بازی

بهترین مجموعه لگو پرنسس دیزنی

Disney Princess یکی از معروف ترین و موفق ترین برندهای دیزنی است. به این ترتیب، در بسیاری از انواع کالاها و محصولات مورد استفاده قرار گرفته است. می‌توانید پیراهن‌ها، پوسترها، لوازم خانگی و حتی بازی‌های رومیزی درباره پرنسس‌های دیزنی را تهیه کنید.




بنابراین، البته، مجموعه‌های لگو نیز با الهام از افرادی مانند سیندرلا، آرورا، سفید برفی و غیره وجود دارد. در واقع، تعداد زیادی از آنها با درجات مختلف کیفیت وجود دارد. از بین تمام مواردی که در حال حاضر می توانید بدست آورید، در اینجا مواردی هستند که سزاوار توجه شما هستند.

بهترین مجموعه لگو پرنسس دیزنی

مجموعه لگو ماجراجویی پرنسس بازار دیزنی

بازار پرنسس دیزنی

سیندرلا، تیانا، آریل و آرورا همگی در این بازار لگو مغازه دارند. خب، ورودی مغازه ها آنجاست. هر کدام برای مطابقت با شاهزاده خانمی که با آن مرتبط است رنگی است. این مجموعه با انواع اقلام نیز همراه است.

جوانب مثبت

  • چهار مینی فیگور پرنسس گنجانده شده است
  • هر دری زیبا به نظر می رسد
  • همراه با تعداد زیادی لوازم جانبی کوچک

بسیاری از مجموعه‌های لگو پرنسس دیزنی دارای پرنسس‌ها و قلعه‌هایشان هستند، بنابراین این مجموعه با پرنسس‌ها و فروشگاه‌های آنها تغییر خوبی در سرعت ایجاد می‌کند.

هر یک از ورودی ها باورنکردنی به نظر می رسند، و خوب است که چگونه به وضوح با شخصیت ها طراحی شده اند. به عنوان مثال، یکی از تیانا ورودی به رستوران او است. به علاوه، همه موسسات با شاهزاده خانمی که بر اساس آن ساخته شده اند، رنگ مشترک دارند.

مجموعه لگو مینی کاخ دیزنی آگرابا.

مجموعه لگو مینی کاخ دیزنی آگرابا

خانه زیبای یاس

28 دلار 40 دلار 12 دلار صرفه جویی کنید

کاخ آگرابا، با نام مستعار قصر سلطان، یکی از ساختمان های دیدنی فیلم های دیزنی است. اکنون می توانید آن را به صورت لگو دریافت کنید. این عمدتا سفید با برخی تزئینات قرمز و آبی است. گنبدهای طلایی نیز در بالای برج ها وجود دارد.

جوانب مثبت

  • به نظر می رسد یک نسخه کوچک از قصری است که پرنسس یاسمین در آن زندگی می کند
  • رنگ ها روشن و چشم نواز هستند
منفی

  • همراه با مینی فیگور یاس نمی آید

همه کاخ سفید زیبا در علاءالدین را به یاد دارند که به عنوان خانه پرنسس یاسمین عمل می کرد. این یکی از چشم نوازترین سازه های تاریخ دیزنی است. در حالی که در فرم لگو بسیار باشکوه نیست، اما هنوز واقعاً خوب به نظر می رسد.


بخشی از دلیل این امر روشن بودن رنگ های سفید، قرمز و طلایی است. واقعاً چشم را جلب می کند. تنها نقطه ضعف این مجموعه عدم وجود مینی فیگور یاس است. بنابراین، این مجموعه پرنسس دیزنی بدون پرنسس است.

مجموعه لگو چرخ فلک جادویی آنا و السا.

مجموعه لگو چرخ فلک جادویی آنا و السا

شخصیت های یخ زده را برای یک چرخش در نظر بگیرید

السا، آنا، کریستوف و اولاف شخصیت‌های اصلی فیلم Frozen هستند و فیگورهای آن‌ها در کنار چرخ فلک آبی یخی قابل چرخش به عنوان بخشی از این مجموعه لگو دیده می‌شود. همراه با فیگورها، یک جفت سورتمه برای سوار شدن آنها دریافت می کنید.

جوانب مثبت

  • چرخ و فلک خیره کننده به نظر می رسد
  • مینی فیگور اولاف شباهت زیادی به شخصیت دارد
  • این واقعیت که چرخ فلک می چرخد ​​یک ویژگی خوب است
منفی

  • مینی فیگور کریستوف چندان شبیه شخصیت نیست

از نظر فنی، السا و آنا جزئی از برند پرنسس دیزنی نیستند، اما خانواده سلطنتی هستند و فروزن شبیه یک فیلم پرنسس دیزنی است. بنابراین، مجموعه‌های لگو آنها می‌تواند به عنوان مجموعه‌های پرنسس دیزنی به حساب بیاید. این به ما امکان می دهد در مورد این چرخ فلک زیبا صحبت کنیم.

با رنگ‌های آبی یخی‌اش خیره‌کننده به نظر می‌رسد و این که می‌تواند بچرخد یک ویژگی خوشایند است. چیزی که مورد استقبال قرار می گیرد گنجاندن چندین مینی فیگور است. کریستوف کمی عجیب به نظر می رسد، اما بقیه عالی هستند، به خصوص اولاف.

مجموعه لگو قلعه مینی آریل دیزنی.

مجموعه لگو قلعه مینی آریل دیزنی

اکنون پادشاهی آریل است

70 دلار 80 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید

پادشاهی طلایی و زیر آب آتلانتیکا در اینجا به شکل لگو است. به نظر می رسد مجموعه ای از برج های طلایی با چند تکه تزئینات صورتی. در زیر آن یک پایه آبی وجود دارد که نشان می دهد قلعه زیر آب است. برای این منظور، پایه ای برای نشستن فیگور آریل وجود دارد، بنابراین به نظر می رسد که او در دریا شناور است.

جوانب مثبت

  • ست بصری چشمگیر، عمدتا به دلیل رنگ طلایی
  • شکل آریل زیبا و منحصر به فرد، زیرا حاوی دم است
  • پایه آریل یک گنجاندن هوشمندانه است، زیرا باعث می شود بیشتر شبیه شنا کردن به نظر برسد.

پری دریایی کوچک برای همیشه یکی از بهترین فیلم های دیزنی خواهد بود. خیلی از آن را نمی توان به آتلانتیکا طلایی، جایی که آریل و پدرش در آن زندگی می کنند، نسبت داد. با این حال، این یک قلعه طلایی بزرگ است، بنابراین الهام‌بخش کاملی برای مجموعه لگو است. ساختار لگو برای چشم بسیار آسان و نسبتاً دقیق به پادشاهی از فیلم است.


یکی دیگر از جنبه های جالب این مجموعه، پایه کوچک خارج از آتلانتیکا است که می توانید مینی فیگور آریل را در آن قرار دهید. بالاخره این مکان قرار است زیر آب باشد و قهرمان داستان فیلم را با قدم زدن در کف اقیانوس سپری نمی کند. این ایستاده به این نتیجه می‌دهد که او در حال شنا است.

مجموعه لگو Maleficent's Dragon Form

LEGO Maleficent's Dragon Form

اژدها با شکوه و در عین حال وحشتناک است

در این مجموعه شما یک شکل شفق قطبی، یک شاهزاده فیلیپ، یک مجسمه سامسون و بلوک های مورد نیاز برای ساخت یک طاق نما قلعه را دریافت می کنید. با این حال، ویژگی اصلی Maleficient Dragon بزرگی است که می توانید بسازید.

جوانب مثبت

  • اژدها شگفت انگیز به نظر می رسد
  • خوشحالم که می‌بینم اسب سامسون شکل گرفته است
  • یک چرخ برای حرکت درختان انگور در کنار قلعه وجود دارد که یک عنصر تعاملی را به مجموعه اضافه می کند.

Maleficent یکی از جالب ترین شرورهای دنیای دیزنی است زیرا می تواند به یک اژدها تبدیل شود. این قدرت شگفت انگیزی است که لگو یک مجموعه کامل را بر اساس شکل اژدهای خود ساخته است.

بله، این مجموعه همچنین شامل ورودی قلعه با ظاهری فانتزی و تعدادی مینی فیگور زیبا است. با این حال، فرم اژدهای Maleficent نقطه اصلی فروش این مجموعه است. این جانور باورنکردنی است، از رنگ‌ها گرفته تا آتش سبزی که از دهانش بیرون می‌آید.


تصویر لگو کلبه سفید برفی که در مقابل پس زمینه سفید قرار گرفته است.

دیزنی – مجموعه لگو کلبه سفید برفی و هفت کوتوله

به اندازه کافی بزرگ که حاوی هفت کوتوله باشد

این مجموعه لگو از کلبه کوتوله ها از سفید برفی و هفت کوتوله الهام گرفته شده است. همراه با خانه اصلی یک چاه و اتاق خواب سفید برفی وجود دارد. شما همچنین مینی فیگورهایی از سفید، هر یک از کوتوله ها، شاهزاده و ملکه شیطان را در لباس مبدل دریافت می کنید.

جوانب مثبت

  • کلبه دارای جزئیات بالایی است، چه در داخل و چه در خارج
  • مینی فیگورهایی با ظاهر دقیق
  • اتاق خواب یک افزودنی خوب است

برخی از مجموعه های بزرگتر لگو بسیار گران هستند، اما جزئیات فوق العاده ای نیز دارند. این کلبه از سفید برفی نمونه کامل آن است. در این کلبه چیزهای زیادی وجود دارد، از جزئیات کوچک در بیرون ساختمان گرفته تا وسایل داخل. همچنین، گنجاندن چاه و اتاق خواب به این معنی است که مجموعه تقریباً کل فیلم سفید برفی را در بر می گیرد.

تمام قسمت های مهم از جمله شخصیت های اصلی اینجا هستند. در مورد آنها، مینی فیگورهایی که با این مجموعه ارائه می شوند استثنایی هستند. همه آنها شبیه شخصیت هایی هستند که بر اساس آنها ساخته شده اند، حتی کوتوله های فردی که کمی کوچکتر از سایر چهره ها هستند.

سوالات متداول

لگو دیزنی از چه زمانی شروع به کار کرد؟

اولین مجموعه لگو دیزنی در سال 1999 منتشر شد. آنها مجموعه های Winnie The Pooh Duplo بودند.

اولین پرنسس دیزنی چه کسی بود؟

اولین پرنسس دیزنی که معرفی شد سفید برفی بود. او در فیلم سفید برفی و هفت کوتوله در سال 1937 بازی کرد. با این حال، برند پرنسس واقعی دیزنی تا اوایل دهه 2000 شکل نگرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا