Shadow Of The Erdtree Difficulty
Summarize this content to 400 words in Persian Lang
نکات برجسته
Elden Ring: Shadow of the Erdtree به دلیل سخت بودن بیش از حد مورد انتقاد طرفداران قرار گرفته است.
کای سنات، پخشکننده توییچ، که ماه گذشته وارد بازی شد، میگوید که این یک “مشکل مهارت” است.
گیمر ویدیوی روز
برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید
ماه گذشته، Kai Cenat، پخش کننده Twitch تصمیم گرفت اولین بازی FromSoftware خود را با Elden Ring امتحان کند. علیرغم مرگ بیش از 1700 نفر در طول بازی 166 ساعتهاش – حتی اشکهایش – او عاشق این بازی شد، به طوری که Bandai Namco مجسمه Malenia را برای او فرستاد.
Shadow of the Erdtree حتی برای طرفداران سرسخت نیز بسیار دشوار است تا جایی که امتیاز کلی استیم آن به “مخلوط” کاهش یافته است، اما Cenat با این اتفاق نظر موافق نیست. همانطور که توسط رادار گیمز، حتی پس از بیش از 400 مرگ، او عاشق گسترش است.
مربوط پیروزی حلقه الدن کای سنات دقیقاً به همین دلیل است که دشواری مهم است سختی فقط یک حیله روحی نیست، بلکه بخشی از جو و جهان سازی است.
سنات با اشاره به دستکش روسایی که قرار بود برعهده بگیرد، گفت: “من از پس این مادرزادگان برمی آیم، این یک مشکل مهارتی است.” “من یک — و تو یک –. اما تو هستی آ– هرچند، چون واقعاً می گویید خیلی سخت است. شلوار پسر بزرگت را بپوش، برو بیرون و برو دعوا کن.
“این اولین نسخه بزرگ از زمان بازی واقعی دو سال پیش است. اگر دو سال پیش این همه دردسر را پشت سر گذاشتید، چرا این کار را انجام می دهید – آیا آنها یک DLC برای شما می سازند تا از آن گذشته و در یک یا دو روز تمام شود. معنا پیدا کنید.»
DLC FromSoftware همیشه مشکل بوده است، اما Shadow Of The Erdtree راه حلی دارد
من Shadow of the Erdtree را برای TheGamer بررسی کردم (با امتیاز 5/5) و حتی در New Game Plus به راحتی از آن عبور کردم. من ماهرترین بازیکن سولزبورن نیستم، اما رنالا و مسمر حداکثر چند بار تلاش کردند. و این به این دلیل است که من کاوش کردم و دستهای از قطعات Scadutree را پیدا کردم که در سرزمین سایه پراکنده شده بودند.
بدون هیچ راهنما – با توجه به اینکه در دوره قبل از انتشار بازی کردم – به +17 رسیدم و این برای شکست دادن نه تنها توسعه دهندگان، بلکه باس های اختیاری مانند Bayle بیش از حد کافی بود.
این سیستم جدید سطح بندی انحصاری به یک مشکل بزرگ که توسعه دهندگان Soulsborne همیشه با آن روبرو بوده اند می پردازد – چون از آخر بازی شروع می شود، شما معمولاً در سطح بالایی هستید که غیرممکن است احساس رشدی داشته باشید که نه تنها رضایت بخش نیست، بلکه می تواند باعث شود. برخورد با رئیس ها به دیوار غیر قابل عبور است. این بالاخره تغییر کرد، زیرا اکنون میتوانید دور شوید، قطعاتی را پیدا کنید و حتی قویتر بازگردید.
این بدان معناست که حضور در سطوح بالا چندان موثر نخواهد بود، بنابراین کسانی که برای آماده شدن برای Runes در بازی پایه زمین بازی می کنند، در زمین بازی مشابه کسانی هستند که این کار را نکرده اند. این همان جایی است که بسیاری از ناامیدی ها از آنجا ناشی می شود، اما همانطور که Cenat می گوید، شما دو سال برای این DLC صبر کرده اید. آیا واقعاً میخواستید که این یک راهپیمایی باشد؟ برو کاوش کن، خیسش کن، عجله نکن.
Elden Ring: Shadow of the Erdtree Shadow of the Erdtree اولین و تنها بسط DLC برای حلقه پیشگامانه Elden Ring از FromSoftware است. بازیکنان را به یک منطقه کاملاً جدید می برد، سرزمین سایه، جایی که داستان جدیدی در انتظار Tarnished است.
ماه گذشته، Kai Cenat، پخش کننده Twitch تصمیم گرفت اولین بازی FromSoftware خود را با Elden Ring امتحان کند. علیرغم مرگ بیش از 1700 نفر در طول بازی 166 ساعتهاش – حتی اشکهایش – او عاشق این بازی شد، به طوری که Bandai Namco مجسمه Malenia را برای او فرستاد.
Shadow of the Erdtree حتی برای طرفداران سرسخت نیز بسیار دشوار است تا جایی که امتیاز کلی استیم آن به “مخلوط” کاهش یافته است، اما Cenat با این اتفاق نظر موافق نیست. همانطور که توسط رادار گیمز، حتی پس از بیش از 400 مرگ، او عاشق گسترش است.
مربوط
پیروزی حلقه الدن کای سنات دقیقاً به همین دلیل است که دشواری مهم است
سختی فقط یک حیله روحی نیست، بلکه بخشی از جو و جهان سازی است.
سنات با اشاره به دستکش روسایی که قرار بود برعهده بگیرد، گفت: “من از پس این مادرزادگان برمی آیم، این یک مشکل مهارتی است.” “من یک — و تو یک –. اما تو هستی آ– هرچند، چون واقعاً می گویید خیلی سخت است. شلوار پسر بزرگت را بپوش، برو بیرون و برو دعوا کن.
“این اولین نسخه بزرگ از زمان بازی واقعی دو سال پیش است. اگر دو سال پیش این همه دردسر را پشت سر گذاشتید، چرا این کار را انجام می دهید – آیا آنها یک DLC برای شما می سازند تا از آن گذشته و در یک یا دو روز تمام شود. معنا پیدا کنید.»
DLC FromSoftware همیشه مشکل بوده است، اما Shadow Of The Erdtree راه حلی دارد
من Shadow of the Erdtree را برای TheGamer بررسی کردم (با امتیاز 5/5) و حتی در New Game Plus به راحتی از آن عبور کردم. من ماهرترین بازیکن سولزبورن نیستم، اما رنالا و مسمر حداکثر چند بار تلاش کردند. و این به این دلیل است که من کاوش کردم و دستهای از قطعات Scadutree را پیدا کردم که در سرزمین سایه پراکنده شده بودند.
بدون هیچ راهنما – با توجه به اینکه در دوره قبل از انتشار بازی کردم – به +17 رسیدم و این برای شکست دادن نه تنها توسعه دهندگان، بلکه باس های اختیاری مانند Bayle بیش از حد کافی بود.
این سیستم جدید سطح بندی انحصاری به یک مشکل بزرگ که توسعه دهندگان Soulsborne همیشه با آن روبرو بوده اند می پردازد – چون از آخر بازی شروع می شود، شما معمولاً در سطح بالایی هستید که غیرممکن است احساس رشدی داشته باشید که نه تنها رضایت بخش نیست، بلکه می تواند باعث شود. برخورد با رئیس ها به دیوار غیر قابل عبور است. این بالاخره تغییر کرد، زیرا اکنون میتوانید دور شوید، قطعاتی را پیدا کنید و حتی قویتر بازگردید.
این بدان معناست که حضور در سطوح بالا چندان موثر نخواهد بود، بنابراین کسانی که برای آماده شدن برای Runes در بازی پایه زمین بازی می کنند، در زمین بازی مشابه کسانی هستند که این کار را نکرده اند. این همان جایی است که بسیاری از ناامیدی ها از آنجا ناشی می شود، اما همانطور که Cenat می گوید، شما دو سال برای این DLC صبر کرده اید. آیا واقعاً میخواستید که این یک راهپیمایی باشد؟ برو کاوش کن، خیسش کن، عجله نکن.
Elden Ring: Shadow of the Erdtree
Shadow of the Erdtree اولین و تنها بسط DLC برای حلقه پیشگامانه Elden Ring از FromSoftware است. بازیکنان را به یک منطقه کاملاً جدید می برد، سرزمین سایه، جایی که داستان جدیدی در انتظار Tarnished است.