بازی

قوی ترین جادوگران در تاریخ RPG، رتبه بندی شده اند

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
انتخاب جالبی از کاربران جادویی در اسطوره‌های واقعی انسان وجود دارد و طبیعتاً این کهن الگوها در داستان‌های مدرن ما ظاهر می‌شوند. بازی‌های نقش‌آفرینی معمولاً قدرتمندترین جادوگران را دارند که خط داستانی را پشت دنیای منحصر به فرد خود هدایت می‌کنند و برخی از آنها به عنوان شخصیت‌های بازیکن در دسترس هستند.

این فهرست ترکیبی از شخصیت‌های لور، شخصیت‌های بازیکن و دیگر جادوگران معروف است که به‌عنوان NPC یا بخشی از خط جستجو ظاهر می‌شوند. همه آنها به نوعی جادوگر هستند و چه به طور رسمی به عنوان جادوگر، جادوگر یا جادوگر شناخته شوند، آنها از قدرتمندترین و خطرناک ترین موجودات در دنیای RPG هستند.

به روز شده در 27 سپتامبر 2024 توسط آلفردو روبلو: جادوگران، جادوگران و طلسم‌سازان قدرتمند از هر نوع در دنیای RPG وجود دارند، در مواقعی باران مرگ و نابودی می‌بارند، در حالی که گاهی یاران عجیب و غریب قهرمان هستند. با تعداد زیادی چهره جادویی نمادین، تصمیم گرفتیم این مقاله را به روز کنیم تا حتی تعداد بیشتری از آنها را شامل شود، از گوشه های تاریک سرزمین های بین تا خیابان های روشن دروازه بالدور.

18 زاخاریوس
Pathfinder: Wrath Of The Righteous
هنر از طریق شرکت Paizo

هنگامی که قهرمان در سرزمین ویران شده گولاریون سفر می کند و شیاطین را به چپ و راست می کشد، با کتاب، مجسمه، پلاک یا آثار خاصی مواجه می شود که به جادویی به نام زاخاریوس اشاره می کند. افسانه ها می گویند او یک قهرمان بود، یک جادوی انسانی با شجاعت و قدرت باورنکردنی که در کنار یانیل در هنگام دفاع از درزن جنگید.

یا او؟ همانطور که داستان پیش می رود، مشخص می شود که زاخاریوس آنقدر قدرتمند بود که از جادوی خود برای سرپیچی از مرگ استفاده کرد و دوباره به عنوان یک لیچ برخاست. در نهایت، شخصیت شما او را ملاقات خواهد کرد، معلق و درخشنده در تمام شکوه مرده خود، و او خوشحال خواهد شد که به شما نشان دهد که چگونه این کار را انجام داده است.

17 مرلین
دست مرلین

شخصیت مرلین به عنوان بخشی از داستان فیلم Hand of Merlin ظاهر می شود، نه یک شخصیت قابل بازی همانطور که برخی ممکن است امیدوار باشند. داستان بازی در یک تاریخ متناوب، در عصر پس از آرتور که در آن وحشت های الدریچ سرزمین را گرفتار می کند، روایت می شود. شخصیت‌ها از ابتدا ساخته نمی‌شوند، بلکه از مجموعه‌ای از انتخاب‌های از پیش ساخته شده‌اند که یا Mystics، Warriors یا Rangers هستند.

کل داستان به لطف قدرت مرلین شروع شد. هنگامی که شاه آرتور کشته شد، قدرت او کاهش یافت، اما او هنوز توانایی جادویی کافی برای جستجو و آموزش گروه خاصی از قهرمانان انتخابی برای محدود کردن شری که همچنان در حال گسترش است، داشت. او NPC است که به قهرمانان وظایف و ماموریت‌های مختلفی را می‌دهد، که ترکیبی جالب از فانتزی تاریک و واقعیت تاریخی است.

16 احزیدال
Skyrim

طبق افسانه های Skyrim، Ahzidal اولین نورد بود که استاد واقعی جادوی محرمانه بود، و شاید اولین انسانی بود که توانست قدرت الف ها را با همان وحشیگری به کار گیرد. بخشی از قدرت او ذاتی بود، زیرا او در جوانی به عنوان با استعداد شناخته شد و نزد استادان الف ها آموزش دید، اما او همچنین با انتقام گیری همراه بود.

پس از بازگشت از آموزش خارج از کشور، وقتی متوجه شد زادگاهش ساارتال توسط الف‌های برفی غارت شده و سوزانده شده بود، شوکه شد. او نقش مهمی در پایان دادن به تسلط مر در تامریل داشت و در نهایت به گروه کشیش اژدها پیوست. زمانی که با او روبرو می شوید، او تسلیم شهوت خود برای دانش شده است و در حالت مرگ جادویی محبوس می شود.

15 سوراکا، بچه ستارگان
لیگ افسانه ها

Soraka یکی از قدرتمندترین ماگ های موجود در League of Legends است. او موجودی بهشتی است که به او اجازه می‌دهد تا از Runeterra دیدن کند و برای ستمدیدگان بجنگد. به طور خلاصه این داستان پس زمینه اوست، اما به شما ایده ای از قدرت او می دهد.

نام مستعار او، Starchild، اشاره ای به خاستگاه آسمانی اوست. قدرت های او عمدتاً حمایتی هستند، در درجه اول برای شفا و دفاع، اما شامل توانایی های چشمگیر مانند مقاومت عنصری و توانایی بی اثر کردن قدرت دیگران است.

14 ابر تاریکی
فاینال فانتزی 3

Cloud of Darkness رئیس نهایی فاینال فانتزی 3 است و تا پایان ظاهر نمی شود، بنابراین شما زمان زیادی دارید تا در برابر افسانه های قدرت بی اندازه او مرعوب شوید. هدف نهایی Cloud of Darkness این است که جهان را در سایه خود بپوشاند و هر حیاتی را که به آن دست بزند نابود کند.

شکل او انسان نما است، از آنچه که از آن می بینیم، همانطور که او از یک سیاهچاله به معنای واقعی کلمه بیرون می آید. Cloud of Darkness دارای قدرت جادویی بود که برای شکست دادن هر چهار جنگجوی نور در یک نقطه کافی بود. این اولین حضور او در این سری است، اما تقریباً در هر بازی به شکلی ظاهر می شود.

13 جان ایرنیکوس
دروازه بالدر 2

کلاسیک CRPG Baldur's Gate 2 با بیدار شدن شخصیت در آزمایشگاهی که متعلق به این جادوگر دیوانه است آغاز می شود. زمانی که جان ایرنسیوس با عمق قدرت و وسعت نقشه‌های پیچیده‌اش اندازه‌گیری می‌شود، بین شرور باند و خدای خشمگین نوسان می‌کند.

در این دوره که به اندازه کافی قوی می شود تا بتواند با ایرنیکوس مقابله کند و او را نابود کند، قهرمان داستان می آموزد که یک عمر طولانی آموزش با الف ها و انجام آزمایش های زشت به جادوگر قدرت باورنکردنی او داده است. او یکی از سخت‌ترین آنتاگونیست‌های RPG برای شکست دادن است، بنابراین مطمئن شوید که قهرمان شما قبل از اینکه وارد بازی آخر شوید و با او روبرو شوید، به حداکثر رسیده است.

12 فلمث
حماسه عصر اژدها

فلمث به عنوان جادوگر وحشی ها یا مادر انتقام شناخته می شود و او یکی از مهم ترین شخصیت های داستان عصر اژدها است. فلمث یک شخصیت افسانه ای است، یک استاد باستانی جادو که اولین عمل قدرت جادویی واقعی او انتقام وحشیانه بود و او در بیشتر سریال ها ظاهر می شود.

از تخصص های فلمث می توان به تغییر شکل و استفاده از قدرت شیاطین اشاره کرد. او فقط یکی از قدرتمندترین جادوگران به تنهایی نیست. در طول عمر طولانی خود، او فرزندان زیادی به دنیا آورده است، و آنها نیز کاربران قدرتمند جادو هستند.

11 مجوس
Chrono Trigger

Magus یکی از آنتاگونیست های اصلی Chrono Trigger است و تاریخچه طولانی و قانع کننده ای پر از اعمال شیطانی دارد. او اغلب در حالی تصویر می شود که یکی از سلاح های مورد علاقه اش، داس را در دست دارد، اما او در درجه اول یک جادوگر و یکی از قدرتمندترین جادوگران است.

توانایی‌های جادویی که Magus دارد هم ویرانگر و هم چشمگیر هستند، از جمله قدرت تله‌کینزی، الکتروکینزیس، دستکاری یخ و جادوی تاریک. او همچنین می تواند سیاهچاله ایجاد کند و در برابر هر نوع طلسمی که فضا و زمان را منحرف می کند مصون است.

10 ازشارا
World Of Warcraft

آزشارا یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های دنیای World of Warcraft است و به دلیل قدرت جادویی فوق‌العاده و ارتباط عمیق او با مخفیانه است که Azeroth در وهله اول وجود دارد. در زندگی طبیعی خود، او بر تمدن عصر طلایی جن شب نظارت داشت، محبوب مردمش بود و دشمنانش از آن می ترسیدند.

فقط نوعی ضعف کشنده درونی می توانست جادویی به قدرتمندی آزشارا را شکست دهد و این دقیقاً همان چیزی بود که اتفاق افتاد. غرور او را وادار به جستجوی اربابان شیطان در تلاش برای به دست آوردن قدرت جادویی بیشتر کرد، و تلاش او برای آوردن آنها به آزروت با استفاده از چاه ابدیت به عنوان یک پورتال منجر به نابودی چاه شد.

جهان برای همیشه در رویدادی به نام Sundering بزرگ تغییر کرد، و Azshara به اعماق دریای بزرگ تبعید شد تا به عنوان ملکه Nazjatar زنده بماند تا در نهایت تبدیل به یک رئیس راد در گسترش Battle for Azeroth شود.

9 Mage Of Zamorak
Runescape

همه انواع مختلف قدرت وجود دارد و همه آنها شامل انفجارهای بزرگ یا نابودی ناگهانی چندین دشمن نیستند. Mage of Zamorak یکی از اعضای مؤسسه جادویی Zamorak است، به این معنی که دانش جادویی او برای شروع باید یکی از قدرتمندترین جادوگران باشد.

علاوه بر عناوین خود، او نه تنها انواع رون ها را می فروشد، که برای انواع خاصی از استفاده جادویی ضروری هستند، بلکه می تواند بازیکنان را به ابیس از راه دور منتقل کند. با این حال، اگر کالایی می پوشید که به خدایی غیر از زاموراک اشاره دارد، خدماتی که او ارائه می دهد محدود است.

8 ویوی
فاینال فانتزی 9

اکثر بازیکنان وقتی برای اولین بار با ویوی در فاینال فانتزی 9 ملاقات می‌کنند، از رفتار ناهنجار و فقدان ویژگی‌های صورت او به این معنی است که او شخصیتی است که نمی‌توانید آن را جدی بگیرید. اما با گذشت زمان، او به یکی از قدرتمندترین جادوگران تبدیل می شود، نه تنها در این بازی، بلکه در کل Final Fantasy. سری.

Vivi Ornitier داستان جالبی برای توضیح قدرت خود دارد. او بخشی از مجموعه ای از عروسک های حساس بود که به عنوان سلاح به صورت انبوه تولید می شدند، اما با قهرمان داستان دوست می شود. استعداد Vivi با Black Magic، که سطوح را کاهش می دهد و آسیب های اساسی وارد می کند، این را به یک کاربر جادوی مرگبار و یکی از قدرتمندترین جادوها در بازی های RPG تبدیل می کند.

7 موردنکاینن
سیاه چال ها و اژدها
جلد هنری برای Tome Of Foes اثر Mordenkainen

Mordenkainen که گاهی اوقات به عنوان Mage Mad of Mount Baratok شناخته می شود، از Oerth، پادشاهی از Dungeons & Dragons بود. او به عنوان یک شخصیت در داستان‌ها و ماژول‌های مربوط به واتردیپ و بخش شمالی ساحل شمشیر حضور دارد.

Mordenkainen رسما یک Archmage است و بازیکنانی که یک شخصیت طلسم کننده را بازی می کنند احتمالاً قبلاً نام او را دیده اند. او یکی از افراد برجسته در حرفه جادوگری D&D است و نام خود را به چندین جادو مانند قوس الکتریکی موردنکاینن و موشک‌های نیروی موردنکاینن داده است.

6 ینفر از ونگربرگ
ویچر 3

ینفر به لطف ظاهر برجسته اش در اقتباس محبوب نتفلیکس، خارج از بازی نامی برای خود دست و پا کرده است. او می تواند قدرتمندترین جادوگر در The Witcher باشد و حضور او به عنوان یک شخصیت اصلی در نسخه لایو اکشن، ینفر ونگربرگ را به یکی از محبوب ترین کاربران جادوی قرن بیست و یکم تبدیل کرده است.

ینفر با قدرت جادویی ذاتی به دنیا آمد و در آرتوزا زیر نظر یک جادوی کارکشته دیگر، تیسایا د وریس، آموزش دید. او جوانترین عضو شورای عالی جادوگران است و همچنین معلم و شخصیت مادری برای سیری است، شخصیتی که به عنوان یک ویچر به قدرت های جادویی او می رسد.

5 گانوندورف
افسانه زلدا

گانوندورف به عنوان پادشاه گرودو شروع شد، مردمی که در هنر جنگ مخفی کاری، دزدی و بقا در صحرا مهارت داشتند، بنابراین زمانی که خود را به دربار هیرول معرفی کرد، قبلاً یک مبارز مرگبار بود. افسانه ها توصیف می کنند که او همچنین یک کاربر جادوگر با استعداد بود و زمانی که از وجود یک شی الهی به نام Triforce مطلع شد، گانوندورف هدف نهایی خود را یافتن آن و حتی قدرتمندتر شدن آن قرار داد.

تنها دو چیز بر سر راه گانوندورف قرار دارد. پرنسس زلدا، یک جادوگر قدرتمند به خودی خود، و قهرمان او، مبارزی خوش دست به نام لینک که دارای قدرت های جادویی خاص خود است. تقریباً همه بازی‌های این سری به گانون توانایی جادویی مرگبار دیگری می‌دهند که قهرمانان باید با آن روبرو شوند و آن را شکست دهند. موفقیت The Legend of Zelda IP مدیون Ganon، یکی از قدرتمندترین جادوگران دنیای بازی است.

4 گوتوه
نشان آتش

Gotoh یکی از قدرتمندترین جادوگران Fire Emblem است و مسئولیت آموزش سایر جادوگران قدرتمند مانند Miloah و دخترش Linde را بر عهده دارد. عنوان رسمی او اسقف است، اما او همچنین یک جادوگر قدرتمند است که به عنوان حکیم سفید شناخته می شود.

او فقط برای مدت کوتاهی به عنوان یک شخصیت بازیکن در دسترس است زیرا او بسیار OP است. او می تواند از هر چوب یا چوبی استفاده کند و می تواند هم آسیب های تهاجمی و هم طلسم های شفابخش را انجام دهد. بر خلاف دیگر طلسم‌سازان، Gotoh از امتیاز دفاعی بالایی برخوردار است و امتیازات ضربه‌ای بسیار زیادی دارد، بنابراین او بیشتر شبیه یک واحد نظامی است تا یک کاست‌باز.

3 چهارم
جنگ های صنفی 2

در دنیای Guild Wars 2 کاربران قدرتمند جادویی زیادی وجود دارد، اما تعداد کمی مانند Isgarren، رهبر بخش Astral، چنین حضوری را در اختیار دارند. این نام قبلاً تا حدودی در سرتاسر سرزمین مشهور بود، زیرا او به عنوان مالک برج جادوگر شناخته می شد، یک جزیره شناور عظیم که اسرار بسیاری را در خود جای داده بود.

در نهایت می‌توانیم او را در Secrets of the Obscure ملاقات کنیم، توسعه‌ای برای Guild Wars 2 که در آن به نیروهای Astral Ward علیه تهاجمات شیطانی می‌پیوندیم. تسلط او بر سحر و جادو دیده می‌شود که او درگاه‌هایی را به هر نقطه از تیریا باز می‌کند، با بسیاری از شیاطین مبارزه می‌کند و رو در رو در برابر رهبر کریپتیس، اپارک می‌ایستد.

2 گیل
دروازه بالدر 3

بسیاری از جادوگران می توانند ادعا کنند که قدرتمندترین هستند، اما تعداد کمی از آنها به اندازه گیل، یکی از همراهان Baldur's Gate 3 با نیروهای اولیه جادو رابطه نزدیک داشته اند. قبل از وقایع بازی، او یک اعجوبه جادویی و عاشق Mystra، الهه جادو، او را یک پله بالاتر از بسیاری از همتایان خود قرار می دهد.

در حالی که قرار دادن قورباغه قطعاً قدرت او را بسیار کاهش داده است، او هنوز هم می تواند به ارتفاعات بالاتری برسد. یکی از پایان های ممکن برای گیل، خدایی است، هرچند نه به عنوان خدای جادو. او می‌تواند به عنوان خدای جاه‌طلبی صعود کند، و دیگرانی که می‌خواهند پتانسیل‌هایشان را برآورده کنند، به عنوان رعایا از او پیروی کنند.

1 رانی
حلقه آتش

دنیای Elden Ring تا لبه لبه پر از کاستورهای جادویی است که قادر به شاهکارهای معجزه آسا هستند، که بسیاری از آنها در تلاش های متعدد بازی ظاهر می شوند. Ranni یکی از کاربران جادویی است که بازیکنان می توانند در اوایل بازی با او ملاقات کنند و سفر جادویی او مهم ترین است، به خصوص اگر پایان او را دنبال کنید.

حتی قبل از شکستن، رانی قبلاً استاد آیین های تاریک بود و مستقیماً مسئول مرگ اولین نیمه خدا بود. تلاش او را تا انتها دنبال کنید، و او تنها کسی می شود که می تواند از وضعیت موجود سرپیچی کند و چیزی فراتر از یک الهه شود و عصر جدید ماه را آغاز کند.

انتخاب جالبی از کاربران جادویی در اسطوره‌های واقعی انسان وجود دارد و طبیعتاً این کهن الگوها در داستان‌های مدرن ما ظاهر می‌شوند. بازی‌های نقش‌آفرینی معمولاً قدرتمندترین جادوگران را دارند که خط داستانی را پشت دنیای منحصر به فرد خود هدایت می‌کنند و برخی از آنها به عنوان شخصیت‌های بازیکن در دسترس هستند.



این فهرست ترکیبی از شخصیت‌های لور، شخصیت‌های بازیکن و دیگر جادوگران معروف است که به‌عنوان NPC یا بخشی از خط جستجو ظاهر می‌شوند. همه آنها به نوعی جادوگر هستند و چه به طور رسمی به عنوان جادوگر، جادوگر یا جادوگر شناخته شوند، آنها از قدرتمندترین و خطرناک ترین موجودات در دنیای RPG هستند.

به روز شده در 27 سپتامبر 2024 توسط آلفردو روبلو: جادوگران، جادوگران و طلسم‌سازان قدرتمند از هر نوع در دنیای RPG وجود دارند، در مواقعی باران مرگ و نابودی می‌بارند، در حالی که گاهی یاران عجیب و غریب قهرمان هستند. با تعداد زیادی چهره جادویی نمادین، تصمیم گرفتیم این مقاله را به روز کنیم تا حتی تعداد بیشتری از آنها را شامل شود، از گوشه های تاریک سرزمین های بین تا خیابان های روشن دروازه بالدور.


18 زاخاریوس

Pathfinder: Wrath Of The Righteous

هنر از طریق شرکت Paizo


هنگامی که قهرمان در سرزمین ویران شده گولاریون سفر می کند و شیاطین را به چپ و راست می کشد، با کتاب، مجسمه، پلاک یا آثار خاصی مواجه می شود که به جادویی به نام زاخاریوس اشاره می کند. افسانه ها می گویند او یک قهرمان بود، یک جادوی انسانی با شجاعت و قدرت باورنکردنی که در کنار یانیل در هنگام دفاع از درزن جنگید.

یا او؟ همانطور که داستان پیش می رود، مشخص می شود که زاخاریوس آنقدر قدرتمند بود که از جادوی خود برای سرپیچی از مرگ استفاده کرد و دوباره به عنوان یک لیچ برخاست. در نهایت، شخصیت شما او را ملاقات خواهد کرد، معلق و درخشنده در تمام شکوه مرده خود، و او خوشحال خواهد شد که به شما نشان دهد که چگونه این کار را انجام داده است.

17 مرلین

دست مرلین

سه ماجراجو در تصویر جلد The Hand Of Merlin با وحشت های کیهانی روبرو می شوند.


شخصیت مرلین به عنوان بخشی از داستان فیلم Hand of Merlin ظاهر می شود، نه یک شخصیت قابل بازی همانطور که برخی ممکن است امیدوار باشند. داستان بازی در یک تاریخ متناوب، در عصر پس از آرتور که در آن وحشت های الدریچ سرزمین را گرفتار می کند، روایت می شود. شخصیت‌ها از ابتدا ساخته نمی‌شوند، بلکه از مجموعه‌ای از انتخاب‌های از پیش ساخته شده‌اند که یا Mystics، Warriors یا Rangers هستند.

کل داستان به لطف قدرت مرلین شروع شد. هنگامی که شاه آرتور کشته شد، قدرت او کاهش یافت، اما او هنوز توانایی جادویی کافی برای جستجو و آموزش گروه خاصی از قهرمانان انتخابی برای محدود کردن شری که همچنان در حال گسترش است، داشت. او NPC است که به قهرمانان وظایف و ماموریت‌های مختلفی را می‌دهد، که ترکیبی جالب از فانتزی تاریک و واقعیت تاریخی است.

16 احزیدال

Skyrim

احزیدال، از اسکایریم، با آتش در پس زمینه و بازوی دراز.


طبق افسانه های Skyrim، Ahzidal اولین نورد بود که استاد واقعی جادوی محرمانه بود، و شاید اولین انسانی بود که توانست قدرت الف ها را با همان وحشیگری به کار گیرد. بخشی از قدرت او ذاتی بود، زیرا او در جوانی به عنوان با استعداد شناخته شد و نزد استادان الف ها آموزش دید، اما او همچنین با انتقام گیری همراه بود.

پس از بازگشت از آموزش خارج از کشور، وقتی متوجه شد زادگاهش ساارتال توسط الف‌های برفی غارت شده و سوزانده شده بود، شوکه شد. او نقش مهمی در پایان دادن به تسلط مر در تامریل داشت و در نهایت به گروه کشیش اژدها پیوست. زمانی که با او روبرو می شوید، او تسلیم شهوت خود برای دانش شده است و در حالت مرگ جادویی محبوس می شود.

15 سوراکا، بچه ستارگان

لیگ افسانه ها

Soraka در Splash Art خود از League of Legends.


Soraka یکی از قدرتمندترین ماگ های موجود در League of Legends است. او موجودی بهشتی است که به او اجازه می‌دهد تا از Runeterra دیدن کند و برای ستمدیدگان بجنگد. به طور خلاصه این داستان پس زمینه اوست، اما به شما ایده ای از قدرت او می دهد.

نام مستعار او، Starchild، اشاره ای به خاستگاه آسمانی اوست. قدرت های او عمدتاً حمایتی هستند، در درجه اول برای شفا و دفاع، اما شامل توانایی های چشمگیر مانند مقاومت عنصری و توانایی بی اثر کردن قدرت دیگران است.

14 ابر تاریکی

فاینال فانتزی 3

Cloud of Darkness، از Final Fantasy III.

Cloud of Darkness رئیس نهایی فاینال فانتزی 3 است و تا پایان ظاهر نمی شود، بنابراین شما زمان زیادی دارید تا در برابر افسانه های قدرت بی اندازه او مرعوب شوید. هدف نهایی Cloud of Darkness این است که جهان را در سایه خود بپوشاند و هر حیاتی را که به آن دست بزند نابود کند.


شکل او انسان نما است، از آنچه که از آن می بینیم، همانطور که او از یک سیاهچاله به معنای واقعی کلمه بیرون می آید. Cloud of Darkness دارای قدرت جادویی بود که برای شکست دادن هر چهار جنگجوی نور در یک نقطه کافی بود. این اولین حضور او در این سری است، اما تقریباً در هر بازی به شکلی ظاهر می شود.

13 جان ایرنیکوس

دروازه بالدر 2

Jon Irenicus از Baldur's Gate 2.

کلاسیک CRPG Baldur's Gate 2 با بیدار شدن شخصیت در آزمایشگاهی که متعلق به این جادوگر دیوانه است آغاز می شود. زمانی که جان ایرنسیوس با عمق قدرت و وسعت نقشه‌های پیچیده‌اش اندازه‌گیری می‌شود، بین شرور باند و خدای خشمگین نوسان می‌کند.


در این دوره که به اندازه کافی قوی می شود تا بتواند با ایرنیکوس مقابله کند و او را نابود کند، قهرمان داستان می آموزد که یک عمر طولانی آموزش با الف ها و انجام آزمایش های زشت به جادوگر قدرت باورنکردنی او داده است. او یکی از سخت‌ترین آنتاگونیست‌های RPG برای شکست دادن است، بنابراین مطمئن شوید که قهرمان شما قبل از اینکه وارد بازی آخر شوید و با او روبرو شوید، به حداکثر رسیده است.

12 فلمث

حماسه عصر اژدها

تصویر اژدهای سن 2 که فلمث را نشان می دهد.

فلمث به عنوان جادوگر وحشی ها یا مادر انتقام شناخته می شود و او یکی از مهم ترین شخصیت های داستان عصر اژدها است. فلمث یک شخصیت افسانه ای است، یک استاد باستانی جادو که اولین عمل قدرت جادویی واقعی او انتقام وحشیانه بود و او در بیشتر سریال ها ظاهر می شود.


از تخصص های فلمث می توان به تغییر شکل و استفاده از قدرت شیاطین اشاره کرد. او فقط یکی از قدرتمندترین جادوگران به تنهایی نیست. در طول عمر طولانی خود، او فرزندان زیادی به دنیا آورده است، و آنها نیز کاربران قدرتمند جادو هستند.

11 مجوس

Chrono Trigger

کرونو، مارل و قورباغه رو به مگس در Chrono Trigger.

Magus یکی از آنتاگونیست های اصلی Chrono Trigger است و تاریخچه طولانی و قانع کننده ای پر از اعمال شیطانی دارد. او اغلب در حالی تصویر می شود که یکی از سلاح های مورد علاقه اش، داس را در دست دارد، اما او در درجه اول یک جادوگر و یکی از قدرتمندترین جادوگران است.

توانایی‌های جادویی که Magus دارد هم ویرانگر و هم چشمگیر هستند، از جمله قدرت تله‌کینزی، الکتروکینزیس، دستکاری یخ و جادوی تاریک. او همچنین می تواند سیاهچاله ایجاد کند و در برابر هر نوع طلسمی که فضا و زمان را منحرف می کند مصون است.


10 ازشارا

World Of Warcraft

ظهور هنر تبلیغاتی ازشارا.

آزشارا یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های دنیای World of Warcraft است و به دلیل قدرت جادویی فوق‌العاده و ارتباط عمیق او با مخفیانه است که Azeroth در وهله اول وجود دارد. در زندگی طبیعی خود، او بر تمدن عصر طلایی جن شب نظارت داشت، محبوب مردمش بود و دشمنانش از آن می ترسیدند.

فقط نوعی ضعف کشنده درونی می توانست جادویی به قدرتمندی آزشارا را شکست دهد و این دقیقاً همان چیزی بود که اتفاق افتاد. غرور او را وادار به جستجوی اربابان شیطان در تلاش برای به دست آوردن قدرت جادویی بیشتر کرد، و تلاش او برای آوردن آنها به آزروت با استفاده از چاه ابدیت به عنوان یک پورتال منجر به نابودی چاه شد.


جهان برای همیشه در رویدادی به نام Sundering بزرگ تغییر کرد، و Azshara به اعماق دریای بزرگ تبعید شد تا به عنوان ملکه Nazjatar زنده بماند تا در نهایت تبدیل به یک رئیس راد در گسترش Battle for Azeroth شود.

9 Mage Of Zamorak

Runescape

Mage of Zamorak، تصویر تقسیم شده، مامور تلاش و جادوگر.

همه انواع مختلف قدرت وجود دارد و همه آنها شامل انفجارهای بزرگ یا نابودی ناگهانی چندین دشمن نیستند. Mage of Zamorak یکی از اعضای مؤسسه جادویی Zamorak است، به این معنی که دانش جادویی او برای شروع باید یکی از قدرتمندترین جادوگران باشد.

علاوه بر عناوین خود، او نه تنها انواع رون ها را می فروشد، که برای انواع خاصی از استفاده جادویی ضروری هستند، بلکه می تواند بازیکنان را به ابیس از راه دور منتقل کند. با این حال، اگر کالایی می پوشید که به خدایی غیر از زاموراک اشاره دارد، خدماتی که او ارائه می دهد محدود است.


8 ویوی

فاینال فانتزی 9

Vivi Ornitier از Final Fantasy 9 در حال طلسم آتش است.

اکثر بازیکنان وقتی برای اولین بار با ویوی در فاینال فانتزی 9 ملاقات می‌کنند، از رفتار ناهنجار و فقدان ویژگی‌های صورت او به این معنی است که او شخصیتی است که نمی‌توانید آن را جدی بگیرید. اما با گذشت زمان، او به یکی از قدرتمندترین جادوگران تبدیل می شود، نه تنها در این بازی، بلکه در کل Final Fantasy. سری.

Vivi Ornitier داستان جالبی برای توضیح قدرت خود دارد. او بخشی از مجموعه ای از عروسک های حساس بود که به عنوان سلاح به صورت انبوه تولید می شدند، اما با قهرمان داستان دوست می شود. استعداد Vivi با Black Magic، که سطوح را کاهش می دهد و آسیب های اساسی وارد می کند، این را به یک کاربر جادوی مرگبار و یکی از قدرتمندترین جادوها در بازی های RPG تبدیل می کند.


7 موردنکاینن

سیاه چال ها و اژدها

اثر هنری تصویر موردنکاینن که در آینه های متعدد و چرخ دنده ها منعکس شده است.
جلد هنری برای Tome Of Foes اثر Mordenkainen

Mordenkainen که گاهی اوقات به عنوان Mage Mad of Mount Baratok شناخته می شود، از Oerth، پادشاهی از Dungeons & Dragons بود. او به عنوان یک شخصیت در داستان‌ها و ماژول‌های مربوط به واتردیپ و بخش شمالی ساحل شمشیر حضور دارد.

Mordenkainen رسما یک Archmage است و بازیکنانی که یک شخصیت طلسم کننده را بازی می کنند احتمالاً قبلاً نام او را دیده اند. او یکی از افراد برجسته در حرفه جادوگری D&D است و نام خود را به چندین جادو مانند قوس الکتریکی موردنکاینن و موشک‌های نیروی موردنکاینن داده است.

6 ینفر از ونگربرگ

ویچر 3

تصویر Witcher 3 که ینفر را در ظاهر DLC جایگزین او نشان می دهد.


ینفر به لطف ظاهر برجسته اش در اقتباس محبوب نتفلیکس، خارج از بازی نامی برای خود دست و پا کرده است. او می تواند قدرتمندترین جادوگر در The Witcher باشد و حضور او به عنوان یک شخصیت اصلی در نسخه لایو اکشن، ینفر ونگربرگ را به یکی از محبوب ترین کاربران جادوی قرن بیست و یکم تبدیل کرده است.

ینفر با قدرت جادویی ذاتی به دنیا آمد و در آرتوزا زیر نظر یک جادوی کارکشته دیگر، تیسایا د وریس، آموزش دید. او جوانترین عضو شورای عالی جادوگران است و همچنین معلم و شخصیت مادری برای سیری است، شخصیتی که به عنوان یک ویچر به قدرت های جادویی او می رسد.

5 گانوندورف

افسانه زلدا

تصویری که گاناندورف را در حال یافتن تری فورس نشان می دهد.


گانوندورف به عنوان پادشاه گرودو شروع شد، مردمی که در هنر جنگ مخفی کاری، دزدی و بقا در صحرا مهارت داشتند، بنابراین زمانی که خود را به دربار هیرول معرفی کرد، قبلاً یک مبارز مرگبار بود. افسانه ها توصیف می کنند که او همچنین یک کاربر جادوگر با استعداد بود و زمانی که از وجود یک شی الهی به نام Triforce مطلع شد، گانوندورف هدف نهایی خود را یافتن آن و حتی قدرتمندتر شدن آن قرار داد.

تنها دو چیز بر سر راه گانوندورف قرار دارد. پرنسس زلدا، یک جادوگر قدرتمند به خودی خود، و قهرمان او، مبارزی خوش دست به نام لینک که دارای قدرت های جادویی خاص خود است. تقریباً همه بازی‌های این سری به گانون توانایی جادویی مرگبار دیگری می‌دهند که قهرمانان باید با آن روبرو شوند و آن را شکست دهند. موفقیت The Legend of Zelda IP مدیون Ganon، یکی از قدرتمندترین جادوگران دنیای بازی است.


4 گوتوه

نشان آتش

Gotoh، تصویر تقسیم شده، املا و اسکرین شات، از Fire Emblem.

Gotoh یکی از قدرتمندترین جادوگران Fire Emblem است و مسئولیت آموزش سایر جادوگران قدرتمند مانند Miloah و دخترش Linde را بر عهده دارد. عنوان رسمی او اسقف است، اما او همچنین یک جادوگر قدرتمند است که به عنوان حکیم سفید شناخته می شود.

او فقط برای مدت کوتاهی به عنوان یک شخصیت بازیکن در دسترس است زیرا او بسیار OP است. او می تواند از هر چوب یا چوبی استفاده کند و می تواند هم آسیب های تهاجمی و هم طلسم های شفابخش را انجام دهد. بر خلاف دیگر طلسم‌سازان، Gotoh از امتیاز دفاعی بالایی برخوردار است و امتیازات ضربه‌ای بسیار زیادی دارد، بنابراین او بیشتر شبیه یک واحد نظامی است تا یک کاست‌باز.

3 چهارم

جنگ های صنفی 2

تصویر Guild Wars 2 که ایسگارن، رهبر برج جادوگر را نشان می دهد.


در دنیای Guild Wars 2 کاربران قدرتمند جادویی زیادی وجود دارد، اما تعداد کمی مانند Isgarren، رهبر بخش Astral، چنین حضوری را در اختیار دارند. این نام قبلاً تا حدودی در سرتاسر سرزمین مشهور بود، زیرا او به عنوان مالک برج جادوگر شناخته می شد، یک جزیره شناور عظیم که اسرار بسیاری را در خود جای داده بود.

در نهایت می‌توانیم او را در Secrets of the Obscure ملاقات کنیم، توسعه‌ای برای Guild Wars 2 که در آن به نیروهای Astral Ward علیه تهاجمات شیطانی می‌پیوندیم. تسلط او بر سحر و جادو دیده می‌شود که او درگاه‌هایی را به هر نقطه از تیریا باز می‌کند، با بسیاری از شیاطین مبارزه می‌کند و رو در رو در برابر رهبر کریپتیس، اپارک می‌ایستد.

2 گیل

دروازه بالدر 3

God Gale و الهه Mystra در Baldur's Gate 3.


بسیاری از جادوگران می توانند ادعا کنند که قدرتمندترین هستند، اما تعداد کمی از آنها به اندازه گیل، یکی از همراهان Baldur's Gate 3 با نیروهای اولیه جادو رابطه نزدیک داشته اند. قبل از وقایع بازی، او یک اعجوبه جادویی و عاشق Mystra، الهه جادو، او را یک پله بالاتر از بسیاری از همتایان خود قرار می دهد.

در حالی که قرار دادن قورباغه قطعاً قدرت او را بسیار کاهش داده است، او هنوز هم می تواند به ارتفاعات بالاتری برسد. یکی از پایان های ممکن برای گیل، خدایی است، هرچند نه به عنوان خدای جادو. او می‌تواند به عنوان خدای جاه‌طلبی صعود کند، و دیگرانی که می‌خواهند پتانسیل‌هایشان را برآورده کنند، به عنوان رعایا از او پیروی کنند.

1 رانی

حلقه آتش

تصویر حلقه الدن که رانی را نشان می دهد که از روی شانه اش به عقب نگاه می کند.


دنیای Elden Ring تا لبه لبه پر از کاستورهای جادویی است که قادر به شاهکارهای معجزه آسا هستند، که بسیاری از آنها در تلاش های متعدد بازی ظاهر می شوند. Ranni یکی از کاربران جادویی است که بازیکنان می توانند در اوایل بازی با او ملاقات کنند و سفر جادویی او مهم ترین است، به خصوص اگر پایان او را دنبال کنید.

حتی قبل از شکستن، رانی قبلاً استاد آیین های تاریک بود و مستقیماً مسئول مرگ اولین نیمه خدا بود. تلاش او را تا انتها دنبال کنید، و او تنها کسی می شود که می تواند از وضعیت موجود سرپیچی کند و چیزی فراتر از یک الهه شود و عصر جدید ماه را آغاز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا