شبکه های اجتماعی

نکات تخصصی + 75 درخواست

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

ربات ها در حال بیرون آمدن هستند. فناوری هوش مصنوعی هر صنعتی را متحول کرده است و بازاریابی دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT یک دارایی برای مدیران مدرن رسانه های اجتماعی است. یادگیری نحوه استفاده از ChatGPT – و شناخت نقاط قوت و ضعف فناوری – راهی عالی برای کمک به شما در کار موثرتر و در عین حال تولید محتوای خلاقانه، شخصی و معتبر است.

در واقع، بر اساس نظرسنجی ناب فالوور LinkedIn از مدیران رسانه های اجتماعی، 46 درصد از پاسخ دهندگان از ChatGPT برای ایده پردازی، 39 درصد از آن برای کپی رایتینگ استفاده می کنند، در حالی که 4 درصد از آن برای برنامه ریزی تقویم محتوای ماهانه استفاده می کنند.

برای دریافت بهترین توصیه‌های صنعتی، از پیج اشمیت، هماهنگ‌کننده تعامل اجتماعی ناب فالوور، پرسیدیم که چگونه می‌توان از فناوری هوش مصنوعی برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به بهترین شکل استفاده کرد.

فهرست مطالب

  1. ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT تغییر دهنده بازی برای ایده پردازی محتوا هستند. فقط برخی از جزئیات در مورد نام تجاری خود را به اشتراک بگذارید و تماشا کنید که ایده های خلاقانه و تازه برای شروع پست های شما ایجاد می کند.
  2. هرچه بیشتر با درخواست های خود دقیق تر باشید، نتایج بهتری خواهید داشت. با تعامل خود با هوش مصنوعی مانند یک مکالمه رفتار کنید – درخواست های خود را اصلاح کنید تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارید به دست آورید.
  3. در حالی که هوش مصنوعی می تواند پیش نویس های جامد تولید کند، همیشه لمس شخصی خود را اضافه کنید. برای صدای برند و بررسی واقعیت ویرایش کنید همه چیز.
  4. با زیرنویس ها مشکل دارید؟ ابزارهایی مانند OwlyWriter می توانند گزینه هایی را برای شما ایجاد کنند. مثل این است که دوست طوفان فکری خودتان را داشته باشید.

ChatGPT چیست؟

ChatGPT یک چت ربات هوش مصنوعی است. از فرمت گفتگو استفاده می کند (به این معنی که تعامل کاربر محاوره ای است) و می تواند پاسخ هایی شبیه انسان به سؤالات و درخواست ها ایجاد کند.

OpenAI این ابزار را ایجاد کرد و برای اولین بار آن را در اواخر سال 2022 راه اندازی کرد و در عرض دو ماه به 100 میلیون کاربر رسید – موفقیتی بی سابقه. از ژانویه 2024، آدرس وب آن (chat.openai.com) ماهانه 485 میلیون بازدیدکننده داشته است.

نحوه استفاده از ChatGPT برای بازاریابی رسانه های اجتماعی

ایده پردازی محتوا

هواشناسان می گویند طوفان فکری در راه است. ChatGPT می‌تواند به شما در ارائه ایده‌ها کمک کند و نقاط شروع عالی برای الهام بخشیدن به شما ایجاد کند.

جزئیات کمی در مورد کسب و کار، نام تجاری، محصول یا خدمات خود به هوش مصنوعی بدهید و سپس سؤالاتی بپرسید تا به شما در ارائه ایده‌های کامل محتوایی کمک کند.

نوشتن زیرنویس

ارائه زیرنویس‌ها حتی برای بهترین نویسندگان نیز دشوار است، و ChatGPT کار را برای شما انجام می‌دهد (یا حداقل به شما زبان و ایده‌های مناسبی می‌دهد).

برخی از جزئیات مرتبط در مورد پست خود را به هوش مصنوعی بدهید و چندین عنوان برای شما ایجاد می کند تا از بین آنها انتخاب کنید.

حتی اگر از زیرنویس‌های کامل ایجاد شده توسط هوش مصنوعی به صورت کلمه به کلمه استفاده نکنید، به شروع چند پیش‌نویس کمک می‌کند.

کنجکاو؟ برای شروع، مولد شرح رایگان یا تولید کننده هشتگ رایگان ما را امتحان کنید.

پست های عالی را در چند ثانیه بسازید

هوش مصنوعی OwlyWriter فوراً برای هر شبکه رسانه‌های اجتماعی ایده‌ها و شرح‌ها تولید می‌کند. به طور جدی آسان است.

استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه را شروع کنید

طوفان فکری دعوت به اقدام

مهم است که هر زمان که ممکن است در پست های اجتماعی یک فراخوان برای اقدام قرار دهید – این بدان معناست که دنبال کنندگان شما چگونه می دانند که چه اقداماتی را برای حمایت بیشتر از برند شما انجام دهند.

با این اوصاف، ابداع روش‌های خلاقانه برای گفتن «پیوند در بیو» کار هیجان‌انگیزی نیست… بنابراین، اجازه دهید ChatGPT آن را امتحان کند.

ایجاد یک تقویم محتوایی

استفاده از ChatGPT یکی از راه‌های ایجاد یک تقویم محتوا است (ناب فالوور نکات زیادی برای این کار دارد).

فقط چند جزئیات در مورد رویدادهای آینده یا کمپین های رسانه های اجتماعی وارد کنید تا این ابزار تاریخ، زمان و انواع محتوا را برای برند شما تولید کند.

تصحیح

پیج اشمیت، هماهنگ کننده تعامل اجتماعی در ناب فالوور، می گوید که در درجه اول از ChatGPT برای تصحیح استفاده می کند.

هنگامی که کپی نوشته شد، ChatGPT به او در اصلاحات کمک می کند. او توضیح می دهد: «داشتن آن جفت دوم «چشم» برای خواندن جملات عالی است، و من بیشتر از آن برای بازنویسی یا کوتاه کردن جملاتم استفاده می کنم تا آنها را برای خواننده واضح تر کنم.

خواندن احساسات

اشمیت همچنین از هوش مصنوعی برای خواندن احساسات (به عبارت دیگر، تعیین احساسات یا لحن پشت کلمات) استفاده می کند.

این برای رسیدگی به نظرات در پست های ویروسی مفید است. اشمیت می‌گوید: «قبل از پاسخ دادن، اگر از لحن نظر مطمئن نیستم، می‌خواهم دیدگاهی عینی داشته باشم.

او معتقد است که ChatGPT می‌تواند یک ابزار شخص ثالث مؤثر برای کمک به درک مقصود نظردهنده باشد، اما زمینه همه چیز است: او به اشتراک می‌گذارد: «مهم است که تا آنجا که ممکن است زمینه برای دقیق‌ترین تفسیر فراهم شود.

4 نکته برای استفاده از ChatGPT برای رسانه های اجتماعی

1. دستورات را مشخص کنید

برای اینکه هوش مصنوعی بهترین کار خود را انجام دهد، به دستورات خاصی نیاز است. شما باید به ChatGPT در مورد نام تجاری خود، محصولات خود، لحن مورد نظر برای متن تولید شده و هر جزئیات مرتبط دیگری بگویید.

به عنوان مثال، “برای من یک کپشن برای عکس اینستاگرام من بنویس” به اندازه کافی مشخص نیست. با این حال، “یک کپشن خنده دار برای عکس اینستاگرام من از شیرینی شکلاتی من بنویس. این برای نانوایی من مستقر در تورنتو است” بهتر است.

همه چیز در مورد مستقیم بودن با آنچه می خواهید است، و سیستم مطابق با آن تنظیم می شوداشمیت می گوید. حتی اطلاعاتی که فکر می‌کنید ممکن است نامربوط باشد، برای برنامه خوب است که زمینه و مخاطب را بداند.»

2. محاوره ای باشید

اشمیت می‌گوید: «هنگامی که با ChatGPT صحبت می‌کنم، با آن مانند یک مکالمه رفتار می‌کنم. به عنوان مثال، اگر جمله‌ای را دوباره بیان می‌کند اما خیلی رسمی به نظر می‌رسد، می‌پرسم، می‌توانید آن را معمولی‌تر کنید؟»

از آنجایی که این ابزار برای شرکت در گفتگو و استفاده از اطلاعات اضافی برای تغییر نتایج طراحی شده است، بنابراین بهینه ترین پاسخ را به شما می دهد، می توانید اطلاعات بیشتری برای بهبود نتایج ارائه دهید. این درخواست اشمیت را به ChatGPT بررسی کنید:

اعلان: عنوان زیر را کوتاه و شیرین اصلاح کنید، می‌خواهم بازیگوش و در عین حال آموزنده به نظر برسد، زیرا این موضوع در اختیار شبکه مدیران با تجربه رسانه‌های اجتماعی من است:

«گوش دادن اجتماعی یکی از قدرتمندترین ابزارها در مجموعه ابزار مدیران رسانه های اجتماعی است. با توجه فعالانه به مکالمات، نظرات و روندها، می‌توانید بینش‌های ارزشمندی در مورد نیازها، ترجیحات و نکات دردناک مخاطب هدف خود به دست آورید.»

نتیجه:

گوش دادن اجتماعی یک ابرقدرت SMM است! با نظرات و گرایش‌ها همراه باشید تا بفهمید مخاطبان شما واقعاً چه می‌خواهند. #Social Listening #SMMTTools

اشمیت توضیح می‌دهد که از نتایج ChatGPT هیجان‌زده نیست، “به نظر خیلی شبیه یک ربات است.”

اعلان: این کمی بازیگوش و غیر انسانی به نظر می رسد.

و ChatGPT نتیجه را ویرایش کرد:

“گوش دادن اجتماعی برای SMM ها ضروری است! با گوش دادن به مکالمات و روندها، بینش ارزشمندی در مورد نیازها و ترجیحات مخاطبان خود به دست می آورید. #گوش دادن اجتماعی #SMM”

این بیشتر شبیه آن است. او می گوید: “این عالی بود، کوتاه اما آموزنده است.” “من فقط هشتگ ها را حذف می کنم، ایموجی ها را اصلاح می کنم و می فرستم!”

3. ویرایش، ویرایش، ویرایش

ببین اون اونجا چیکار کرد؟ حتی پس از اینکه اشمیت از متن تولید شده راضی بود، تغییرات خود را انجام داد تا مطمئن شود که نتیجه با سبک برند و اهداف تجاری او مطابقت دارد.

همانطور که مردم با متن های تولید شده توسط هوش مصنوعی بیشتر آشنا می شوند، حفظ ارتباط انسانی بسیار مهم است او می‌گوید تا محتوا را معتبرتر نشان دهد. استفاده از ChatGPT یک نقطه شروع عالی است، اما شما باید از آن استفاده کنید و آن را از آن خود کنید.

4. نتایج خود را بررسی کنید

علاوه بر ویرایش برای استایل و تغییر نتایج برای مطابقت با نام تجاری شما، همچنین مهم است که دوباره بررسی کنید که اطلاعاتی که ChatGPT برای شما می نویسد واقعاً درست باشد.

اشمیت می‌گوید: «همیشه ایده خوبی است که منابع را تأیید کنید و به سایت‌های مختلف ارجاع دهید تا از صحت داده‌ها یا اطلاعات اطمینان حاصل کنید. “به خاطر داشته باشید که ChatGPT کامل نیست و می تواند تحت تاثیر لحن یا ساختار درخواست شما باشد.”

هنگام استفاده از ChatGPT برای رسانه های اجتماعی چه کاری نباید انجام داد

مانند چکش، هوش مصنوعی وقتی به درستی استفاده شود ابزاری موثر است. برای جلوگیری از آسیب های روابط عمومی، این «نبایدها» را در نظر داشته باشید:

  • آن را خالق اصلی محتوای رسانه های اجتماعی خود قرار ندهید. اشمیت می‌گوید: «ChatGPT برای طوفان فکری و برنامه‌ریزی محتوا مفید است، اما ایجاد محتوا همچنان باید از سوی مدیر رسانه‌های اجتماعی باشد.
  • تصحیح را فراموش نکنید. چه ChatGPT محتوای شما را نوشته باشد یا نه، شما مسئول آن هستید: در نهایت، اگر هوش مصنوعی محتوایی تولید کند که دارای خطاهای واقعی یا مسائل دیگر باشد، این به شما بستگی دارد که آن را ویرایش کنید.
  • داده های حساس را وارد نکنید هرگز از ChatGPT برای تولید محتوایی که حاوی اطلاعات شخصی یا حساس است استفاده نکنید. این می تواند شرکت و مشتریان شما را در معرض خطر سرقت هویت یا سایر فعالیت های مخرب قرار دهد.
  • از آن برای مشاوره حقوقی یا پزشکی استفاده نکنید. فناوری هوش مصنوعی هنوز تا ارائه پاسخ های دقیق به این نوع سؤالات فاصله زیادی دارد، بنابراین بهتر است آنها را به طور کامل کنار بگذارید.


75 درخواست ChatGPT برای پست های رسانه های اجتماعی

13 درخواست ChatGPT برای اینستاگرام

  1. یک کپشن 200 کاراکتری اینستاگرام برای دندانپزشکی که خدمات بهداشتی دندان دو به یک ارائه می دهد ایجاد کنید.
  2. از این خبرنامه ایمیل برای ایجاد متن برای پست چرخ فلک اینستاگرام استفاده کنید. متن را به ده پاراگراف کوتاه تقسیم کنید. [INSERT NEWSLETTER]
  3. شش سوال نظرسنجی ایجاد کنید که از کاربران در مورد عادات خرج کردنشان در تعطیلات بپرسد.
  4. یک بیو 150 کاراکتری اینستاگرام برای یک بنویسید [INSERT INDUSTRY] شرکتی که ارائه می دهد [INSERT SERVICES].
  5. چند ایده تصویری برای اکانت اینستاگرام یک کیک فروشی به من بدهید. این فروشگاه می خواهد گزینه های بدون گلوتن و وگان خود را در این پست ها تبلیغ کند.
  6. یک پست هدیه اینستاگرامی بنویسید که در آن کاربران برنده شوند [INSERT PRIZE] توسط [INSERT CONTEST GUIDELINES]. حتما درج کنید [ADD DETAILS] و شرکای ما را تگ کنید [ADD PARTNERS].
  7. مزایای فیزیوتراپی برای معلمان را شرح دهید. سپس، این نتایج را به یک پست اینستاگرام تبدیل کنید.
  8. این وبلاگ را به یک پست اینستاگرام تبدیل کنید. مقاله را به نقاط گلوله در بدنه پست خلاصه کنید: [INSERT blog].
  9. یک تبلیغ استوری اینستاگرام ایجاد کنید که فروش را در وب سایت ما ترویج می کند. فروش شامل [INSERT SALE DETAILS]. کپی تبلیغات رسانه های اجتماعی باید توجه بینندگان را در پنج ثانیه یا کمتر جلب کند و شامل این URL باشد: [INSERT URL]
  10. یک کپشن متقاعدکننده برای پست اینستاگرام بنویسید که مزایای استفاده از آن را مشخص کند [INSERT PRODUCT].
  11. یک پست اینستاگرامی ایجاد کنید که بهترین بارهای زیرزمینی نیویورک را به نمایش بگذارد. سه نوار مورد علاقه خود را با موسیقی زنده و زیرنویسی که بیش از 200 کاراکتر طول نمی‌کشد، اضافه کنید.
  12. در یک پست اینستاگرامی 300 کلمه ای توضیح دهید که چرا اکنون زمان خوبی برای ورود به بازار املاک و مستغلات است.
  13. فهرستی از هشتگ هایی که یک شرکت جنگلبانی می تواند در اینستاگرام استفاده کند ایجاد کنید.

12 درخواست ChatGPT برای TikTok

  1. یک اسکریپت یک دقیقه ای برای یک ویدیوی TikTok بنویسید که در پنج ثانیه اول توجه را به خود جلب کند. این ویدئو در مورد روتین های مراقبت از پوست با چند مرحله است.
  2. ایده‌های عکسی برای نمایش اسلاید TikTok ایجاد کنید که پشت صحنه یک عکاسی از غذا را نشان می‌دهد.
  3. یک اسکریپت 30 ثانیه ای TikTok بنویسید که تا آنجایی که ممکن است به فرهنگ پاپ در سال 2024 ارجاع داده شود.
  4. یک اسکریپت TikTok درباره اهمیت خواب کافی ایجاد کنید.
  5. به من ایده هایی برای یک ویدیوی TikTok درباره خرده فروشان لباس پایدار بدهید.
  6. این صفحه وب را بگیرید و آن را به یک اسکریپت 30 ثانیه ای TikTok تبدیل کنید. [INSERT WEB PAGE]
  7. یک لیست شات برای یک ویدیوی TikTok بنویسید که یک شرکت موکتل جدید را تبلیغ می کند.
  8. به من بگویید چگونه گوش دادن به موسیقی بر رشد نوزادان تأثیر می گذارد. سپس، از اطلاعات برای ایجاد یک اسکریپت TikTok برای تبلیغ گروهی که برای نوزادان موسیقی می‌سازد، استفاده کنید.
  9. این اسکریپت TikTok را کوتاه‌تر و دقیق‌تر کنید. [INSERT SCRIPT DRAFT]
  10. یک اسکریپت TikTok بنویسید که توضیح دهد چرا نمی‌توانیم پول بیشتری چاپ کنیم.
  11. یک اسکریپت 15 ثانیه ای TikTok ایجاد کنید که خنده دار، خلاقانه است و در مورد کفش های ضد آب صحبت می کند.
  12. یک بیوگرافی 10 کلمه ای یا کمتر از TikTok بنویسید که یک شرکت وسایل نقلیه موتوری را به شیوه ای طنز توصیف می کند.

10 درخواست ChatGPT برای فیس بوک

  1. یک پست فیس بوک بنویسید که فروش آخر فصل شرکت من را تبلیغ کند. معاملات موجود هستند [INSERT DEALS HERE].
  2. ایده های موضوعی برای پست های فیس بوک مربوط به دوچرخه سواری در کوهستان ارائه دهید.
  3. برای شرکتی که لوازم جانبی بطری آب تولید می کند، توضیح فروشگاه فیس بوک ایجاد کنید.
  4. یک پست فیسبوکی صمیمانه بنویسید و از کارمندان یک شیرینی فروشی به خاطر زحماتشان تشکر کنید.
  5. به من ایده بدهید تا چیزهایی را در بیوگرافی فیس بوک برای یک گلفروش قرار دهم.
  6. این خبرنامه ایمیلی را به یک پست فیسبوکی تبدیل کنید که والدین کودکان مدرسه‌ای را هدف قرار می‌دهد: [INSERT NEWSLETTER].
  7. وانمود کنید که یک کسب و کار تحویل غذا هستید و به دنبال جذب مشتریان بیشتر به خدمات خود در فیس بوک هستید. یک پست 200 کلمه ای بنویسید که مردم را تشویق کند ثبت نام کنند، برنامه شما را دانلود کنند، و غذا را امروز تحویل بگیرند.
  8. یک نظرسنجی فیس بوک مربوط به برندگان اسکار امسال ایجاد کنید. این نظرسنجی باید به نوعی به یک شرکت نرم افزاری مدیریت رسانه های اجتماعی مرتبط باشد.
  9. یک پست انگیزشی در فیس بوک بنویسید که مردم را تشویق به راه اندازی کسب و کار خود کند.
  10. پاسخی برای مشتریانی که از ما در مورد ساعات کاری ما در صندوق ورودی ما می پرسند، ایجاد کنید. ساعات کاری ما عبارتند از: [INSERT HOURS].

10 درخواست ChatGPT برای LinkedIn

  1. یک پست تبلیغاتی در لینکدین بنویسید که شرکت من استخدام می کند و مزایای کار در اینجا را بیان کنید. نام شرکت است [INSERT COMPANY NAME] و مزایای آن هستند [INSERT BENEFITS].
  2. سوالات نظرسنجی Linkedin مربوط به کد لباس در محل کار.
  3. یک پست لینکدین ایجاد کنید که توضیح دهد چرا گرامر مناسب در رزومه مهم است.
  4. فهرستی از مهارت هایی که یک مدیر رسانه های اجتماعی باید داشته باشد ارائه دهید. این لیست را به شرح شغل لینکدین تبدیل کنید.
  5. یک پست طنز آمیز در لینکدین بنویسید که یک شرکت خوب را با یک صبحانه خوب مقایسه کنید.
  6. این اسکریپت TikTok را به یک پست جدی‌تر برای لینکدین تبدیل کنید. [INSERT TIKTOK SCRIPT]
  7. در مورد اهمیت سرمایه گذاری بلندمدت در استراتژی رسانه های اجتماعی، یک پست لینکدین به صدای مدیرعامل ما بنویسید. از این سبک نوشتاری استفاده کنید: [INSERT SAMPLE].
  8. یک پست لینکدین برای تبلیغ دوره آنلاین جدید ما ایجاد کنید. دوره را با 150 کلمه یا کمتر توصیف کنید و ترافیک را به این URL هدایت کنید: [INSERT URL].
  9. این توییت را به یک پست لینکدین طولانی تر تبدیل کنید. حتماً محتوا را به سمت مخاطبان مدیر عامل فناوری هدف قرار دهید: [INSERT TWEET].
  10. یک پست لینکدین بنویسید که چرا کسب و کارها باید در بازاریابی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنند. پست نباید بیشتر از 500 کلمه باشد و شامل این کلمه کلیدی باشد: [INSERT KEYWORD].

10 درخواست ChatGPT برای X (توئیتر)

  1. یک توییت 280 کاراکتری درباره نحوه مراقبت از ماهیتابه چدنی ایجاد کنید. همچنین، تبلیغ کنید که چرا تابه های چدنی عالی هستند.
  2. هشتگ های طوفان فکری که یک شرکت لوازم هنری می تواند در توییتر استفاده کند.
  3. توییتی ایجاد کنید که گیاهخواری را ترویج کند. آن را خنده دار و 280 کاراکتر کنید.
  4. یک پست توییتری بنویسید که ساعات تعطیلات فروشگاه ما را توضیح دهد. ساعت ها هستند [INSERT HOURS HERE].
  5. ایده هایی برای موضوعاتی ایجاد کنید که می توانند در یک کنفرانس در مورد صنعت خرده فروشی مورد بحث قرار گیرند. سپس، موضوعات را به توییت هایی تبدیل کنید که کنفرانس را تبلیغ می کنند.
  6. توییتی را پیشنهاد می‌کنید که مخاطبان ما را ترغیب می‌کند تا یکی از مهارت‌های زندگی را که کاش زودتر یاد می‌گرفتند به اشتراک بگذارند؟ کاربران را هدایت کنید تا هشتگ مارک، #LifeSkills را وارد کنند.
  7. درباره راه اندازی محصول جدید ما یک توییت 280 کاراکتری بنویسید [DESCRIBE PRODUCT]. کاربران را به این URL هدایت کنید [INSERT URL].
  8. یک پست توییتر ایجاد کنید که فروش آتی ما را تبلیغ کند [INSERT PRODUCT DESCRIPTION] با کد تخفیف برای مدت محدود [INSERT CODE]. مطمئن شوید که 280 کاراکتر یا کمتر باشد.
  9. این پست اینستاگرام را به عنوان یک توییت بازنویسی کنید. محتوا را تا 280 کاراکتر یا کمتر نگه دارید: [INSERT POST].
  10. پنج نظرسنجی مختلف در توییتر مربوط به یک شرکت تناسب اندام ایجاد کنید. هر نظرسنجی باید به یک سوال جالب در مورد عادات ورزشی سالم پاسخ دهد.

10 درخواست ChatGPT برای Pinterest

  1. این خبرنامه ایمیل را بگیرید و آن را به شرح پین پینترست تبدیل کنید. [INSERT NEWSLETTER]
  2. این دستور العمل پینترست را تصحیح کنید و اگر قسمتی از آن نامشخص یا گیج کننده است به من بگویید. [INSERT RECIPE]
  3. یک توضیح پین پینترست برای دستور پخت بیسکویت چیپسی شکلاتی که فقط پنج ماده دارد بنویسید.
  4. من میزبان رونمایی کتاب هستم. ایده هایی برای عکس های Pinterest ایجاد کنید که شامل یک کتاب است.
  5. یک بیو Pinterest برای یک آزمایش‌کننده دستور پخت که تعداد زیادی دستور العمل‌های بدون لبنیات را پست می‌کند، ایجاد کنید.
  6. از همان لحن این صفحه وب برای توصیف یک محصول جدید مراقبت از پوست استفاده کنید که پوست خشک را آبرسانی می کند. [INSERT WEB PAGE]الف
  7. فهرستی از مواردی را که باید در تابلوی Pinterest در مورد بازسازی حمام گنجانده شود، بنویسید.
  8. توضیح پین پینترست را برای پستی درباره نحوه تهیه گل های مقرون به صرفه برای عروسی بنویسید.
  9. یک توضیح پین پینترست ایجاد کنید که پیش‌بینی رنگ پاییز یک طراح داخلی را به نمایش بگذارد.
  10. با ایده های خلاقانه هیئت مدیره Pinterest برای یک شرکت بازاریابی دیجیتال بیایید.

10 درخواست ChatGPT برای YouTube

  1. یک اسکریپت YouTube بنویسید که به بینندگان یاد می دهد که چگونه لاستیک ماشین را عوض کنند. اسکریپت باید دستورالعمل ها را به 10 مرحله یا کمتر تقسیم کند.
  2. ده ایده ویدیویی یوتیوب مربوط به آموزش یک توله سگ را طوفان فکر کنید.
  3. برای یک ویدیوی YouTube که یک برند کفش جدید را تبلیغ می‌کند، فهرست عکس بنویسید. عکس ها حداکثر می توانند شامل سه نفر باشند.
  4. یک اسکریپت ویدیویی الهام‌بخش YouTube ایجاد کنید که مبتدیان را تشویق می‌کند تا یوگا را امتحان کنند.
  5. برای پایان ویدیوی یوتیوب من در مورد سیستم های امنیتی خانه به من یک فراخوان برای اقدام بدهید.
  6. یک بیوگرافی YouTube برای یک سازنده ویدیو بنویسید که تجهیزات دوربین و فیلم را بررسی می کند.
  7. یک اسکریپت ویدیویی YouTube با یک قلاب هیجان انگیز ایجاد کنید. فیلمنامه باید در مورد پنج قانون ایمنی آزمایشگاه صحبت کند که عبارتند از [INSERT RULES].
  8. شرح ویدیوی YouTube را بنویسید که 5000 کلمه یا کمتر باشد. عنوان ویدیو است [INSERT TITLE]. توضیحات باید شامل کلمات کلیدی زیر باشد [INSERT KEYWORDS].
  9. یک اسکریپت YouTube بنویسید که بینندگان را در راه اندازی یک حساب تجاری اینستاگرام راهنمایی کند. اسکریپت نباید بیشتر از 15 ثانیه باشد و شامل کلمات کلیدی زیر باشد [INSERT KEYWORDS].
  10. پنج ایده برای عنوان ویدیوی YouTube برای یک ویدیو درباره آن ایجاد کنید [TOPIC]

پاداش: دانلود این برگه تقلب رایگان با 250 درخواست ChatGPT مهندسی شده حرفه ای که به شما کمک می کند در محل کار و زندگی روزانه خود بهره وری بیشتری داشته باشید. ما دستورات خاصی را برای آن گنجانده ایم بیش از 25 صنعت و حرفه!

بهترین ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی

ChatGPT یک ربات همه کاره است، اما این jack-of-all-trades به طور خاص برای کمک به مدیران رسانه های اجتماعی طراحی نشده است. برای هوش مصنوعی متمرکز بر اجتماعی، ناب فالوور OwlyWriter به تماس پاسخ می دهد

OwlyWriter ایده‌های محتوا، زیرنویس‌ها و کپی تبلیغات را تولید می‌کند، نوشته‌ها را ویرایش می‌کند و به شما کمک می‌کند تا پست‌های با عملکرد برتر را برای دسترسی ارگانیک‌تر تغییر دهید.

OwlyWriter برنامه ریزی محتوا را ساده می کند و اشمیت می گوید: در زمان جلسات طوفان فکری صرفه جویی می شود. “این یک نجات دهنده برای مدیران رسانه های اجتماعی است که به ایده های محتوای سریع نیاز دارند

برای استفاده از هوش مصنوعی Owlywriter، به داشبورد ناب فالوور خود بروید و انتخاب کنید با هوش مصنوعی شروع کنید.

داشبورد ناب فالوور را با هوش مصنوعی انتخاب کنید

سپس، آنچه را که می‌خواهید از Owlywriter استفاده کنید، انتخاب کنید. برای این مثال، ما انتخاب کردیم از صفر شروع کنید.

با OwlyWriterAI سرعت تولید محتوای خود را افزایش دهید و شروع از ابتدا را انتخاب کنید

سپس، از شما خواسته می‌شود که انتخاب کنید که ابزار برای چه پلتفرم و سبک رسانه اجتماعی بنویسد. ما یک را انتخاب کردیم پست HOOK.

برای انتخاب پست HOOK چه نوع پستی را می‌خواهید

این ابزار از شما می خواهد نام تجاری، محصول یا خدمات خود را توصیف کنید (به عنوان مثال، کلاه های میوه ای شکل دستباف برای گربه ها).

پست HOOK محصول یا خدمات برند خود را برای ایجاد عنوان توضیح دهید

توصیف کنید، ضربه بزنید ایجاد عنوان و شما آماده تکان دادن هستید.

نمونه پست قلاب دار کلاه میوه ای شکل دست بافت برای گربه با شرح ایجاد شده

کلیک کنید پست ایجاد کنید برای شروع مرحله بعدی زمان بندی محتوای خود.

Psst: اگر متن ایجاد شده دقیقاً آن چیزی نیست که می خواهید، می توانید بعداً آن را ویرایش کنید.

پیش نمایش یوتیوب OwlyWriter

نکته حرفه ای: برای هک‌های زندگی دیجیتال مارکتینگ بیشتر – از جمله کپشن، هشتگ، و تولیدکننده‌های زیستی – ابزارهای رایگان رسانه‌های اجتماعی ناب فالوور را کاوش کنید.

با ناب فالوور در زمان مدیریت کانال های رسانه های اجتماعی خود صرفه جویی کنید. از یک داشبورد، می‌توانید با دستیار هوش مصنوعی محتوا ایجاد کنید، پست‌ها را منتشر و زمان‌بندی کنید، تبدیل‌های مرتبط را پیدا کنید، مخاطبان را درگیر کنید، نتایج را اندازه‌گیری کنید، و موارد دیگر. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

با OwlyWriter AI، ابزاری که در زمان خود صرفه جویی کنید و سریعتر رشد کنید فوراً زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی و ایده‌های محتوا تولید می‌کند.

ربات ها در حال بیرون آمدن هستند. فناوری هوش مصنوعی هر صنعتی را متحول کرده است و بازاریابی دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT یک دارایی برای مدیران مدرن رسانه های اجتماعی است. یادگیری نحوه استفاده از ChatGPT – و شناخت نقاط قوت و ضعف فناوری – راهی عالی برای کمک به شما در کار موثرتر و در عین حال تولید محتوای خلاقانه، شخصی و معتبر است.

در واقع، بر اساس نظرسنجی ناب فالوور LinkedIn از مدیران رسانه های اجتماعی، 46 درصد از پاسخ دهندگان از ChatGPT برای ایده پردازی، 39 درصد از آن برای کپی رایتینگ استفاده می کنند، در حالی که 4 درصد از آن برای برنامه ریزی تقویم محتوای ماهانه استفاده می کنند.

برای دریافت بهترین توصیه‌های صنعتی، از پیج اشمیت، هماهنگ‌کننده تعامل اجتماعی ناب فالوور، پرسیدیم که چگونه می‌توان از فناوری هوش مصنوعی برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به بهترین شکل استفاده کرد.

  1. ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT تغییر دهنده بازی برای ایده پردازی محتوا هستند. فقط برخی از جزئیات در مورد نام تجاری خود را به اشتراک بگذارید و تماشا کنید که ایده های خلاقانه و تازه برای شروع پست های شما ایجاد می کند.
  2. هرچه بیشتر با درخواست های خود دقیق تر باشید، نتایج بهتری خواهید داشت. با تعامل خود با هوش مصنوعی مانند یک مکالمه رفتار کنید – درخواست های خود را اصلاح کنید تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارید به دست آورید.
  3. در حالی که هوش مصنوعی می تواند پیش نویس های جامد تولید کند، همیشه لمس شخصی خود را اضافه کنید. برای صدای برند و بررسی واقعیت ویرایش کنید همه چیز.
  4. با زیرنویس ها مشکل دارید؟ ابزارهایی مانند OwlyWriter می توانند گزینه هایی را برای شما ایجاد کنند. مثل این است که دوست طوفان فکری خودتان را داشته باشید.

ChatGPT چیست؟

ChatGPT یک چت ربات هوش مصنوعی است. از فرمت گفتگو استفاده می کند (به این معنی که تعامل کاربر محاوره ای است) و می تواند پاسخ هایی شبیه انسان به سؤالات و درخواست ها ایجاد کند.

OpenAI این ابزار را ایجاد کرد و برای اولین بار آن را در اواخر سال 2022 راه اندازی کرد و در عرض دو ماه به 100 میلیون کاربر رسید – موفقیتی بی سابقه. از ژانویه 2024، آدرس وب آن (chat.openai.com) ماهانه 485 میلیون بازدیدکننده داشته است.

نحوه استفاده از ChatGPT برای بازاریابی رسانه های اجتماعی

ایده پردازی محتوا

هواشناسان می گویند طوفان فکری در راه است. ChatGPT می‌تواند به شما در ارائه ایده‌ها کمک کند و نقاط شروع عالی برای الهام بخشیدن به شما ایجاد کند.

جزئیات کمی در مورد کسب و کار، نام تجاری، محصول یا خدمات خود به هوش مصنوعی بدهید و سپس سؤالاتی بپرسید تا به شما در ارائه ایده‌های کامل محتوایی کمک کند.

نوشتن زیرنویس

ارائه زیرنویس‌ها حتی برای بهترین نویسندگان نیز دشوار است، و ChatGPT کار را برای شما انجام می‌دهد (یا حداقل به شما زبان و ایده‌های مناسبی می‌دهد).

برخی از جزئیات مرتبط در مورد پست خود را به هوش مصنوعی بدهید و چندین عنوان برای شما ایجاد می کند تا از بین آنها انتخاب کنید.

حتی اگر از زیرنویس‌های کامل ایجاد شده توسط هوش مصنوعی به صورت کلمه به کلمه استفاده نکنید، به شروع چند پیش‌نویس کمک می‌کند.

کنجکاو؟ برای شروع، مولد شرح رایگان یا تولید کننده هشتگ رایگان ما را امتحان کنید.

OwlyWriter AI blog CTA

پست های عالی را در چند ثانیه بسازید

هوش مصنوعی OwlyWriter فوراً برای هر شبکه رسانه‌های اجتماعی ایده‌ها و شرح‌ها تولید می‌کند. به طور جدی آسان است.

استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه را شروع کنید

طوفان فکری دعوت به اقدام

مهم است که هر زمان که ممکن است در پست های اجتماعی یک فراخوان برای اقدام قرار دهید – این بدان معناست که دنبال کنندگان شما چگونه می دانند که چه اقداماتی را برای حمایت بیشتر از برند شما انجام دهند.

با این اوصاف، ابداع روش‌های خلاقانه برای گفتن «پیوند در بیو» کار هیجان‌انگیزی نیست… بنابراین، اجازه دهید ChatGPT آن را امتحان کند.

ایجاد یک تقویم محتوایی

استفاده از ChatGPT یکی از راه‌های ایجاد یک تقویم محتوا است (ناب فالوور نکات زیادی برای این کار دارد).

فقط چند جزئیات در مورد رویدادهای آینده یا کمپین های رسانه های اجتماعی وارد کنید تا این ابزار تاریخ، زمان و انواع محتوا را برای برند شما تولید کند.

تصحیح

پیج اشمیت، هماهنگ کننده تعامل اجتماعی در ناب فالوور، می گوید که در درجه اول از ChatGPT برای تصحیح استفاده می کند.

هنگامی که کپی نوشته شد، ChatGPT به او در اصلاحات کمک می کند. او توضیح می دهد: «داشتن آن جفت دوم «چشم» برای خواندن جملات عالی است، و من بیشتر از آن برای بازنویسی یا کوتاه کردن جملاتم استفاده می کنم تا آنها را برای خواننده واضح تر کنم.

خواندن احساسات

اشمیت همچنین از هوش مصنوعی برای خواندن احساسات (به عبارت دیگر، تعیین احساسات یا لحن پشت کلمات) استفاده می کند.

این برای رسیدگی به نظرات در پست های ویروسی مفید است. اشمیت می‌گوید: «قبل از پاسخ دادن، اگر از لحن نظر مطمئن نیستم، می‌خواهم دیدگاهی عینی داشته باشم.

او معتقد است که ChatGPT می‌تواند یک ابزار شخص ثالث مؤثر برای کمک به درک مقصود نظردهنده باشد، اما زمینه همه چیز است: او به اشتراک می‌گذارد: «مهم است که تا آنجا که ممکن است زمینه برای دقیق‌ترین تفسیر فراهم شود.

4 نکته برای استفاده از ChatGPT برای رسانه های اجتماعی

1. دستورات را مشخص کنید

برای اینکه هوش مصنوعی بهترین کار خود را انجام دهد، به دستورات خاصی نیاز است. شما باید به ChatGPT در مورد نام تجاری خود، محصولات خود، لحن مورد نظر برای متن تولید شده و هر جزئیات مرتبط دیگری بگویید.

به عنوان مثال، “برای من یک کپشن برای عکس اینستاگرام من بنویس” به اندازه کافی مشخص نیست. با این حال، “یک کپشن خنده دار برای عکس اینستاگرام من از شیرینی شکلاتی من بنویس. این برای نانوایی من مستقر در تورنتو است” بهتر است.

همه چیز در مورد مستقیم بودن با آنچه می خواهید است، و سیستم مطابق با آن تنظیم می شوداشمیت می گوید. حتی اطلاعاتی که فکر می‌کنید ممکن است نامربوط باشد، برای برنامه خوب است که زمینه و مخاطب را بداند.»

2. محاوره ای باشید

اشمیت می‌گوید: «هنگامی که با ChatGPT صحبت می‌کنم، با آن مانند یک مکالمه رفتار می‌کنم. به عنوان مثال، اگر جمله‌ای را دوباره بیان می‌کند اما خیلی رسمی به نظر می‌رسد، می‌پرسم، می‌توانید آن را معمولی‌تر کنید؟»

از آنجایی که این ابزار برای شرکت در گفتگو و استفاده از اطلاعات اضافی برای تغییر نتایج طراحی شده است، بنابراین بهینه ترین پاسخ را به شما می دهد، می توانید اطلاعات بیشتری برای بهبود نتایج ارائه دهید. این درخواست اشمیت را به ChatGPT بررسی کنید:

اعلان: عنوان زیر را کوتاه و شیرین اصلاح کنید، می‌خواهم بازیگوش و در عین حال آموزنده به نظر برسد، زیرا این موضوع در اختیار شبکه مدیران با تجربه رسانه‌های اجتماعی من است:

«گوش دادن اجتماعی یکی از قدرتمندترین ابزارها در مجموعه ابزار مدیران رسانه های اجتماعی است. با توجه فعالانه به مکالمات، نظرات و روندها، می‌توانید بینش‌های ارزشمندی در مورد نیازها، ترجیحات و نکات دردناک مخاطب هدف خود به دست آورید.»

نتیجه:

گوش دادن اجتماعی یک ابرقدرت SMM است! با نظرات و گرایش‌ها همراه باشید تا بفهمید مخاطبان شما واقعاً چه می‌خواهند. #Social Listening #SMMTTools

اشمیت توضیح می‌دهد که از نتایج ChatGPT هیجان‌زده نیست، “به نظر خیلی شبیه یک ربات است.”

اعلان: این کمی بازیگوش و غیر انسانی به نظر می رسد.

و ChatGPT نتیجه را ویرایش کرد:

“گوش دادن اجتماعی برای SMM ها ضروری است! با گوش دادن به مکالمات و روندها، بینش ارزشمندی در مورد نیازها و ترجیحات مخاطبان خود به دست می آورید. #گوش دادن اجتماعی #SMM”

این بیشتر شبیه آن است. او می گوید: “این عالی بود، کوتاه اما آموزنده است.” “من فقط هشتگ ها را حذف می کنم، ایموجی ها را اصلاح می کنم و می فرستم!”

3. ویرایش، ویرایش، ویرایش

ببین اون اونجا چیکار کرد؟ حتی پس از اینکه اشمیت از متن تولید شده راضی بود، تغییرات خود را انجام داد تا مطمئن شود که نتیجه با سبک برند و اهداف تجاری او مطابقت دارد.

همانطور که مردم با متن های تولید شده توسط هوش مصنوعی بیشتر آشنا می شوند، حفظ ارتباط انسانی بسیار مهم است او می‌گوید تا محتوا را معتبرتر نشان دهد. استفاده از ChatGPT یک نقطه شروع عالی است، اما شما باید از آن استفاده کنید و آن را از آن خود کنید.

4. نتایج خود را بررسی کنید

علاوه بر ویرایش برای استایل و تغییر نتایج برای مطابقت با نام تجاری شما، همچنین مهم است که دوباره بررسی کنید که اطلاعاتی که ChatGPT برای شما می نویسد واقعاً درست باشد.

اشمیت می‌گوید: «همیشه ایده خوبی است که منابع را تأیید کنید و به سایت‌های مختلف ارجاع دهید تا از صحت داده‌ها یا اطلاعات اطمینان حاصل کنید. “به خاطر داشته باشید که ChatGPT کامل نیست و می تواند تحت تاثیر لحن یا ساختار درخواست شما باشد.”

هنگام استفاده از ChatGPT برای رسانه های اجتماعی چه کاری نباید انجام داد

مانند چکش، هوش مصنوعی وقتی به درستی استفاده شود ابزاری موثر است. برای جلوگیری از آسیب های روابط عمومی، این «نبایدها» را در نظر داشته باشید:

  • آن را خالق اصلی محتوای رسانه های اجتماعی خود قرار ندهید. اشمیت می‌گوید: «ChatGPT برای طوفان فکری و برنامه‌ریزی محتوا مفید است، اما ایجاد محتوا همچنان باید از سوی مدیر رسانه‌های اجتماعی باشد.
  • تصحیح را فراموش نکنید. چه ChatGPT محتوای شما را نوشته باشد یا نه، شما مسئول آن هستید: در نهایت، اگر هوش مصنوعی محتوایی تولید کند که دارای خطاهای واقعی یا مسائل دیگر باشد، این به شما بستگی دارد که آن را ویرایش کنید.
  • داده های حساس را وارد نکنید هرگز از ChatGPT برای تولید محتوایی که حاوی اطلاعات شخصی یا حساس است استفاده نکنید. این می تواند شرکت و مشتریان شما را در معرض خطر سرقت هویت یا سایر فعالیت های مخرب قرار دهد.
  • از آن برای مشاوره حقوقی یا پزشکی استفاده نکنید. فناوری هوش مصنوعی هنوز تا ارائه پاسخ های دقیق به این نوع سؤالات فاصله زیادی دارد، بنابراین بهتر است آنها را به طور کامل کنار بگذارید.


75 درخواست ChatGPT برای پست های رسانه های اجتماعی

13 درخواست ChatGPT برای اینستاگرام

  1. یک کپشن 200 کاراکتری اینستاگرام برای دندانپزشکی که خدمات بهداشتی دندان دو به یک ارائه می دهد ایجاد کنید.
  2. از این خبرنامه ایمیل برای ایجاد متن برای پست چرخ فلک اینستاگرام استفاده کنید. متن را به ده پاراگراف کوتاه تقسیم کنید. [INSERT NEWSLETTER]
  3. شش سوال نظرسنجی ایجاد کنید که از کاربران در مورد عادات خرج کردنشان در تعطیلات بپرسد.
  4. یک بیو 150 کاراکتری اینستاگرام برای یک بنویسید [INSERT INDUSTRY] شرکتی که ارائه می دهد [INSERT SERVICES].
  5. چند ایده تصویری برای اکانت اینستاگرام یک کیک فروشی به من بدهید. این فروشگاه می خواهد گزینه های بدون گلوتن و وگان خود را در این پست ها تبلیغ کند.
  6. یک پست هدیه اینستاگرامی بنویسید که در آن کاربران برنده شوند [INSERT PRIZE] توسط [INSERT CONTEST GUIDELINES]. حتما درج کنید [ADD DETAILS] و شرکای ما را تگ کنید [ADD PARTNERS].
  7. مزایای فیزیوتراپی برای معلمان را شرح دهید. سپس، این نتایج را به یک پست اینستاگرام تبدیل کنید.
  8. این وبلاگ را به یک پست اینستاگرام تبدیل کنید. مقاله را به نقاط گلوله در بدنه پست خلاصه کنید: [INSERT blog].
  9. یک تبلیغ استوری اینستاگرام ایجاد کنید که فروش را در وب سایت ما ترویج می کند. فروش شامل [INSERT SALE DETAILS]. کپی تبلیغات رسانه های اجتماعی باید توجه بینندگان را در پنج ثانیه یا کمتر جلب کند و شامل این URL باشد: [INSERT URL]
  10. یک کپشن متقاعدکننده برای پست اینستاگرام بنویسید که مزایای استفاده از آن را مشخص کند [INSERT PRODUCT].
  11. یک پست اینستاگرامی ایجاد کنید که بهترین بارهای زیرزمینی نیویورک را به نمایش بگذارد. سه نوار مورد علاقه خود را با موسیقی زنده و زیرنویسی که بیش از 200 کاراکتر طول نمی‌کشد، اضافه کنید.
  12. در یک پست اینستاگرامی 300 کلمه ای توضیح دهید که چرا اکنون زمان خوبی برای ورود به بازار املاک و مستغلات است.
  13. فهرستی از هشتگ هایی که یک شرکت جنگلبانی می تواند در اینستاگرام استفاده کند ایجاد کنید.

12 درخواست ChatGPT برای TikTok

  1. یک اسکریپت یک دقیقه ای برای یک ویدیوی TikTok بنویسید که در پنج ثانیه اول توجه را به خود جلب کند. این ویدئو در مورد روتین های مراقبت از پوست با چند مرحله است.
  2. ایده‌های عکسی برای نمایش اسلاید TikTok ایجاد کنید که پشت صحنه یک عکاسی از غذا را نشان می‌دهد.
  3. یک اسکریپت 30 ثانیه ای TikTok بنویسید که تا آنجایی که ممکن است به فرهنگ پاپ در سال 2024 ارجاع داده شود.
  4. یک اسکریپت TikTok درباره اهمیت خواب کافی ایجاد کنید.
  5. به من ایده هایی برای یک ویدیوی TikTok درباره خرده فروشان لباس پایدار بدهید.
  6. این صفحه وب را بگیرید و آن را به یک اسکریپت 30 ثانیه ای TikTok تبدیل کنید. [INSERT WEB PAGE]
  7. یک لیست شات برای یک ویدیوی TikTok بنویسید که یک شرکت موکتل جدید را تبلیغ می کند.
  8. به من بگویید چگونه گوش دادن به موسیقی بر رشد نوزادان تأثیر می گذارد. سپس، از اطلاعات برای ایجاد یک اسکریپت TikTok برای تبلیغ گروهی که برای نوزادان موسیقی می‌سازد، استفاده کنید.
  9. این اسکریپت TikTok را کوتاه‌تر و دقیق‌تر کنید. [INSERT SCRIPT DRAFT]
  10. یک اسکریپت TikTok بنویسید که توضیح دهد چرا نمی‌توانیم پول بیشتری چاپ کنیم.
  11. یک اسکریپت 15 ثانیه ای TikTok ایجاد کنید که خنده دار، خلاقانه است و در مورد کفش های ضد آب صحبت می کند.
  12. یک بیوگرافی 10 کلمه ای یا کمتر از TikTok بنویسید که یک شرکت وسایل نقلیه موتوری را به شیوه ای طنز توصیف می کند.

10 درخواست ChatGPT برای فیس بوک

  1. یک پست فیس بوک بنویسید که فروش آخر فصل شرکت من را تبلیغ کند. معاملات موجود هستند [INSERT DEALS HERE].
  2. ایده های موضوعی برای پست های فیس بوک مربوط به دوچرخه سواری در کوهستان ارائه دهید.
  3. برای شرکتی که لوازم جانبی بطری آب تولید می کند، توضیح فروشگاه فیس بوک ایجاد کنید.
  4. یک پست فیسبوکی صمیمانه بنویسید و از کارمندان یک شیرینی فروشی به خاطر زحماتشان تشکر کنید.
  5. به من ایده بدهید تا چیزهایی را در بیوگرافی فیس بوک برای یک گلفروش قرار دهم.
  6. این خبرنامه ایمیلی را به یک پست فیسبوکی تبدیل کنید که والدین کودکان مدرسه‌ای را هدف قرار می‌دهد: [INSERT NEWSLETTER].
  7. وانمود کنید که یک کسب و کار تحویل غذا هستید و به دنبال جذب مشتریان بیشتر به خدمات خود در فیس بوک هستید. یک پست 200 کلمه ای بنویسید که مردم را تشویق کند ثبت نام کنند، برنامه شما را دانلود کنند، و غذا را امروز تحویل بگیرند.
  8. یک نظرسنجی فیس بوک مربوط به برندگان اسکار امسال ایجاد کنید. این نظرسنجی باید به نوعی به یک شرکت نرم افزاری مدیریت رسانه های اجتماعی مرتبط باشد.
  9. یک پست انگیزشی در فیس بوک بنویسید که مردم را تشویق به راه اندازی کسب و کار خود کند.
  10. پاسخی برای مشتریانی که از ما در مورد ساعات کاری ما در صندوق ورودی ما می پرسند، ایجاد کنید. ساعات کاری ما عبارتند از: [INSERT HOURS].

10 درخواست ChatGPT برای LinkedIn

  1. یک پست تبلیغاتی در لینکدین بنویسید که شرکت من استخدام می کند و مزایای کار در اینجا را بیان کنید. نام شرکت است [INSERT COMPANY NAME] و مزایای آن هستند [INSERT BENEFITS].
  2. سوالات نظرسنجی Linkedin مربوط به کد لباس در محل کار.
  3. یک پست لینکدین ایجاد کنید که توضیح دهد چرا گرامر مناسب در رزومه مهم است.
  4. فهرستی از مهارت هایی که یک مدیر رسانه های اجتماعی باید داشته باشد ارائه دهید. این لیست را به شرح شغل لینکدین تبدیل کنید.
  5. یک پست طنز آمیز در لینکدین بنویسید که یک شرکت خوب را با یک صبحانه خوب مقایسه کنید.
  6. این اسکریپت TikTok را به یک پست جدی‌تر برای لینکدین تبدیل کنید. [INSERT TIKTOK SCRIPT]
  7. در مورد اهمیت سرمایه گذاری بلندمدت در استراتژی رسانه های اجتماعی، یک پست لینکدین به صدای مدیرعامل ما بنویسید. از این سبک نوشتاری استفاده کنید: [INSERT SAMPLE].
  8. یک پست لینکدین برای تبلیغ دوره آنلاین جدید ما ایجاد کنید. دوره را با 150 کلمه یا کمتر توصیف کنید و ترافیک را به این URL هدایت کنید: [INSERT URL].
  9. این توییت را به یک پست لینکدین طولانی تر تبدیل کنید. حتماً محتوا را به سمت مخاطبان مدیر عامل فناوری هدف قرار دهید: [INSERT TWEET].
  10. یک پست لینکدین بنویسید که چرا کسب و کارها باید در بازاریابی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنند. پست نباید بیشتر از 500 کلمه باشد و شامل این کلمه کلیدی باشد: [INSERT KEYWORD].

10 درخواست ChatGPT برای X (توئیتر)

  1. یک توییت 280 کاراکتری درباره نحوه مراقبت از ماهیتابه چدنی ایجاد کنید. همچنین، تبلیغ کنید که چرا تابه های چدنی عالی هستند.
  2. هشتگ های طوفان فکری که یک شرکت لوازم هنری می تواند در توییتر استفاده کند.
  3. توییتی ایجاد کنید که گیاهخواری را ترویج کند. آن را خنده دار و 280 کاراکتر کنید.
  4. یک پست توییتری بنویسید که ساعات تعطیلات فروشگاه ما را توضیح دهد. ساعت ها هستند [INSERT HOURS HERE].
  5. ایده هایی برای موضوعاتی ایجاد کنید که می توانند در یک کنفرانس در مورد صنعت خرده فروشی مورد بحث قرار گیرند. سپس، موضوعات را به توییت هایی تبدیل کنید که کنفرانس را تبلیغ می کنند.
  6. توییتی را پیشنهاد می‌کنید که مخاطبان ما را ترغیب می‌کند تا یکی از مهارت‌های زندگی را که کاش زودتر یاد می‌گرفتند به اشتراک بگذارند؟ کاربران را هدایت کنید تا هشتگ مارک، #LifeSkills را وارد کنند.
  7. درباره راه اندازی محصول جدید ما یک توییت 280 کاراکتری بنویسید [DESCRIBE PRODUCT]. کاربران را به این URL هدایت کنید [INSERT URL].
  8. یک پست توییتر ایجاد کنید که فروش آتی ما را تبلیغ کند [INSERT PRODUCT DESCRIPTION] با کد تخفیف برای مدت محدود [INSERT CODE]. مطمئن شوید که 280 کاراکتر یا کمتر باشد.
  9. این پست اینستاگرام را به عنوان یک توییت بازنویسی کنید. محتوا را تا 280 کاراکتر یا کمتر نگه دارید: [INSERT POST].
  10. پنج نظرسنجی مختلف در توییتر مربوط به یک شرکت تناسب اندام ایجاد کنید. هر نظرسنجی باید به یک سوال جالب در مورد عادات ورزشی سالم پاسخ دهد.

10 درخواست ChatGPT برای Pinterest

  1. این خبرنامه ایمیل را بگیرید و آن را به شرح پین پینترست تبدیل کنید. [INSERT NEWSLETTER]
  2. این دستور العمل پینترست را تصحیح کنید و اگر قسمتی از آن نامشخص یا گیج کننده است به من بگویید. [INSERT RECIPE]
  3. یک توضیح پین پینترست برای دستور پخت بیسکویت چیپسی شکلاتی که فقط پنج ماده دارد بنویسید.
  4. من میزبان رونمایی کتاب هستم. ایده هایی برای عکس های Pinterest ایجاد کنید که شامل یک کتاب است.
  5. یک بیو Pinterest برای یک آزمایش‌کننده دستور پخت که تعداد زیادی دستور العمل‌های بدون لبنیات را پست می‌کند، ایجاد کنید.
  6. از همان لحن این صفحه وب برای توصیف یک محصول جدید مراقبت از پوست استفاده کنید که پوست خشک را آبرسانی می کند. [INSERT WEB PAGE]الف
  7. فهرستی از مواردی را که باید در تابلوی Pinterest در مورد بازسازی حمام گنجانده شود، بنویسید.
  8. توضیح پین پینترست را برای پستی درباره نحوه تهیه گل های مقرون به صرفه برای عروسی بنویسید.
  9. یک توضیح پین پینترست ایجاد کنید که پیش‌بینی رنگ پاییز یک طراح داخلی را به نمایش بگذارد.
  10. با ایده های خلاقانه هیئت مدیره Pinterest برای یک شرکت بازاریابی دیجیتال بیایید.

10 درخواست ChatGPT برای YouTube

  1. یک اسکریپت YouTube بنویسید که به بینندگان یاد می دهد که چگونه لاستیک ماشین را عوض کنند. اسکریپت باید دستورالعمل ها را به 10 مرحله یا کمتر تقسیم کند.
  2. ده ایده ویدیویی یوتیوب مربوط به آموزش یک توله سگ را طوفان فکر کنید.
  3. برای یک ویدیوی YouTube که یک برند کفش جدید را تبلیغ می‌کند، فهرست عکس بنویسید. عکس ها حداکثر می توانند شامل سه نفر باشند.
  4. یک اسکریپت ویدیویی الهام‌بخش YouTube ایجاد کنید که مبتدیان را تشویق می‌کند تا یوگا را امتحان کنند.
  5. برای پایان ویدیوی یوتیوب من در مورد سیستم های امنیتی خانه به من یک فراخوان برای اقدام بدهید.
  6. یک بیوگرافی YouTube برای یک سازنده ویدیو بنویسید که تجهیزات دوربین و فیلم را بررسی می کند.
  7. یک اسکریپت ویدیویی YouTube با یک قلاب هیجان انگیز ایجاد کنید. فیلمنامه باید در مورد پنج قانون ایمنی آزمایشگاه صحبت کند که عبارتند از [INSERT RULES].
  8. شرح ویدیوی YouTube را بنویسید که 5000 کلمه یا کمتر باشد. عنوان ویدیو است [INSERT TITLE]. توضیحات باید شامل کلمات کلیدی زیر باشد [INSERT KEYWORDS].
  9. یک اسکریپت YouTube بنویسید که بینندگان را در راه اندازی یک حساب تجاری اینستاگرام راهنمایی کند. اسکریپت نباید بیشتر از 15 ثانیه باشد و شامل کلمات کلیدی زیر باشد [INSERT KEYWORDS].
  10. پنج ایده برای عنوان ویدیوی YouTube برای یک ویدیو درباره آن ایجاد کنید [TOPIC]

پاداش: دانلود این برگه تقلب رایگان با 250 درخواست ChatGPT مهندسی شده حرفه ای که به شما کمک می کند در محل کار و زندگی روزانه خود بهره وری بیشتری داشته باشید. ما دستورات خاصی را برای آن گنجانده ایم بیش از 25 صنعت و حرفه!

بهترین ابزار هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی

ChatGPT یک ربات همه کاره است، اما این jack-of-all-trades به طور خاص برای کمک به مدیران رسانه های اجتماعی طراحی نشده است. برای هوش مصنوعی متمرکز بر اجتماعی، ناب فالوور OwlyWriter به تماس پاسخ می دهد

OwlyWriter ایده‌های محتوا، زیرنویس‌ها و کپی تبلیغات را تولید می‌کند، نوشته‌ها را ویرایش می‌کند و به شما کمک می‌کند تا پست‌های با عملکرد برتر را برای دسترسی ارگانیک‌تر تغییر دهید.

OwlyWriter برنامه ریزی محتوا را ساده می کند و اشمیت می گوید: در زمان جلسات طوفان فکری صرفه جویی می شود. “این یک نجات دهنده برای مدیران رسانه های اجتماعی است که به ایده های محتوای سریع نیاز دارند

برای استفاده از هوش مصنوعی Owlywriter، به داشبورد ناب فالوور خود بروید و انتخاب کنید با هوش مصنوعی شروع کنید.

داشبورد ناب فالوور را با هوش مصنوعی انتخاب کنید

سپس، آنچه را که می‌خواهید از Owlywriter استفاده کنید، انتخاب کنید. برای این مثال، ما انتخاب کردیم از صفر شروع کنید.

با OwlyWriterAI سرعت تولید محتوای خود را افزایش دهید و شروع از ابتدا را انتخاب کنید

سپس، از شما خواسته می‌شود که انتخاب کنید که ابزار برای چه پلتفرم و سبک رسانه اجتماعی بنویسد. ما یک را انتخاب کردیم پست HOOK.

برای انتخاب پست HOOK چه نوع پستی را می‌خواهید

این ابزار از شما می خواهد نام تجاری، محصول یا خدمات خود را توصیف کنید (به عنوان مثال، کلاه های میوه ای شکل دستباف برای گربه ها).

پست HOOK محصول یا خدمات برند خود را برای ایجاد عنوان توضیح دهید

توصیف کنید، ضربه بزنید ایجاد عنوان و شما آماده تکان دادن هستید.

نمونه پست قلاب دار کلاه میوه ای شکل دست بافت برای گربه با شرح ایجاد شده

کلیک کنید پست ایجاد کنید برای شروع مرحله بعدی زمان بندی محتوای خود.

Psst: اگر متن ایجاد شده دقیقاً آن چیزی نیست که می خواهید، می توانید بعداً آن را ویرایش کنید.

پیش نمایش یوتیوب OwlyWriter

نکته حرفه ای: برای هک‌های زندگی دیجیتال مارکتینگ بیشتر – از جمله کپشن، هشتگ، و تولیدکننده‌های زیستی – ابزارهای رایگان رسانه‌های اجتماعی ناب فالوور را کاوش کنید.

با ناب فالوور در زمان مدیریت کانال های رسانه های اجتماعی خود صرفه جویی کنید. از یک داشبورد، می‌توانید با دستیار هوش مصنوعی محتوا ایجاد کنید، پست‌ها را منتشر و زمان‌بندی کنید، تبدیل‌های مرتبط را پیدا کنید، مخاطبان را درگیر کنید، نتایج را اندازه‌گیری کنید، و موارد دیگر. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

با OwlyWriter AI، ابزاری که در زمان خود صرفه جویی کنید و سریعتر رشد کنید فوراً زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی و ایده‌های محتوا تولید می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا