چگونه همه ما هنوز از بازی های Yakuza خسته نشده ایم؟
Summarize this content to 400 words in Persian Lang
Ryu Ga Gotoku کاری را انجام می دهد که در منظره بازی های سه گانه امروزی احساس معجزه آسایی دارد: تقریباً هر سال یک بازی Like a Dragon را منتشر می کند. از سال 2005، ما هر سال یک بازی اضافه به این سری (چه یک بازی اصلی یا یک اسپین آف) دریافت کرده ایم، به استثنای سال های 2007، 2013، 2019 و 2022. RGG تاکنون چندین بار، دو بازی را در یک بازی منتشر کرده است. سال
اینها هم بازی های کوچکی نیستند. کوتاهترین آنها، Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name، میتواند در کمتر از 12 ساعت کامل شود، اما اگر در داستان عجله دارید، این سریال آنگونه نیست که شما بازی میکنید. کشش در دنیای آن است، مینی بازی های عجیب و غریب و شخصیت های سورئال. پرپیچ و خم کردن در بازی و گیر افتادن در چیزهای عجیب و غریب آن می تواند زمان بازی شما را به ده ها ساعت تبدیل کند. طبق گفته HowLongToBeat، آخرین بازی، Like a Dragon: Infinite Wealth، 113 ساعت طول می کشد تا کامل شود. شما هر ثانیه آن را نیز دوست خواهید داشت.
وقتی Like a Dragon: Pirate Yakuza در هاوایی معرفی شد، در توییتر اعلام کردم که این بهترین روز زندگی من بود و تنها با انتشار آن می توان جایگزین آن شد. این را در مورد هیچ سریال دیگری نگفته ام و احتمالا نخواهم گفت. حتی با وجود اینکه در چند سال گذشته بیشتر از بازیهای Yakuza لذت بردهام، هر اعلامیهای یک غافلگیری و شادی است. من فکر میکنم، مطمئنا RGG نمیتواند یک سال بعد، Infinite Wealth، یک RPG گسترده را در یک محیط کاملاً جدید دنبال کند. و با این حال این همان کاری است که انجام داد و همچنان به انجامش ادامه می دهد.
من را شوکه می کند که هنوز نسوخته ام. هر یک از این بازیها عملاً یک اپرا صابون کامل هستند، که شما را به سواریهای هیجانی وحشیانه ترن هوایی با فرازهای شادیبخش و پایینهایی عمیقاً افسردهکننده میبرد. شما میتوانید یکی از این بازیها را برای یک سال کامل، شاید بیشتر، بازی کنید و همچنان چیزهایی برای دوست داشتن آن پیدا کنید. و سپس با دیگری جایگزین می شود، و دیگری، و دیگری. چند تا از این بازی ها را می توانید قبل از اینکه از آنها خسته شوید بازی کنید؟
برای مثال بازی های Assassin's Creed را در نظر بگیرید. سری جهان باز یوبی سافت در طول تاریخ به صورت سالیانه منتشر شده است، اما در سال های اخیر سرعت آن را کاهش داده است. بسیاری از مردم در مورد آن سوخته اند، عمدتاً به این دلیل که سبک جهان باز استودیو در حال طاقت فرسا شدن است و به طور فزاینده ای به دلیل پوچی و تکراری بودن مورد تمسخر قرار می گیرد.
من فکر نمیکنم Assassin's Creed خیلی شبیه بازیهای Like a Dragon فراتر از سطح سطح باشد – برای مثال، بازیهای Like a Dragon در واقع خوب هستند – اما بازیهای AC نیز چیزها را خیلی بیشتر از Like a Dragon تغییر میدهند. تقریباً هر بازی مکان جدیدی را با شخصیت های جدید کشف می کند. روی کاغذ، Assassin's Creed کارهای بسیار بیشتری برای بازگرداندن بازیکنان بازی به بازی انجام می دهد، زیرا همیشه نوید یک تجربه جدید را می دهد. و با این حال، این سری Ubisoft است که شروع به خسته کردن مردم کرده است.
جادوی اژدها مانند یک اژدها به شکل تکرار است، به همین دلیل RGG موفق میشود بازیها را بهطور منظم بیرون بیاورد. این یک ترفند جادویی نیست، فقط طراحی هوشمندانه است. در بیشتر سریها، بازیها همان محلهها را بررسی کردهاند. Kamurocho الهام گرفته شده از توکیو تقریباً همیشه ظاهر می شود و از بازی به بازی دیگر بسیار شبیه به نظر می رسد. ممکن است بازیگران شخصیتها تغییر کنند، اما احتمالاً چهرههای آشنا را خواهید دید. بسیاری از مینیگیمها نیز به شکلی از بازی به بازی دیگر تکرار میشوند.
این سری ابتدا با ثروت بی نهایت از ژاپن خارج شد و در عوض بازیکنان را به هاوایی برد، که این بزرگترین تغییری است که این سری در طول تاریخ ایجاد کرده است. ما هنوز تعداد زیادی از Pirate Yakuza را در هاوایی ندیدهایم، اما اگرچه به نظر میرسد بزرگترین تغییر را هنوز ایجاد کرده است (به دریاها میرویم)، اما در هاوایی نیز جریان دارد و میدانیم که از برخی از آنها دوباره استفاده خواهد کرد. دارایی های Infinite Wealth به عنوان Majima می تواند به چیزهای خود در هونولولو دست پیدا کند.
حتی این تغییر در تمرکز به آشنایی بازیهای قبلی بازمیگردد – ثروت بینهایت شخصیتهای بازی قبلی، Yakuza: Like a Dragon را بازگرداند و از تنظیمات آن بازی نیز بازدید کرد. Pirate Yakuza یک شخصیت مورد علاقه طرفداران، Majima، و همچنین مبارزات بلادرنگ به سبک brawler که ثروت بی نهایت به نفع مبارزات نوبتی از آن دوری میکند را بازگرداند.
راحتی کمی در بازیهای Assassin's Creed وجود دارد، زیرا بیشتر آشناییها از فرمت آن ناشی میشود، که به هر حال به نوعی بد است. اما بازیهای Like a Dragon در آشنایی با تنظیمات و شخصیتهای آن، حتی در مینیگیمهایش، آرامشبخش هستند. همانطور که می توانم به قفس ضربه زدن در کاموروچو Yakuza 0 بروم، می توانم به مرکز ضربه زدن در Infinite Wealth's Honolulu بروم. کاراکترها هنوز هم به همان شیوه مسخره می کنند و من هنوز می توانم با دوستانم بنشینم و غذا بخورم.
RGG به طور مداوم از مکانیکها و شخصیتهای مورد علاقه طرفداران استفاده میکند و آنها را در سراسر بازیهای خود پراکنده میکند و باعث میشود که هر بازی حتی زمانی که اوضاع را تغییر میدهد احساس آشنایی داشته باشد. هسته اصلی بازی ثابت می ماند: داستان های جدی یاکوزا با محتوای جانبی بسیار غیر جدی. اما همه چیز در اطراف آن هسته همیشه بهتر و غریب تر می شود، و فکر می کنم به همین دلیل است که طرفداران هرگز از سریال خسته نمی شوند. مثل یک اژدها همیشه یکسان خواهد بود، با این تفاوت که نمی شود – بهتر خواهد بود. اکثر سریال ها هرگز موفق به رسیدن به این هدف نمی شوند.
Ryu Ga Gotoku کاری را انجام می دهد که در منظره بازی های سه گانه امروزی احساس معجزه آسایی دارد: تقریباً هر سال یک بازی Like a Dragon را منتشر می کند. از سال 2005، ما هر سال یک بازی اضافه به این سری (چه یک بازی اصلی یا یک اسپین آف) دریافت کرده ایم، به استثنای سال های 2007، 2013، 2019 و 2022. RGG تاکنون چندین بار، دو بازی را در یک بازی منتشر کرده است. سال
اینها هم بازی های کوچکی نیستند. کوتاهترین آنها، Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name، میتواند در کمتر از 12 ساعت کامل شود، اما اگر در داستان عجله دارید، این سریال آنگونه نیست که شما بازی میکنید. کشش در دنیای آن است، مینی بازی های عجیب و غریب و شخصیت های سورئال. پرپیچ و خم کردن در بازی و گیر افتادن در چیزهای عجیب و غریب آن می تواند زمان بازی شما را به ده ها ساعت تبدیل کند. طبق گفته HowLongToBeat، آخرین بازی، Like a Dragon: Infinite Wealth، 113 ساعت طول می کشد تا کامل شود. شما هر ثانیه آن را نیز دوست خواهید داشت.
وقتی Like a Dragon: Pirate Yakuza در هاوایی معرفی شد، در توییتر اعلام کردم که این بهترین روز زندگی من بود و تنها با انتشار آن می توان جایگزین آن شد. این را در مورد هیچ سریال دیگری نگفته ام و احتمالا نخواهم گفت. حتی با وجود اینکه در چند سال گذشته بیشتر از بازیهای Yakuza لذت بردهام، هر اعلامیهای یک غافلگیری و شادی است. من فکر میکنم، مطمئنا RGG نمیتواند یک سال بعد، Infinite Wealth، یک RPG گسترده را در یک محیط کاملاً جدید دنبال کند. و با این حال این همان کاری است که انجام داد و همچنان به انجامش ادامه می دهد.
من را شوکه می کند که هنوز نسوخته ام. هر یک از این بازیها عملاً یک اپرا صابون کامل هستند، که شما را به سواریهای هیجانی وحشیانه ترن هوایی با فرازهای شادیبخش و پایینهایی عمیقاً افسردهکننده میبرد. شما میتوانید یکی از این بازیها را برای یک سال کامل، شاید بیشتر، بازی کنید و همچنان چیزهایی برای دوست داشتن آن پیدا کنید. و سپس با دیگری جایگزین می شود، و دیگری، و دیگری. چند تا از این بازی ها را می توانید قبل از اینکه از آنها خسته شوید بازی کنید؟
برای مثال بازی های Assassin's Creed را در نظر بگیرید. سری جهان باز یوبی سافت در طول تاریخ به صورت سالیانه منتشر شده است، اما در سال های اخیر سرعت آن را کاهش داده است. بسیاری از مردم در مورد آن سوخته اند، عمدتاً به این دلیل که سبک جهان باز استودیو در حال طاقت فرسا شدن است و به طور فزاینده ای به دلیل پوچی و تکراری بودن مورد تمسخر قرار می گیرد.
من فکر نمیکنم Assassin's Creed خیلی شبیه بازیهای Like a Dragon فراتر از سطح سطح باشد – برای مثال، بازیهای Like a Dragon در واقع خوب هستند – اما بازیهای AC نیز چیزها را خیلی بیشتر از Like a Dragon تغییر میدهند. تقریباً هر بازی مکان جدیدی را با شخصیت های جدید کشف می کند. روی کاغذ، Assassin's Creed کارهای بسیار بیشتری برای بازگرداندن بازیکنان بازی به بازی انجام می دهد، زیرا همیشه نوید یک تجربه جدید را می دهد. و با این حال، این سری Ubisoft است که شروع به خسته کردن مردم کرده است.
جادوی اژدها مانند یک اژدها به شکل تکرار است، به همین دلیل RGG موفق میشود بازیها را بهطور منظم بیرون بیاورد. این یک ترفند جادویی نیست، فقط طراحی هوشمندانه است. در بیشتر سریها، بازیها همان محلهها را بررسی کردهاند. Kamurocho الهام گرفته شده از توکیو تقریباً همیشه ظاهر می شود و از بازی به بازی دیگر بسیار شبیه به نظر می رسد. ممکن است بازیگران شخصیتها تغییر کنند، اما احتمالاً چهرههای آشنا را خواهید دید. بسیاری از مینیگیمها نیز به شکلی از بازی به بازی دیگر تکرار میشوند.
این سری ابتدا با ثروت بی نهایت از ژاپن خارج شد و در عوض بازیکنان را به هاوایی برد، که این بزرگترین تغییری است که این سری در طول تاریخ ایجاد کرده است. ما هنوز تعداد زیادی از Pirate Yakuza را در هاوایی ندیدهایم، اما اگرچه به نظر میرسد بزرگترین تغییر را هنوز ایجاد کرده است (به دریاها میرویم)، اما در هاوایی نیز جریان دارد و میدانیم که از برخی از آنها دوباره استفاده خواهد کرد. دارایی های Infinite Wealth به عنوان Majima می تواند به چیزهای خود در هونولولو دست پیدا کند.
حتی این تغییر در تمرکز به آشنایی بازیهای قبلی بازمیگردد – ثروت بینهایت شخصیتهای بازی قبلی، Yakuza: Like a Dragon را بازگرداند و از تنظیمات آن بازی نیز بازدید کرد. Pirate Yakuza یک شخصیت مورد علاقه طرفداران، Majima، و همچنین مبارزات بلادرنگ به سبک brawler که ثروت بی نهایت به نفع مبارزات نوبتی از آن دوری میکند را بازگرداند.
راحتی کمی در بازیهای Assassin's Creed وجود دارد، زیرا بیشتر آشناییها از فرمت آن ناشی میشود، که به هر حال به نوعی بد است. اما بازیهای Like a Dragon در آشنایی با تنظیمات و شخصیتهای آن، حتی در مینیگیمهایش، آرامشبخش هستند. همانطور که می توانم به قفس ضربه زدن در کاموروچو Yakuza 0 بروم، می توانم به مرکز ضربه زدن در Infinite Wealth's Honolulu بروم. کاراکترها هنوز هم به همان شیوه مسخره می کنند و من هنوز می توانم با دوستانم بنشینم و غذا بخورم.
RGG به طور مداوم از مکانیکها و شخصیتهای مورد علاقه طرفداران استفاده میکند و آنها را در سراسر بازیهای خود پراکنده میکند و باعث میشود که هر بازی حتی زمانی که اوضاع را تغییر میدهد احساس آشنایی داشته باشد. هسته اصلی بازی ثابت می ماند: داستان های جدی یاکوزا با محتوای جانبی بسیار غیر جدی. اما همه چیز در اطراف آن هسته همیشه بهتر و غریب تر می شود، و فکر می کنم به همین دلیل است که طرفداران هرگز از سریال خسته نمی شوند. مثل یک اژدها همیشه یکسان خواهد بود، با این تفاوت که نمی شود – بهتر خواهد بود. اکثر سریال ها هرگز موفق به رسیدن به این هدف نمی شوند.