بازی

بلومبورو – لور، مکانیک، درمان‌های هنری، و عرشه‌های فرماندهی آشکار شد

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
لینک های سریعمکانیک بلومبورو نمایش درمان و تصور کنید: موجودات
Magic: The Gathering زمانی در بهترین حالت خود قرار می گیرد که شادابی و سرگرمی داشته باشد، بدون اینکه به سطوح بی نهایت حماقت سرازیر شود. به مجموعه‌هایی مانند غارهای گمشده ایکسلان و کامیگاوا: سلسله نئون فکر کنید. آنها با جهان های به خوبی درک شده و کارت های به یاد ماندنی خود، احساس امتیاز بالایی برای بازی می کردند.

بعد از یک سال ست های خوب، اما نه لزوماً همیشه، Bloomburrow می تواند اتفاق بزرگ بعدی برای Magic باشد. اولین بازی امروز آن از تعداد زیادی کارت جدید پرده برداری کرد، دنیایی که کاملاً پر از حیوانات جنگلی است و مکانیزم هایی که می توانند تأثیر زیادی در زمان پخش مجموعه در 2 آگوست داشته باشند.

داستان بلومبرو
هنر Bloomburrow اثر رایان پانکواست

چندجهان جادویی مکان بزرگی است، اما بیشتر هواپیماها نوعی انسان را روی خود دارند. بلومبرو نیست. در عوض، هر موجود ذی شعوری در اینجا یک حیوان است، مانند موش های شجاع، خفاش های مرموز، یا راکون های آشفته.

حتی هواپیماگردهایی که به بلومبرو می آیند، خود را به موجوداتی تبدیل می کنند، همانطور که برای رال زارک اتفاق افتاد وقتی که او در بدو ورود ظاهری جدید و سمور پیدا کرد. این ایده مبنایی برای زیرمجموعه Imagine: Critters است که مسافران هواپیما را همانطور که در هنگام آمدن به بلومبرو به نظر می‌رسند، دوباره تصور می‌کند.

اما بلومبرو یک مکان کاملاً دنج و دوست داشتنی نیست – جانوران بلا هر جا که می‌روند ویران می‌کنند، و این به رال، موش میبل و گروه متحدانش بستگی دارد که خانه‌شان دره و هواپیمای وسیع‌تر بلومبرو را نجات دهند. از این دشمنان غول پیکر

مکانیک بلومبورو
Might of the Meek اثر دنی شوارتز

با راه‌اندازی بلومبورو، قالب استاندارد بزرگترین تغییر در سال‌های اخیر را تجربه می‌کند. نه تنها با Innistrad: Midnight Hunt، Innistrad: Crimson Vow، Kamigawa: Neon Dynasty و Streets of New Capenna خداحافظی خواهیم کرد، بلکه کلی مکانیک جدید و بازگشتی نیز دریافت خواهیم کرد.

مکانیک جدید: فرزندان

این یک الگوی رفتاری در Magic است که هر مکانیک یا در حال پرواز یا ضربه زدن است، و فرزندان قطعاً به این اتهامات کمک نمی کنند. این به طور موثر ضربه زننده است، اما با یک حرکت مثبت واقعاً عظیم.

فرزندان یک هزینه اضافی است که در کارت های موجودات یافت می شود. اگر هزینه فرزندان را هنگام ریخته‌گری بپردازید، وقتی وارد شد، یک کپی 1/1 از آن را نیز دریافت خواهید کرد. این بدان معنی است که شما نه تنها یک مسدود کننده اضافی دریافت می کنید، بلکه محرک های ورودی اضافی نیز دریافت می کنید و توانایی ها را دو برابر می کنید.

در حالی که فرزندان یک هزینه اضافی است که در هنگام ریخته گری می پردازید، عمل واقعی ساختن کپی توکن یک محرک ورود است. این بدان معناست که با چیزهایی مانند Panharmonicon یا Roaming Throne دو برابر خواهد شد.

فرزندان مکانیک اصلی خرگوش‌های سفید/سبز هستند، اما سرفصل‌ها به‌عنوان مکانیک کلیدی عرشه Family Matters Commander قرمز، آبی و سفید است.

مکانیک جدید: علوفه

Wizards of the Coast مشتاق بوده است که علاوه بر اینکه فقط برای زندگی قربانی شده است، به Food سود بیشتری بدهد. ما مقداری از این را در سال گذشته در ارباب حلقه‌ها: داستان‌های سرزمین میانه دیدیم، اما Bloomburrow واقعاً غذا را به موضوع اصلی جستجوی غذا تبدیل می‌کند.

جستجوی غذا به شما امکان می دهد یا سه کارت را از قبرستان خود تبعید کنید یا یک غذا را قربانی کنید. این هزینه‌ای است که می‌توان از آن برای همه چیز استفاده کرد، اما بیشتر در رنگ‌های سیاه و سبز برای چیزهایی مانند زنده‌سازی مجدد قبرستان یا به هم زدن موجودات خود با شمارنده‌های +1/+1 یافت می‌شود.

مکانیک جدید: هدیه دادن

با ادامه موضوع هزینه‌های اضافی و مکانیک‌های «اصولاً ضربه‌زننده»، هدیه دادن باعث می‌شود که حریفان شما توکن‌هایی برای بهبود اثرات طلسم‌های شما بسازند.

Parting Gust می تواند به عنوان یک طلسم پلک زدن معمولی برای دو مانا سفید استفاده شود که خوب است اما عالی نیست. با این حال، اگر یک ماهی ضربه خورده را هدیه دهید، حریف شما یک ماهی آبی 1/1 را می سازد و سپس می توانید به جای آن یک موجود غیرقابل را تبعید کنید. شما به حریفتان موجودی می‌دهید، اما این می‌تواند برای تبعید یک موجود بزرگ‌تر از او باشد.

این مهم است که به یاد داشته باشید که هدیه دادن هنگام طلسم اتفاق می افتد و برای حل کردن نیازی به طلسم ندارد. اگر قول یک ماهی را بدهید و سپس حریف شما با طلسم مقابله کند، ماهی همچنان ساخته خواهد شد.

مکانیک جدید: خرج کنید

مجیک عاشق کهن الگوهای مانای بزرگ خود است، اما بلومبورو اولین باری است که شما به طور فعال میزان هزینه‌ای از آن مانا را که در یک نوبت با خرج کرده‌اید، پیگیری می‌کنید.

Expend فقط مانایی را که برای طلسم می‌پردازید محاسبه می‌کند، بنابراین توانایی‌های فعال، هزینه‌های بخش و موارد مشابه مهم نیست. اثرات تا حدودی کوچک هستند، زیرا از مانا برای انجام طلسم‌های بزرگ استفاده می‌کنید – به عنوان مثال، Muerra، Trash Tactician به شما سه عمر می‌دهد وقتی چهارمین مانای خود را سپری کردید، یا به شما ترسیم تکانشی می‌دهد اگر هشت تا را خرج کرده باشید. مانا

اما اگر بتوانید افکت‌های expend را جمع آوری کنید، به هر حال از انجام طلسم‌های بزرگی که می‌خواهید بازی کنید، ارزش بیشتری دریافت خواهید کرد. بزرگ رفتن و خرج کردن مانا موضوع عرشه فرمانده ارتش متحرک قرمز/سبز است که این مکانیک را کاملاً یکی از راکون ها می کند.

مکانیک جدید: طلسم های معین Pawprint

طلسم های مودال به شما این امکان را می دهند که در حین انجام طلسم، نسبت به توانایی آن انتخاب کنید. معمولاً ما آن را به عنوان یک اثر “انتخاب یکی” در کارت هایی مانند Archmage's Charm یا Boros Charm می بینیم، اما گاهی اوقات شما یک “انتخاب یک یا چند” دوست داشتنی دریافت می کنید، مانند یک خداحافظ.

ردپاها منبعی مانند انرژی یا مانا نیستند – شما نمی توانید آنها را در بین قالب ها ذخیره کنید، و نمی توانید تعداد زیادی از آنها را به یکباره ریخته و از پنجه های آنها به جای یکدیگر استفاده کنید. اما همچنان به شما کنترلی بر اثرات جادوهایتان می دهد تا حدی که قبلاً ندیده ایم.

Bloomburrow در حال معرفی روش جدیدی برای داشتن یک یا چند افکت با استفاده از Pawprint به عنوان ارز است. وقتی طلسمی مانند Season of Weaving را انجام می دهید، پنج اثر پنجه دارید که هر طور که صلاح می دانید خرج کنید. این می تواند یک دستمال کاغذی بزرگ برای سه پنجه، و سپس دو کارت اضافی باشد، یا می توانید همه آن را به کارت های رسم پمپ کنید و پنج تا از آنها را در دستان خود قرار دهید.

مکانیک بازگشت: جادوهای کلاس

یکی از بهترین چیزها در مورد Dungeons & Dragons: Adventures In The Forgotten Realms، معرفی Class enchantments بود. این غارها جلوه‌های مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهند که با بالا بردن سطح آن‌ها بهتر می‌شوند و راهی عالی برای نمایش کلاس‌های شخصیت‌های مختلف D&D هستند.

Bloomburrow کلاس ها را برمی گرداند، اما این بار به جای Rogues و Warriors، آنها سرگرمی ها و مشاغل موجودات Valley را نشان می دهند. قبل از تبدیل شدن به یک تقویت‌کننده آسیب ستاره‌ای که مطمئناً پس از چرخش به بخش کلیدی عرشه‌های آگرو تک قرمز تبدیل می‌شود، از استعداد هنرمند استفاده کنید، که به شما برای انجام طلسم‌های غیر مخلوق پاداش می‌دهد.

مکانیک برگشت: آستانه

آخرین مکانیک مرکزی بلومبورو در آستانه بازگشت به اودیسه است.

اگر هفت کارت یا بیشتر در قبرستان خود داشته باشید، Threshold به افراد دائمی یا اسپل های شما پاداش های مختلفی می دهد. به نظر می‌رسد این بیشتر در رنگ‌های مشکی و آبی یافت می‌شود، با Tidecaller Mentor به شما این امکان را می‌دهد که اگر قبرستان شما به اندازه کافی بزرگ است، افراد دائمی را به دست صاحبانشان برگردانید.

در مجموعه‌ای که علوفه هم دارد، آستانه تعادل جالبی خواهد بود، راهی برای تبعید کارت‌ها از قبرستانتان. هر دو روی مشکی متمرکز به نظر می رسند، اما اگر مراقب نباشید می توانند در برابر یکدیگر کار کنند.

کهن الگوهای محدود
مروارید حکمت اثر جولی دیلون

ویزاردز مشتاق است تاکید کند که بلومبرو مانند دنیایی مانند ایکسالان یا اینیستراد، مجموعه ای از خویشاوندان نیست. برای هر یک از جفت های رنگ خود یک نوع موجود دارد، اما هم افزایی بین آنها نیز بخش بزرگی از مجموعه است.
رنگ ها انواع موجودات مکانیک سفید پرندگان، خرگوش ها، خفاش ها، موش ها پرواز، توکن، aggro، زندگی آبی موش، سمور، قورباغه، پرندگان پرواز، قبرستان، املا، جهش مشکی موش، خفاش، سنجاب، مارمولک قبرستان، توکن ها، سود جانی، آگرو و تلفات جانی قرمز مارمولک ها، موش ها، سمورها، راکون ها آگرو، جان باختن، طلسم، خرج کردن، مصنوعات و افسون ها سبز خرگوش، قورباغه، سنجاب، راکون نشانه ها، جهش، قبرستان، خرج کردن، مصنوعات و افسون ها.

گنجاندن انواع موجودات متعدد در هر رنگ بهترین راه برای رقابتی ماندن در قالب است. اگر به طور کامل فقط یک گراز را انجام دهید احتمالاً ابزارهای مؤثر را از دست خواهید داد – اگر در حال بازی در یک عرشه آبی/سفید هستید، ممکن است در درجه اول روی پرندگان تمرکز کنید، اما تعداد زیادی موش، قورباغه، موش صحرایی، سمور نیز خواهید داشت. ، خفاش ها و خرگوش ها را نیز شامل می شود.

نمایش درمان و تصور کنید: موجودات
لومرا، زیر جنگل نوشته میستوهیرو آریتا

هر مجموعه جادویی درمان‌های هنری جایگزین خود را دارد، اما Bloomburrow به لطف حال و هوای آن‌ها و برخی از هنرمندان بزرگی که در آنها مشارکت دارند، احساس ویژه‌ای دارد.

ویترین وودلند

قاب ویترین اصلی Bloomburrow Woodland است که به کارت ها احساس تصویری عجیب از کتاب داستان می دهد. هر رنگی طرح‌های خاص خود را دارد تا زیست‌بومی متفاوتی را منعکس کند، مانند پوشش گیاهی سرسبز سبز، یا سیاهی پژمرده.

اگرچه هر کارتی که تاکنون در این قاب دیده‌ایم دوست‌داشتنی بوده است، کارت‌های دیوید پترسن، که ممکن است به‌عنوان مخلوق و هنرمند پشت موش گارد، یکی از بزرگترین الهام‌بخش‌های بلومبرو، بشناسید، قابل توجه است.

انیمه Raised Foil

جادوگران سال‌هاست که تلاش زیادی برای بالا بردن شهرت Magic در ژاپن کرده است، با چیزهایی مانند هنرهای جایگزین ژاپنی که در Strixhaven: School of Mages و هنر الهام گرفته از مانگا در Kamigawa: Neon Dynasty و Jumpstart 2022 یافت می‌شوند.

Bloomburrow همچنین کارت‌های انیمه دریافت می‌کند که در تقویت‌کننده‌های Collector یافت می‌شوند. در حالی که من شخصاً در گذشته نسبت به کارت‌های مانگا (مخصوصاً کارت‌های جامپ استارت) ولرم برخورد کرده‌ام، همه اینها به طرز باورنکردنی با لحن زیبای محیط سازگار هستند.

این روش جایی است که میتسوهیرو آریتا، هنرمند افسانه‌ای را خواهید یافت که دهه‌ها کارت‌های پوکمون را به تصویر می‌کشد. این اولین باری است که او با انیمه‌ای برای The Calamity Beast Lumra، Bellow Of The Woods در Magic همکاری می‌کند.

تصور کنید: مخلوقات

آخرین درمان ویژه Imagine: Critters است. همانطور که در مجموعه اصلی با رال دیدیم، هرکسی که به بلومبورو سفر می‌کند به موجودی تبدیل می‌شود تا بهتر در آن جا بیفتد.

این کارت‌ها در استاندارد قانونی نیستند، مگر اینکه کارت قبلاً قبل از این چاپ وجود داشته باشد.

تا کنون دو مورد فاش شده است، با جیس، مجسمه ساز ذهن که دوباره به عنوان یک روباه تصور می شود، در حالی که تامیو، محقق میدانی به خرگوش تبدیل می شود، که منعکس کننده این است که چگونه طراحی افراد ماه مانند تامیو در وهله اول از خرگوش ها الهام گرفته شده است.

من واقعاً می‌خواهم بدانم چه اتفاقی می‌افتد اگر فردی مانند آنگراث، آجانی یا گریست به بلومبرو سفر کند، زیرا از قبل طبیعت حیوان‌گرایانه دارد.

فرمانده

طبق معمول، در کنار Bloomburrow چهار عرشه از پیش ساخته شده Commander منتشر می شوند که شامل کارت های جدید برای فرمت های Vintage، Legacy و Commander هستند.

اول Family Matters، یک عرشه قرمز، سفید و آبی است که توسط Zinnia، Valley's Voice اداره می شود. این یک عرشه گسترده است که از شما می‌خواهد موجودات زیادی را با قدرت پایه فقط یکی اجرا کنید. خوشبختانه، به لطف تأکید زیاد روی فرزندان، تعداد زیادی از آنها را دریافت خواهید کرد، که هر نسخه به عنوان 1/1 وارد می شود. «پیشنهاد صلح» در میان همه عرشه‌ها، بلومبروترین است، با خرگوش شهروند شایان ستایش خانم بامبل فلاور، یک عرشه گروهی آغوش سبز، سفید و آبی را اجرا می‌کند. هدف در اینجا این است که با دادن کارت به همه سرعت ببخشید و در عین حال مزایای بیشتری را به خود بدهید. تا دیر نشده کسی نمی خواهد شما را بیرون بیاورد. Bello، Bard of the Brambles در مقابل عرشه ارتش متحرک قرمز/سبز قرار می‌گیرد، که افسون‌ها و مصنوعات را متحرک می‌کند، مشروط بر اینکه مقدار مانای آن‌ها چهار یا بیشتر باشد. این با صرف مانا مرتبط است و احتمالاً تعداد زیادی رمپ و سایر بازی‌های بزرگ مانا برای کمک به ساخت هیئت مدیره شما خواهد داشت. در نهایت، عرشه سیاه/سبز Squirreled Away به مضامین معمولی که بسیاری تصور می‌کردند بلومبرو خواهد داشت، نزدیک‌تر است. در سطح آن یک عرشه نشانه است که پهن می شود و سپس از آنها برای مانای بزرگ استفاده می کند، اما به لطف توانایی آن در ساخت دو کپی از آنها در پایان نوبت شما، بیشتر یک عرشه نشانه سنجاب است.

هر چهار عرشه با یک Commander کامل، توکن‌ها، ردیاب زندگی و یک بسته نمونه تقویت‌کننده دو کارتی Collector ارائه می‌شوند.

جادو: گردهمایی Magic: The Gathering (MTG) که توسط ریچارد گارفیلد در سال 1993 ساخته شد، به یکی از بزرگترین بازی های کارتی کلکسیونی رومیزی در جهان تبدیل شده است. بازیکنان با بر عهده گرفتن نقش یک هواپیمای راه‌انداز، دسته‌هایی از کارت می‌سازند و با بازیکنان دیگر به نبرد می‌پردازند. بیش از 100 مجموعه اضافی کارت‌های جدیدی را به کتابخانه اضافه کرده‌اند، در حالی که نام تجاری به بازی‌های ویدیویی، کمیک و موارد دیگر گسترش یافته است.

Magic: The Gathering زمانی در بهترین حالت خود قرار می گیرد که شادابی و سرگرمی داشته باشد، بدون اینکه به سطوح بی نهایت حماقت سرازیر شود. به مجموعه‌هایی مانند غارهای گمشده ایکسلان و کامیگاوا: سلسله نئون فکر کنید. آنها با جهان های به خوبی درک شده و کارت های به یاد ماندنی خود، احساس امتیاز بالایی برای بازی می کردند.



بعد از یک سال ست های خوب، اما نه لزوماً همیشه، Bloomburrow می تواند اتفاق بزرگ بعدی برای Magic باشد. اولین بازی امروز آن از تعداد زیادی کارت جدید پرده برداری کرد، دنیایی که کاملاً پر از حیوانات جنگلی است و مکانیزم هایی که می توانند تأثیر زیادی در زمان پخش مجموعه در 2 آگوست داشته باشند.


داستان بلومبرو

هنر Bloomburrow اثر رایان پانکواست
هنر Bloomburrow اثر رایان پانکواست

چندجهان جادویی مکان بزرگی است، اما بیشتر هواپیماها نوعی انسان را روی خود دارند. بلومبرو نیست. در عوض، هر موجود ذی شعوری در اینجا یک حیوان است، مانند موش های شجاع، خفاش های مرموز، یا راکون های آشفته.


حتی هواپیماگردهایی که به بلومبرو می آیند، خود را به موجوداتی تبدیل می کنند، همانطور که برای رال زارک اتفاق افتاد وقتی که او در بدو ورود ظاهری جدید و سمور پیدا کرد. این ایده مبنایی برای زیرمجموعه Imagine: Critters است که مسافران هواپیما را همانطور که در هنگام آمدن به بلومبرو به نظر می‌رسند، دوباره تصور می‌کند.

اما بلومبرو یک مکان کاملاً دنج و دوست داشتنی نیست – جانوران بلا هر جا که می‌روند ویران می‌کنند، و این به رال، موش میبل و گروه متحدانش بستگی دارد که خانه‌شان دره و هواپیمای وسیع‌تر بلومبرو را نجات دهند. از این دشمنان غول پیکر

مکانیک بلومبورو

Might of the Meek اثر دنی شوارتز
Might of the Meek اثر دنی شوارتز

با راه‌اندازی بلومبورو، قالب استاندارد بزرگترین تغییر در سال‌های اخیر را تجربه می‌کند. نه تنها با Innistrad: Midnight Hunt، Innistrad: Crimson Vow، Kamigawa: Neon Dynasty و Streets of New Capenna خداحافظی خواهیم کرد، بلکه کلی مکانیک جدید و بازگشتی نیز دریافت خواهیم کرد.


مکانیک جدید: فرزندان

این یک الگوی رفتاری در Magic است که هر مکانیک یا در حال پرواز یا ضربه زدن است، و فرزندان قطعاً به این اتهامات کمک نمی کنند. این به طور موثر ضربه زننده است، اما با یک حرکت مثبت واقعاً عظیم.

فرزندان یک هزینه اضافی است که در کارت های موجودات یافت می شود. اگر هزینه فرزندان را هنگام ریخته‌گری بپردازید، وقتی وارد شد، یک کپی 1/1 از آن را نیز دریافت خواهید کرد. این بدان معنی است که شما نه تنها یک مسدود کننده اضافی دریافت می کنید، بلکه محرک های ورودی اضافی نیز دریافت می کنید و توانایی ها را دو برابر می کنید.

در حالی که فرزندان یک هزینه اضافی است که در هنگام ریخته گری می پردازید، عمل واقعی ساختن کپی توکن یک محرک ورود است. این بدان معناست که با چیزهایی مانند Panharmonicon یا Roaming Throne دو برابر خواهد شد.


فرزندان مکانیک اصلی خرگوش‌های سفید/سبز هستند، اما سرفصل‌ها به‌عنوان مکانیک کلیدی عرشه Family Matters Commander قرمز، آبی و سفید است.

مکانیک جدید: علوفه

Wizards of the Coast مشتاق بوده است که علاوه بر اینکه فقط برای زندگی قربانی شده است، به Food سود بیشتری بدهد. ما مقداری از این را در سال گذشته در ارباب حلقه‌ها: داستان‌های سرزمین میانه دیدیم، اما Bloomburrow واقعاً غذا را به موضوع اصلی جستجوی غذا تبدیل می‌کند.

جستجوی غذا به شما امکان می دهد یا سه کارت را از قبرستان خود تبعید کنید یا یک غذا را قربانی کنید. این هزینه‌ای است که می‌توان از آن برای همه چیز استفاده کرد، اما بیشتر در رنگ‌های سیاه و سبز برای چیزهایی مانند زنده‌سازی مجدد قبرستان یا به هم زدن موجودات خود با شمارنده‌های +1/+1 یافت می‌شود.


مکانیک جدید: هدیه دادن

با ادامه موضوع هزینه‌های اضافی و مکانیک‌های «اصولاً ضربه‌زننده»، هدیه دادن باعث می‌شود که حریفان شما توکن‌هایی برای بهبود اثرات طلسم‌های شما بسازند.

Parting Gust می تواند به عنوان یک طلسم پلک زدن معمولی برای دو مانا سفید استفاده شود که خوب است اما عالی نیست. با این حال، اگر یک ماهی ضربه خورده را هدیه دهید، حریف شما یک ماهی آبی 1/1 را می سازد و سپس می توانید به جای آن یک موجود غیرقابل را تبعید کنید. شما به حریفتان موجودی می‌دهید، اما این می‌تواند برای تبعید یک موجود بزرگ‌تر از او باشد.

این مهم است که به یاد داشته باشید که هدیه دادن هنگام طلسم اتفاق می افتد و برای حل کردن نیازی به طلسم ندارد. اگر قول یک ماهی را بدهید و سپس حریف شما با طلسم مقابله کند، ماهی همچنان ساخته خواهد شد.


مکانیک جدید: خرج کنید

Muerra، Trash Tactician-1

مجیک عاشق کهن الگوهای مانای بزرگ خود است، اما بلومبورو اولین باری است که شما به طور فعال میزان هزینه‌ای از آن مانا را که در یک نوبت با خرج کرده‌اید، پیگیری می‌کنید.

Expend فقط مانایی را که برای طلسم می‌پردازید محاسبه می‌کند، بنابراین توانایی‌های فعال، هزینه‌های بخش و موارد مشابه مهم نیست. اثرات تا حدودی کوچک هستند، زیرا از مانا برای انجام طلسم‌های بزرگ استفاده می‌کنید – به عنوان مثال، Muerra، Trash Tactician به شما سه عمر می‌دهد وقتی چهارمین مانای خود را سپری کردید، یا به شما ترسیم تکانشی می‌دهد اگر هشت تا را خرج کرده باشید. مانا


اما اگر بتوانید افکت‌های expend را جمع آوری کنید، به هر حال از انجام طلسم‌های بزرگی که می‌خواهید بازی کنید، ارزش بیشتری دریافت خواهید کرد. بزرگ رفتن و خرج کردن مانا موضوع عرشه فرمانده ارتش متحرک قرمز/سبز است که این مکانیک را کاملاً یکی از راکون ها می کند.

مکانیک جدید: طلسم های معین Pawprint

طلسم های مودال به شما این امکان را می دهند که در حین انجام طلسم، نسبت به توانایی آن انتخاب کنید. معمولاً ما آن را به عنوان یک اثر “انتخاب یکی” در کارت هایی مانند Archmage's Charm یا Boros Charm می بینیم، اما گاهی اوقات شما یک “انتخاب یک یا چند” دوست داشتنی دریافت می کنید، مانند یک خداحافظ.

ردپاها منبعی مانند انرژی یا مانا نیستند – شما نمی توانید آنها را در بین قالب ها ذخیره کنید، و نمی توانید تعداد زیادی از آنها را به یکباره ریخته و از پنجه های آنها به جای یکدیگر استفاده کنید. اما همچنان به شما کنترلی بر اثرات جادوهایتان می دهد تا حدی که قبلاً ندیده ایم.


Bloomburrow در حال معرفی روش جدیدی برای داشتن یک یا چند افکت با استفاده از Pawprint به عنوان ارز است. وقتی طلسمی مانند Season of Weaving را انجام می دهید، پنج اثر پنجه دارید که هر طور که صلاح می دانید خرج کنید. این می تواند یک دستمال کاغذی بزرگ برای سه پنجه، و سپس دو کارت اضافی باشد، یا می توانید همه آن را به کارت های رسم پمپ کنید و پنج تا از آنها را در دستان خود قرار دهید.

مکانیک بازگشت: جادوهای کلاس

استعداد هنرمند-1

یکی از بهترین چیزها در مورد Dungeons & Dragons: Adventures In The Forgotten Realms، معرفی Class enchantments بود. این غارها جلوه‌های مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهند که با بالا بردن سطح آن‌ها بهتر می‌شوند و راهی عالی برای نمایش کلاس‌های شخصیت‌های مختلف D&D هستند.


Bloomburrow کلاس ها را برمی گرداند، اما این بار به جای Rogues و Warriors، آنها سرگرمی ها و مشاغل موجودات Valley را نشان می دهند. قبل از تبدیل شدن به یک تقویت‌کننده آسیب ستاره‌ای که مطمئناً پس از چرخش به بخش کلیدی عرشه‌های آگرو تک قرمز تبدیل می‌شود، از استعداد هنرمند استفاده کنید، که به شما برای انجام طلسم‌های غیر مخلوق پاداش می‌دهد.

مکانیک برگشت: آستانه

Tidecaller Mentor-1

آخرین مکانیک مرکزی بلومبورو در آستانه بازگشت به اودیسه است.

اگر هفت کارت یا بیشتر در قبرستان خود داشته باشید، Threshold به افراد دائمی یا اسپل های شما پاداش های مختلفی می دهد. به نظر می‌رسد این بیشتر در رنگ‌های مشکی و آبی یافت می‌شود، با Tidecaller Mentor به شما این امکان را می‌دهد که اگر قبرستان شما به اندازه کافی بزرگ است، افراد دائمی را به دست صاحبانشان برگردانید.


در مجموعه‌ای که علوفه هم دارد، آستانه تعادل جالبی خواهد بود، راهی برای تبعید کارت‌ها از قبرستانتان. هر دو روی مشکی متمرکز به نظر می رسند، اما اگر مراقب نباشید می توانند در برابر یکدیگر کار کنند.

کهن الگوهای محدود

مروارید حکمت اثر جولی دیلون
مروارید حکمت اثر جولی دیلون

ویزاردز مشتاق است تاکید کند که بلومبرو مانند دنیایی مانند ایکسالان یا اینیستراد، مجموعه ای از خویشاوندان نیست. برای هر یک از جفت های رنگ خود یک نوع موجود دارد، اما هم افزایی بین آنها نیز بخش بزرگی از مجموعه است.

رنگ ها

انواع موجودات

مکانیک

سفید

پرندگان، خرگوش ها، خفاش ها، موش ها

پرواز، توکن، aggro، زندگی

آبی

موش، سمور، قورباغه، پرندگان

پرواز، قبرستان، املا، جهش

مشکی

موش، خفاش، سنجاب، مارمولک

قبرستان، توکن ها، سود جانی، آگرو و تلفات جانی

قرمز

مارمولک ها، موش ها، سمورها، راکون ها

آگرو، جان باختن، طلسم، خرج کردن، مصنوعات و افسون ها

سبز

خرگوش، قورباغه، سنجاب، راکون

نشانه ها، جهش، قبرستان، خرج کردن، مصنوعات و افسون ها.


گنجاندن انواع موجودات متعدد در هر رنگ بهترین راه برای رقابتی ماندن در قالب است. اگر به طور کامل فقط یک گراز را انجام دهید احتمالاً ابزارهای مؤثر را از دست خواهید داد – اگر در حال بازی در یک عرشه آبی/سفید هستید، ممکن است در درجه اول روی پرندگان تمرکز کنید، اما تعداد زیادی موش، قورباغه، موش صحرایی، سمور نیز خواهید داشت. ، خفاش ها و خرگوش ها را نیز شامل می شود.

نمایش درمان و تصور کنید: موجودات

لومرا، زیر جنگل نوشته میستوهیرو آریتا
لومرا، زیر جنگل نوشته میستوهیرو آریتا

هر مجموعه جادویی درمان‌های هنری جایگزین خود را دارد، اما Bloomburrow به لطف حال و هوای آن‌ها و برخی از هنرمندان بزرگی که در آنها مشارکت دارند، احساس ویژه‌ای دارد.


ویترین وودلند

قاب ویترین اصلی Bloomburrow Woodland است که به کارت ها احساس تصویری عجیب از کتاب داستان می دهد. هر رنگی طرح‌های خاص خود را دارد تا زیست‌بومی متفاوتی را منعکس کند، مانند پوشش گیاهی سرسبز سبز، یا سیاهی پژمرده.

اگرچه هر کارتی که تاکنون در این قاب دیده‌ایم دوست‌داشتنی بوده است، کارت‌های دیوید پترسن، که ممکن است به‌عنوان مخلوق و هنرمند پشت موش گارد، یکی از بزرگترین الهام‌بخش‌های بلومبرو، بشناسید، قابل توجه است.

انیمه Raised Foil


جادوگران سال‌هاست که تلاش زیادی برای بالا بردن شهرت Magic در ژاپن کرده است، با چیزهایی مانند هنرهای جایگزین ژاپنی که در Strixhaven: School of Mages و هنر الهام گرفته از مانگا در Kamigawa: Neon Dynasty و Jumpstart 2022 یافت می‌شوند.

Bloomburrow همچنین کارت‌های انیمه دریافت می‌کند که در تقویت‌کننده‌های Collector یافت می‌شوند. در حالی که من شخصاً در گذشته نسبت به کارت‌های مانگا (مخصوصاً کارت‌های جامپ استارت) ولرم برخورد کرده‌ام، همه اینها به طرز باورنکردنی با لحن زیبای محیط سازگار هستند.

این روش جایی است که میتسوهیرو آریتا، هنرمند افسانه‌ای را خواهید یافت که دهه‌ها کارت‌های پوکمون را به تصویر می‌کشد. این اولین باری است که او با انیمه‌ای برای The Calamity Beast Lumra، Bellow Of The Woods در Magic همکاری می‌کند.

تصور کنید: مخلوقات


آخرین درمان ویژه Imagine: Critters است. همانطور که در مجموعه اصلی با رال دیدیم، هرکسی که به بلومبورو سفر می‌کند به موجودی تبدیل می‌شود تا بهتر در آن جا بیفتد.

این کارت‌ها در استاندارد قانونی نیستند، مگر اینکه کارت قبلاً قبل از این چاپ وجود داشته باشد.

تا کنون دو مورد فاش شده است، با جیس، مجسمه ساز ذهن که دوباره به عنوان یک روباه تصور می شود، در حالی که تامیو، محقق میدانی به خرگوش تبدیل می شود، که منعکس کننده این است که چگونه طراحی افراد ماه مانند تامیو در وهله اول از خرگوش ها الهام گرفته شده است.

من واقعاً می‌خواهم بدانم چه اتفاقی می‌افتد اگر فردی مانند آنگراث، آجانی یا گریست به بلومبرو سفر کند، زیرا از قبل طبیعت حیوان‌گرایانه دارد.


فرمانده

عرشه فرمانده بلومبرو

طبق معمول، در کنار Bloomburrow چهار عرشه از پیش ساخته شده Commander منتشر می شوند که شامل کارت های جدید برای فرمت های Vintage، Legacy و Commander هستند.

  • اول Family Matters، یک عرشه قرمز، سفید و آبی است که توسط Zinnia، Valley's Voice اداره می شود. این یک عرشه گسترده است که از شما می‌خواهد موجودات زیادی را با قدرت پایه فقط یکی اجرا کنید. خوشبختانه، به لطف تأکید زیاد روی فرزندان، تعداد زیادی از آنها را دریافت خواهید کرد، که هر نسخه به عنوان 1/1 وارد می شود.
  • «پیشنهاد صلح» در میان همه عرشه‌ها، بلومبروترین است، با خرگوش شهروند شایان ستایش خانم بامبل فلاور، یک عرشه گروهی آغوش سبز، سفید و آبی را اجرا می‌کند. هدف در اینجا این است که با دادن کارت به همه سرعت ببخشید و در عین حال مزایای بیشتری را به خود بدهید. تا دیر نشده کسی نمی خواهد شما را بیرون بیاورد.
  • Bello، Bard of the Brambles در مقابل عرشه ارتش متحرک قرمز/سبز قرار می‌گیرد، که افسون‌ها و مصنوعات را متحرک می‌کند، مشروط بر اینکه مقدار مانای آن‌ها چهار یا بیشتر باشد. این با صرف مانا مرتبط است و احتمالاً تعداد زیادی رمپ و سایر بازی‌های بزرگ مانا برای کمک به ساخت هیئت مدیره شما خواهد داشت.
  • در نهایت، عرشه سیاه/سبز Squirreled Away به مضامین معمولی که بسیاری تصور می‌کردند بلومبرو خواهد داشت، نزدیک‌تر است. در سطح آن یک عرشه نشانه است که پهن می شود و سپس از آنها برای مانای بزرگ استفاده می کند، اما به لطف توانایی آن در ساخت دو کپی از آنها در پایان نوبت شما، بیشتر یک عرشه نشانه سنجاب است.


هر چهار عرشه با یک Commander کامل، توکن‌ها، ردیاب زندگی و یک بسته نمونه تقویت‌کننده دو کارتی Collector ارائه می‌شوند.

Magic The Gathering Cover

جادو: گردهمایی

Magic: The Gathering (MTG) که توسط ریچارد گارفیلد در سال 1993 ساخته شد، به یکی از بزرگترین بازی های کارتی کلکسیونی رومیزی در جهان تبدیل شده است. بازیکنان با بر عهده گرفتن نقش یک هواپیمای راه‌انداز، دسته‌هایی از کارت می‌سازند و با بازیکنان دیگر به نبرد می‌پردازند. بیش از 100 مجموعه اضافی کارت‌های جدیدی را به کتابخانه اضافه کرده‌اند، در حالی که نام تجاری به بازی‌های ویدیویی، کمیک و موارد دیگر گسترش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا