پیش نمایش Path Of The Goddess
Summarize this content to 400 words in Persian Lang
نکات برجسته
Kunitsu-Gami گیم پلی اکشن و استراتژی را با هم ترکیب می کند و به بازیکنان اجازه می دهد به سبک بازی دلخواه خود متمایل شوند.
بازیکنان دهکدهها را با نقشهای مختلف مدیریت میکنند تا در برابر دشمنان دفاع کنند و از یوشیرو محافظت کنند و برخی از سطوح به برنامهریزی استراتژیک بیشتری نیاز دارند.
این بازی دارای یک دنیای زیبا و با جزئیات الهام گرفته از ژاپنی با عناصر و ارجاعات فرهنگی مختلف است.
گاهی اوقات تشخیص اینکه آیا یک بازی برای شما مناسب است یا خیر ممکن است دشوار باشد. میتوانید زیباییشناسی، جهان و شخصیتهای بازی را قدردانی کنید، اما اگر در آن مهارت خاصی ندارید، از گیمپلی آن ناراحت شوید. برای من، Kunitsu-Gami: Path of the Goddess به دلایل درست توجه من را به خود جلب کرد – از نظر بصری زیبا، از نظر موضوعی جالب توجه به فرهنگ ژاپنی – اما یک چیز باعث توقف من شد: ژانر.
این بازی به عنوان یک «بازی استراتژی اکشن» نامگذاری شده است، و با توجه به اینکه من بیشتر از نوع «برنامهریزی پیش رو و آماده باش» به عنوان بازیکن «به چیزی ضربه بزن تا زمانی که بمیرد»، یک خط باریک بین گیمپلی استراتژی وجود دارد که میتوانم از پس آن بربیایم. و گیم پلی استراتژی که باعث می شود بخواهم کنترلر را به سمت تلویزیون پرتاب کنم. Kunitsu-Gami این خط را نادیده می گیرد زیرا در عوض بازیکنان را به اتاق بزرگی دعوت می کند که هم برای طرفداران اکشن یا استراتژی مناسب است. با تشویق ترکیبی از این دو، به شما این امکان را می دهد که به یک روش متمایل شوید. من متوجه شدم که نه تنها در گیم پلی عالی هستم، بلکه کاملاً از آن لذت می برم. با این حال، باید تاکید کنم که من واقعا آن را بازی کردم روش من، پس اجازه دهید توضیح دهم
مربوط The Plucky Squire Hands-On همان چیزی بود که من امیدوار بودم Plucky Squire همانقدر جذاب و نوستالژیک است که در تریلرها به نظر می رسد.
برای لذت بردن از Kunitsu-Gami لازم نیست یک استراتژیست استثنایی باشید
Kunitsu-Gami حداقل در بیشتر موارد، سطح به سطح از یک الگوی آشنا پیروی می کند. به عنوان سامورایی سو با الهه یوشیرو برای محافظت از شما، از روستاهای مختلف در کوه کافوکو بازدید می کنید که آلوده شده اند. هدف این است که یک مسیر روح از طریق دهکده به دروازه توری برای یوشیرو حک شود تا آن را پاک کند، اما این کار به زمان و کریستال نیاز دارد. در روز، برای پاکسازی دهکده و آزاد کردن روستاییان به اطراف میچرخید، که به نوبه خود کریستالهایی برای شما به ارمغان میآورد، که میتوانید قبل از استفاده از زمان باقیمانده خود برای آماده شدن برای شب پیش رو با رفع موانع یا روشن کردن فانوس، نقشهای جنگی مختلف را به روستاییان اختصاص دهید.
Seethe در شب می آید، از دروازه های توری می گذرد و مستقیم به سمت یوشیرو می رود. این به شما و روستاییانتان بستگی دارد که همه آنها را شکست دهید و او را در امان نگه دارید. این جایی است که استراتژی وارد می شود. یا نه، اگر شما من هستید. اگرچه سطح اول را فقط با یک نوع نقش برای روستاییان شروع میکنید، هیزم شکن، اما با پیشروی در کوه، قفل بیشتری را باز میکنید، نقشهایی را باز میکنید که از دور مانند کمانداران حمله میکنند، یا نقشهایی که دشمنان را شفا میدهند یا از بین میبرند. شما همچنین میتوانید محل قرارگیری روستاییان را انتخاب کنید و به شما این امکان را میدهد که خط دفاعی عالی در برابر Seethe ایجاد کنید و در عین حال از محیط به نفع خود استفاده کنید، با قرار دادن کمانداران و اطمینان از ماندن یوشیرو در پشت موانع.
قول می دهم برای این کار تلاش کردم. نه ارکستری که از بهترین دفاع جهان ساخته شده باشد، اما در مورد نقشها و جایگاهها فکری شده بود. با این حال، سبک بازی من با Soh این بود که طفره نرو، بلوک نکن، فقط ضربه بزن. این استراتژی کمتر و سیلی بیشتر بود (با عرض پوزش). من جلوتر از خط دفاعی کوچکم می دویدم و تمام سیته ها را با سو به تنهایی پاک می کردم، با شمشیرش آنها را به روبان می بردم و از حمله ویژه او استفاده می کردم تا وقتی که من را شلوغ می کردند، تعداد زیادی را به یکباره بیرون می آوردم. شما می توانید گاردهای تسوبا و تلیسمان های مازو را تجهیز کنید که به سو یا روستاییان علاقه مند می شوند، بنابراین من مطمئن شدم که تمام نیروهای من برای غلبه بر سو طراحی شده اند و روستاییان را نادیده گرفتم. منصفانه بگویم، من آرچرهای خود را ارتقاء دادم تا نیروگاههایی برای هر ناتوانی که از من گذشت.
هنگامی که یوشیرو دهکده را پاکسازی کرد، قفل آن را به عنوان یک منطقه مرکزی کوچک باز میکنید که میتوانید با او صحبت کنید تا Soh و نقشهای روستایی را با استفاده از Musubi ارتقا دهید، آیتمهای مجهز خود را تغییر دهید و چند ویژگی دیگر را سرهم کنید. همچنین می توانید روستاییان را برای تعمیر دهکده تنظیم کنید و حیوانات بی شمار را نوازش کنید. سگها، آهوها، خرگوشها، همه آنها آنجا هستند تا سو به آنها ضربه بزند. با این حال، پاکسازی هر دهکده یک نبرد رئیس را نیز باز می کند. پس از ورود به این سطح رئیس، لحظه ای با یوشیرو و روستائیانی که ذخیره کرده اید برای تعیین نقش دارید و قبل از شروع نبرد اصلی، صندوقچه ای از چیزهای به سبک Monster Hunter را باز کنید. یک بار دیگر، استراتژی من این بود که “به آن ضربه بزن تا بمیرد” و من تا حد زیادی روستاییانم را نادیده گرفتم. همه آنها زندگی کردند. خوب بود
حقیقت خنده دار. من متوجه نشدم که روستاییان من نقش خود را پس از واگذاری آنها در طول سطح از دست داده اند، بنابراین حوصله واگذاری مجدد برای رئیس را به خود ندادم. اگر شما هم مثل من احمق هستید و به آنها نقشی تعیین نمی کنید، آنها از ترس می ایستند چون روستاییان عادی هستند.
همانطور که از طریق کوه کافوکو پیش می روید، هر ناحیه به سمت بالا می رود. قفل نقشهای اضافی را باز میکنید، انواع دشمنان جدید ظاهر میشوند، محیط تغییر میکند – مانند یک سطح تاریک که در آن باید فانوسهایی را برای روستاییانتان روشن کنید تا بتوانند به Seethe حمله کنند – و رئیسها نیز پیچیدهتر میشوند. یک شیطان صدپا به خصوص شریر وجود دارد که باعث شد بیشتر از هر جیرهای برای سلامتی استفاده کنم، اما او همچنان مرده بود. با افزایش چالش، از تیم روستاییانم کمی بیشتر استفاده کردم، اما تا حد زیادی این طرح همیشه پیشفرض بود: من در خط مقدم هستم و روستاییان در پسزمینه میرقصند. آیا فراموش کردم که بگویم وقتی منتظر اقدام هستند می رقصند؟ رقص زیاد هست
خوب، شما باید کمی استراتژی را یاد بگیرید
همه چیز عالی پیش می رفت و من عاشق تراشیدن دشمنان به عنوان سو بودم تا اینکه ناگهان این کار را نکردم. Kunitsu-Gami یک سطح توپ منحنی را پرتاب کرد که در آن سو به روحی تبدیل می شود که نمی تواند به دشمنان حمله کند اما همچنان می تواند به روستاییان فرمان دهد. مجبور شدم برای یک بار هم که شده شلوار دختر بزرگم را بپوشم و در واقع استراتژی درستی داشته باشم. من هنوز طرفدار ganking بودم، راهاندازی نقاط مرگ کوچک جمعیت روستایی که سیته را در هر مسیری که به یوشیرو منتهی میشد نابود میکردند. در هر صورت، برد یک برد است.
تا زمانی که این اتفاق بیفتد، شما چند سطح را پشت سر گذاشته اید و آنقدر بازی را می شناسید که بتوانید از پس آن برآیید. اگر من بتوانم آن را انجام دهم، مطمئن هستم که هر کسی می تواند. تصور میکنم در کل Kunitsu-Gami مواردی وجود دارد که این اتفاق میافتد، یا تغییراتی حداقل در جایی که بازی شما را کمی از منطقه راحتی خود خارج میکند. اما این چالش های اضافه شده استقبال می شود. اگر روستاییان شما واقعاً آنقدر وحشتناک هستند، میتوانید به راحتی تمام امتیازات مسبی خود را که بدون هیچ هزینهای خرج کردهاید بازنشانی کنید، بنابراین میتوانید همه ارتقاهای Soh را حذف کنید و آنها را به روستاییان خود پمپ کنید و مطمئن شوید که تجهیزات شما به نفع روستاییان نیز هستند.
Kunitsu-Gami نامه ای عاشقانه به فرهنگ ژاپن است
نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که چقدر از گیم پلی Kunitsu-Gami لذت بردم. فکر میکنم بهویژه سخت گرفتم چون خیلی مطمئن نبودم که آیا میتوانم این کار را انجام دهم یا نه، بنابراین وقتی دیدم که سطح به سطح بالایی دارم، احساس بسیار خوبی نسبت به آن داشتم. اما جنبه دیگری از Kunitsu-Gami وجود دارد که قابل ذکر است: دنیای باورنکردنی آن با الهام از ژاپن.
نادیده گرفتن برخی از جزئیات دقیق در بازی بسیار آسان است، مگر اینکه بدانید به دنبال چه هستید، و بسیاری از ما غربی ها قدر همه این موارد را نخواهیم دانست، زیرا از این چیزها غافل هستیم. به نظر می رسد هر جزئیات کوچک و سبک چیزی در فرهنگ و تاریخ ژاپن پایه و اساس دارد.
نمادی که در گوشه پایین سمت راست قرار دارد که زمان روز را با تغییر آسمان در پشت کوه نشان میدهد، درخششی دارد، آب است. دلیلش این است که بر اساس سبک قدیمی ساعت آبی ژاپنی ساخته شده است. فایلهای ذخیره شده از کتابهای گوشوینچو، معبد و معبد الهام گرفته شده است. بنرهایی که نام و نقش روستاییان را نشان میدهند، یادآور بنرهای ساشیمونو هستند که سربازان در نبرد برای شناسایی استفاده میکردند. کیک های موچی در چادر یوشیرو در روستاها همان کیک هایی است که در مراسم چای ژاپنی استفاده می شود. عناصر فوقالعاده جالبی مانند این وجود دارد، از رقص کاگورا گرفته تا ماسکهای سنتی، کل سبک بصری و موسیقیایی بازی فوقالعاده زیبا و با جزئیات است.
Kunitsu-Gami: Path of the Goddess از بازیای که به آن علاقه داشتم اما مطمئن نیستم، به بازیای تبدیل شد که در لیست آرزوهای من قرار داشت و قصد دارم در هنگام عرضه آن را بازی کنم. نمیدانم «استراتژی» شخصیام برای تمرکز صرف روی سو در هر زمانی که بتوانم، تا آخر کارم را ببیند یا نه، اما مطمئنم که تلاش خواهم کرد.
بعد بازسازیهای Erdrick Trilogy کاملاً مناسب برای Dragon Quest هستند ما یک ساعت را با DQ3 Remake گذراندیم و کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتیم
نکات برجسته
- Kunitsu-Gami گیم پلی اکشن و استراتژی را با هم ترکیب می کند و به بازیکنان اجازه می دهد به سبک بازی دلخواه خود متمایل شوند.
- بازیکنان دهکدهها را با نقشهای مختلف مدیریت میکنند تا در برابر دشمنان دفاع کنند و از یوشیرو محافظت کنند و برخی از سطوح به برنامهریزی استراتژیک بیشتری نیاز دارند.
- این بازی دارای یک دنیای زیبا و با جزئیات الهام گرفته از ژاپنی با عناصر و ارجاعات فرهنگی مختلف است.
گاهی اوقات تشخیص اینکه آیا یک بازی برای شما مناسب است یا خیر ممکن است دشوار باشد. میتوانید زیباییشناسی، جهان و شخصیتهای بازی را قدردانی کنید، اما اگر در آن مهارت خاصی ندارید، از گیمپلی آن ناراحت شوید. برای من، Kunitsu-Gami: Path of the Goddess به دلایل درست توجه من را به خود جلب کرد – از نظر بصری زیبا، از نظر موضوعی جالب توجه به فرهنگ ژاپنی – اما یک چیز باعث توقف من شد: ژانر.
این بازی به عنوان یک «بازی استراتژی اکشن» نامگذاری شده است، و با توجه به اینکه من بیشتر از نوع «برنامهریزی پیش رو و آماده باش» به عنوان بازیکن «به چیزی ضربه بزن تا زمانی که بمیرد»، یک خط باریک بین گیمپلی استراتژی وجود دارد که میتوانم از پس آن بربیایم. و گیم پلی استراتژی که باعث می شود بخواهم کنترلر را به سمت تلویزیون پرتاب کنم. Kunitsu-Gami این خط را نادیده می گیرد زیرا در عوض بازیکنان را به اتاق بزرگی دعوت می کند که هم برای طرفداران اکشن یا استراتژی مناسب است. با تشویق ترکیبی از این دو، به شما این امکان را می دهد که به یک روش متمایل شوید. من متوجه شدم که نه تنها در گیم پلی عالی هستم، بلکه کاملاً از آن لذت می برم. با این حال، باید تاکید کنم که من واقعا آن را بازی کردم روش من، پس اجازه دهید توضیح دهم
![پیش نمایش Path Of The Goddess 1 تصویر بند انگشتی sgf squire squire](https://static1.thegamerimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2024/06/the-plucky-squire-sgf-thumbnail.jpeg)
مربوط
The Plucky Squire Hands-On همان چیزی بود که من امیدوار بودم
Plucky Squire همانقدر جذاب و نوستالژیک است که در تریلرها به نظر می رسد.
برای لذت بردن از Kunitsu-Gami لازم نیست یک استراتژیست استثنایی باشید
Kunitsu-Gami حداقل در بیشتر موارد، سطح به سطح از یک الگوی آشنا پیروی می کند. به عنوان سامورایی سو با الهه یوشیرو برای محافظت از شما، از روستاهای مختلف در کوه کافوکو بازدید می کنید که آلوده شده اند. هدف این است که یک مسیر روح از طریق دهکده به دروازه توری برای یوشیرو حک شود تا آن را پاک کند، اما این کار به زمان و کریستال نیاز دارد. در روز، برای پاکسازی دهکده و آزاد کردن روستاییان به اطراف میچرخید، که به نوبه خود کریستالهایی برای شما به ارمغان میآورد، که میتوانید قبل از استفاده از زمان باقیمانده خود برای آماده شدن برای شب پیش رو با رفع موانع یا روشن کردن فانوس، نقشهای جنگی مختلف را به روستاییان اختصاص دهید.
Seethe در شب می آید، از دروازه های توری می گذرد و مستقیم به سمت یوشیرو می رود. این به شما و روستاییانتان بستگی دارد که همه آنها را شکست دهید و او را در امان نگه دارید. این جایی است که استراتژی وارد می شود. یا نه، اگر شما من هستید. اگرچه سطح اول را فقط با یک نوع نقش برای روستاییان شروع میکنید، هیزم شکن، اما با پیشروی در کوه، قفل بیشتری را باز میکنید، نقشهایی را باز میکنید که از دور مانند کمانداران حمله میکنند، یا نقشهایی که دشمنان را شفا میدهند یا از بین میبرند. شما همچنین میتوانید محل قرارگیری روستاییان را انتخاب کنید و به شما این امکان را میدهد که خط دفاعی عالی در برابر Seethe ایجاد کنید و در عین حال از محیط به نفع خود استفاده کنید، با قرار دادن کمانداران و اطمینان از ماندن یوشیرو در پشت موانع.
قول می دهم برای این کار تلاش کردم. نه ارکستری که از بهترین دفاع جهان ساخته شده باشد، اما در مورد نقشها و جایگاهها فکری شده بود. با این حال، سبک بازی من با Soh این بود که طفره نرو، بلوک نکن، فقط ضربه بزن. این استراتژی کمتر و سیلی بیشتر بود (با عرض پوزش). من جلوتر از خط دفاعی کوچکم می دویدم و تمام سیته ها را با سو به تنهایی پاک می کردم، با شمشیرش آنها را به روبان می بردم و از حمله ویژه او استفاده می کردم تا وقتی که من را شلوغ می کردند، تعداد زیادی را به یکباره بیرون می آوردم. شما می توانید گاردهای تسوبا و تلیسمان های مازو را تجهیز کنید که به سو یا روستاییان علاقه مند می شوند، بنابراین من مطمئن شدم که تمام نیروهای من برای غلبه بر سو طراحی شده اند و روستاییان را نادیده گرفتم. منصفانه بگویم، من آرچرهای خود را ارتقاء دادم تا نیروگاههایی برای هر ناتوانی که از من گذشت.
هنگامی که یوشیرو دهکده را پاکسازی کرد، قفل آن را به عنوان یک منطقه مرکزی کوچک باز میکنید که میتوانید با او صحبت کنید تا Soh و نقشهای روستایی را با استفاده از Musubi ارتقا دهید، آیتمهای مجهز خود را تغییر دهید و چند ویژگی دیگر را سرهم کنید. همچنین می توانید روستاییان را برای تعمیر دهکده تنظیم کنید و حیوانات بی شمار را نوازش کنید. سگها، آهوها، خرگوشها، همه آنها آنجا هستند تا سو به آنها ضربه بزند. با این حال، پاکسازی هر دهکده یک نبرد رئیس را نیز باز می کند. پس از ورود به این سطح رئیس، لحظه ای با یوشیرو و روستائیانی که ذخیره کرده اید برای تعیین نقش دارید و قبل از شروع نبرد اصلی، صندوقچه ای از چیزهای به سبک Monster Hunter را باز کنید. یک بار دیگر، استراتژی من این بود که “به آن ضربه بزن تا بمیرد” و من تا حد زیادی روستاییانم را نادیده گرفتم. همه آنها زندگی کردند. خوب بود
حقیقت خنده دار. من متوجه نشدم که روستاییان من نقش خود را پس از واگذاری آنها در طول سطح از دست داده اند، بنابراین حوصله واگذاری مجدد برای رئیس را به خود ندادم. اگر شما هم مثل من احمق هستید و به آنها نقشی تعیین نمی کنید، آنها از ترس می ایستند چون روستاییان عادی هستند.
همانطور که از طریق کوه کافوکو پیش می روید، هر ناحیه به سمت بالا می رود. قفل نقشهای اضافی را باز میکنید، انواع دشمنان جدید ظاهر میشوند، محیط تغییر میکند – مانند یک سطح تاریک که در آن باید فانوسهایی را برای روستاییانتان روشن کنید تا بتوانند به Seethe حمله کنند – و رئیسها نیز پیچیدهتر میشوند. یک شیطان صدپا به خصوص شریر وجود دارد که باعث شد بیشتر از هر جیرهای برای سلامتی استفاده کنم، اما او همچنان مرده بود. با افزایش چالش، از تیم روستاییانم کمی بیشتر استفاده کردم، اما تا حد زیادی این طرح همیشه پیشفرض بود: من در خط مقدم هستم و روستاییان در پسزمینه میرقصند. آیا فراموش کردم که بگویم وقتی منتظر اقدام هستند می رقصند؟ رقص زیاد هست
خوب، شما باید کمی استراتژی را یاد بگیرید
همه چیز عالی پیش می رفت و من عاشق تراشیدن دشمنان به عنوان سو بودم تا اینکه ناگهان این کار را نکردم. Kunitsu-Gami یک سطح توپ منحنی را پرتاب کرد که در آن سو به روحی تبدیل می شود که نمی تواند به دشمنان حمله کند اما همچنان می تواند به روستاییان فرمان دهد. مجبور شدم برای یک بار هم که شده شلوار دختر بزرگم را بپوشم و در واقع استراتژی درستی داشته باشم. من هنوز طرفدار ganking بودم، راهاندازی نقاط مرگ کوچک جمعیت روستایی که سیته را در هر مسیری که به یوشیرو منتهی میشد نابود میکردند. در هر صورت، برد یک برد است.
تا زمانی که این اتفاق بیفتد، شما چند سطح را پشت سر گذاشته اید و آنقدر بازی را می شناسید که بتوانید از پس آن برآیید. اگر من بتوانم آن را انجام دهم، مطمئن هستم که هر کسی می تواند. تصور میکنم در کل Kunitsu-Gami مواردی وجود دارد که این اتفاق میافتد، یا تغییراتی حداقل در جایی که بازی شما را کمی از منطقه راحتی خود خارج میکند. اما این چالش های اضافه شده استقبال می شود. اگر روستاییان شما واقعاً آنقدر وحشتناک هستند، میتوانید به راحتی تمام امتیازات مسبی خود را که بدون هیچ هزینهای خرج کردهاید بازنشانی کنید، بنابراین میتوانید همه ارتقاهای Soh را حذف کنید و آنها را به روستاییان خود پمپ کنید و مطمئن شوید که تجهیزات شما به نفع روستاییان نیز هستند.
Kunitsu-Gami نامه ای عاشقانه به فرهنگ ژاپن است
نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که چقدر از گیم پلی Kunitsu-Gami لذت بردم. فکر میکنم بهویژه سخت گرفتم چون خیلی مطمئن نبودم که آیا میتوانم این کار را انجام دهم یا نه، بنابراین وقتی دیدم که سطح به سطح بالایی دارم، احساس بسیار خوبی نسبت به آن داشتم. اما جنبه دیگری از Kunitsu-Gami وجود دارد که قابل ذکر است: دنیای باورنکردنی آن با الهام از ژاپن.
نادیده گرفتن برخی از جزئیات دقیق در بازی بسیار آسان است، مگر اینکه بدانید به دنبال چه هستید، و بسیاری از ما غربی ها قدر همه این موارد را نخواهیم دانست، زیرا از این چیزها غافل هستیم. به نظر می رسد هر جزئیات کوچک و سبک چیزی در فرهنگ و تاریخ ژاپن پایه و اساس دارد.
نمادی که در گوشه پایین سمت راست قرار دارد که زمان روز را با تغییر آسمان در پشت کوه نشان میدهد، درخششی دارد، آب است. دلیلش این است که بر اساس سبک قدیمی ساعت آبی ژاپنی ساخته شده است. فایلهای ذخیره شده از کتابهای گوشوینچو، معبد و معبد الهام گرفته شده است. بنرهایی که نام و نقش روستاییان را نشان میدهند، یادآور بنرهای ساشیمونو هستند که سربازان در نبرد برای شناسایی استفاده میکردند. کیک های موچی در چادر یوشیرو در روستاها همان کیک هایی است که در مراسم چای ژاپنی استفاده می شود. عناصر فوقالعاده جالبی مانند این وجود دارد، از رقص کاگورا گرفته تا ماسکهای سنتی، کل سبک بصری و موسیقیایی بازی فوقالعاده زیبا و با جزئیات است.
Kunitsu-Gami: Path of the Goddess از بازیای که به آن علاقه داشتم اما مطمئن نیستم، به بازیای تبدیل شد که در لیست آرزوهای من قرار داشت و قصد دارم در هنگام عرضه آن را بازی کنم. نمیدانم «استراتژی» شخصیام برای تمرکز صرف روی سو در هر زمانی که بتوانم، تا آخر کارم را ببیند یا نه، اما مطمئنم که تلاش خواهم کرد.
![پیش نمایش Path Of The Goddess 2 تصویر کوچک پیشنمایش بازسازی Dragon Quest 3](https://static1.thegamerimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2024/06/dragon-quest-3-remake-preview-thumbnail.jpg)
بعد
بازسازیهای Erdrick Trilogy کاملاً مناسب برای Dragon Quest هستند
ما یک ساعت را با DQ3 Remake گذراندیم و کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتیم