بازی

بازی های رایگان با بهترین داستان ها

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
این انگ وجود دارد که چون چیزی رایگان یا ارزان است، فاقد کیفیت است. با این حال، این به دور از واقعیت است، زیرا برخی از بازی‌های ساخته شده توسط یک توسعه‌دهنده مستقل اغلب بهترین گیم‌پلی و داستانی کاملاً فکر شده را دارند. فقط به این دلیل که یک بازی یک AAA JRPG نیست به این معنی نیست که نمی تواند روایت شگفت انگیزی داشته باشد. حتی ابتدایی ترین پلتفرمرها هم می توانند این کار را داشته باشند.

بازی‌های رایگان نیز برای زمانی که می‌خواهید چیزی متفاوت از چرخ‌خانه معمولی یا آرام‌تر خود امتحان کنید، انتخاب خوبی هستند. در این لیست می توانید تعدادی از بهترین بازی های رایگان با داستان های شگفت انگیز را بیابید.

به روز شده در 28 سپتامبر 2024 توسط ژاکلین زالاس: همه ما از یک بازی رایگان خوب قدردانی می کنیم، درست است؟ به همین دلیل، ما لیست خود را به روز کرده ایم تا چند بازی دیگر برای شما داشته باشیم تا آنها را بررسی کنید. علاوه بر این، اکنون می توانید جعبه های اطلاعاتی و تصاویر بیشتری را برای این بازی های فهرست شده پیدا کنید.

20 جنگ ستارگان: جمهوری قدیم

اگر از طرفداران سری جنگ ستارگان هستید و قبلاً The Old Republic را امتحان نکرده اید، فوراً آن را اصلاح کنید. این یک MMORPG است که در آن می‌توانید یک شخصیت در کلاس‌های مختلف بسازید، و هر کدام خط داستانی خاص خود را دارند که باید دنبال کنید.

آنها زیر دو چتر جمهوری یا امپراتوری قرار می گیرند، بنابراین گزینه های زیادی برای سفارشی سازی در اینجا وجود دارد. سیاره های زیادی روی نقشه برای کاوش و داستان هایی برای کشف وجود دارد که همگی در جهان جنگ ستارگان اتفاق می افتند. بازی برای مدت طولانی در حال اجرا بوده است، بنابراین محتوای زیادی برای سرگرم کردن شما وجود دارد.

19 باشگاه ادبیات دوکی دوکی

این بازی رمان بصری تعریف این است که هرگز یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید. عنوان چیزی شبیه به داستان معمولی دبیرستان شما را نوید می دهد، اما قطعاً چیزی فراتر از آن است. پیچ و تاب ها در آن شما را شگفت زده می کند، اگرچه برخی از روایت ها تاریک است، پس آگاه باشید.

یک نسخه پولی به نام Doki Doki Literature Club Plus وجود دارد، اما نسخه اصلی در وب سایت توسعه دهنده کاملا رایگان است. اگر از رمان‌های بصری که فراتر از حد معمول هستند لذت می‌برید، قطعا ارزش دیدن دارد.

18 توخالی گریم

اگر از سبک یک بازی RPG لذت می برید اما چیزی طولانی نمی خواهید، Grimm's Hollow یک انتخاب عالی است. شخصیت ها بسیار خوب نوشته شده اند و دارای موسیقی متن خوب و پالت رنگی واقعاً زیبایی است.

شما داستان اسطوخودوس را دنبال می کنید، دختری که از دنیا رفت اما نتوانست به زندگی پس از مرگ برود. در عوض، او به مکانی به نام هالو ختم می شود، جایی که درو می شود. او متوجه می شود که برادر کوچکش تیمی نیز در جایی در هالو است و برای یافتن او به جستجو می رود. دیدن داستان بازی در مورد زندگی پس از مرگ واقعاً جالب است که به داستان عالی کمک می کند.

17 ماجراهای عالی کاپیتان روح

این بازی که توسط Square Enix ساخته شده است، نیمه بصری رمان و بخشی ماجراجویی است. به عنوان پیش درآمد فیلم Life is Strange 2، داستان پسر جوانی به نام کریس را دنبال می کند که از تخیل خود برای کنار آمدن با مرگ مادرش و پدرش که از نظر عاطفی بی توجه است استفاده می کند.

در اینجا گیم پلی عمیق زیادی وجود ندارد، اما یک داستان عاطفی کوچک و دوست داشتنی است که به نظر می رسد ذهن دوران کودکی را به روشی درست چارچوب بندی می کند. اگر به دنبال ورود به بازی های Life Strange هستید، واقعا ارزش بازی کردن را دارد.

16 قورباغه

اگر از بازی های پازل لذت می برید، این ماجراجویی کوتاه که توسط دانشجویان دانشگاه متدیست جنوبی درباره قورباغه ایجاد شده است، شما را خوشحال خواهد کرد.

در داستان، یک معبد باستانی نفرین شده است و همه چیز به سنگ تبدیل می شود به جز یک نگهبان کوچک که به شکل یک دوزیست کوچک است. آنها باید برای خلاصی از سم معبد، نجات دوستان نگهبان خود و بازگرداندن خانه نادیده گرفته شده خود به شکوه سابق خود، تلاش کنند. این با داستانی همراه است که ارزش بازدید دارد و برای دانلود رایگان در فروشگاه Steam می باشد.

15 Genshin Impact

Genshin Impact یک عنوان گاچای جهان باز و رایگان از Mihoyo است که شما را وارد سرزمین Teyvat می‌کند، جایی که باید برای یافتن اتفاقی که برای خواهر و برادر دوقلویتان آمده است، تلاش کنید. همراه شما در ماجراجویی، Paimon است. با کاوش در جهان و شرکت در طرح بازی، ماجراجویان دیگری را از طریق گاچا و تکمیل داستان استخدام کنید.

هر شخصیت دارای افسانه های فانتزی بالا خود است که یک جزء عمیق به داستان اضافه می کند. اغلب به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدیدی به بازی اضافه می‌شود که معمولاً قوس داستان اصلی را گسترش می‌دهند. همچنین می توانید در رویدادهای رایگان آن شرکت کنید. اگر از یک بازی RPG جهان باز با گرافیک فوق العاده لذت می برید، Genshin یک انتخاب بهینه است.

14 دختر گیتار

این یک بازی واقعا ساده و آرام است که در آن شما نقش یک شخصیت زن را بازی می کنید که یک نوازنده مشتاق است. این در داستانی شبیه به یک انیمه ژانر تکه ای از زندگی پخش می شود – دختر دبیرستانی است که می خواهد مردم را با موسیقی خود شاد کند. هرچه مهارت های گیتار خود را بهتر کنید، فالوورهای بیشتری در رسانه های اجتماعی خواهید داشت.

گیم پلی به خودی خود بسیار ساده است و تنها با ضربه زدن روی صفحه نمایش گیتار می نوازید. داستان از طریق پیام‌هایی که فالوورهای شما برای شما ارسال می‌کنند پخش می‌شود، به یاد ماندنی‌ترین آنها شاید گربه‌ای باشد که به عنوان بالدار برای صاحبش که ستایشگر مخفی شما است، عمل می‌کند.

13 شام با جغد

آن بازی‌های به سبک رمان بصری رایانه شخصی را که به‌نظر می‌رسید در دوران جوانی همه جا وجود داشتند را به خاطر دارید؟ این نسخه بزرگ‌تر از آن با یک پیچ و تاب با مضمون ترسناک است.

داستانی را بازی کنید که در آن به خانه یک موجود جغد دوستدار شام می روید که به مهمانانش اجازه خروج نمی دهد. در ابتدا، همه چیز در طرح واضح به نظر می رسد، با این حال پیچش ها و چرخش های عجیبی وجود دارد که هرگز نخواهید دید. خوشبختانه، بازی برای کسانی که به راحتی با بازی های ترسناک ناراحت می شوند، خیلی ترسناک نیست، فقط بسیار ترسناک و عجیب است.

12 سفارش بزرگ سرنوشت

سری انیمه Fate به خاطر نوشتن شگفت‌انگیزش شناخته می‌شود، بنابراین جای تعجب نیست که بازی رایگان موبایل Fate Grand Order داستانی شگفت‌انگیز داشته باشد. شما سفر خود را به عنوان استخدام یک سازمان امنیتی به نام Chaldea آغاز می کنید که در تلاش است از سوزاندن آینده بشریت جلوگیری کند.

متأسفانه، یک حادثه وحشتناک رخ می دهد که شما را به عنوان آخرین فرد کلده می گذارد که بتوانید خدمتکاران یا قهرمانان معنوی گذشته را احضار کنید. این جنگجویان به شما در تلاش برای نجات بشریت کمک خواهند کرد، زیرا به دوره های مختلف تاریخ سفر می کنید تا شکاف ها را به موقع ترمیم کنید. گزینه ای برای خرید تراکنش های کوچک برای استفاده در gacha وجود دارد، اما برای انجام بازی اصلاً نیازی به آن نیست.

11 استخوان جاذبه

برای کسانی که از داستان جاسوسی لذت می برند، Gravity Bone یک امر ضروری است. با سبک هنری بد بو قرار نگیرید. این به تنهایی ارزش بازی کردن برای داستان را دارد. وقتی به اطراف می روید و چندین کار را برای شرکتی که در آن کار می کنید انجام می دهید، فرض کسل کننده به نظر می رسد، اما داستان این کار را انجام می دهد.

در اینجا هیچ تاکتیک گیم پلی انقلابی وجود ندارد، اما افرادی که طرفدار فرمت های سبک رمان بصری هستند قطعا از این کار لذت خواهند برد. می توانید آن را به صورت رایگان مستقیماً از وب سایت توسعه دهنده Blendo Games یا فروشگاه Steam دانلود کنید.

10 گریه ترس

Cry Of Fear یک بازی رایگان عالی برای طرفداران بازی های ترسناک به سبک Silent Hill است. داستان در شهری خالی می گذرد که مملو از موجودات هیولایی و هزاران جنبه وحشتناک است.

باید در شهر سرد قدم بزنید تا بفهمید چه خبر است. با استفاده از بسیاری از روش های بازی ترسناک کلاسیک مانند غوطه وری، این قطعا تجربه ای است که فراموش نخواهید کرد. جالب اینجاست که بازی به عنوان یک مود نیز شروع شد.

9 داستان غار

داستان غار در بخش‌های زیرزمینی جزیره‌ای اتفاق می‌افتد که گونه‌ای به نام میمیگا در آن زندگی می‌کنند، این موجودات صلح‌جو هستند که با خوردن یک گل خاص وحشی می‌شوند. خارجی‌ها می‌خواهند مصنوع مخفی در جزیره به نام تاج شیطان را داشته باشند و برای به دست آوردن آن دست از کار نمی‌کشند.

اگرچه از آن زمان به بسیاری از کنسول ها منتقل شده است، اما همچنان می توانید نسخه اصلی Cave Story را به صورت رایگان در وب سایت سازنده دانلود کنید. Cave Story سال‌هاست که توسط منتقدان ستایش می‌شود و به دلیل داستان، سبک هنری و گیم‌پلی‌اش، یکی از پلتفرم‌های سطح بالا محسوب می‌شود.

8 فاینال فانتزی 14

اگر می‌خواهید وارد سری Final Fantasy شوید اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، Final Fantasy 14 یک بازی عالی برای شروع است. سبک MMO تنوع زیادی را ارائه می‌کند و در عین حال داستانی عالی را ارائه می‌کند که حتی با بازی‌های قبلی مرتبط است.

بازی پایه در حال حاضر رایگان است، همراه با بسط Heavensward. Final Fantasy 14 نشان منحصر به فرد و پاک نشدنی خود را در صحنه MMO گذاشته است. علاوه بر این، می توانید سوار پرندگان زرد غول پیکر شوید.

7 Warframe

Warframe عناصر یک سیم کارت کشاورزی، داستان، جهان باز و تیرانداز را ترکیب می کند. شما نقش شخصیتی را بازی می کنید که برای کشف جهان به سفر می رود. ماموریت‌های زیادی برای تکمیل وجود دارد و بیشتر داستان یکی است که می‌توانید خودتان انتخاب کنید.

اکنون با نزدیک به ده سالگی، این بازی دارای محتوای زیادی است که شما را برای مدت طولانی سرگرم می کند. داستان سوالات عمیق و فلسفی در مورد زندگی – هم مصنوعی و هم ارگانیک – می پرسد. بهتر از همه، شما باید یک شخصیت از نوع نینجا فضایی باشید.

6 جنگ های صنفی 2

Guild Wars 2 یک MMORPG دیگر است. مانند Final Fantasy 14، می توانید این بازی را به صورت رایگان دانلود و بازی کنید، اما افزونه هایی نیز وجود دارد که می توانید آنها را خریداری کنید. در Guild Wars 2، می‌توانید داستانی عمیق را تا سطح 80 بازی کنید.

پنج نژاد مختلف برای انتخاب وجود دارد که هر کدام داستان و مکان نقشه منحصر به فرد خود را دارند. Guild Wars 2 سالگرد ده سالگی خود را در سال 2022 جشن گرفت، به این معنی که می‌توانید محتوایی با ارزش بیش از یک دهه در بازی پیدا کنید. اگر در نهایت گیر کردید، می‌توانید بسط‌ها را خریداری کنید – Heart of Thorns، Path of Fire و End of Dragons.

5 زیر یک آسمان فولادی

بازی Beneath a Steel Sky یک بازی دو بعدی نقطه و کلیک با سبک هنری پیکسلی دنج است. در این بازی شما نقش رابرت فاستر را بر عهده می گیرید که در شهری تحت کنترل هوش مصنوعی فاشیست زندگی می کند. در طول بازی، باید رمز و راز این هوش مصنوعی خطرناک را بیاموزید.

این یک بازی کوتاه‌تر دیگر است که حدود شش ساعت طول می‌کشد تا از آن عبور کنید. با این حال، در این شش ساعت، داستانی غنی و پر از شخصیت های جالب را بازی خواهید کرد.

4 اتاق ماری

اتاق ماری را می توان در کمتر از یک ساعت شکست داد، اما این بدان معنا نیست که داستان کم دارد. در این بازی شما تبدیل به کلسی می شوید که در اتاق ماری جستجو می کند تا بفهمد چه اتفاقی برای او افتاده است.

به طور کلی، این یک بازی ساده از نوع شبیه ساز راه رفتن است که شامل بازرسی اشیاء مختلف است. از طریق این گیم پلی ساده با داستانی عمیق و احساسی آشنا خواهید شد.

3 کاتاوا شوجو

کاتاوا شوجو یک رمان تصویری است که در دبیرستانی برای دانش آموزان معلول می گذرد. در حین حضور در این مدرسه، این شانس را خواهید داشت که با پنج شخصیت معلول آشنا شوید و با آنها آشنا شوید.

به طور کلی، Katawa Shoujo زندگی با معلولیت را محترمانه اداره می کند. در حالی که محتوای «بزرگسالان» وجود دارد، شما این گزینه را خواهید داشت که بدون از دست دادن چیزی، این صحنه ها را به طور کامل از بازی حذف کنید. اگر می خواهید یک رمان بصری منحصر به فرد و صمیمانه بازی کنید، به شدت توصیه می کنیم کاتاوا شوجو را امتحان کنید!

2 قصه های نگهبان

به دنبال یک JRPG زیبا و کلاسیک هستید؟ نگاهی به داستان های نگهبان نداشته باشید. این بازی در Kanterbury اتفاق می افتد که توسط 'مهاجمین' مورد حمله قرار می گیرد. البته نقش شما نقش شوالیه نگهبان است که باید دنیا را نجات دهد.

در طول مسیر، می توانید طیف گسترده ای از سیاه چال ها، باس ها و قهرمانان را پیدا کنید تا به شما ملحق شوند. همچنین محتوای PvP برای شما وجود دارد که اگر می خواهید قدرت خود را امتحان کنید، می توانید آن را بازی کنید. به طور کلی، این بازی دارای محتوای زیادی است و میانگین زمان اتمام فقط داستان اصلی 135 ساعت است.

1 رون دلتا

دلتارون یک “داستان موازی” با Undertale است، بازی RPG جهنمی که در آن می توانید بین خشونت یا صلح طلبی کامل یکی را انتخاب کنید. دلتارون کریس را دنبال می‌کند، انسانی که در دنیایی از هیولاها زندگی می‌کند، زیرا او (به همراه چند دوست) جهان دیگری را در خطر نابودی کشف می‌کند.

دلتارون بسیار سبک و طراحی منحصربه‌فردی را که خالق آن توبی فاکس به آن شهرت دارد، تجسم می‌دهد. با هنر یکپارچهسازی با سیستمعامل و نوشتن عجیب و غریب، شخصیت ها برخی از به یاد ماندنی ترین شخصیت ها هستند. قبل از اینکه بشناسید، متوجه خواهید شد که عاشق تک تک شخصیت‌ها می‌شوید و داستان کلی را جذاب‌تر می‌کند.

این انگ وجود دارد که چون چیزی رایگان یا ارزان است، فاقد کیفیت است. با این حال، این به دور از واقعیت است، زیرا برخی از بازی‌های ساخته شده توسط یک توسعه‌دهنده مستقل اغلب بهترین گیم‌پلی و داستانی کاملاً فکر شده را دارند. فقط به این دلیل که یک بازی یک AAA JRPG نیست به این معنی نیست که نمی تواند روایت شگفت انگیزی داشته باشد. حتی ابتدایی ترین پلتفرمرها هم می توانند این کار را داشته باشند.



بازی‌های رایگان نیز برای زمانی که می‌خواهید چیزی متفاوت از چرخ‌خانه معمولی یا آرام‌تر خود امتحان کنید، انتخاب خوبی هستند. در این لیست می توانید تعدادی از بهترین بازی های رایگان با داستان های شگفت انگیز را بیابید.

به روز شده در 28 سپتامبر 2024 توسط ژاکلین زالاس: همه ما از یک بازی رایگان خوب قدردانی می کنیم، درست است؟ به همین دلیل، ما لیست خود را به روز کرده ایم تا چند بازی دیگر برای شما داشته باشیم تا آنها را بررسی کنید. علاوه بر این، اکنون می توانید جعبه های اطلاعاتی و تصاویر بیشتری را برای این بازی های فهرست شده پیدا کنید.


20 جنگ ستارگان: جمهوری قدیم

اگر از طرفداران سری جنگ ستارگان هستید و قبلاً The Old Republic را امتحان نکرده اید، فوراً آن را اصلاح کنید. این یک MMORPG است که در آن می‌توانید یک شخصیت در کلاس‌های مختلف بسازید، و هر کدام خط داستانی خاص خود را دارند که باید دنبال کنید.


آنها زیر دو چتر جمهوری یا امپراتوری قرار می گیرند، بنابراین گزینه های زیادی برای سفارشی سازی در اینجا وجود دارد. سیاره های زیادی روی نقشه برای کاوش و داستان هایی برای کشف وجود دارد که همگی در جهان جنگ ستارگان اتفاق می افتند. بازی برای مدت طولانی در حال اجرا بوده است، بنابراین محتوای زیادی برای سرگرم کردن شما وجود دارد.

19 باشگاه ادبیات دوکی دوکی

این بازی رمان بصری تعریف این است که هرگز یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید. عنوان چیزی شبیه به داستان معمولی دبیرستان شما را نوید می دهد، اما قطعاً چیزی فراتر از آن است. پیچ و تاب ها در آن شما را شگفت زده می کند، اگرچه برخی از روایت ها تاریک است، پس آگاه باشید.


یک نسخه پولی به نام Doki Doki Literature Club Plus وجود دارد، اما نسخه اصلی در وب سایت توسعه دهنده کاملا رایگان است. اگر از رمان‌های بصری که فراتر از حد معمول هستند لذت می‌برید، قطعا ارزش دیدن دارد.

18 توخالی گریم

دروگران اسطوخودوس را در حفره گریم بیدار می کنند.

اگر از سبک یک بازی RPG لذت می برید اما چیزی طولانی نمی خواهید، Grimm's Hollow یک انتخاب عالی است. شخصیت ها بسیار خوب نوشته شده اند و دارای موسیقی متن خوب و پالت رنگی واقعاً زیبایی است.

شما داستان اسطوخودوس را دنبال می کنید، دختری که از دنیا رفت اما نتوانست به زندگی پس از مرگ برود. در عوض، او به مکانی به نام هالو ختم می شود، جایی که درو می شود. او متوجه می شود که برادر کوچکش تیمی نیز در جایی در هالو است و برای یافتن او به جستجو می رود. دیدن داستان بازی در مورد زندگی پس از مرگ واقعاً جالب است که به داستان عالی کمک می کند.


17 ماجراهای عالی کاپیتان روح

این بازی که توسط Square Enix ساخته شده است، نیمه بصری رمان و بخشی ماجراجویی است. به عنوان پیش درآمد فیلم Life is Strange 2، داستان پسر جوانی به نام کریس را دنبال می کند که از تخیل خود برای کنار آمدن با مرگ مادرش و پدرش که از نظر عاطفی بی توجه است استفاده می کند.

در اینجا گیم پلی عمیق زیادی وجود ندارد، اما یک داستان عاطفی کوچک و دوست داشتنی است که به نظر می رسد ذهن دوران کودکی را به روشی درست چارچوب بندی می کند. اگر به دنبال ورود به بازی های Life Strange هستید، واقعا ارزش بازی کردن را دارد.

16 قورباغه


اگر از بازی های پازل لذت می برید، این ماجراجویی کوتاه که توسط دانشجویان دانشگاه متدیست جنوبی درباره قورباغه ایجاد شده است، شما را خوشحال خواهد کرد.

در داستان، یک معبد باستانی نفرین شده است و همه چیز به سنگ تبدیل می شود به جز یک نگهبان کوچک که به شکل یک دوزیست کوچک است. آنها باید برای خلاصی از سم معبد، نجات دوستان نگهبان خود و بازگرداندن خانه نادیده گرفته شده خود به شکوه سابق خود، تلاش کنند. این با داستانی همراه است که ارزش بازدید دارد و برای دانلود رایگان در فروشگاه Steam می باشد.

15 Genshin Impact


Genshin Impact یک عنوان گاچای جهان باز و رایگان از Mihoyo است که شما را وارد سرزمین Teyvat می‌کند، جایی که باید برای یافتن اتفاقی که برای خواهر و برادر دوقلویتان آمده است، تلاش کنید. همراه شما در ماجراجویی، Paimon است. با کاوش در جهان و شرکت در طرح بازی، ماجراجویان دیگری را از طریق گاچا و تکمیل داستان استخدام کنید.

هر شخصیت دارای افسانه های فانتزی بالا خود است که یک جزء عمیق به داستان اضافه می کند. اغلب به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدیدی به بازی اضافه می‌شود که معمولاً قوس داستان اصلی را گسترش می‌دهند. همچنین می توانید در رویدادهای رایگان آن شرکت کنید. اگر از یک بازی RPG جهان باز با گرافیک فوق العاده لذت می برید، Genshin یک انتخاب بهینه است.

14 دختر گیتار

هنر قهرمان از بازی دختر گیتار


این یک بازی واقعا ساده و آرام است که در آن شما نقش یک شخصیت زن را بازی می کنید که یک نوازنده مشتاق است. این در داستانی شبیه به یک انیمه ژانر تکه ای از زندگی پخش می شود – دختر دبیرستانی است که می خواهد مردم را با موسیقی خود شاد کند. هرچه مهارت های گیتار خود را بهتر کنید، فالوورهای بیشتری در رسانه های اجتماعی خواهید داشت.

گیم پلی به خودی خود بسیار ساده است و تنها با ضربه زدن روی صفحه نمایش گیتار می نوازید. داستان از طریق پیام‌هایی که فالوورهای شما برای شما ارسال می‌کنند پخش می‌شود، به یاد ماندنی‌ترین آنها شاید گربه‌ای باشد که به عنوان بالدار برای صاحبش که ستایشگر مخفی شما است، عمل می‌کند.

13 شام با جغد

اسکرین شات از بازی شام با جغد

آن بازی‌های به سبک رمان بصری رایانه شخصی را که به‌نظر می‌رسید در دوران جوانی همه جا وجود داشتند را به خاطر دارید؟ این نسخه بزرگ‌تر از آن با یک پیچ و تاب با مضمون ترسناک است.


داستانی را بازی کنید که در آن به خانه یک موجود جغد دوستدار شام می روید که به مهمانانش اجازه خروج نمی دهد. در ابتدا، همه چیز در طرح واضح به نظر می رسد، با این حال پیچش ها و چرخش های عجیبی وجود دارد که هرگز نخواهید دید. خوشبختانه، بازی برای کسانی که به راحتی با بازی های ترسناک ناراحت می شوند، خیلی ترسناک نیست، فقط بسیار ترسناک و عجیب است.

12 سفارش بزرگ سرنوشت

سری انیمه Fate به خاطر نوشتن شگفت‌انگیزش شناخته می‌شود، بنابراین جای تعجب نیست که بازی رایگان موبایل Fate Grand Order داستانی شگفت‌انگیز داشته باشد. شما سفر خود را به عنوان استخدام یک سازمان امنیتی به نام Chaldea آغاز می کنید که در تلاش است از سوزاندن آینده بشریت جلوگیری کند.


متأسفانه، یک حادثه وحشتناک رخ می دهد که شما را به عنوان آخرین فرد کلده می گذارد که بتوانید خدمتکاران یا قهرمانان معنوی گذشته را احضار کنید. این جنگجویان به شما در تلاش برای نجات بشریت کمک خواهند کرد، زیرا به دوره های مختلف تاریخ سفر می کنید تا شکاف ها را به موقع ترمیم کنید. گزینه ای برای خرید تراکنش های کوچک برای استفاده در gacha وجود دارد، اما برای انجام بازی اصلاً نیازی به آن نیست.

11 استخوان جاذبه

اسکرین شات از بازی gravity bone

برای کسانی که از داستان جاسوسی لذت می برند، Gravity Bone یک امر ضروری است. با سبک هنری بد بو قرار نگیرید. این به تنهایی ارزش بازی کردن برای داستان را دارد. وقتی به اطراف می روید و چندین کار را برای شرکتی که در آن کار می کنید انجام می دهید، فرض کسل کننده به نظر می رسد، اما داستان این کار را انجام می دهد.


در اینجا هیچ تاکتیک گیم پلی انقلابی وجود ندارد، اما افرادی که طرفدار فرمت های سبک رمان بصری هستند قطعا از این کار لذت خواهند برد. می توانید آن را به صورت رایگان مستقیماً از وب سایت توسعه دهنده Blendo Games یا فروشگاه Steam دانلود کنید.

10 گریه ترس

Cry Of Fear یک بازی رایگان عالی برای طرفداران بازی های ترسناک به سبک Silent Hill است. داستان در شهری خالی می گذرد که مملو از موجودات هیولایی و هزاران جنبه وحشتناک است.

باید در شهر سرد قدم بزنید تا بفهمید چه خبر است. با استفاده از بسیاری از روش های بازی ترسناک کلاسیک مانند غوطه وری، این قطعا تجربه ای است که فراموش نخواهید کرد. جالب اینجاست که بازی به عنوان یک مود نیز شروع شد.


9 داستان غار

داستان غار در بخش‌های زیرزمینی جزیره‌ای اتفاق می‌افتد که گونه‌ای به نام میمیگا در آن زندگی می‌کنند، این موجودات صلح‌جو هستند که با خوردن یک گل خاص وحشی می‌شوند. خارجی‌ها می‌خواهند مصنوع مخفی در جزیره به نام تاج شیطان را داشته باشند و برای به دست آوردن آن دست از کار نمی‌کشند.

اگرچه از آن زمان به بسیاری از کنسول ها منتقل شده است، اما همچنان می توانید نسخه اصلی Cave Story را به صورت رایگان در وب سایت سازنده دانلود کنید. Cave Story سال‌هاست که توسط منتقدان ستایش می‌شود و به دلیل داستان، سبک هنری و گیم‌پلی‌اش، یکی از پلتفرم‌های سطح بالا محسوب می‌شود.

8 فاینال فانتزی 14


اگر می‌خواهید وارد سری Final Fantasy شوید اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، Final Fantasy 14 یک بازی عالی برای شروع است. سبک MMO تنوع زیادی را ارائه می‌کند و در عین حال داستانی عالی را ارائه می‌کند که حتی با بازی‌های قبلی مرتبط است.

بازی پایه در حال حاضر رایگان است، همراه با بسط Heavensward. Final Fantasy 14 نشان منحصر به فرد و پاک نشدنی خود را در صحنه MMO گذاشته است. علاوه بر این، می توانید سوار پرندگان زرد غول پیکر شوید.

7 Warframe

Warframe عناصر یک سیم کارت کشاورزی، داستان، جهان باز و تیرانداز را ترکیب می کند. شما نقش شخصیتی را بازی می کنید که برای کشف جهان به سفر می رود. ماموریت‌های زیادی برای تکمیل وجود دارد و بیشتر داستان یکی است که می‌توانید خودتان انتخاب کنید.


اکنون با نزدیک به ده سالگی، این بازی دارای محتوای زیادی است که شما را برای مدت طولانی سرگرم می کند. داستان سوالات عمیق و فلسفی در مورد زندگی – هم مصنوعی و هم ارگانیک – می پرسد. بهتر از همه، شما باید یک شخصیت از نوع نینجا فضایی باشید.

6 جنگ های صنفی 2

Guild Wars 2 یک MMORPG دیگر است. مانند Final Fantasy 14، می توانید این بازی را به صورت رایگان دانلود و بازی کنید، اما افزونه هایی نیز وجود دارد که می توانید آنها را خریداری کنید. در Guild Wars 2، می‌توانید داستانی عمیق را تا سطح 80 بازی کنید.

پنج نژاد مختلف برای انتخاب وجود دارد که هر کدام داستان و مکان نقشه منحصر به فرد خود را دارند. Guild Wars 2 سالگرد ده سالگی خود را در سال 2022 جشن گرفت، به این معنی که می‌توانید محتوایی با ارزش بیش از یک دهه در بازی پیدا کنید. اگر در نهایت گیر کردید، می‌توانید بسط‌ها را خریداری کنید – Heart of Thorns، Path of Fire و End of Dragons.


5 زیر یک آسمان فولادی

بازیکنی که در یک بار با یک زن صحبت می کند.

بازی Beneath a Steel Sky یک بازی دو بعدی نقطه و کلیک با سبک هنری پیکسلی دنج است. در این بازی شما نقش رابرت فاستر را بر عهده می گیرید که در شهری تحت کنترل هوش مصنوعی فاشیست زندگی می کند. در طول بازی، باید رمز و راز این هوش مصنوعی خطرناک را بیاموزید.

این یک بازی کوتاه‌تر دیگر است که حدود شش ساعت طول می‌کشد تا از آن عبور کنید. با این حال، در این شش ساعت، داستانی غنی و پر از شخصیت های جالب را بازی خواهید کرد.

4 اتاق ماری

نمایی از اتاق خواب ماری.


اتاق ماری را می توان در کمتر از یک ساعت شکست داد، اما این بدان معنا نیست که داستان کم دارد. در این بازی شما تبدیل به کلسی می شوید که در اتاق ماری جستجو می کند تا بفهمد چه اتفاقی برای او افتاده است.

به طور کلی، این یک بازی ساده از نوع شبیه ساز راه رفتن است که شامل بازرسی اشیاء مختلف است. از طریق این گیم پلی ساده با داستانی عمیق و احساسی آشنا خواهید شد.

3 کاتاوا شوجو

کاتاوا شوجو یک رمان تصویری است که در دبیرستانی برای دانش آموزان معلول می گذرد. در حین حضور در این مدرسه، این شانس را خواهید داشت که با پنج شخصیت معلول آشنا شوید و با آنها آشنا شوید.


به طور کلی، Katawa Shoujo زندگی با معلولیت را محترمانه اداره می کند. در حالی که محتوای «بزرگسالان» وجود دارد، شما این گزینه را خواهید داشت که بدون از دست دادن چیزی، این صحنه ها را به طور کامل از بازی حذف کنید. اگر می خواهید یک رمان بصری منحصر به فرد و صمیمانه بازی کنید، به شدت توصیه می کنیم کاتاوا شوجو را امتحان کنید!

2 قصه های نگهبان

به دنبال یک JRPG زیبا و کلاسیک هستید؟ نگاهی به داستان های نگهبان نداشته باشید. این بازی در Kanterbury اتفاق می افتد که توسط 'مهاجمین' مورد حمله قرار می گیرد. البته نقش شما نقش شوالیه نگهبان است که باید دنیا را نجات دهد.

در طول مسیر، می توانید طیف گسترده ای از سیاه چال ها، باس ها و قهرمانان را پیدا کنید تا به شما ملحق شوند. همچنین محتوای PvP برای شما وجود دارد که اگر می خواهید قدرت خود را امتحان کنید، می توانید آن را بازی کنید. به طور کلی، این بازی دارای محتوای زیادی است و میانگین زمان اتمام فقط داستان اصلی 135 ساعت است.


1 رون دلتا

حملات بردی در باس فایت Deltarune Chapter 2.

دلتارون یک “داستان موازی” با Undertale است، بازی RPG جهنمی که در آن می توانید بین خشونت یا صلح طلبی کامل یکی را انتخاب کنید. دلتارون کریس را دنبال می‌کند، انسانی که در دنیایی از هیولاها زندگی می‌کند، زیرا او (به همراه چند دوست) جهان دیگری را در خطر نابودی کشف می‌کند.

دلتارون بسیار سبک و طراحی منحصربه‌فردی را که خالق آن توبی فاکس به آن شهرت دارد، تجسم می‌دهد. با هنر یکپارچهسازی با سیستمعامل و نوشتن عجیب و غریب، شخصیت ها برخی از به یاد ماندنی ترین شخصیت ها هستند. قبل از اینکه بشناسید، متوجه خواهید شد که عاشق تک تک شخصیت‌ها می‌شوید و داستان کلی را جذاب‌تر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا