بازی

11 کارت با ارزش ترین نسل 2 در Pokemon TCG

اگرچه نسل اول بازی‌هایی که در منطقه کانتو برگزار می‌شوند، محبوب‌ترین بازی‌ها هستند، اما بهترین پوکمون‌های Pokemon Gold & Silver اغلب به نفع فهرست کانتو نادیده گرفته می‌شوند. منطقه Johto ما را با پوکمون های جدید و همچنین تکامل های جدید برای موجودات محبوب آشنا کرد.



در میان آنها Eeveelutions، Espeon و Umbreon جدید و همچنین تکامل پوشش فلزی Onix به نام Steelix بودند. با نگاهی به کارت های معاملاتی، دیدن اینکه کدام کارت های پوکمون از نسل دوم بیشترین ارزش را دارند، تکان دهنده است.

کارت ها بر اساس TCGPlayer آنها مرتب می شوند
قیمت بازار،
که ممکن است به طور متوسط ​​برای یک کپی از آن بپردازید
(نسخه اول، در صورت لزوم)
کارت های زیر

با توجه به قدمت و نادر بودن این کارت ها،
فقط
کسانی که دارای یک
قیمت تعیین شده در بازار در TCGplayer
گنجانده شده اند.

با این حال،
قیمت فروش بسته به شرایط کارت متفاوت است،
بنابراین این قیمت بازار فقط یک ایده تقریبی از ارزش کارت است.

به روز شده در 25 سپتامبر 2024 توسط اندرو اسکاریاتی: بهترین کارت های Gen Two Pokemon دائماً در جریان هستند، زیرا رکوردهای فروش TCGplayer اغلب تغییر می کند. متأسفانه، برخی از کارت‌های بسیار کمیاب، مانند Espeon و Umbreon Star از سری پاپ 5، قیمت بازار TCGplayer ندارند، بنابراین نمی‌توان آن‌ها را گنجاند. با این حال، Espeon و Umbreon سزاوار ذکر افتخار هستند، و این لیست با ورودی‌های جدید به‌روزرسانی می‌شود، زمانی که قیمت‌های ثابت‌تری در بازار برای کارت‌هایی که از دست رفته‌اند وجود داشته باشد.



11 Houndoom: Neo Revelation First Edition (Holo Rare) – 299.99 دلار

زوزه کشیدن برای بیشتر

هوندوم، پوکمون تیره و آتشی از منطقه جوهتو، هم در کارت‌های گذشته و هم در کارت‌های مدرن ارزش دارد. Houndoom با توجه به افزایش ارزش قیمت بالای آن در بازار، آماده است تا برای مدت طولانی در صدر با ارزش‌ترین کارت‌های Neo Revelation باقی بماند.

هنر روی این کارت، حال و هوای فلزی را به پوکمون می‌آورد که بسیاری از مردم آن را با سبک محبوب موسیقی مرتبط می‌دانند.

بیشتر فروش‌های اخیر این کارت دارای کارت‌هایی در شرایط LP یا NM هستند که اولی از 153 دلار شروع می‌شود، در حالی که نسخه‌های تقریباً عالی 300 دلار قیمت دارند و قیمت فوق‌العاده‌ای را برای این Houndoom باشکوه تعیین می‌کنند.


10 Suicune Star: Unseen Forces (فوق العاده نادر) – 335.00 دلار

جانوران ستاره طلایی را آزاد کنید

ستاره Suicune از نیروهای نادیده در Pokemon TCG.

Unseen Forces خانه چندین کارت پوکمون بومی منطقه Johto با ارزش است که Suicune و Celebi در میان بهترین‌ها هستند – محصولی که سرشار از کارت‌های باورنکردنی است که هر کسی دوست دارد آن را بکشد.

این کارت خیره کننده Suicune معمولاً در شرایط NM بسیار سخت است، اما تنها دو مورد فروش اخیر در این شرایط بودند. با قیمت 335 و 400 دلار، یک محدوده نسبتاً سالم برای کارت‌های نزدیک به انتهای طیف باقی می‌ماند. تفاوت‌های جزئی در شرایط می‌تواند تفاوت قیمت زیادی ایجاد کند، زیرا کپی‌های درجه‌بندی شده این کارت‌ها بسیار کار می‌کنند.


9 Raikou Star: Unseen Forces (فوق العاده نادر) – 340.00 دلار

هیولای بالا

ستاره رایکو از نیروهای نادیده در پوکمون TCG.

رایکو به عنوان برنده رقابت دوستانه بین سه گانه هیولای افسانه ای ایستاده است، زیرا با اختلاف کمی از همتایان خود Suicune بالاتر است. این جواهر باشکوه دوران EX یکی از با ارزش‌ترین کارت‌های رایکو است و تصویری از رایکو را به رخ می‌کشد که با کیفیت‌های سه بعدی درخشان ظاهر می‌شود.

شگفتی‌ها همچنان ادامه دارد، زیرا رایکو استار نیز دارای فروش NM فراوانی است که از 300 تا 340 دلار متغیر است و بالاترین فروش، قیمت بازار رایکو را تعیین می‌کند. در حالی که کمی اتاق تکان دادن وجود دارد که شما را به این فکر می‌اندازد که برتری Raikou نسبت به Suicune چقدر طول می‌کشد، این کارت مطمئناً برای مدتی در بین بهترین کارت‌های نسل دو باقی خواهد ماند.


8 ستاره Celebi: Crystal Guardians (بسیار کمیاب) – 344.02 دلار

اولین سلبی براق

ستاره Celebi از Crystal Guardians در Pokemon TCG.

کارت Celebi از Crystal Guardians ممکن است اولین کارت از دو کارت درخشان Celebi در این لیست باشد، اما این تنها کارتی است که دارای یک عکس شفاف از Pokemon افسانه ای است.

بیشتر مردم با ظاهر سبز روشن آن آشنا هستند، اما فرم براق آن از سایه های قرمز و صورتی فاصله می گیرد.

اگر بخواهید به آن بسنده کنید، می‌توانید این کارت را با قیمتی کمتر از 90 دلار در شرایط آسیب دیده پیدا کنید، اما نسخه‌های MP تا محدوده 344 دلار افزایش می‌یابند، اگرچه اخیراً هیچ کدام در وضعیت بهتری فروخته نشده است. عدم اطمینان در مورد میزان افزایش قیمت این کارت در بازار.


7 Ho-Oh: Skyridge (Reverse Holo) – 360.00 دلار

یک کریستال رنگارنگ

کریستال هو اوه از Skyridge در Pokemon TCG.

Ho-Oh که با نام Rainbow Pokemon شناخته می شود، اولین بار در قسمت اول انیمه ظاهر شد، اما به شکل واقعی در Pokemon Gold & Silver معرفی شد. در کنار Celebi و Lugia، به عنوان یکی از سه پوکمون افسانه ای/اسطوره ای اصلی منطقه Johto عمل می کند.

متاسفانه،
نسخه هولو،
که بیشتر به فروش می رسد،
در حال حاضر قیمت بازار ندارد،
اگر چه می توانید انتظار داشته باشید که برای یکی در شرایط NM نزدیک به 1000 دلار بپردازید.

بنابراین کارت Skyridge برخی از هنرهای خیره کننده از موجود و LP نسخه هولوی معکوس به قیمت 320 دلار به فروش می رسد، در حالی که نسخه holo 599.95 دلار دستور می دهد در همان شرایط کسانی که به دنبال داشتن کارت هستند، همچنان باید مبلغی را پرداخت کنند 260 دلار برای یک نسخه آسیب دیده از نسخه هولوفول معکوس.


6 Espeon Ex: Unseen Forces (فوق العاده نادر) – 391.26 دلار

نه سری پاپ 5، اما انجام خواهد شد

Espeon EX از نیروهای نادیده در Pokemon TCG.

Espeon ex یکی از کارت‌های برتر از Unseen Forces است و به تثبیت جایگاه خود به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های دوران EX کمک می‌کند. در حالی که این نسخه تاریک Espeon به ارتفاعات باورنکردنی که Esepon Star از سری 5 پاپ می تواند می رسد نمی رسد، با توجه به اینکه جایگزین قیمتی در بازار ندارد، جایگزینی شایسته است.

خوشبختانه، فروش های زیادی از این کارت Espeon برای مرجع وجود دارد که نسخه های آسیب دیده آن از 74 دلار شروع می شود. اگر کیفیت بهتری را ترجیح می دهید، آماده باشید که حداقل 333 دلار برای LP و تا 500 دلار برای یکی در شرایط NM. با این حال، سایر فروش‌های NM تا 357 دلار به شکارچیان سودا امیدوار می‌شود.


5 Celebi ex: Unseen Forces (Secret Rare) – 399.99 دلار

چرخیدن به بالا

Celebi EX از نیروهای نادیده در Pokemon TCG.

Celebi ex یکی از دو کارت نیروهای نادیده است که با ارزشی مانند این وارد می شود، که برای مجموعه ای که عمدتاً از پوکمون های منطقه جوهتو تشکیل شده است، قابل توجه است.

هنر کارت Celebi را در تمام شکوه خود به نمایش می گذارد.

Celebi به عنوان Pokemon سفر در زمان شناخته می شود و هر کسی که به دنبال خرید یک کارت در این لیست است ممکن است بخواهد به گذشته سفر کند و بسته ها را در زمان عرضه اولیه برای خرده فروشی خریداری کند. فروش اخیر در شرایط LP بیش از 230 دلار ثبت شده است، در حالی که یک نسخه NM سقف فعلی را 399.99 دلار تعیین کرد.


4 Shining Noctowl: Neo Destiny First Edition (Secret Rare) – 400.90 دلار

در تاریکی روشن بدرخش

The Noctowl از Neo Destiny در Pokemon TCG.

شاید انتظار نداشته باشید که Noctowl را در میان گران‌ترین کارت‌های نسل دوم بیابید، اما شگفتی‌های زیادی برای یافتن وجود دارد.

اگر فقط علاقه مند به داشتن این کارت در نسخه نامحدود هستید، می توانید یک نسخه آسیب دیده را با قیمت 80 دلار دریافت کنید، اما اگر نسخه ای بهتر از LP را پیدا کنید، تنظیم کردن نسخه اول آن 400 دلار هزینه دارد. اگرچه داده های فروش بیشتری مورد نیاز است برای تعیین مقدار دقیق


3 Shining Celebi: Neo Destiny (Secret Rare) – 450.00 دلار

کمال صورتی

Neo Destiny Shining Celebi از Pokemon TCG.

Shining Celebi یک ورود براق دیگر به پوکمون در میان بهترین کارت های پوکمون از منطقه جوهتو را نشان می دهد. این دیدگاه از Celebi بسیار مبهم‌تر از نسخه Crystal Guardians است، زیرا سبک سیلوئت امضای Neo Destiny عالی است اما درک آن از طریق یک صفحه سخت است.

این Celebi بسیار شبیه به Shining Noctowl، تنها یک فروش اخیر از نسخه اول دارد، با یک نسخه LP 450 دلار. اگر نمی‌خواهید آنقدر پول خرج کنید، می‌توانید نسخه‌های نامحدودی را جستجو کنید، که از حداقل 136 دلار در شرایط HP تا به اندازه 250 دلار در NM.


2 Lugia: Neo Genesis First Edition (Holo Rare) – 994.95 دلار

یک جفت کامل

Lugia از Neo Genesis در Pokemon TCG.

درست به نظر می رسد که فهرستی در مورد منطقه جوهتو شامل لوجیا نزدیک به بالای صفحه باشد. The Legendary Diving Pokemon موضوع فیلم Pokemon The Movie 2000 بود، فیلمی که علاقه بچه‌ها را در زمانی که احتمالاً اوج بازی Pokemon Zeitgeist بود، جلب کرد.

مجموعه کارت Neo Genesis چند ماه پس از نمایش اولیه فیلم منتشر شد، که می تواند توضیح دهد که چرا کارت لوجیا در مجموعه مانند یک عکس از آن به نظر می رسد. کسانی که به دنبال گرفتن اندکی از نوستالژی هستند نیاز دارند به اندازه 1000 دلار برای یک کپی NM، اگرچه فروش دیگری فقط 650 دلار ثبت شده است.

1 Lugia: Aquapolis (Secret Rare) – 2398.95 دلار

کریستال بالا

Aquapolis Lugia Secret Rare از Pokemon TCG.


آکواپولیس یکی از مجموعه های برتر کارت در دوران بازی کارت الکترونیکی در ژاپن بود. در اواسط سال 2002 در ژاپن منتشر شد و در اوایل سال 2003 به آمریکای شمالی راه یافت. اگرچه راز Lugia که از مجموعه کمیاب بود تنها کارتی بود که در لیست قرار گرفت، چندین کارت ارزشمند دیگر در Aquapolis وجود دارد.

Lugia Secret Rare یک کارت فویل زیبا است که به قیمت 900 دلار در حالت MP به فروش می رسد، در حالی که LP کپی به چهار رقم پرواز کرد، با فروش 1100 دلاری، تنظیم نوار بسیار بالا، به عنوان کپی های NM یافتن این کارت تقریبا غیرممکن است حق بیمه قابل توجهی نسبت به کارت های LP دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا