نقد و بررسی بازی Crusader Kings 3: Roads To Power
Summarize this content to 400 words in Persian Lang
Crusader Kings 3 به شما این امکان را می دهد که در کفش (یا چکمه، دمپایی، صندل، و غیره) هزاران اشراف تاریخی یا تخیلی قرون وسطی قدم بردارید و مبارزات آنها را در میدان جنگ و در زندگی درباری تجربه کنید، اما در نهایت حلقه بازی تبدیل به همان چیز قدیمی می شود. شما در ایرلند، هند یا هر جای دیگری هستید.
توسعه همیشه یک فرصت خوشایند برای تغییر اوضاع با افزودن سیستمهای جدید یا اصلاح سیستمهای قدیمی است. Roads To Power، بسط اصلی فصل سوم (صفحههای DLC 2024 CK3)، بسیار فراتر از هر چیزی است که بازی تاکنون دیده است.
همانطور که از نامش پیداست، Roads To Power بر روی جاه طلبی های شخصی شخصیت ها و بالا رفتن از نردبان اجتماعی دنیای قرون وسطی تمرکز دارد، البته از دو منظر بسیار متفاوت. اولین مورد، امپراتوری بیزانس کاملاً بازسازی شده است که در هر سه گزینه شروع بازی وجود دارد.
بله، سه – Roads To Power 1178 را به عنوان سال شروع اضافه می کند، و به بازیکنان اجازه می دهد در طول پیشروی به سومین جنگ صلیبی وارد شوند.
به بیزانس یک نوع حکومت منحصر به فرد در قالب امپراتوری اداری داده شده است. برخلاف ساختارهای فئودالی و قبیله ای در بازی پایه، دولت های اداری می توانند بر اساس آمار جدید، نفوذ، دارایی ها را اعطا کنند. هنگامی که یک دارنده عنوان می میرد، نامزدی که بالاترین رتبه جانشینی را دارد، همانطور که بر اساس تأثیری که صرف کرده است، قدرت خانواده آنها و نظر Basileus در مورد آنها تعیین می شود، به عنوان فرماندار استان انتخاب می شود. این شامل خود تاج بیزانس می شود، بنابراین دسیسه و دسیسه در امپراتوری روم شرقی بسیار مهمتر از پادشاهی های نظامی متمرکز در جاهای دیگر است.
این گیم پلی جدید بیزانتیوم به شهرت Crusader Kings به عنوان بازی توطئه، اغواگری و قتل بسیار نزدیک تر است. مطمئناً، جنبه نظامی هنوز بسیار مهم است، به ویژه زمانی که مهاجمان از شرق یا ونیزیهای انتقامجو بیصدا میآیند، اما موفقیت در یک امپراتوری اداری تماماً به دنبال ارتقای منافع خانوادهتان، تضعیف منافع رقبایتان، و مکر، مکر و مکر است. .
اگر از گیمپلی Merchant Republic و Viceroyalties در Crusader Kings 2 خوشتان آمد، Roads To Power به روشهای بسیار خوبی به این سیستمها گوش میدهد.
یک برنامه توسعه که به اربابان قسطنطنیه اختصاص داده شده است، به خصوص یکی از این برنامه های سرگرم کننده، می تواند طرفداران را راضی نگه دارد، اما اگر چرخه توسعه اخیر CK3 را دنبال می کنید، می دانید که نیمی دیگر از این بسط است که واقعاً مردم صحبت می کنند ماجراجویان بدون زمین در نهایت قابل بازی هستند، و نه تنها به طرز شگفت انگیزی کار می کند، بلکه در واقع یک حالت بازی کاملاً جدید است.
تا به حال، Crusader Kings همیشه با داشتن عناوین لند شروع و به پایان رسیده است – اگر زمین را نگه ندارید، نمی توانید بازی را انجام دهید. Roads To Power با دادن بازی فرعی به ماجراجویان بی زمین که احساس میکند Crusader Kings با Wartales ملاقات میکند، این قانون را زیر پا میگذارد. با استفاده از سیستم سفر پیادهسازی شده در Tours And Tournaments در سال گذشته، ولگرد غبارآلود شما اکنون میتواند در سرتاسر جهان در جستجوی طلا، شکوه، و شاید حتی قلعهای برای خود بگردد.
در حالی که بقیه دنیای بازی مانند همیشه حول شما می چرخد، می توانید برای کسب درآمد، کمپ خود را ارتقا دهید، شخصیت های دیگری را برای پشتیبانی از طرح های خود استخدام کنید و حتی بر نتیجه رویدادهای مهم تأثیر بگذارید.
چندین ماجراجوی شروع کننده در مسیر شروع 1066 کمپین های داستانی دارند که به طور بالقوه به آنها اجازه می دهد مسیر تاریخ را تغییر دهند. شاید دوست دارید به شورش علیه ویلیام فاتح کمک کنید، یا با فروپاشی خلافت اموی، گروهی علمی از زنان عاقل سرگردان را تشکیل دهید؟
حتی اگر یکی از شخصیت ها را با روایت منحصر به فرد بازی نمی کنید، به راحتی شخصیت خود را توسعه خواهید داد. مبارزه با راهزنان (یا تبدیل شدن به یکی از آنها)، استخدام گروه خود به عنوان مزدور، و حتی دوشیزگان عادلانه نجات کلاسیک، همگی روی میز هستند که شما یک افسانه برای شخصیت خود می سازید.
یکی از مواردی که در مورد گیم پلی ماجراجویانه برجسته می شود این است که چقدر خطرناک تر است. اغلب، شما هیچ وارثی نخواهید داشت، و زندگی با شمشیر اغلب به معنای مردن با شمشیر است. در بیست دقیقه اول شروع به عنوان Hereeweard of Oslac، حداقل سه دوئل تا سرحد مرگ انجام دادم، و در حالی که همه آنها را بردم، شخصیت من بعد از یک سال بسیار خشن به نظر می رسید.
قرار گرفتن مداوم در “حالت سفر” به معنای فرصت های بیشتری برای شخصیت شما برای گاز گرفتن گرد و غبار است. با این حال، Fortune از جسورانهها حمایت میکند، و از جنبههای مثبت، محدود بودن بالقوه به یک عمر منفرد از نظر فنی به این معنی است که اکنون میتوانید یک بازی کامل و رضایتبخش از Crusader Kings 3 را در پنج تا ده ساعت انجام دهید، نه چند برابر آن.
Roads To Power چیزی بیش از نسخه بعدی در ردیف طولانی DLC است. این یک بسط واقعی است، برنامهای که به طرفداران سرسخت وعدههای شبانهروزی را میدهد و میتواند چیزی گمشده باشد که تازهواردان مردد را در نهایت به تلاش برای رسیدن به تاج میرساند.
Crusader Kings 3 به شما این امکان را می دهد که در کفش (یا چکمه، دمپایی، صندل، و غیره) هزاران اشراف تاریخی یا تخیلی قرون وسطی قدم بردارید و مبارزات آنها را در میدان جنگ و در زندگی درباری تجربه کنید، اما در نهایت حلقه بازی تبدیل به همان چیز قدیمی می شود. شما در ایرلند، هند یا هر جای دیگری هستید.
توسعه همیشه یک فرصت خوشایند برای تغییر اوضاع با افزودن سیستمهای جدید یا اصلاح سیستمهای قدیمی است. Roads To Power، بسط اصلی فصل سوم (صفحههای DLC 2024 CK3)، بسیار فراتر از هر چیزی است که بازی تاکنون دیده است.
همانطور که از نامش پیداست، Roads To Power بر روی جاه طلبی های شخصی شخصیت ها و بالا رفتن از نردبان اجتماعی دنیای قرون وسطی تمرکز دارد، البته از دو منظر بسیار متفاوت. اولین مورد، امپراتوری بیزانس کاملاً بازسازی شده است که در هر سه گزینه شروع بازی وجود دارد.
بله، سه – Roads To Power 1178 را به عنوان سال شروع اضافه می کند، و به بازیکنان اجازه می دهد در طول پیشروی به سومین جنگ صلیبی وارد شوند.
به بیزانس یک نوع حکومت منحصر به فرد در قالب امپراتوری اداری داده شده است. برخلاف ساختارهای فئودالی و قبیله ای در بازی پایه، دولت های اداری می توانند بر اساس آمار جدید، نفوذ، دارایی ها را اعطا کنند. هنگامی که یک دارنده عنوان می میرد، نامزدی که بالاترین رتبه جانشینی را دارد، همانطور که بر اساس تأثیری که صرف کرده است، قدرت خانواده آنها و نظر Basileus در مورد آنها تعیین می شود، به عنوان فرماندار استان انتخاب می شود. این شامل خود تاج بیزانس می شود، بنابراین دسیسه و دسیسه در امپراتوری روم شرقی بسیار مهمتر از پادشاهی های نظامی متمرکز در جاهای دیگر است.
این گیم پلی جدید بیزانتیوم به شهرت Crusader Kings به عنوان بازی توطئه، اغواگری و قتل بسیار نزدیک تر است. مطمئناً، جنبه نظامی هنوز بسیار مهم است، به ویژه زمانی که مهاجمان از شرق یا ونیزیهای انتقامجو بیصدا میآیند، اما موفقیت در یک امپراتوری اداری تماماً به دنبال ارتقای منافع خانوادهتان، تضعیف منافع رقبایتان، و مکر، مکر و مکر است. .
اگر از گیمپلی Merchant Republic و Viceroyalties در Crusader Kings 2 خوشتان آمد، Roads To Power به روشهای بسیار خوبی به این سیستمها گوش میدهد.
یک برنامه توسعه که به اربابان قسطنطنیه اختصاص داده شده است، به خصوص یکی از این برنامه های سرگرم کننده، می تواند طرفداران را راضی نگه دارد، اما اگر چرخه توسعه اخیر CK3 را دنبال می کنید، می دانید که نیمی دیگر از این بسط است که واقعاً مردم صحبت می کنند ماجراجویان بدون زمین در نهایت قابل بازی هستند، و نه تنها به طرز شگفت انگیزی کار می کند، بلکه در واقع یک حالت بازی کاملاً جدید است.
تا به حال، Crusader Kings همیشه با داشتن عناوین لند شروع و به پایان رسیده است – اگر زمین را نگه ندارید، نمی توانید بازی را انجام دهید. Roads To Power با دادن بازی فرعی به ماجراجویان بی زمین که احساس میکند Crusader Kings با Wartales ملاقات میکند، این قانون را زیر پا میگذارد. با استفاده از سیستم سفر پیادهسازی شده در Tours And Tournaments در سال گذشته، ولگرد غبارآلود شما اکنون میتواند در سرتاسر جهان در جستجوی طلا، شکوه، و شاید حتی قلعهای برای خود بگردد.
در حالی که بقیه دنیای بازی مانند همیشه حول شما می چرخد، می توانید برای کسب درآمد، کمپ خود را ارتقا دهید، شخصیت های دیگری را برای پشتیبانی از طرح های خود استخدام کنید و حتی بر نتیجه رویدادهای مهم تأثیر بگذارید.
چندین ماجراجوی شروع کننده در مسیر شروع 1066 کمپین های داستانی دارند که به طور بالقوه به آنها اجازه می دهد مسیر تاریخ را تغییر دهند. شاید دوست دارید به شورش علیه ویلیام فاتح کمک کنید، یا با فروپاشی خلافت اموی، گروهی علمی از زنان عاقل سرگردان را تشکیل دهید؟
حتی اگر یکی از شخصیت ها را با روایت منحصر به فرد بازی نمی کنید، به راحتی شخصیت خود را توسعه خواهید داد. مبارزه با راهزنان (یا تبدیل شدن به یکی از آنها)، استخدام گروه خود به عنوان مزدور، و حتی دوشیزگان عادلانه نجات کلاسیک، همگی روی میز هستند که شما یک افسانه برای شخصیت خود می سازید.
یکی از مواردی که در مورد گیم پلی ماجراجویانه برجسته می شود این است که چقدر خطرناک تر است. اغلب، شما هیچ وارثی نخواهید داشت، و زندگی با شمشیر اغلب به معنای مردن با شمشیر است. در بیست دقیقه اول شروع به عنوان Hereeweard of Oslac، حداقل سه دوئل تا سرحد مرگ انجام دادم، و در حالی که همه آنها را بردم، شخصیت من بعد از یک سال بسیار خشن به نظر می رسید.
قرار گرفتن مداوم در “حالت سفر” به معنای فرصت های بیشتری برای شخصیت شما برای گاز گرفتن گرد و غبار است. با این حال، Fortune از جسورانهها حمایت میکند، و از جنبههای مثبت، محدود بودن بالقوه به یک عمر منفرد از نظر فنی به این معنی است که اکنون میتوانید یک بازی کامل و رضایتبخش از Crusader Kings 3 را در پنج تا ده ساعت انجام دهید، نه چند برابر آن.
Roads To Power چیزی بیش از نسخه بعدی در ردیف طولانی DLC است. این یک بسط واقعی است، برنامهای که به طرفداران سرسخت وعدههای شبانهروزی را میدهد و میتواند چیزی گمشده باشد که تازهواردان مردد را در نهایت به تلاش برای رسیدن به تاج میرساند.