برنامه نویسی

کارخانه داده برای مدل های ویدئویی تولیدی

Hadithi پردازش ویدیو را خودکار می کند: فیلم ها را با مُهر زمانی سازماندهی و تغییر نام می دهد، آنها را به کلیپ تقسیم می کند، صحنه ها را تشخیص می دهد، در صورت نیاز صدا را حذف می کند، فیلم های کوتاه را فیلتر می کند، فریم ها را مجدداً مقیاس می کند و استخراج می کند، ویدیوها را دسته بندی می کند، تعداد تصاویر را در پوشه ها تأیید می کند، و از تصاویر ویدیو ایجاد می کند. با نرخ فریم صحیح

استفاده از آن آسان است، منبع باز است و به طور کامل بر روی یک CPU با حداقل تنظیمات اجرا می شود:

توسعه دهندگان به سادگی مسیر پوشه مجموعه داده خود را نشان می دهند و با کلیک یک دکمه واحد، شروع به استخراج مجموعه داده های ساختاریافته می کنند – کاری که معمولا زمان بر، بسیار پرهزینه و نیازمند مهارت متخصص است.

کد منبع به صورت bash نوشته شده است که سبک وزن و قابل درک است. توسعه دهندگان می توانند کد منبع را مطابق با نیازهای خود تغییر دهند. آنها حتی می توانند از آن برای راه اندازی کارخانه داده خود استفاده کنند!

بر خلاف اکثر ابزارهای پردازش ویدیو، به GPU نیاز ندارد. هرکسی با پردازنده مرکزی متوسط ​​و سخت افزار ذخیره سازی کافی می تواند هزاران ویدیو ایجاد کند.

فقط Bash، FFmpeg و Exiftool برای راه اندازی سیستم مورد نیاز هستند. با عرض پوزش، کاربران Windows و Mac OS.، من سیستم را در اوبونتو 18.04 توسعه دادم اما می توانید آن را روی سیستم عامل های خود آزمایش کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا