بازی

بهترین مجموعه لگوهای بتمن در سال 2024

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
لگو با برندهای زیادی همکاری می کند و از IP های مختلف برای مجموعه های خود استفاده می کند. با این حال، رابطه طولانی مدت آن با نام تجاری بتمن یکی از مشهورترین آنها باقی مانده است. بالاخره یک فیلم لگو بتمن و چندین بازی عالی لگو بر اساس قهرمان نمادین وجود دارد. بسیاری از برندهای دیگر نمی توانند این را بگویند.

با این حال، همه چیز با مجموعه‌های لگو شروع شد، زمانی که این شرکت مبتنی بر بلوک با دنیای بتمن در سال 2006 شریک شد. و از آن زمان این رابطه در زمان‌های اخیر بازسازی شده است. در نتیجه، امروزه مجموعه های زیادی با تم بتمن در بازار وجود دارد. موارد زیر بهترین های موجود در حال حاضر هستند.

بهترین مجموعه لگو بتمن
مجموعه لگو Batman: The Animated Series Gotham City هر زمان که حال و هوا شما را جذب کرد، خط آسمان گاتهام را مطالعه کنیداین مجموعه 4210 قطعه ای خط افق را از Batman: The Animated Series به لگو تبدیل می کند. نه تنها شامل چهار مینی فیگور و یک لگو بت-سیگنال است، بلکه یک تن تخم مرغ عید پاک نیز در انتظار یافتن در هنگام چیدن مجموعه است.جوانب مثبتیکی از دقیق‌ترین مجموعه‌های لگو که در بازار پیدا خواهید کردبارگیری شده با تخم مرغ عید پاک از سری انیمیشن منفیبا اینکه ارزش پول را دارد، یکی از گران‌ترین مجموعه‌های لگو بتمن است
در حالی که گاتهام همیشه پس‌زمینه بتمن بوده است، طرفداران مختلف با شنیدن نام آن به نسخه‌های مختلفی از این شهر خیالی فکر می‌کنند. بسیاری از شما فوراً متوجه خواهید شد که گاتهام در سریال خارق‌العاده Batman: The Animated چگونه به نظر می‌رسد، و اکنون می‌توانید نسخه شخصی خود را از طریق این مجموعه لگو داشته باشید.

این مجموعه یک بازسازی لگو از افق گاتهام است که در سریال انیمیشن دیده می شود، و مملو از تخم مرغ های عید پاک است. ادای احترام زیادی به نمایش است که در حین ساخت آن را خواهید یافت، و سپس سایر طرفداران می توانند وقتی به اطراف می آیند و پس از اتمام آن را تحسین می کنند، آن را شکار کنند.

مجموعه هدیه LEGO DC Batman vs. The Joker لگو بتمن در حال تعقیب لگو جوکر در طول تاریخمجموعه هدیه Lego's Batman vs. مجموعه‌ای از بت‌موبیل، مجموعه بت‌وینگ و مجموعه‌ای بر اساس بتمن از سال 1992 موجود است.نام تجاری بتمن قطعات 835 تناسب سنی 8+ جوانب مثبتسه ست لگو کمتر از قیمت یک عددبرگرفته از دوره های مختلف رقابت تاریخی جوکر و بتمن منفیبسته سه در یک منحصر به فرد Walmart است
چه چیزی بهتر از یک مجموعه لگو بتمن؟ خوب، البته، سه مجموعه لگو بتمن، همه به طور منظم در یک جعبه بسته بندی شده و به قیمت یک مجموعه فروخته می شود. همانطور که همه ما می دانیم در برخی موارد کمتر از قیمت یک مجموعه تکی، مهم نیست که لگو چقدر سرگرم کننده باشد، برخی از مجموعه ها می توانند بسیار گران باشند.

رقابت بتمن و جوکر، رقابتی است که دهه‌ها در رسانه‌های مختلف ادامه داشته است، و این مجموعه سه در یک آن را در قالب لگو نشان می‌دهد. سه مجموعه ای که در جعبه پیدا خواهید کرد، یک تعقیب و گریز حول محور لگو بت موبیل، یک نسخه لگو از بت وینگ است که نبرد بتمن و جوکر را به آسمان بر فراز گاتهام می برد، و مجموعه ای با الهام از بتمن مایکل کیتون، به طور خاص چگونه The Dark نایت در سال 1992 به نظر می رسد، همانطور که در Minifigure ارائه شده با آن منعکس شده است.

LEGO Technic The Batman Batcycle Batcycles همیشه عالی به نظر می رسند38 دلار 50 دلار 12 دلار صرفه جویی کنید بتمن ساخته مت ریوز ممکن است یک اقتباس پایه و جدی باشد، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند الهام بخش مجموعه های لگو باشد. این یکی بازسازی Batcycle است که بتمن در فیلم از آن استفاده می کند. چرخ های درشت و یک چراغ در جلو دارد، درست مانند نسخه فیلم.قطعات 641 تناسب سنی 9+ نام تجاری بتمن جوانب مثبتچراغ جلو و هر دو چرخ شبیه همتای فیلم خود هستندموتور دقیق و لذت بخش است منفیموتور خیلی شبیه نسخه فیلم نیست
لازمه هر اقتباس بتمن، گنجاندن چند وسیله نقلیه خوب است. بتمن مت ریوز این کار را با بت‌موبایل و بت‌سایکل انجام می‌دهد. مورد دوم الهام بخش این مجموعه است.

نسخه فیلم دارای یک چراغ بزرگ در جلو و چرخ‌های درشت است، که برای این مجموعه نیز صادق است – اما نور در واقع به عنوان یک نور عمل نمی‌کند. موتور در این مورد کمی متفاوت به نظر می رسد. با این حال، اگرچه ممکن است شبیه آنچه در فیلم است به نظر نرسد، ساخت موتور همچنان لذت بخش است.

LEGO The Batman Batcave The Riddler Face-off یک غار شلوغ بتاین نسخه لگو از Batcave بر اساس نسخه ای از مت ریوز The Batman ساخته شده است. این شامل صفحه نمایش قهرمان، ابزار، و Batcycle است. این مکان شلوغ تر از حد معمول است، زیرا The Riddler، James Gordon و Selina Kyle به بتمن و آلفرد در مخفیگاه می پیوندند.قطعات 581 تناسب سنی 8+ مینی فیگورها بتمن، ریدلر، جیمز گوردون، سلینا کایل، آلفرد پنی ورث، بروس وین – دریفتر نام تجاری بتمن جوانب مثبتمینی فیگورهای عالیمجموعه از نظر بصری چشمگیر است منفیغار Batcave کمی نازک است، زیرا فاقد عمق است
لگو مدتی است که مجموعه های Batcave را می سازد. اگرچه این یکی متمایز است، زیرا بر اساس Batcave ساخته شده در فیلم مت ریوز است. این یک لذت بصری است و شامل جزئیات کوچک زیادی است.

با این حال، بهترین بخش، مجموعه ای از مینی فیگورهای همراه آن است. شما برای تمام شخصیت های اصلی فیلم، از جمله شخصیت های جداگانه بتمن و بروس وین، ارقام دریافت می کنید. و همه آنها واقعاً خوب به نظر می رسند و شبیه همتایان سینمایی خود هستند.

LEGO Batwing: Batman vs. The Joker یکی دیگر از “اسباب بازی های شگفت انگیز” بتمن همانطور که جوکر آنها را صدا می کندلگو به مناسبت فیلم بتمن محصول 1989 این مجموعه را منتشر کرده است. این شامل یک Batwing دقیق، و همچنین چهره های بتمن مایکل کیتون و جوکر جک نیکلسون است. ایده آل برای هر دو بازی و نمایش.تعداد قطعات 357 توصیه سنی 8+ ارقام گنجانده شده است بتمن، جوکر نام تجاری بتمن جوانب مثبتBatwing پرتابه ها را شلیک می کندمی توان آن را به دیوار آویزان کردجوکر شگفت انگیز به نظر می رسد منفیاز دست دادن پرتابه های کوچک آسان است
در حالی که اقتباس های زیادی از فیلم، تلویزیون و بازی های ویدیویی از دنیای بتمن وجود داشته است، تعداد کمی از آنها به اندازه برداشت تیم برتون از این مجموعه محبوب هستند. این دقیقا همان چیزی است که این مجموعه جشن می گیرد. به طور دقیق تر، این ادای احترام به Batwing از فیلم 1989 است.

این کار را با موفقیت انجام می دهد، زیرا نسخه لگو این وسیله نقلیه دقیقاً شبیه آنچه در فیلم است به نظر می رسد. به این ترتیب، در نمایش عالی به نظر می رسد. همچنین به اندازه کافی محکم است که بتوان با آن بازی کرد.

فیگور ساخت لگو بتمن قهرمانان متولد نمی شوند، اما می توان آنها را با بلوک های لگو ساخت27 دلار 33 دلار 6 دلار صرفه جویی کنید اگر مینی فیگورهای بتمن برای شما خیلی کوچک هستند، باید به این شکل ساخت و ساز صلیبی شنل دار نگاه کنید. او 26 سانتی متر عدالت دارد و در لباس نمادین خود از فیلم های تیم برتون با شکوه به نظر می رسد.تعداد قطعات 275 توصیه سنی 8+ نام تجاری بتمن جوانب مثبتاتصالات قابل تنظیمکت و شلوار فوق العاده به نظر می رسدپوشیدن شنل آسان است
بیشتر مجموعه‌های لگو بتمن روی وسایل نقلیه شخصیت یا غار بتمن تمرکز می‌کنند. با این حال، این یکی همه در مورد قهرمان است، به ویژه نسخه مایکل کیتون. این رقم بسیار بزرگتر و جزئی تر از مینی انجیرهایی است که می توانید از شخصیت دریافت کنید.

بنابراین، او نسبت به فیگورهای سنتی لگو در نمایش چشمگیرتر به نظر می رسد. بعلاوه، با مفاصل قابل تنظیم خود، او در هنگام بازی تطبیق پذیرتر است. بنابراین، این یک مجموعه عالی برای کسانی است که واقعاً شخصیت را دوست دارند.

LEGO Batmobile: The Penguin Chase (بتمن) تعقیب کردن پنگوئنپنگوئن یک آنتاگونیست اصلی است که بتمن باید در فیلم بتمن 2022 آن را از بین ببرد. یکی از تلاش‌ها برای سرنگون کردن شرور شامل تعقیب او در خیابان‌های گاتهام در Batmobile است. این چیزی است که این مجموعه درخشان لگو بر اساس آن ساخته شده است.تعداد قطعات 392 توصیه سنی 8+ ارقام گنجانده شده است بتمن، پنگوئن نام تجاری بتمن جوانب مثبتماشین خیلی شبیه ماشین فیلمهموشک شلیک می کند منفیشعله های آبی خیلی عالی به نظر نمی رسند
تعقیب و گریز ماشین بین بتمن و پنگوئن در فیلم 2022 یک سکانس هیجان انگیز است، بنابراین دیدن جشن لگو با این محصول بسیار خوب است. با این حال، کمی با فیلم متفاوت است زیرا پنگوئن در این مجموعه وسیله نقلیه ای دریافت نمی کند.

انصافاً، به هر حال، ماشین او از فیلم کاملاً غیرقابل توصیف است. آنها شامل Batmobile بودند که بخش مهمی است. سازندگان کار بسیار خوبی برای ساختن نسخه لگو از ماشین فیلم انجام دادند، همانطور که اغلب با مجموعه ماشین های برتر خود انجام می دهند. دو انجیر کوچک که به خوبی طراحی شده اند، گیلاس های بالای آن هستند.

LEGO Batcave – جعبه سایه غار خفاش بسیار خودتانآیا تا به حال Batcave خودتان را خواسته اید؟ خوب، می‌توانید یک لگو با جزئیات باورنکردنی تهیه کنید که می‌تواند در جعبه‌ای با ظاهر چشمگیر جمع شود. این یک نمایشگر عالی ایجاد می کند.تعداد قطعات 3,981 توصیه سنی 18+ ارقام گنجانده شده است بتمن x2، مکس شرک، پنگوئن، زن گربه ای، آلفرد پنی ورث، بروس وین نام تجاری بتمن جوانب مثبتمجموعه ای عالی از مینی فیگورهاساخت جالبشامل بسیاری از عناصر تعاملی است
حتی قهرمانان به خانه‌های امنی باحال نیاز دارند و هیچ‌کدام از آنها تا به حال سردتر از Batcave نبوده‌اند. وقتی صحبت از لگو می شود، هیچ Batcave بهتر از این مجموعه نیست. در بیرون، جعبه ای چشمگیر با نماد خفاش در جلو است که به عنوان پنجره ای عمل می کند تا به شما اجازه نگاه کردن به داخل را بدهد.

آنچه می بینید تنها بخشی از یک Batcave با جزئیات باورنکردنی است که ساختن آن مدتی طول می کشد. کل چیز فوق العاده طراحی شده و از نظر بصری خیره کننده است. به همین دلیل گران است.

سوالات متداول
اولین مجموعه لگو بتمن چه بود؟
از نظر فنی، اولین مجموعه لگو بتمن یک مجموعه کوچک محدود بود که در سال 2006 در کامیک کان سن دیگو اهدا شد. این مجموعه کوچکی بود که به منظور جشن گرفتن معرفی طیف لگو بتمن ساخته شد. نام پذیرفته شده آن صرفاً Commemorative Limited Edition اعلامیه بتمن است.

بزرگترین مجموعه لگو بتمن چیست؟
از نظر ارتفاع و تعداد قطعات، مجموعه جیم لی بتمن بزرگترین مجموعه موجود در حال حاضر است. این به این دلیل است که 15.5 اینچ ارتفاع دارد و شامل 4167 قطعه است. برای مجموعه های غیر هنری، بزرگترین Batcave – Shadow Box است.

لگو با برندهای زیادی همکاری می کند و از IP های مختلف برای مجموعه های خود استفاده می کند. با این حال، رابطه طولانی مدت آن با نام تجاری بتمن یکی از مشهورترین آنها باقی مانده است. بالاخره یک فیلم لگو بتمن و چندین بازی عالی لگو بر اساس قهرمان نمادین وجود دارد. بسیاری از برندهای دیگر نمی توانند این را بگویند.




با این حال، همه چیز با مجموعه‌های لگو شروع شد، زمانی که این شرکت مبتنی بر بلوک با دنیای بتمن در سال 2006 شریک شد. و از آن زمان این رابطه در زمان‌های اخیر بازسازی شده است. در نتیجه، امروزه مجموعه های زیادی با تم بتمن در بازار وجود دارد. موارد زیر بهترین های موجود در حال حاضر هستند.

بهترین مجموعه لگو بتمن

مجموعه لگو Batman: The Animated Series Gotham City

هر زمان که حال و هوا شما را جذب کرد، خط آسمان گاتهام را مطالعه کنید

این مجموعه 4210 قطعه ای خط افق را از Batman: The Animated Series به لگو تبدیل می کند. نه تنها شامل چهار مینی فیگور و یک لگو بت-سیگنال است، بلکه یک تن تخم مرغ عید پاک نیز در انتظار یافتن در هنگام چیدن مجموعه است.

جوانب مثبت

  • یکی از دقیق‌ترین مجموعه‌های لگو که در بازار پیدا خواهید کرد
  • بارگیری شده با تخم مرغ عید پاک از سری انیمیشن
منفی

  • با اینکه ارزش پول را دارد، یکی از گران‌ترین مجموعه‌های لگو بتمن است

در حالی که گاتهام همیشه پس‌زمینه بتمن بوده است، طرفداران مختلف با شنیدن نام آن به نسخه‌های مختلفی از این شهر خیالی فکر می‌کنند. بسیاری از شما فوراً متوجه خواهید شد که گاتهام در سریال خارق‌العاده Batman: The Animated چگونه به نظر می‌رسد، و اکنون می‌توانید نسخه شخصی خود را از طریق این مجموعه لگو داشته باشید.

این مجموعه یک بازسازی لگو از افق گاتهام است که در سریال انیمیشن دیده می شود، و مملو از تخم مرغ های عید پاک است. ادای احترام زیادی به نمایش است که در حین ساخت آن را خواهید یافت، و سپس سایر طرفداران می توانند وقتی به اطراف می آیند و پس از اتمام آن را تحسین می کنند، آن را شکار کنند.


مجموعه هدیه LEGO DC Batman vs. The Joker

مجموعه هدیه LEGO DC Batman vs. The Joker

لگو بتمن در حال تعقیب لگو جوکر در طول تاریخ

مجموعه هدیه Lego's Batman vs. مجموعه‌ای از بت‌موبیل، مجموعه بت‌وینگ و مجموعه‌ای بر اساس بتمن از سال 1992 موجود است.

نام تجاری
بتمن

قطعات
835

تناسب سنی
8+

جوانب مثبت

  • سه ست لگو کمتر از قیمت یک عدد
  • برگرفته از دوره های مختلف رقابت تاریخی جوکر و بتمن
منفی

  • بسته سه در یک منحصر به فرد Walmart است

چه چیزی بهتر از یک مجموعه لگو بتمن؟ خوب، البته، سه مجموعه لگو بتمن، همه به طور منظم در یک جعبه بسته بندی شده و به قیمت یک مجموعه فروخته می شود. همانطور که همه ما می دانیم در برخی موارد کمتر از قیمت یک مجموعه تکی، مهم نیست که لگو چقدر سرگرم کننده باشد، برخی از مجموعه ها می توانند بسیار گران باشند.

رقابت بتمن و جوکر، رقابتی است که دهه‌ها در رسانه‌های مختلف ادامه داشته است، و این مجموعه سه در یک آن را در قالب لگو نشان می‌دهد. سه مجموعه ای که در جعبه پیدا خواهید کرد، یک تعقیب و گریز حول محور لگو بت موبیل، یک نسخه لگو از بت وینگ است که نبرد بتمن و جوکر را به آسمان بر فراز گاتهام می برد، و مجموعه ای با الهام از بتمن مایکل کیتون، به طور خاص چگونه The Dark نایت در سال 1992 به نظر می رسد، همانطور که در Minifigure ارائه شده با آن منعکس شده است.

LEGO Technic The Batman Batcycle

LEGO Technic The Batman Batcycle

Batcycles همیشه عالی به نظر می رسند

38 دلار 50 دلار 12 دلار صرفه جویی کنید

بتمن ساخته مت ریوز ممکن است یک اقتباس پایه و جدی باشد، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند الهام بخش مجموعه های لگو باشد. این یکی بازسازی Batcycle است که بتمن در فیلم از آن استفاده می کند. چرخ های درشت و یک چراغ در جلو دارد، درست مانند نسخه فیلم.

قطعات
641

تناسب سنی
9+

نام تجاری
بتمن

جوانب مثبت

  • چراغ جلو و هر دو چرخ شبیه همتای فیلم خود هستند
  • موتور دقیق و لذت بخش است
منفی

  • موتور خیلی شبیه نسخه فیلم نیست

لازمه هر اقتباس بتمن، گنجاندن چند وسیله نقلیه خوب است. بتمن مت ریوز این کار را با بت‌موبایل و بت‌سایکل انجام می‌دهد. مورد دوم الهام بخش این مجموعه است.


نسخه فیلم دارای یک چراغ بزرگ در جلو و چرخ‌های درشت است، که برای این مجموعه نیز صادق است – اما نور در واقع به عنوان یک نور عمل نمی‌کند. موتور در این مورد کمی متفاوت به نظر می رسد. با این حال، اگرچه ممکن است شبیه آنچه در فیلم است به نظر نرسد، ساخت موتور همچنان لذت بخش است.

تصویر محصول مجموعه لگو Face-Off The Batman Batcave Riddler

LEGO The Batman Batcave The Riddler Face-off

یک غار شلوغ بت

این نسخه لگو از Batcave بر اساس نسخه ای از مت ریوز The Batman ساخته شده است. این شامل صفحه نمایش قهرمان، ابزار، و Batcycle است. این مکان شلوغ تر از حد معمول است، زیرا The Riddler، James Gordon و Selina Kyle به بتمن و آلفرد در مخفیگاه می پیوندند.

قطعات
581

تناسب سنی
8+

مینی فیگورها
بتمن، ریدلر، جیمز گوردون، سلینا کایل، آلفرد پنی ورث، بروس وین – دریفتر

نام تجاری
بتمن

جوانب مثبت

  • مینی فیگورهای عالی
  • مجموعه از نظر بصری چشمگیر است
منفی

  • غار Batcave کمی نازک است، زیرا فاقد عمق است

لگو مدتی است که مجموعه های Batcave را می سازد. اگرچه این یکی متمایز است، زیرا بر اساس Batcave ساخته شده در فیلم مت ریوز است. این یک لذت بصری است و شامل جزئیات کوچک زیادی است.

با این حال، بهترین بخش، مجموعه ای از مینی فیگورهای همراه آن است. شما برای تمام شخصیت های اصلی فیلم، از جمله شخصیت های جداگانه بتمن و بروس وین، ارقام دریافت می کنید. و همه آنها واقعاً خوب به نظر می رسند و شبیه همتایان سینمایی خود هستند.

LEGO Batwing_ Batman vs. The Joker

LEGO Batwing: Batman vs. The Joker

یکی دیگر از “اسباب بازی های شگفت انگیز” بتمن همانطور که جوکر آنها را صدا می کند

لگو به مناسبت فیلم بتمن محصول 1989 این مجموعه را منتشر کرده است. این شامل یک Batwing دقیق، و همچنین چهره های بتمن مایکل کیتون و جوکر جک نیکلسون است. ایده آل برای هر دو بازی و نمایش.

تعداد قطعات
357

توصیه سنی
8+

ارقام گنجانده شده است
بتمن، جوکر

نام تجاری
بتمن

جوانب مثبت

  • Batwing پرتابه ها را شلیک می کند
  • می توان آن را به دیوار آویزان کرد
  • جوکر شگفت انگیز به نظر می رسد
منفی

  • از دست دادن پرتابه های کوچک آسان است

در حالی که اقتباس های زیادی از فیلم، تلویزیون و بازی های ویدیویی از دنیای بتمن وجود داشته است، تعداد کمی از آنها به اندازه برداشت تیم برتون از این مجموعه محبوب هستند. این دقیقا همان چیزی است که این مجموعه جشن می گیرد. به طور دقیق تر، این ادای احترام به Batwing از فیلم 1989 است.


این کار را با موفقیت انجام می دهد، زیرا نسخه لگو این وسیله نقلیه دقیقاً شبیه آنچه در فیلم است به نظر می رسد. به این ترتیب، در نمایش عالی به نظر می رسد. همچنین به اندازه کافی محکم است که بتوان با آن بازی کرد.

فیگور ساخت لگو بتمن

فیگور ساخت لگو بتمن

قهرمانان متولد نمی شوند، اما می توان آنها را با بلوک های لگو ساخت

27 دلار 33 دلار 6 دلار صرفه جویی کنید

اگر مینی فیگورهای بتمن برای شما خیلی کوچک هستند، باید به این شکل ساخت و ساز صلیبی شنل دار نگاه کنید. او 26 سانتی متر عدالت دارد و در لباس نمادین خود از فیلم های تیم برتون با شکوه به نظر می رسد.

تعداد قطعات
275

توصیه سنی
8+

نام تجاری
بتمن

جوانب مثبت

  • اتصالات قابل تنظیم
  • کت و شلوار فوق العاده به نظر می رسد
  • پوشیدن شنل آسان است

بیشتر مجموعه‌های لگو بتمن روی وسایل نقلیه شخصیت یا غار بتمن تمرکز می‌کنند. با این حال، این یکی همه در مورد قهرمان است، به ویژه نسخه مایکل کیتون. این رقم بسیار بزرگتر و جزئی تر از مینی انجیرهایی است که می توانید از شخصیت دریافت کنید.

بنابراین، او نسبت به فیگورهای سنتی لگو در نمایش چشمگیرتر به نظر می رسد. بعلاوه، با مفاصل قابل تنظیم خود، او در هنگام بازی تطبیق پذیرتر است. بنابراین، این یک مجموعه عالی برای کسانی است که واقعاً شخصیت را دوست دارند.

LEGO Batmobile_ The Penguin Chase (بتمن)

LEGO Batmobile: The Penguin Chase (بتمن)

تعقیب کردن پنگوئن

پنگوئن یک آنتاگونیست اصلی است که بتمن باید در فیلم بتمن 2022 آن را از بین ببرد. یکی از تلاش‌ها برای سرنگون کردن شرور شامل تعقیب او در خیابان‌های گاتهام در Batmobile است. این چیزی است که این مجموعه درخشان لگو بر اساس آن ساخته شده است.

تعداد قطعات
392

توصیه سنی
8+

ارقام گنجانده شده است
بتمن، پنگوئن

نام تجاری
بتمن

جوانب مثبت

  • ماشین خیلی شبیه ماشین فیلمه
  • موشک شلیک می کند
منفی

  • شعله های آبی خیلی عالی به نظر نمی رسند

تعقیب و گریز ماشین بین بتمن و پنگوئن در فیلم 2022 یک سکانس هیجان انگیز است، بنابراین دیدن جشن لگو با این محصول بسیار خوب است. با این حال، کمی با فیلم متفاوت است زیرا پنگوئن در این مجموعه وسیله نقلیه ای دریافت نمی کند.


انصافاً، به هر حال، ماشین او از فیلم کاملاً غیرقابل توصیف است. آنها شامل Batmobile بودند که بخش مهمی است. سازندگان کار بسیار خوبی برای ساختن نسخه لگو از ماشین فیلم انجام دادند، همانطور که اغلب با مجموعه ماشین های برتر خود انجام می دهند. دو انجیر کوچک که به خوبی طراحی شده اند، گیلاس های بالای آن هستند.

LEGO Batcave - جعبه سایه

LEGO Batcave – جعبه سایه

غار خفاش بسیار خودتان

آیا تا به حال Batcave خودتان را خواسته اید؟ خوب، می‌توانید یک لگو با جزئیات باورنکردنی تهیه کنید که می‌تواند در جعبه‌ای با ظاهر چشمگیر جمع شود. این یک نمایشگر عالی ایجاد می کند.

تعداد قطعات
3,981

توصیه سنی
18+

ارقام گنجانده شده است
بتمن x2، مکس شرک، پنگوئن، زن گربه ای، آلفرد پنی ورث، بروس وین

نام تجاری
بتمن

جوانب مثبت

  • مجموعه ای عالی از مینی فیگورها
  • ساخت جالب
  • شامل بسیاری از عناصر تعاملی است

حتی قهرمانان به خانه‌های امنی باحال نیاز دارند و هیچ‌کدام از آنها تا به حال سردتر از Batcave نبوده‌اند. وقتی صحبت از لگو می شود، هیچ Batcave بهتر از این مجموعه نیست. در بیرون، جعبه ای چشمگیر با نماد خفاش در جلو است که به عنوان پنجره ای عمل می کند تا به شما اجازه نگاه کردن به داخل را بدهد.

آنچه می بینید تنها بخشی از یک Batcave با جزئیات باورنکردنی است که ساختن آن مدتی طول می کشد. کل چیز فوق العاده طراحی شده و از نظر بصری خیره کننده است. به همین دلیل گران است.

سوالات متداول

اولین مجموعه لگو بتمن چه بود؟

از نظر فنی، اولین مجموعه لگو بتمن یک مجموعه کوچک محدود بود که در سال 2006 در کامیک کان سن دیگو اهدا شد. این مجموعه کوچکی بود که به منظور جشن گرفتن معرفی طیف لگو بتمن ساخته شد. نام پذیرفته شده آن صرفاً Commemorative Limited Edition اعلامیه بتمن است.


بزرگترین مجموعه لگو بتمن چیست؟

از نظر ارتفاع و تعداد قطعات، مجموعه جیم لی بتمن بزرگترین مجموعه موجود در حال حاضر است. این به این دلیل است که 15.5 اینچ ارتفاع دارد و شامل 4167 قطعه است. برای مجموعه های غیر هنری، بزرگترین Batcave – Shadow Box است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا