بازی

Pokemon: The Legendary Trios, Ranked

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
برخی از بهترین چیزها به صورت سه نفره به دست می آیند، و این مطمئناً در مورد Legendary صادق است پوکمون. آن‌ها برخی از قوی‌ترین پوکمون‌های بازی را تشکیل می‌دهند، و اکثر آنها به لطف اطلاعات باورنکردنی پیرامونشان، به صورت سه نفره می‌آیند. اما این برای نبرد رقابتی چه معنایی دارد؟

مطمئناً برخی از این سه‌گانه‌ها فقط از پوکمون‌هایی تشکیل می‌شوند که به دلیل قدرت بیش از حد از نبردهای رقابتی محروم شده‌اند. با این حال، برخی بهتر از دیگران هستند. این لیست به سه‌گانه‌هایی که توسط پوکمون یا جامعه عمومی پوکمون به رسمیت شناخته شده‌اند نگاه می‌کند و آن‌ها را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا بفهمد کدام مثلث بلندتر است.

به روز شده در 24 سپتامبر 2024 توسط اندرو اسکاریاتی: سه‌گانه‌های افسانه‌ای برخی از قوی‌ترین پوکمون‌های این سری هستند که اغلب با یک مجموعه در هر نسل برای گرفتن، آموزش و نبرد با آن‌ها به‌عنوان متعلق به خودتان هستند. اکنون که آخرین DLC Scarlet & Violet پشت سر ماست، می‌توانیم با شفافیت به سه‌گانه افسانه‌ای جدید – سه وفادار – نگاه کنیم و جایگاه آن‌ها را در بین بهترین‌ها ارزیابی کنیم.

14 سه وفادار: Fezandipiti، Monkidori، و Okidogi

سه وفادار بدون شک کم محبوب ترین سه گانه افسانه ای تاکنون هستند، با پیشروی ناامیدکننده برای مواجهه با هر پوکمون. متأسفانه، ناامیدی به همین جا ختم نمی شود، زیرا هر پوکمون در 555 Base Stat Total (BST) قرار دارد که از پوکمون های افسانه ای مانند Entei و Suicune فاصله دارد.

این سه گانه افسانه ای از همان ابتدا ناامید کننده است، زیرا حتی داستان منشا آنها نیز این پوکمون ها را ساخته است
برخی از نامطلوب ترین شرورهای این مجموعه.

در حالی که نوع Poison مشترک آنها یک تمایز غیرمعمول برای یک پوکمون افسانه‌ای است، اما هر کدام از آنها نمی‌توانند آمار خوبی داشته باشند و در عین حال با متحرک‌های استاندارد نیز عرضه می‌شوند. در حالی که گزینه‌های پوشش برای Munkidori خوب هستند، هیچ یک از این سه گزینه با وجود تایپ‌های غیرمعمولشان به‌عنوان گزینه‌های عالی شناخته نمی‌شوند.

13 تایتان های اصلی: Regirock، Regice، And Registeel

سه Regis اول عملاً ضعیف‌ترین دسته از Regi هستند، وقتی هم قدرت خام و هم قابلیت رقابت را در نظر می‌گیریم.

Regigigas آمار بسیار بهتری دارد و Regieleki و Regidrago هر دو ثابت کرده اند که پتانسیل تهاجمی بسیار بیشتری دارند.

با این حال، در حالی که Regice تا حد زیادی غیرقابل دوام بوده است، دو مورد دیگر جایگاه خود را دارند و در سطوح رقابتی مربوطه به خوبی کار می کنند. Regirock یک جانور دفاعی فیزیکی با آمار تهاجمی تانک مانند و یک متحرک قابل عبور است. Registeel در نوع خود برجسته رقابتی بوده است و با آمارهای دفاعی همه جانبه و گروه حرکتی متمرکز بر ابزار، موجی در متا ایجاد کرده است.

12 نگهبانان دریاچه: آزلف، مسپریت و اکسی

علیرغم اینکه همه آنها دارای یک Psychic-typing خالص و گروه های حرکتی مشابه هستند، قابلیت های رقابتی فردی Lake Guardians به طور قابل توجهی متفاوت است. به دلیل توزیع آماری بسیار متفاوت این سه نفر، این سه نفر از دو کمین کننده کم تا متوسط ​​و یکی از مهم ترین پوکمون های تاریخ رقابت تشکیل شده است.

Uxie کمترین دوام را در میان سه مورد در متا داشته است، زیرا ترکیب دفاعی آن با تایپ Psychic خالص از نظر دفاعی ضعیف بسیار مؤثر است، و Mesprit در بهترین حالت خوب بوده و تطبیق پذیری نسبی را به عنوان یک پوکمون پشتیبانی می کند. برعکس، آزلف یک تغییر دهنده بازی رقابتی است که زمانی نقش اصلی را متحول کرد و هنوز هم همچنان قوی است.

11 جانوران افسانه ای: سویکون، انتی و رایکو

اگر محبوبیت را در نظر بگیرید، جانوران افسانه ای ممکن است به طور شگفت انگیزی در این لیست پایین باشند، با توجه به اینکه رسانه های مختلف پوکمون چقدر به آنها توجه کرده اند. در واقعیت، Suicune، Entei و Raikou روزهای بهتری را از نظر قابلیت رقابتی تجربه کرده‌اند.

زمانی که این جانوران بر متای رقابتی اولیه پوکمون تسلط داشتند، توسط دیگر لجندری‌های همه‌کاره‌تر پیشی گرفته‌اند، زیرا تایپ منحصربه‌فرد و گروه‌های حرکتی نسبتا کم‌عمق آن‌ها را نسبتاً یک نت کرده است. اگرچه آنها کاملاً شسته نشده اند. Suicune و Raikou هنوز هم در بازی‌های رقابتی سطح متوسط ​​به بالا قوی هستند، با Entei در بیرون تا حدودی در نقش‌های تهاجمی قابل پیش‌بینی اما قوی بازی می‌کند.

10 شمشیرهای عدالت: Terrakion، Cobalion و Virizion

در حالی که شمشیرهای عدالت از نظر فنی یک کوارتت با کلدئو هستند، کلدئو به طور کلی به عنوان برادر شبه نوزاد سه عضو دیگر در نظر گرفته می شود: Terrakion، Cobalion، و Virizion.

آن سه باقیمانده در پوکمون های رقابتی موقعیت های بسیار خوبی داشته اند
با کلدئو هم سطح نیستند
از نظر دوام، به لطف دسترسی نداشتن به Secret Sword.

تفاوت Terrakion، Cobalion و Virizion عمدتاً در انواع و گسترش آماری آنها است: Terrakion از نوع Rock است و در حمله تخصص دارد، Cobalion از نوع فولادی است و در دفاع تخصص دارد و Virizion از نوع Grass است و در دفاع ویژه تخصص دارد.

9 پرندگان افسانه ای: آرتیکونو، زاپدوس و مولترس

اولین گروه سه گانه افسانه ای، مدت زیادی است که یک حضور رقابتی مداوم داشته است. این روزها، آنها آنقدر قوی نیستند که از مسابقات عادی محروم شوند، اما دارند هستند آنقدر قوی است که بتواند بر آنجا مسلط شود. این به ویژه در مورد Zapdos و Moltres صادق است، اما Articuno، در حالی که هنوز دارای آمار پایه عالی 580 است، از تایپ وحشتناک یخ پرنده خود رنج می برد.

گونه های منطقه ای Galarian آنها به همان اندازه قوی هستند و به نوعی صحنه رقابت را با طوفان های منحصر به فرد خود در نبرد به دست آوردند. همه آنها با تایپ کردن، توانایی های جدید و حتی حرکات امضای خود را دارند.

8 نیروهای طبیعت: گردباد، تاندوروس و لاندوروس

مانند Swords of Justice، این سه‌گانه زمانی اکنون یک چهار نفره است و Enamorus در Legends: Arceus وارد گروه می‌شود. با این حال، سه نیروی اصلی طبیعت که در Unova معرفی شدند، همگی از نظر رقابتی عالی هستند و به هر نحوی، مبارزان رقابتی نخبه در نظر گرفته می‌شوند.

آنها بیشتر در آنها دیده می شوند
شکل های تریان،
عمدتا به دلیل توانایی های برتری که دارند.

در حالی که Tornadus و Thundurus مهاجمان مستقیم تری هستند، Landorus بدنام یک چاقوی ارتش سوئیس است و در هر نقشی که سازنده تیم نیاز داشته باشد عالی عمل می کند. آنها آماری برای پشتیبان گیری از آن دارند، تورنادوس و تاندوروس در مجموع آمار پایه 580 را تکان می دهند و لندوروس در 600 قرار دارد.

7 The Crown Tundra Trio: Glastrier، Spectrier و Calyrex

در حالی که افسانه‌های تاج تاندرا به‌طور رسمی به‌عنوان یک سه‌گانه فهرست نشده‌اند، ممکن است یکی از آن‌ها باشد، زیرا کالیکس به معنای واقعی کلمه با یکی از این دو اسب ترکیب می‌شود: گلستریر و اسپکتریر.

هر یک از این دو اسب افسانه ای می توانند خود را نگه دارند،
گلستریر با شلوغی چوب‌دار که به‌عنوان یک تانک موج می‌زند و توپ شیشه‌ای سریع اسپکتریر حتی از بازی‌های رقابتی معمولی منع می‌شود.

و در حالی که Calyrex به خودی خود نمی تواند کار زیادی در رقابت انجام دهد، هنگامی که با یکی از اسب ها ترکیب می شود تا شکل Ice Rider یا Shadow Rider را ایجاد کند، به راحتی در رقابت های معمولی مغلوب می شود و سبک های مبارزه آنها را در این فرآیند اتخاذ می کند.

6 The Creation Trio: Dialga، Palkia و Giratina

اولین سه گانه افسانه ای باکس آرت در این لیست، سه گانه Creation است که احتمالاً به داشتن هر سه عضو از نظر قدرت برابر نزدیک است. این کمک می کند که همه آنها از نوع اژدها با تایپ ثانویه هستند که بسیار خوب با آن مطابقت دارد.

هر سه به طور جدی در مجموع 680 آمار پایه هر کدام قدرتمند هستند، و هر سه اکنون دارای فرم‌های Origin بهینه‌سازی شده‌اند، پس از اینکه Dialga و Palkia در Legends: Arceus خود را پیدا کردند. عملکرد هر کدام متفاوت است، با این حال، دیالگا در یک دفاع مستحکم بازی می‌کند، پالکیا حملات بزرگی انجام می‌دهد و گیراتینا بسته به فرم، قادر به انجام هر یک از این دو است.

5 سه تائو: رشیرام، ژکروم و کیورم

سه تائو شبیه به سه گانه اصلی تاج تاندرا یعنی گلستریر، اسپکتریر و کالیکس عمل می کند، اما تفاوت آنها در این است که رشیرام، زکروم و کیورم می توانند هر دشمنی را به تنهایی شکست دهند.

هر سه مگا تانک تهاجمی مطلق هستند، دارای آمار هجومی خارق العاده، آمار دفاعی محکم، حرکات امضای انفجاری، و استخرهای حرکتی بسیار وسیع هستند. این شامل کیورم در ابتدایی‌ترین شکلش می‌شود، بنابراین تنها می‌توانید نوع آسیبی که با یکی از دو مورد دیگر ترکیب می‌شود را تصور کنید. Kyurem-White انتخاب محبوب در Uber-tier Singles برای به حداکثر رساندن بیشترین آمار برای حمله بوده است.

4 سه گانه نور: سولگالئو، لونالا و نکروزما

با داشتن Necrozma سه فرم‌های جایگزین قدرتمند برای نامش، برای سه‌گانه‌اش سخت است که به تنهایی یکی از رتبه‌های بالاتر این فهرست را کسب نکنند.

این سه شکل شامل Dusk Mane، Dawn Wings و Ultra Necrozma هستند.

البته، دو افسانه دیگر که با Necrozma ترکیب می‌شوند تا دو فرم قبلی را ایجاد کنند، بسیار قوی هستند. Solgaleo و Lunala تحت معیار معمولی 680 برای افسانه‌های فوق‌العاده قوی قرار می‌گیرند، اما به لطف تایپ جالب Psychic-steel و Psychic-ghost، و همچنین قدرت هجومی عظیمشان، برجسته می‌شوند.

3 سه گانه هاله: زرنیا، ایولتال و زیگارد

نه تنها کالوس لجندری ها از بازی های رقابتی معمولی منع شده اند، بلکه چیز خاصی دارند که دیگر لجندری های باکس آرت فاقد آن هستند.

برای Xerneas تیتراژ X، این حرکت مشخص و احتمالاً بهترین حرکت تنظیم در بازی است: Geomancy، که آمار و سرعت ویژه‌اش را دو مرحله افزایش می‌دهد (به طور ایده‌آل در یک چرخش با Power Herb).

در همین حال، Yveltal از نوع Dark/Flying قوی، به دلیل تطابق مطلوبش با اکثر دیگر Legendaries باکس آرت، رایج ترین پوکمون مورد استفاده در متا بازی Ubers بود. در نهایت، Zygarde فرم کامل خود را دارد که به عنوان یک طناب نجات به اواسط نبرد تبدیل می‌شود.

2 تاریک ترین روز سه گانه: Zacian، Zamazenta، و Eternatus

Zacian، Zamazenta و Eternatus اوج بازی های پایه Sword and Shield را عنوان کردند. درست است که آنها یک غوغا به بزرگی دومین تاریک ترین روز ایجاد کنند، زیرا هر سه پوکمون از نظر قدرت خام غلبه دارند.

Zacian بدون شک بهترین در این دسته است، هرچند، مسلماً بهترین تایپ در بازی و توانایی کاملاً غیرمنصفانه Intrepid Sword را در شکل Crown Sword خود دارد.

Eternamax Eternatus با ابزارهای قانونی غیرقابل دسترسی است، اما Poison/Dragon-type هنوز به خودی خود بر مقدار زیادی از آن غلبه کرده است. و اگرچه زامازنتا کمترین قدرت را در بین این سه نفر دارد، اما آن Behemoth Bash هنوز چیزی برای عطسه کردن نخواهد بود.

1 The Weather Trio: Groudon، Kyogre و Rayquaza

سخت است که در برابر سه پوکمون که دارای Reversions اولیه یا Mega Evolutions هستند که به طور جدی بر سر راه خود غلبه کرده اند، بحث کنید. گرودون، کیوگره و رایکوازا از موقعیت افسانه‌ای خود فراتر می‌روند تا در یک لیگ کاملاً متعلق به خودشان باشند. در اینجا چیز زیادی برای توضیح وجود ندارد.

Mega Rayquaza قدرتمندترین پوکمونی است که تا به حال به صفحه‌نمایش کنسول‌ها زیبایی بخشیده است و Primal Groudon و Kyogre نیز از این قافله عقب نیستند. آنها دارای مجموع آمار پایه باورنکردنی، حرکات امضای قدرتمند، و توانایی های امضای ناعادلانه هستند. متأسفانه – یا خوشبختانه، بسته به اینکه از چه کسی بپرسید – این فرم ها از زمان Sword and Shield غیر قابل دسترس بوده اند.

پوکمون ایجاد شده توسط ساتوشی تاجیری فیلم اول Pokemon: The First Movie آخرین فیلم Pokémon the Movie: Secrets of the Jungle تاریخ پخش قسمت اول 1 آوریل 1997 بازی(های) ویدیویی Pokemon Scarlet and Violet, Pokemon Legends Arceus, Pokemon Sword and Shield, Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl, Pokemon Ultra Sun and Ultra Moon, Pokemon Sun and Moon, Pokemon Black and White, Pokemon Diamond and Pearl, Pokémon, Pokémon, Pokémon Unite , New Pokémon Snap , Pokémon Masters EX , Pokemon TCG Live گسترش دهید

برخی از بهترین چیزها به صورت سه نفره به دست می آیند، و این مطمئناً در مورد Legendary صادق است پوکمون. آن‌ها برخی از قوی‌ترین پوکمون‌های بازی را تشکیل می‌دهند، و اکثر آنها به لطف اطلاعات باورنکردنی پیرامونشان، به صورت سه نفره می‌آیند. اما این برای نبرد رقابتی چه معنایی دارد؟



مطمئناً برخی از این سه‌گانه‌ها فقط از پوکمون‌هایی تشکیل می‌شوند که به دلیل قدرت بیش از حد از نبردهای رقابتی محروم شده‌اند. با این حال، برخی بهتر از دیگران هستند. این لیست به سه‌گانه‌هایی که توسط پوکمون یا جامعه عمومی پوکمون به رسمیت شناخته شده‌اند نگاه می‌کند و آن‌ها را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا بفهمد کدام مثلث بلندتر است.

به روز شده در 24 سپتامبر 2024 توسط اندرو اسکاریاتی: سه‌گانه‌های افسانه‌ای برخی از قوی‌ترین پوکمون‌های این سری هستند که اغلب با یک مجموعه در هر نسل برای گرفتن، آموزش و نبرد با آن‌ها به‌عنوان متعلق به خودتان هستند. اکنون که آخرین DLC Scarlet & Violet پشت سر ماست، می‌توانیم با شفافیت به سه‌گانه افسانه‌ای جدید – سه وفادار – نگاه کنیم و جایگاه آن‌ها را در بین بهترین‌ها ارزیابی کنیم.


14 سه وفادار: Fezandipiti، Monkidori، و Okidogi


سه وفادار بدون شک کم محبوب ترین سه گانه افسانه ای تاکنون هستند، با پیشروی ناامیدکننده برای مواجهه با هر پوکمون. متأسفانه، ناامیدی به همین جا ختم نمی شود، زیرا هر پوکمون در 555 Base Stat Total (BST) قرار دارد که از پوکمون های افسانه ای مانند Entei و Suicune فاصله دارد.

این سه گانه افسانه ای از همان ابتدا ناامید کننده است، زیرا حتی داستان منشا آنها نیز این پوکمون ها را ساخته است
برخی از نامطلوب ترین شرورهای این مجموعه.

در حالی که نوع Poison مشترک آنها یک تمایز غیرمعمول برای یک پوکمون افسانه‌ای است، اما هر کدام از آنها نمی‌توانند آمار خوبی داشته باشند و در عین حال با متحرک‌های استاندارد نیز عرضه می‌شوند. در حالی که گزینه‌های پوشش برای Munkidori خوب هستند، هیچ یک از این سه گزینه با وجود تایپ‌های غیرمعمولشان به‌عنوان گزینه‌های عالی شناخته نمی‌شوند.


13 تایتان های اصلی: Regirock، Regice، And Registeel

سه Regis اول عملاً ضعیف‌ترین دسته از Regi هستند، وقتی هم قدرت خام و هم قابلیت رقابت را در نظر می‌گیریم.

Regigigas آمار بسیار بهتری دارد و Regieleki و Regidrago هر دو ثابت کرده اند که پتانسیل تهاجمی بسیار بیشتری دارند.

با این حال، در حالی که Regice تا حد زیادی غیرقابل دوام بوده است، دو مورد دیگر جایگاه خود را دارند و در سطوح رقابتی مربوطه به خوبی کار می کنند. Regirock یک جانور دفاعی فیزیکی با آمار تهاجمی تانک مانند و یک متحرک قابل عبور است. Registeel در نوع خود برجسته رقابتی بوده است و با آمارهای دفاعی همه جانبه و گروه حرکتی متمرکز بر ابزار، موجی در متا ایجاد کرده است.


12 نگهبانان دریاچه: آزلف، مسپریت و اکسی

The Sinnoh Lake Guardians، Mesprit، Uxie و Azlef در انیمه Pokemon.

علیرغم اینکه همه آنها دارای یک Psychic-typing خالص و گروه های حرکتی مشابه هستند، قابلیت های رقابتی فردی Lake Guardians به طور قابل توجهی متفاوت است. به دلیل توزیع آماری بسیار متفاوت این سه نفر، این سه نفر از دو کمین کننده کم تا متوسط ​​و یکی از مهم ترین پوکمون های تاریخ رقابت تشکیل شده است.

Uxie کمترین دوام را در میان سه مورد در متا داشته است، زیرا ترکیب دفاعی آن با تایپ Psychic خالص از نظر دفاعی ضعیف بسیار مؤثر است، و Mesprit در بهترین حالت خوب بوده و تطبیق پذیری نسبی را به عنوان یک پوکمون پشتیبانی می کند. برعکس، آزلف یک تغییر دهنده بازی رقابتی است که زمانی نقش اصلی را متحول کرد و هنوز هم همچنان قوی است.


11 جانوران افسانه ای: سویکون، انتی و رایکو

اگر محبوبیت را در نظر بگیرید، جانوران افسانه ای ممکن است به طور شگفت انگیزی در این لیست پایین باشند، با توجه به اینکه رسانه های مختلف پوکمون چقدر به آنها توجه کرده اند. در واقعیت، Suicune، Entei و Raikou روزهای بهتری را از نظر قابلیت رقابتی تجربه کرده‌اند.


زمانی که این جانوران بر متای رقابتی اولیه پوکمون تسلط داشتند، توسط دیگر لجندری‌های همه‌کاره‌تر پیشی گرفته‌اند، زیرا تایپ منحصربه‌فرد و گروه‌های حرکتی نسبتا کم‌عمق آن‌ها را نسبتاً یک نت کرده است. اگرچه آنها کاملاً شسته نشده اند. Suicune و Raikou هنوز هم در بازی‌های رقابتی سطح متوسط ​​به بالا قوی هستند، با Entei در بیرون تا حدودی در نقش‌های تهاجمی قابل پیش‌بینی اما قوی بازی می‌کند.

10 شمشیرهای عدالت: Terrakion، Cobalion و Virizion

Terrakion، Cobalion و Virizion در انیمه Pokemon.

در حالی که شمشیرهای عدالت از نظر فنی یک کوارتت با کلدئو هستند، کلدئو به طور کلی به عنوان برادر شبه نوزاد سه عضو دیگر در نظر گرفته می شود: Terrakion، Cobalion، و Virizion.

آن سه باقیمانده در پوکمون های رقابتی موقعیت های بسیار خوبی داشته اند
با کلدئو هم سطح نیستند
از نظر دوام، به لطف دسترسی نداشتن به Secret Sword.


تفاوت Terrakion، Cobalion و Virizion عمدتاً در انواع و گسترش آماری آنها است: Terrakion از نوع Rock است و در حمله تخصص دارد، Cobalion از نوع فولادی است و در دفاع تخصص دارد و Virizion از نوع Grass است و در دفاع ویژه تخصص دارد.

9 پرندگان افسانه ای: آرتیکونو، زاپدوس و مولترس

اولین گروه سه گانه افسانه ای، مدت زیادی است که یک حضور رقابتی مداوم داشته است. این روزها، آنها آنقدر قوی نیستند که از مسابقات عادی محروم شوند، اما دارند هستند آنقدر قوی است که بتواند بر آنجا مسلط شود. این به ویژه در مورد Zapdos و Moltres صادق است، اما Articuno، در حالی که هنوز دارای آمار پایه عالی 580 است، از تایپ وحشتناک یخ پرنده خود رنج می برد.


گونه های منطقه ای Galarian آنها به همان اندازه قوی هستند و به نوعی صحنه رقابت را با طوفان های منحصر به فرد خود در نبرد به دست آوردند. همه آنها با تایپ کردن، توانایی های جدید و حتی حرکات امضای خود را دارند.

8 نیروهای طبیعت: گردباد، تاندوروس و لاندوروس

Pokemon Forces Of Nature Thundurus Tornadus Landorus

مانند Swords of Justice، این سه‌گانه زمانی اکنون یک چهار نفره است و Enamorus در Legends: Arceus وارد گروه می‌شود. با این حال، سه نیروی اصلی طبیعت که در Unova معرفی شدند، همگی از نظر رقابتی عالی هستند و به هر نحوی، مبارزان رقابتی نخبه در نظر گرفته می‌شوند.

آنها بیشتر در آنها دیده می شوند
شکل های تریان،
عمدتا به دلیل توانایی های برتری که دارند.


در حالی که Tornadus و Thundurus مهاجمان مستقیم تری هستند، Landorus بدنام یک چاقوی ارتش سوئیس است و در هر نقشی که سازنده تیم نیاز داشته باشد عالی عمل می کند. آنها آماری برای پشتیبان گیری از آن دارند، تورنادوس و تاندوروس در مجموع آمار پایه 580 را تکان می دهند و لندوروس در 600 قرار دارد.

7 The Crown Tundra Trio: Glastrier، Spectrier و Calyrex

در حالی که افسانه‌های تاج تاندرا به‌طور رسمی به‌عنوان یک سه‌گانه فهرست نشده‌اند، ممکن است یکی از آن‌ها باشد، زیرا کالیکس به معنای واقعی کلمه با یکی از این دو اسب ترکیب می‌شود: گلستریر و اسپکتریر.

هر یک از این دو اسب افسانه ای می توانند خود را نگه دارند،
گلستریر با شلوغی چوب‌دار که به‌عنوان یک تانک موج می‌زند و توپ شیشه‌ای سریع اسپکتریر حتی از بازی‌های رقابتی معمولی منع می‌شود.


و در حالی که Calyrex به خودی خود نمی تواند کار زیادی در رقابت انجام دهد، هنگامی که با یکی از اسب ها ترکیب می شود تا شکل Ice Rider یا Shadow Rider را ایجاد کند، به راحتی در رقابت های معمولی مغلوب می شود و سبک های مبارزه آنها را در این فرآیند اتخاذ می کند.

6 The Creation Trio: Dialga، Palkia و Giratina

اولین سه گانه افسانه ای باکس آرت در این لیست، سه گانه Creation است که احتمالاً به داشتن هر سه عضو از نظر قدرت برابر نزدیک است. این کمک می کند که همه آنها از نوع اژدها با تایپ ثانویه هستند که بسیار خوب با آن مطابقت دارد.


هر سه به طور جدی در مجموع 680 آمار پایه هر کدام قدرتمند هستند، و هر سه اکنون دارای فرم‌های Origin بهینه‌سازی شده‌اند، پس از اینکه Dialga و Palkia در Legends: Arceus خود را پیدا کردند. عملکرد هر کدام متفاوت است، با این حال، دیالگا در یک دفاع مستحکم بازی می‌کند، پالکیا حملات بزرگی انجام می‌دهد و گیراتینا بسته به فرم، قادر به انجام هر یک از این دو است.

5 سه تائو: رشیرام، ژکروم و کیورم

کیورم، رهیسرام و زکروم از پوکمون در کنار هم ایستاده اند.

سه تائو شبیه به سه گانه اصلی تاج تاندرا یعنی گلستریر، اسپکتریر و کالیکس عمل می کند، اما تفاوت آنها در این است که رشیرام، زکروم و کیورم می توانند هر دشمنی را به تنهایی شکست دهند.

هر سه مگا تانک تهاجمی مطلق هستند، دارای آمار هجومی خارق العاده، آمار دفاعی محکم، حرکات امضای انفجاری، و استخرهای حرکتی بسیار وسیع هستند. این شامل کیورم در ابتدایی‌ترین شکلش می‌شود، بنابراین تنها می‌توانید نوع آسیبی که با یکی از دو مورد دیگر ترکیب می‌شود را تصور کنید. Kyurem-White انتخاب محبوب در Uber-tier Singles برای به حداکثر رساندن بیشترین آمار برای حمله بوده است.


4 سه گانه نور: سولگالئو، لونالا و نکروزما

Necrozma، Lunala و Solgaleo در هنر پوکمون غرش می کنند.

با داشتن Necrozma سه فرم‌های جایگزین قدرتمند برای نامش، برای سه‌گانه‌اش سخت است که به تنهایی یکی از رتبه‌های بالاتر این فهرست را کسب نکنند.

این سه شکل شامل Dusk Mane، Dawn Wings و Ultra Necrozma هستند.

البته، دو افسانه دیگر که با Necrozma ترکیب می‌شوند تا دو فرم قبلی را ایجاد کنند، بسیار قوی هستند. Solgaleo و Lunala تحت معیار معمولی 680 برای افسانه‌های فوق‌العاده قوی قرار می‌گیرند، اما به لطف تایپ جالب Psychic-steel و Psychic-ghost، و همچنین قدرت هجومی عظیمشان، برجسته می‌شوند.


3 سه گانه هاله: زرنیا، ایولتال و زیگارد

نه تنها کالوس لجندری ها از بازی های رقابتی معمولی منع شده اند، بلکه چیز خاصی دارند که دیگر لجندری های باکس آرت فاقد آن هستند.

برای Xerneas تیتراژ X، این حرکت مشخص و احتمالاً بهترین حرکت تنظیم در بازی است: Geomancy، که آمار و سرعت ویژه‌اش را دو مرحله افزایش می‌دهد (به طور ایده‌آل در یک چرخش با Power Herb).

در همین حال، Yveltal از نوع Dark/Flying قوی، به دلیل تطابق مطلوبش با اکثر دیگر Legendaries باکس آرت، رایج ترین پوکمون مورد استفاده در متا بازی Ubers بود. در نهایت، Zygarde فرم کامل خود را دارد که به عنوان یک طناب نجات به اواسط نبرد تبدیل می‌شود.


2 تاریک ترین روز سه گانه: Zacian، Zamazenta، و Eternatus

Zacian، Zamazenta و Eternatus اوج بازی های پایه Sword and Shield را عنوان کردند. درست است که آنها یک غوغا به بزرگی دومین تاریک ترین روز ایجاد کنند، زیرا هر سه پوکمون از نظر قدرت خام غلبه دارند.

Zacian بدون شک بهترین در این دسته است، هرچند، مسلماً بهترین تایپ در بازی و توانایی کاملاً غیرمنصفانه Intrepid Sword را در شکل Crown Sword خود دارد.

Eternamax Eternatus با ابزارهای قانونی غیرقابل دسترسی است، اما Poison/Dragon-type هنوز به خودی خود بر مقدار زیادی از آن غلبه کرده است. و اگرچه زامازنتا کمترین قدرت را در بین این سه نفر دارد، اما آن Behemoth Bash هنوز چیزی برای عطسه کردن نخواهد بود.


1 The Weather Trio: Groudon، Kyogre و Rayquaza

Kyogre، Rayquaza و Groudon - سه نفر آب و هوا - در Pokemon با یکدیگر می جنگند.

سخت است که در برابر سه پوکمون که دارای Reversions اولیه یا Mega Evolutions هستند که به طور جدی بر سر راه خود غلبه کرده اند، بحث کنید. گرودون، کیوگره و رایکوازا از موقعیت افسانه‌ای خود فراتر می‌روند تا در یک لیگ کاملاً متعلق به خودشان باشند. در اینجا چیز زیادی برای توضیح وجود ندارد.

Mega Rayquaza قدرتمندترین پوکمونی است که تا به حال به صفحه‌نمایش کنسول‌ها زیبایی بخشیده است و Primal Groudon و Kyogre نیز از این قافله عقب نیستند. آنها دارای مجموع آمار پایه باورنکردنی، حرکات امضای قدرتمند، و توانایی های امضای ناعادلانه هستند. متأسفانه – یا خوشبختانه، بسته به اینکه از چه کسی بپرسید – این فرم ها از زمان Sword and Shield غیر قابل دسترس بوده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا