درون بازی، Eevium Z آیتمی است که به طور خاص توسط Eevee قابل استفاده است، که به آن اجازه می دهد از یک حمله منحصر به فرد و قدرتمند استفاده کند که همچنین آمار آن را افزایش می دهد.

بهترین نسخه Eevee چیست؟
با انواع مختلفی که دارند، همه فرم های تکامل یافته Eevee دارای نوعی جایگاه معتبر در بازی رقابتی هستند. هم ردیف‌های آن‌ها و هم دوام آن‌ها در لایه‌هایشان از نسلی به نسل دیگر متفاوت است، اما می‌توان تعمیم داد که Umbreon و Sylveon از بهترین Eeveelutions هستند. Umbreon آمار دفاعی مناسبی دارد و به عنوان یک تانک عمل می کند، در حالی که تایپ پری Sylveon به خوبی با طیف گسترده ای از Pokemon مطابقت دارد.

بعد تخفیف‌های پوکمون در اوایل پرایم روز ۲۰۲۴ همه چیز، از بازی‌های سوییچ گرفته تا اسکوئیشمالو، با قیمت کمتری در آمازون در طول ساخت و در طول روز پرایم در دسترس است.

Eevee یک پوکمون مورد علاقه طرفداران است. از بین بیش از 1000 هیولا کلکسیونی که اکنون در این غول یک فرنچایز وجود دارد، هنوز هیچ چیز دیگری مانند آن وجود ندارد. اگرچه این دیگر تنها پوکمونی نیست که می تواند به گونه های مختلف تبدیل شود، اما دو یا سه گزینه تکاملی پوکمون مانند Wurmple و Tyrogue هیچ چیز در این زمینه وجود ندارد. هشت در حال حاضر توسط Eevee ارائه شده است، لیستی که هر بار که نسل جدیدی از آن بیرون می آید، تهدید می کند که گسترش یابد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Eevee به مربی خود امکان انتخاب بین طیف گسترده ای از انواع مختلف عنصری را ارائه می دهد، که طرح های آنها تقریباً به اندازه موجودی کاملاً شایان ستایش است. ما امروز اینجا هستیم تا برخی از محصولات پوکمون را به نمایش بگذاریم که این هیولای کوچک شایان ستایش و بسیاری از اشکال پیشرفته آن را به نمایش می گذارد.

تی شرت Pokemon Eevee Evolution

بهترین تی شرت

تی شرت Pokemon Eevee Evolution

یکی از بسیاری از نمایش‌های بصری گزینه‌های انشعاب Eevee

این تی شرت ساده تصویر پوکمون ستاره ما را دارد که با مجموعه کاملی از اشکال تکامل یافته احاطه شده است.

طرفداران

  • عکس های رنگارنگ
  • طرح های زیبا

ما با یکی از موارد بسیاری در این لیست شروع می کنیم که به سادگی مجموعه ای کامل از Eevee و اشکال تکاملی آن را نشان می دهد. انواع مختلفی از اشیاء وجود دارند که این تصویر را دارند، و ما به تعداد زیادی از آنها خواهیم رسید. این تی شرت Eevee را در مرکز طراحی خود قرار می دهد که توسط فرم های تکامل یافته احاطه شده است. این مکان به صورت بصری طبیعت Eevee را به شیوه‌ای جالب نشان می‌دهد، زیرا Eevee در مرکز در مجاورت تمام تکامل‌های آن قرار دارد و هر یک جهتی را نشان می‌دهد که می‌تواند در آن حرکت کند.


پوستر دیواری Pokemon Favorites

بهترین تنوع

پوستر دیواری Pokemon Favorites

این طراحی نشان می دهد که 9 از 10 محبوب ترین پوکمون Eevee و تکامل های آن هستند.

این پوستر «مورد علاقه‌های پوکمون» را نشان می‌دهد، که به طور واضح از کل طلسم مجموعه تشکیل شده است که بین کل خط Eevee فشرده شده است.

طرفداران

  • ژست های ناز
  • همه آنها چشمان غول پیکر دارند و خوشحال هستند
  • چاپ با کیفیت بالا
منفی

  • برخی ممکن است حضور پیکاچو را یک نفوذ تلقی کنند

همچنین می توانید Eevee و تحولات آن را روی یک پوستر قرار دهید. این پوستر خاص با عنوان “موارد مورد علاقه پوکمون” است. چیزی که آن را قابل توجه می کند این واقعیت است که به نظر می رسد پوکمون انتخاب شده برای گنجاندن در آن القا می کند که ده پوکمون “مورد علاقه” Pikachu و خط Eevee هستند، احساسی که کسانی که این لیست را مرور می کنند احتمالاً با آن همدردی می کنند.

پوستر دیواری Eeveelution

بهترین پوستر

پوستر دیواری Eeveelution

برای افراد پاکی که فقط Eevee Pokemon را در کالای Eevee خود ترجیح می دهند

پوستر دیگری که Eevee و تحولات آن را نشان می‌دهد، این بار در ژست‌های کمی جذاب‌تر اما پویاتر، در اینجا به ما یادآوری می‌کند که این هیولاهای شایان ستایش برای مبارزه اینجا هستند.

طرفداران

  • ژست های عالی (مخصوصا آمبرون)
  • ارزش عالی

یک پوستر دیگر این بار ما طراحی پویاتری داریم. جایی که آخرین پوستر موجودات را برای برجسته کردن ناز آنها ژست گرفته است، ژست های این یکی تهاجمی تر است (به جز خود ایو که واقعا حالت تهاجمی ندارد و هر جا ظاهر می شود ناز است). اگرچه انتخاب پوستر برای توضیح محتویات آن با متن بازشو در مرکز مشکوک است، اما هنوز هم یک طراحی عالی است.


لوازم التحریر نشانک برتر Pokémon Eeveelution

بهترین نشانک

لوازم التحریر نشانک برتر Pokémon Eeveelution

برای هر پوک بوک باید پوکرید را انجام دهید

این نشانک محکم و دستی دارای طراحی بسیار شبیه به نمونه بالا است که برای مطابقت با این فرم جدید تغییر شکل داده شده است. این یک انتخاب عالی برای طرفداران Eevee یا هر کسی است که نیاز به علامت گذاری یک کتاب دارد.

طرفداران

  • پوزیشن های مشابه محصول بالا
  • رنگ سفید کمتری در پس زمینه وجود دارد
منفی

  • Glaceon و Leafeon به نوعی توسط دیگران پوشیده می شوند

همچنین می توانید Eevee و Evolutions آن را روی یک نشانک قرار دهید. این طرح در واقع گونه‌ای از موارد فوق است، با پس‌زمینه مشابه، و Eeveelutions منفرد در حالت‌های مشابه. طراحی به گونه ای تنظیم شده است که با جسم بلندتر و نازک تری که اکنون روی آن قرار دارد مطابقت داشته باشد. این به قیمت جزئی قابل مشاهده بودن برخی از تحولات است، اما تفاوت چندان بد نیست. شما هنوز هم می توانید تمام سر و حداقل نیمی از بدن آنها را ببینید.

برچسب برچسب Eevee's Evolutions

بهترین استیکر

برچسب برچسب Eevee’s Evolutions

یک انتزاع عالی از مفهوم Eevee

یکی از جالب ترین موارد در این لیست، این برچسب از تصاویر انتزاعی برای نشان دادن تنوع و پتانسیل خط Eevee استفاده می کند.

طرفداران

  • طراحی مینیمال، سبک
  • واقعا تصویر باحالیه

این طرح احتمالاً بهترین طرح موجود در این لیست است. بسیاری از آیتم‌های اینجا حاوی نمایش‌هایی از Eevee و اشکال تکامل‌یافته آن هستند و از چند ابزار بصری مختلف برای قرار دادن خود Eevee در مرکز یا ابتدای خط استفاده می‌کنند. با این حال، هیچ یک از آنها دقیقاً کاری را که این محصول انجام می دهد انجام نمی دهند. این مورد از یک منشور به عنوان یک استعاره بصری دوست داشتنی برای پتانسیل عظیم و متنوعی که درون این هیولای کوچک کرکی پنهان شده است استفاده می کند و هر تکامل را به عنوان رنگی به تصویر می کشد که موجود ممکن است به آن تقسیم شود.

تنها عیب آن عدم وجود سیلوئون است. این احتمالاً به دلیل قدیمی بودن محصول است، اگرچه ما نتوانستیم این موضوع را تأیید کنیم. با این حال، این یک تصویر عالی و یک محصول عالی است. همین طرح روی تیشرت نیز موجود است.


Eevee Plush

بهترین مخمل خواب دار

Eevee Plush

به شما این امکان را می‌دهد که ایو را در آغوش بگیرید و حیوانات خانگی را که شایسته اوست، بپذیرید

20 دلار 35 دلار 15 دلار صرفه جویی کنید

این مخمل خواب دار با اندازه مناسب و با کیفیت، ستاره دوست داشتنی این لیست را به تصویر می کشد که چهره ای شاد دارد. این یک کالای عالی برای کودکان و کلکسیونرها است.

طرفداران

  • نرم، ناز، آماده برای نوازش
  • به صورت کوچکش نگاه کن!
منفی

  • با وجود امکان پذیر بودن اندازه واقعی نیست

هیچ لیستی در مورد یک هیولای طلسم بامزه بدون مخمل خواب کامل نخواهد بود. مانند هر پوکمون نمادین دیگری، Eevee نیز تعداد کمی از آن‌ها در دسترس است و انتخاب تنها یکی از آن‌ها آسان نبود. در پایان، ما با ژست ایستاده، چهره خندان و به طور کلی باکیفیت و نازش به سراغ این رفتیم. در حالی که ارتفاع هشت اینچی آن کمی کوچکتر از دوازده استاندارد Eevee است، اندازه کوچکتر آن را می توان زیباتر کرد.

کیف پول Eevee Loungefly

بهترین کیف پول

کیف پول Loungefly Pokemon Eevee

او حتی در هنگام خواب نیز زیباتر است

از Loungefly، برندی که پشت انبوه کیف‌ها و کیف‌های باکیفیت قرار دارد، این کیف پول ارائه می‌شود که دارای چند Eevee مختلف در یک مزرعه است، چه در حالت خواب و چه در حال جست و خیز.

طرفداران

  • کاربردی و دوست داشتنی
  • هزاران فلپ در داخل برای همه کارت های شما

بسیاری از کالاهای موجود در این لیست بر روی Eeveelutions متمرکز شده‌اند و بسیاری از آنها مجموعه کامل یا تقریباً کاملی از آنها را نشان می‌دهند. با این حال، در حالی که بسیاری از اشکال تکامل یافته آن مطمئناً بخش مهمی از چیزی است که Eevee را خاص می کند، مهم است که به یاد داشته باشید که او کاملاً بامزه است و این کیف پول به او فرصتی می دهد که دقیقاً همین باشد. این محصول باکیفیت با به تصویر کشیدن یک زن و شوهر Eevees در حال خواب یا جست و خیز در مزرعه، مطمئناً هر بار که آن را بیرون می آورید، زیبایی شما را به ارمغان می آورد.


مربوط

بهترین کیف پول Pokemon Loungfly در سال 2024

در حالی که آنها نسبت به PokeBall ها شیک تر هستند، این کیف پول ها زیبا و کاربردی هستند.

پازل اره منبت کاری اره مویی 500 تکه شیشه ای ویترای Pokemon Eevee

بهترین پازل

پازل اره منبت کاری اره مویی 500 تکه شیشه ای ویترای Pokemon Eevee

یک تصویر عالی، ارزش تلاش برای جمع آوری را دارد

شاید حماسی ترین عکس در میان بسیاری از تصاویر موجود در این لیست که Eevee و اشکال تکامل یافته آن را نشان می دهد، این پازل 500 تکه ای شامل تصاویر دقیق و تصاویر انتزاعی است که همه آنها را نشان می دهد.

طرفداران

  • تعداد قطعات بالا، چالش بزرگ
  • تعداد زیادی عکس جالب، انتزاعی و ملموس
منفی

  • معماهایی با تصاویر انتزاعی اغلب دشوارترین هستند

تصاویر بسیار متنوعی از Eevee و تحولات آن در این لیست وجود دارد. در حالی که همه آنها با کیفیت بوده اند و هر کدام برای آنچه هستند کار می کنند، این تصویر در اینجا به راحتی حماسی ترین است. این تصویر که شبیه موزاییک‌های شیشه‌ای رنگی رایج در کلیساها است، که اغلب در داستان‌های تخیلی به‌عنوان خلاصه‌نویسی برای اسطوره‌شناسی استفاده می‌شود، مجموعه‌ای از تصاویر را در یک الگوی پیچیده نشان می‌دهد که Eevee، تحولات آن و بمباران عکس عجیب پیکاچو را در اینجا برای یادآوری نشان می‌دهد. ما از جایگاه خود به عنوان طلسم حق رای دادن.

با این حال، در اینجا حماسه بیش از حد وجود دارد که مشکل ساز شود. هر یک از اعضای قبیله Eevee در اینجا چندین بار با ژست ها و پس زمینه های مختلف نشان داده شده است. هر طرفدار پوکمون که به پازل علاقه دارد باید این محصول را بخرد، و اگر شما به طور خاص از طرفداران Eevee هستید، خوب، حتی برای شما بهتر است.


سوالات متداول

بهترین مورد برای Eevee چیست؟

با توجه به آیتم های درون بازی، Eevium Z آیتمی است که به طور خاص توسط Eevee قابل استفاده است، که به آن اجازه می دهد از یک حمله منحصر به فرد و قدرتمند استفاده کند که همچنین آمار آن را افزایش می دهد.


بهترین نسخه Eevee چیست؟

با انواع مختلفی که دارند، همه فرم های تکامل یافته Eevee دارای نوعی جایگاه معتبر در بازی رقابتی هستند. هم ردیف‌های آن‌ها و هم دوام آن‌ها در لایه‌هایشان از نسلی به نسل دیگر متفاوت است، اما می‌توان تعمیم داد که Umbreon و Sylveon از بهترین Eeveelutions هستند. Umbreon آمار دفاعی مناسبی دارد و به عنوان یک تانک عمل می کند، در حالی که تایپ پری Sylveon به خوبی با طیف گسترده ای از Pokemon مطابقت دارد.

بعد

تخفیف‌های پوکمون در اوایل پرایم روز ۲۰۲۴

همه چیز، از بازی‌های سوییچ گرفته تا اسکوئیشمالو، با قیمت کمتری در آمازون در طول ساخت و در طول روز پرایم در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا