بازی

کجا می توان هر جادوگر را در Reynatis پیدا کرد

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
ریناتیس شما را به شیبویا می‌آورد، شهر بسیار واقعی ژاپن، اما آن را در دنیایی قرار می‌دهد که از بسیاری جهات کمی با ما متفاوت است. چرا مجسمه هاچیکو متفاوت است، این همه جادوگر از کجا آمده اند و خیره شدن به گرافیتی چگونه به شما قدرت جادویی می دهد؟

Wizard Art یا Wizart که معمولاً در بازی شناخته می شود، گرافیتی با جادویی است که به هر جادوگری که به آن نگاه کند قدرت های جدیدی می دهد. این به عنوان یک ایده موضوعی خوب و شیک است، اما Shibuya در واقع در Wizart پوشش داده شده است تا شما آن را کشف کنید، بسیاری از آنها به شما مهارت ها و توانایی های جدیدی می دهند. اینجا جایی است که هر یک از آنها را پیدا کنید.

جادوگران چیست؟

جادوگران، مانند ترکیب کلمه که خیلی مستقیم به شما نشان می دهد، آثار هنری جادوگر هستند، گرافیتی قدرتمند که توسط افکار کسی که آنها را نقاشی کرده است، قدرت می گیرند. آنها در سراسر شیبویا پخش شده اندبا سه مورد از هر کدام وجود دارد تا به طور کامل مهارت ها و توانایی های شما را تقویت کند.

با این حال، شما نمی توانید بلافاصله تمام Wizarts را مشاهده کنید. در عوض، ابتدا باید سطح Malice را پایین بیاورید در Shibuya به سطح مربوط به هر Wizart، در آن نقطه شما می توانید آن را مشاهده کنید تا قدرت خود را به دست آورید.

چگونه بدخواهی را کاهش می دهید؟

بنابراین باید Malice را کاهش دهید تا در واقع اکثر Wizarts را مشاهده کنید. جالب است، پس چگونه این کار را انجام می دهید؟ خوب این یک فرآیند نسبتا ساده، اما بسیار زمان بر است. هر بار که درخواستی را تکمیل می کنید، سوء نیت کاهش می یابد در برنامه IWD، نسخه جانبی بازی.

این دقیقاً منطقی نیست که چگونه تنبیه جادوگران احساسات بدخواهانه عموم مردم را نسبت به آنها کاهش می دهد، اما این دقیقاً چگونه کار می کند. Lower Malice برابر است با جادوگران بیشتری برای مشاهده. این بدان معنی است که شما نیز نمی توانید آن را سریع ردیابی کنید. تمام ماموریت ها با پیشرفت شما در داستان مرتبط هستندو بنابراین Malice را نمی توان تا آخرین فصل بازی به صفر رساند.

هر مکان ویزارت

در حالی که اصول اولیه شکار جادوگر از راه نیست، بیایید به موضوع اصلی پیدا کردن آنها بپردازیم! آنها را می توان در هر گوشه شیبویا یافت، و مضرب یکسان حتی در یک منطقه یافت می شود. 45 Wizart منحصر به فرد وجود دارد، و با توجه به اینکه اکثریت هر نوع Wizart به صورت جفت سه تایی وجود دارد، به این معنی است که وجود دارد. حداقل 135 جادوگر برای کشف.

برخی از Wizarts فقط در طول ماموریت های خاص ظاهر می شوند، بنابراین اگر یک مکان در ابتدا ظاهر نشد، به سادگی بعداً دوباره از آن بازدید کنید.

در حالی که انجام این کار باعث می شود وضعیت پرطرفدار شما افزایش یابد،
آزاد شدن باعث فلش شدن ویزارت های قابل مشاهده می شود
، پیدا کردن آنها را آسان تر می کند.

نیش رهایی بخش

کوچه دوگنزاکا، روی یک دیوار تا مجموعه ای از پله ها در جنوب منطقه. ورودی HQ MEA، بالای پنجره های یک ساختمان در شمال.

نصف النهار

پشت بام پارک میاشیتا، روی دیوار یک ساختمان روبروی نقطه ذخیره. پیاده‌روی خروجی غربی ایستگاه شیبویا، سمت آسانسور شمالی.

گراز وحشی

پشت بام پارک میاشیتا، در همان سمت نقطه ذخیره است. تقلا عبور، در ضلع غربی و جنوبی ساختمان 109.

رعد و برق

شیبوچیکا، در یک تقاطع در شرق روی دیوار. شیبوچیکا، روی دیواری در راهروی جنوبی.

آشنا

پارک شمالی میاشیتا، روی دیواری در شمال شرقی. دوگنزاکا، روی دیوار چوبی مغازه ای در جنوب.

دیوانگی

خیابان مرکز شیبویا، روی دیواری روی ساختمان منتهی به کوچه. میدان ایستگاه، در دیوار بالایی ساختمان.

آفتاب

پیاده‌روی خروجی غربی ایستگاه شیبویا، روی یک تیر تکیه گاه در شرق. شیبوچیکا، روی دیواری در شمال شرقی. خیابان مرکز شیبویا، بالای پله ها در مرکز-شمال نقشه.

جاذبه

تقلا عبور، روی دیواری در کنار دستگاه های خودکار در شمال غربی. پشت بام پارک میاشیتا، روی دیواری در شمال توسط ماشین های خودکار. پیاده‌روی خروجی غربی ایستگاه شیبویا، روی یک ستون تکیه گاه در غرب.

قلاب سگ شکاری

تقلا عبور، روی دیواری در یک طاقچه در جنوب دور. خیابان مرکز شیبویا، روی دیوار مجاور ورودی کوچه. پارکینگ دوچرخه خروجی هاچیکو، روی دیواری در کوچه کوچکی در ضلع غربی.

Hound's Straight

تقلا عبور، روی دیواری در یک طاقچه در شرق دور. قسمت دوچرخه هاچیکو، روی دیواری در شمال شرقی. تقلا عبور، روی دیواری در شرق که به شیبوچیکا منتهی می شود.

Hound's Uppercut

تقلا عبور، در شمال شرقی روی یک ستون. پارک شمالی میاشیتا، در دیوار جنوبی زیرگذر.

رانش هاوند

پارک پشت بام میاشیتا، روی دیوار سنگی در جنوب توسط چند مخروط ترافیکی. تقلا عبور، در پشت ساختمان 109. شیبوچیکا، در انتهای راهروی جنوب غربی. در طول داستان به دست آمده است.

اسلش هاوند

شیبوچیکا، روی دیواری در شمال غربی. خیابان مرکز شیبویا، روی کرکره ای در کوچه. تقلا عبور، روی دریچه ای در قسمت غربی منطقه و به سمت جنوب.

طوفان سگ شکاری

تقلا عبوردر ضلع دیواری در قسمت غربی، به سمت شمال. پارک پشت بام میاشیتا، نزدیک سقف یک ساختمان در مرکز منطقه. تقلا عبور، در سمت ساختمانی که در شرق به شیبوچیکا منتهی می شود.

احضار آپرکات

قسمت دوچرخه هاچیکو، روی دیوار منتهی به کوچه غربی. خیابان مرکز شیبویا، روی دیواری در ضلع غربی کوچه.

رعد و برق را احضار کنید

پارک پشت بام میاشیتا، روی دیواری در شمال با علامت منطقه. شیبوچیکا، روی یک کرکره در نزدیکی انتهای غربی راهرو مرکزی. خیابان مرکز، روی یک کرکره نزدیک پله ها در شرق.

حکمت را احضار کن

خیابان مرکز، روی کرکره ای در کوچه شمالی. میدان ایستگاه، در دیوار بالایی ساختمان. خیابان مرکز، روی دیواری در طاقچه جنوبی نزدیک مرکز.

رابیت اسلم

خیابان مرکز، روی دیواری در کوچه شمالی. تقلا عبور، روی یک شاتر در شمال نقشه نزدیک یک انتقال منطقه.

تاب خرگوش

میدان ایستگاه، در دیوار بالایی ساختمان. میدان ایستگاه، در دیوار بالایی ساختمان کنار ورودی تپه اسپانیا، روی دیواری در جنوب.

بمب افکن خرگوش

ورودی HQ MEA، در کنار یک کامیون در شمال شرقی. پیاده رو ایستگاه، سمت آسانسور شمالی. ورودی HQ MEA، روی دیوار ساختمانی در مرکز-جنوب.

چرخ کلاغ

شیبوچیکا، در یک کرکره در قسمت پایین راهروی جنوبی. پارک شمالی میاشیتا، روی دیواری در ضلع جنوب غربی زیرگذر.

برش ریون

دوگنزاکا، بالای چند کولر کوچه جنوبی. دوگنزاکا، مجموعه ای از پله ها را در مرکز منطقه بالا ببرید. دوگنزاکا، روی دیواری در شمال منطقه.

پایان دهنده ریون

دوگنزاکا، از مجموعه ای از پله ها روی دیوار پایین می آیند. دوگنزاکا، روی دیواری در لبه کوچه جنوبی. خیابان مرکز، روی دیوار ورودی شرقی کوچه.

آنول فریز

ورودی HQ MEA، در بالای ساختمانی در جنوب شرقی. پیاده رو ایستگاه، سمت آسانسور جنوب غربی.

تقویت آنول

تپه اسپانیا، روی یک شاتر در نزدیکی مرکز منطقه توسط نقطه ذخیره. تپه اسپانیا، روی دیواری که کمی شمال مرکز در کنار دروازه مه است. تقلا عبور، در دیوارهای داخلی ساختمان 109.

آنول باراژ

تپه اسپانیا، بالای یک دیوار در شمال. تپه اسپانیا، روی یک شاتر مستقیماً در شمال نقطه ذخیره. میدان جریان، روی دیواری در کنار پله های درخشان در جنوب.

ونوم راش

میدان ایستگاه، در دیوار بالایی ساختمان. دوگنزاکا، در دیوار داخلی توسط مجموعه ای از پله ها در شمال.

پوسته زهر

پارک شمالی میاشیتا، در جنوب روی دیواری در کنار یک ستون. پارک شمالی میاشیتا، روی دیواری در ضلع شمال شرقی زیرگذر.

سم استینگر

پارک شمالی میاشیتا، روی دیواری درست در جنوب نقطه ذخیره. پارک شمالی میاشیتا، پشت یک کامیون در شمال شرقی. شیبوچیکا، روی دیواری نزدیک ورودی جنوب شرقی.

جنگنده

تقلا عبور، در کوچه کوچکی در جنوب بخش غربی منطقه. ورودی HQ MEA، روی دیوار ساختمان MEA در قسمت شمالی. تقلا عبور، روی پنجره ساختمانی در شمال بخش غربی.

رنجر طولانی

شیبوچیکا، روی یک کرکره در وسط راهرو مرکزی. پیاده رو ایستگاه، روی یک ستون تکیه گاه در شرق. پیاده رو ایستگاه، در سمت آسانسور در سمت شرق.

قدرت جادویی

خیابان مرکز، در کنار یک تریلر در شرق. خیابان مرکز، روی دیوار روبروی پله ها در وسط محوطه. تقلا عبور، روی کرکره ای در کنار مغازه ای در شمال شرقی.

دقت بالا

ورودی HQ MEA، در بالای ساختمانی در ضلع جنوبی منطقه نزدیک به مرکز. ورودی HQ MEA، روی دیوار داخلی ساختمان نزدیک ورودی محوطه. خیابان مرکز، روی دیوار نزدیک لبه شرقی.

مقاومت جادویی بالا

دوگنزاکا، یک جادوگر کوچک روی دیوار توسط مغازه ای در ضلع غربی در ضلع شمالی منطقه. دوگنزاکا، روی دیواری در شمال شرقی منطقه در کنار چند دستگاه خودکار. دوگنزاکا، در دیوار شرقی کنار ورودی جنوبی.

تداخل بالا

تپه اسپانیا، در دیوار داخلی سمت راست ورودی جنوبی. تپه اسپانیا، روی دیوار داخلی سمت چپ در شمال نقشه. قسمت دوچرخه هاچیکوروی دیوار کنار ورودی غربی.

درک بالا

قسمت دوچرخه هاچیکو، در ضلع شمالی تونل کنار خروجی شرقی آن. خروجی دوچرخه هاچیکو، در ضلع جنوبی تونل کنار خروجی شرقی آن میدان جریان، روی دیوار در گوشه جنوب غربی.

بیداری

میدان جریان، در زیر پله ها در لبه شمالی منطقه. میدان جریان، در گوشه شمال غربی نقشه روی دیوار یک ساختمان. شیبوچیکا، در کرکره ای در شمال راهرو شرقی.

حداکثر HP Up

قسمت دوچرخه هاچیکو، در دیوار جنوبی تونل در ضلع غربی. پارک پشت بام میاشیتا، روی دیوار کنار خروجی جنوبی. شیبوچیکا، در دیوار غربی راهرو شمالی.

Burst Power Up

خیابان مرکز، در دیوار غربی بالای پله ها در مرکز منطقه. تقلا عبور، روی دیوار کنار خروجی شمال شرقی. قسمت دوچرخه هاچیکو، در دیوار شرقی کنار کوچه کوچک.

Burst Time Plus

تقلا عبور، روی دیوار بالای چند دستگاه خودکار در مرکز شمالی. خیابان مرکز، روی دریچه ای روی دیوار جنوبی در ضلع شرقی. دوگنزاکا، روی دیوار یک مغازه در مرکز نقشه. در طول یک درخواست باز شد.

جلوه ترکیبی بالا

پارکینگ هاچیکو، روی دیوار سنگفرش شده نزدیک کوچه ضلع شرقی محوطه. تقلا عبور، روی یک دریچه در گوشه شمال شرقی نقشه. شیبوچیکا، در یک طاقچه کوچک در بالای راهرو شمالی.

اجتناب از جذب +

دوگنزاکا، در شمال نقشه و مجموعه ای از پله ها به یک فضای محصور. قسمت دوچرخه هاچیکو، بالای بستر گیاهی در کنار دیوار جنوبی در ضلع شرقی. شیبوچیکا، روی دیواری نزدیک وسط راهرو مرکزی.

انفجار MP شارژ

میدان ایستگاه، در بالای ساختمان تپه اسپانیا، در بالای ساختمانی در سمت چپ شمال مرکز. میدان ایستگاه، در بالای ساختمان

تهدید نهایی

ورودی HQ MEA، در کنار یک کامیون در وسط قسمت جنوب غربی نقشه. پارک شمالی میاشیتا، روی دیوار درست در کنار نقطه ذخیره. دوگنزاکا، روی دیوار سمت راست ورودی محوطه. به عنوان جدا از یک درخواست به دست آمده است.

زره شکن

شیبوچیکا، روی کرکره ای در سمت راست راهرو شمالی. دوگنزاکا، در کنار یک کامیون در شمال نقشه توسط دروازه مه. قسمت دوچرخه هاچیکو، در ضلع شمالی زیرگذر، درست در وسط.

EXP به دست آمد

ورودی HQ MEA، در مرکز در کنار یک کامیون. دوگنزاکا، روی دیواری در کوچه سربالایی جنوبی. خیابان مرکز، تا قسمتی از پله ها در وسط بالا بروید. پارک شمالی میاشیتا، از مسیر شمالی در شرق نقشه بالا بروید. پارک شمالی میاشیتا، روی دیواری در جنوب شرق نقشه.
پشت بام پارک میاشیتا، یک جادوگر کوچک در ساختمان شرقی در وسط. تقلا عبور، در یک طاقچه کنار خروجی شمال شرقی. خیابان مرکز، در یک کرکره شمال غربی خروجی جنوب شرقی. تقلا عبور، سوار بر کامیون در وسط قسمت شرقی. شیبوچیکا، روی یک دریچه کنار لبه ضلع شرقی راهرو مرکزی.

EXP اکتسابی +

خیابان مرکز، در یک کامیون در غرب. تپه اسپانیا، بالای ساختمانی در وسط. شیبوچیکا، در کرکره ای در راهرو شمالی. تقلا عبور، روی دیواری نزدیک دورترین خروجی شمال غربی. تقلا عبور، روی دریچه ای در گوشه جنوب غربی قسمت شرقی.

EXP اکتسابی ++

دوگنزاکا، روی ساختمانی در گوشه غربی کوچه جنوبی. شیبوچیکا، در راهروی جنوبی. تقلا عبور، روی دیواری در جنوب بخش غربی.

پول به دست آمده

پارک شمالی میاشیتا، در دیوار شمال غربی زیرگذر. پارک شمالی میاشیتا، روی دیواری در گوشه جنوب شرقی. تقلا عبور، در گوشه ای از ساختمان جنوبی در قسمت غربی. تپه اسپانیا، روی دیوار رستورانی در جنوب. ورودی HQ MEA، در یک کامیون در شرق. دوگنزاکا، روی دیوار پایین پله ها در کنار رستوران ایتالیایی. خیابان مرکز، روی کرکره ای در کوچه. تقلا عبور، روی دیوار داخلی در کنار خروجی شمال شرقی. قسمت دوچرخه هاچیکو، در ساختمانی در شمال ضلع شرقی. شیبوچیکا، روی یک کرکره در راهرو مرکزی.

پول به دست آمده +

ورودی HQ MEA، در یک کامیون در مرکز. پارک شمالی میاشیتا، از مسیر شمالی در سمت شرق، روی دیوار. شیبوچیکا، توسط جنوب کریدور شمالی. شیبوچیکا، در لبه غربی راهرو مرکزی. خیابان مرکز، در پایین روی دیوار پله ها در وسط. تقلا عبور، روی دیوار یک طاقچه در لبه شرقی، درست در وسط.

پول به دست آمده ++

تقلا عبور، روی یک کرکره درست در لبه بخش شرقی در کنار چند دستگاه خودکار.

با این کار، شما تک تک Wizart هایی را که می توانید در بازی پیدا کنید به دست آورده اید. یک تک وجود دارد جادوگری که می توان از اتاق های پشتی کلیسا به دست آورد، اگرچه این را نمی توان تا زمانی که داستان را کامل کردید به دست آورد.

در غیر این صورت، همه شما کامل هستید. تبریک میگم

ریناتیس شما را به شیبویا می‌آورد، شهر بسیار واقعی ژاپن، اما آن را در دنیایی قرار می‌دهد که از بسیاری جهات کمی با ما متفاوت است. چرا مجسمه هاچیکو متفاوت است، این همه جادوگر از کجا آمده اند و خیره شدن به گرافیتی چگونه به شما قدرت جادویی می دهد؟



Wizard Art یا Wizart که معمولاً در بازی شناخته می شود، گرافیتی با جادویی است که به هر جادوگری که به آن نگاه کند قدرت های جدیدی می دهد. این به عنوان یک ایده موضوعی خوب و شیک است، اما Shibuya در واقع در Wizart پوشش داده شده است تا شما آن را کشف کنید، بسیاری از آنها به شما مهارت ها و توانایی های جدیدی می دهند. اینجا جایی است که هر یک از آنها را پیدا کنید.


جادوگران چیست؟

جادوگران، مانند ترکیب کلمه که خیلی مستقیم به شما نشان می دهد، آثار هنری جادوگر هستند، گرافیتی قدرتمند که توسط افکار کسی که آنها را نقاشی کرده است، قدرت می گیرند. آنها در سراسر شیبویا پخش شده اندبا سه مورد از هر کدام وجود دارد تا به طور کامل مهارت ها و توانایی های شما را تقویت کند.


با این حال، شما نمی توانید بلافاصله تمام Wizarts را مشاهده کنید. در عوض، ابتدا باید سطح Malice را پایین بیاورید در Shibuya به سطح مربوط به هر Wizart، در آن نقطه شما می توانید آن را مشاهده کنید تا قدرت خود را به دست آورید.

چگونه بدخواهی را کاهش می دهید؟

دستورالعمل Reynatis آموزش بدخواهی را توضیح می دهد.

بنابراین باید Malice را کاهش دهید تا در واقع اکثر Wizarts را مشاهده کنید. جالب است، پس چگونه این کار را انجام می دهید؟ خوب این یک فرآیند نسبتا ساده، اما بسیار زمان بر است. هر بار که درخواستی را تکمیل می کنید، سوء نیت کاهش می یابد در برنامه IWD، نسخه جانبی بازی.

این دقیقاً منطقی نیست که چگونه تنبیه جادوگران احساسات بدخواهانه عموم مردم را نسبت به آنها کاهش می دهد، اما این دقیقاً چگونه کار می کند. Lower Malice برابر است با جادوگران بیشتری برای مشاهده. این بدان معنی است که شما نیز نمی توانید آن را سریع ردیابی کنید. تمام ماموریت ها با پیشرفت شما در داستان مرتبط هستندو بنابراین Malice را نمی توان تا آخرین فصل بازی به صفر رساند.


هر مکان ویزارت

پارکینگ هاچیکو در reynatis همراه با توضیحی در مورد اینکه wizart چیست.

در حالی که اصول اولیه شکار جادوگر از راه نیست، بیایید به موضوع اصلی پیدا کردن آنها بپردازیم! آنها را می توان در هر گوشه شیبویا یافت، و مضرب یکسان حتی در یک منطقه یافت می شود. 45 Wizart منحصر به فرد وجود دارد، و با توجه به اینکه اکثریت هر نوع Wizart به صورت جفت سه تایی وجود دارد، به این معنی است که وجود دارد. حداقل 135 جادوگر برای کشف.

برخی از Wizarts فقط در طول ماموریت های خاص ظاهر می شوند، بنابراین اگر یک مکان در ابتدا ظاهر نشد، به سادگی بعداً دوباره از آن بازدید کنید.

در حالی که انجام این کار باعث می شود وضعیت پرطرفدار شما افزایش یابد،
آزاد شدن باعث فلش شدن ویزارت های قابل مشاهده می شود
، پیدا کردن آنها را آسان تر می کند.


نیش رهایی بخش

  • کوچه دوگنزاکا، روی یک دیوار تا مجموعه ای از پله ها در جنوب منطقه.
  • ورودی HQ MEA، بالای پنجره های یک ساختمان در شمال.

نصف النهار

  • پشت بام پارک میاشیتا، روی دیوار یک ساختمان روبروی نقطه ذخیره.
  • پیاده‌روی خروجی غربی ایستگاه شیبویا، سمت آسانسور شمالی.

گراز وحشی


  • پشت بام پارک میاشیتا، در همان سمت نقطه ذخیره است.
  • تقلا عبور، در ضلع غربی و جنوبی ساختمان 109.

رعد و برق

  • شیبوچیکا، در یک تقاطع در شرق روی دیوار.
  • شیبوچیکا، روی دیواری در راهروی جنوبی.

آشنا

  • پارک شمالی میاشیتا، روی دیواری در شمال شرقی.
  • دوگنزاکا، روی دیوار چوبی مغازه ای در جنوب.


دیوانگی

  • خیابان مرکز شیبویا، روی دیواری روی ساختمان منتهی به کوچه.
  • میدان ایستگاه، در دیوار بالایی ساختمان.

آفتاب

  • پیاده‌روی خروجی غربی ایستگاه شیبویا، روی یک تیر تکیه گاه در شرق.
  • شیبوچیکا، روی دیواری در شمال شرقی.
  • خیابان مرکز شیبویا، بالای پله ها در مرکز-شمال نقشه.

جاذبه


  • تقلا عبور، روی دیواری در کنار دستگاه های خودکار در شمال غربی.
  • پشت بام پارک میاشیتا، روی دیواری در شمال توسط ماشین های خودکار.
  • پیاده‌روی خروجی غربی ایستگاه شیبویا، روی یک ستون تکیه گاه در غرب.

قلاب سگ شکاری

  • تقلا عبور، روی دیواری در یک طاقچه در جنوب دور.
  • خیابان مرکز شیبویا، روی دیوار مجاور ورودی کوچه.
  • پارکینگ دوچرخه خروجی هاچیکو، روی دیواری در کوچه کوچکی در ضلع غربی.

Hound's Straight

  • تقلا عبور، روی دیواری در یک طاقچه در شرق دور.
  • قسمت دوچرخه هاچیکو، روی دیواری در شمال شرقی.
  • تقلا عبور، روی دیواری در شرق که به شیبوچیکا منتهی می شود.


Hound's Uppercut

  • تقلا عبور، در شمال شرقی روی یک ستون.
  • پارک شمالی میاشیتا، در دیوار جنوبی زیرگذر.

رانش هاوند

  • پارک پشت بام میاشیتا، روی دیوار سنگی در جنوب توسط چند مخروط ترافیکی.
  • تقلا عبور، در پشت ساختمان 109.
  • شیبوچیکا، در انتهای راهروی جنوب غربی. در طول داستان به دست آمده است.


اسلش هاوند

  • شیبوچیکا، روی دیواری در شمال غربی.
  • خیابان مرکز شیبویا، روی کرکره ای در کوچه.
  • تقلا عبور، روی دریچه ای در قسمت غربی منطقه و به سمت جنوب.

طوفان سگ شکاری

  • تقلا عبوردر ضلع دیواری در قسمت غربی، به سمت شمال.
  • پارک پشت بام میاشیتا، نزدیک سقف یک ساختمان در مرکز منطقه.
  • تقلا عبور، در سمت ساختمانی که در شرق به شیبوچیکا منتهی می شود.


احضار آپرکات

  • قسمت دوچرخه هاچیکو، روی دیوار منتهی به کوچه غربی.
  • خیابان مرکز شیبویا، روی دیواری در ضلع غربی کوچه.

رعد و برق را احضار کنید

  • پارک پشت بام میاشیتا، روی دیواری در شمال با علامت منطقه.
  • شیبوچیکا، روی یک کرکره در نزدیکی انتهای غربی راهرو مرکزی.
  • خیابان مرکز، روی یک کرکره نزدیک پله ها در شرق.

حکمت را احضار کن


  • خیابان مرکز، روی کرکره ای در کوچه شمالی.
  • میدان ایستگاه، در دیوار بالایی ساختمان.
  • خیابان مرکز، روی دیواری در طاقچه جنوبی نزدیک مرکز.

رابیت اسلم

  • خیابان مرکز، روی دیواری در کوچه شمالی.
  • تقلا عبور، روی یک شاتر در شمال نقشه نزدیک یک انتقال منطقه.

تاب خرگوش

  • میدان ایستگاه، در دیوار بالایی ساختمان.
  • میدان ایستگاه، در دیوار بالایی ساختمان کنار ورودی
  • تپه اسپانیا، روی دیواری در جنوب.


بمب افکن خرگوش

  • ورودی HQ MEA، در کنار یک کامیون در شمال شرقی.
  • پیاده رو ایستگاه، سمت آسانسور شمالی.
  • ورودی HQ MEA، روی دیوار ساختمانی در مرکز-جنوب.

چرخ کلاغ

  • شیبوچیکا، در یک کرکره در قسمت پایین راهروی جنوبی.
  • پارک شمالی میاشیتا، روی دیواری در ضلع جنوب غربی زیرگذر.


برش ریون

  • دوگنزاکا، بالای چند کولر کوچه جنوبی.
  • دوگنزاکا، مجموعه ای از پله ها را در مرکز منطقه بالا ببرید.
  • دوگنزاکا، روی دیواری در شمال منطقه.

پایان دهنده ریون

  • دوگنزاکا، از مجموعه ای از پله ها روی دیوار پایین می آیند.
  • دوگنزاکا، روی دیواری در لبه کوچه جنوبی.
  • خیابان مرکز، روی دیوار ورودی شرقی کوچه.

آنول فریز


  • ورودی HQ MEA، در بالای ساختمانی در جنوب شرقی.
  • پیاده رو ایستگاه، سمت آسانسور جنوب غربی.

تقویت آنول

  • تپه اسپانیا، روی یک شاتر در نزدیکی مرکز منطقه توسط نقطه ذخیره.
  • تپه اسپانیا، روی دیواری که کمی شمال مرکز در کنار دروازه مه است.
  • تقلا عبور، در دیوارهای داخلی ساختمان 109.

آنول باراژ

  • تپه اسپانیا، بالای یک دیوار در شمال.
  • تپه اسپانیا، روی یک شاتر مستقیماً در شمال نقطه ذخیره.
  • میدان جریان، روی دیواری در کنار پله های درخشان در جنوب.


ونوم راش

  • میدان ایستگاه، در دیوار بالایی ساختمان.
  • دوگنزاکا، در دیوار داخلی توسط مجموعه ای از پله ها در شمال.

پوسته زهر

  • پارک شمالی میاشیتا، در جنوب روی دیواری در کنار یک ستون.
  • پارک شمالی میاشیتا، روی دیواری در ضلع شمال شرقی زیرگذر.

سم استینگر


  • پارک شمالی میاشیتا، روی دیواری درست در جنوب نقطه ذخیره.
  • پارک شمالی میاشیتا، پشت یک کامیون در شمال شرقی.
  • شیبوچیکا، روی دیواری نزدیک ورودی جنوب شرقی.

جنگنده

  • تقلا عبور، در کوچه کوچکی در جنوب بخش غربی منطقه.
  • ورودی HQ MEA، روی دیوار ساختمان MEA در قسمت شمالی.
  • تقلا عبور، روی پنجره ساختمانی در شمال بخش غربی.

رنجر طولانی


  • شیبوچیکا، روی یک کرکره در وسط راهرو مرکزی.
  • پیاده رو ایستگاه، روی یک ستون تکیه گاه در شرق.
  • پیاده رو ایستگاه، در سمت آسانسور در سمت شرق.

قدرت جادویی

  • خیابان مرکز، در کنار یک تریلر در شرق.
  • خیابان مرکز، روی دیوار روبروی پله ها در وسط محوطه.
  • تقلا عبور، روی کرکره ای در کنار مغازه ای در شمال شرقی.

دقت بالا

  • ورودی HQ MEA، در بالای ساختمانی در ضلع جنوبی منطقه نزدیک به مرکز.
  • ورودی HQ MEA، روی دیوار داخلی ساختمان نزدیک ورودی محوطه.
  • خیابان مرکز، روی دیوار نزدیک لبه شرقی.


مقاومت جادویی بالا

  • دوگنزاکا، یک جادوگر کوچک روی دیوار توسط مغازه ای در ضلع غربی در ضلع شمالی منطقه.
  • دوگنزاکا، روی دیواری در شمال شرقی منطقه در کنار چند دستگاه خودکار.
  • دوگنزاکا، در دیوار شرقی کنار ورودی جنوبی.

تداخل بالا

  • تپه اسپانیا، در دیوار داخلی سمت راست ورودی جنوبی.
  • تپه اسپانیا، روی دیوار داخلی سمت چپ در شمال نقشه.
  • قسمت دوچرخه هاچیکوروی دیوار کنار ورودی غربی.


درک بالا

  • قسمت دوچرخه هاچیکو، در ضلع شمالی تونل کنار خروجی شرقی آن.
  • خروجی دوچرخه هاچیکو، در ضلع جنوبی تونل کنار خروجی شرقی آن
  • میدان جریان، روی دیوار در گوشه جنوب غربی.

بیداری

  • میدان جریان، در زیر پله ها در لبه شمالی منطقه.
  • میدان جریان، در گوشه شمال غربی نقشه روی دیوار یک ساختمان.
  • شیبوچیکا، در کرکره ای در شمال راهرو شرقی.


حداکثر HP Up

  • قسمت دوچرخه هاچیکو، در دیوار جنوبی تونل در ضلع غربی.
  • پارک پشت بام میاشیتا، روی دیوار کنار خروجی جنوبی.
  • شیبوچیکا، در دیوار غربی راهرو شمالی.

Burst Power Up

  • خیابان مرکز، در دیوار غربی بالای پله ها در مرکز منطقه.
  • تقلا عبور، روی دیوار کنار خروجی شمال شرقی.
  • قسمت دوچرخه هاچیکو، در دیوار شرقی کنار کوچه کوچک.


Burst Time Plus

  • تقلا عبور، روی دیوار بالای چند دستگاه خودکار در مرکز شمالی.
  • خیابان مرکز، روی دریچه ای روی دیوار جنوبی در ضلع شرقی.
  • دوگنزاکا، روی دیوار یک مغازه در مرکز نقشه. در طول یک درخواست باز شد.

جلوه ترکیبی بالا

  • پارکینگ هاچیکو، روی دیوار سنگفرش شده نزدیک کوچه ضلع شرقی محوطه.
  • تقلا عبور، روی یک دریچه در گوشه شمال شرقی نقشه.
  • شیبوچیکا، در یک طاقچه کوچک در بالای راهرو شمالی.


اجتناب از جذب +

  • دوگنزاکا، در شمال نقشه و مجموعه ای از پله ها به یک فضای محصور.
  • قسمت دوچرخه هاچیکو، بالای بستر گیاهی در کنار دیوار جنوبی در ضلع شرقی.
  • شیبوچیکا، روی دیواری نزدیک وسط راهرو مرکزی.

انفجار MP شارژ

  • میدان ایستگاه، در بالای ساختمان
  • تپه اسپانیا، در بالای ساختمانی در سمت چپ شمال مرکز.
  • میدان ایستگاه، در بالای ساختمان


تهدید نهایی

  • ورودی HQ MEA، در کنار یک کامیون در وسط قسمت جنوب غربی نقشه.
  • پارک شمالی میاشیتا، روی دیوار درست در کنار نقطه ذخیره.
  • دوگنزاکا، روی دیوار سمت راست ورودی محوطه. به عنوان جدا از یک درخواست به دست آمده است.

زره شکن

  • شیبوچیکا، روی کرکره ای در سمت راست راهرو شمالی.
  • دوگنزاکا، در کنار یک کامیون در شمال نقشه توسط دروازه مه.
  • قسمت دوچرخه هاچیکو، در ضلع شمالی زیرگذر، درست در وسط.


EXP به دست آمد

  • ورودی HQ MEA، در مرکز در کنار یک کامیون.
  • دوگنزاکا، روی دیواری در کوچه سربالایی جنوبی.
  • خیابان مرکز، تا قسمتی از پله ها در وسط بالا بروید.
  • پارک شمالی میاشیتا، از مسیر شمالی در شرق نقشه بالا بروید.
  • پارک شمالی میاشیتا، روی دیواری در جنوب شرق نقشه.

  • پشت بام پارک میاشیتا، یک جادوگر کوچک در ساختمان شرقی در وسط.
  • تقلا عبور، در یک طاقچه کنار خروجی شمال شرقی.
  • خیابان مرکز، در یک کرکره شمال غربی خروجی جنوب شرقی.
  • تقلا عبور، سوار بر کامیون در وسط قسمت شرقی.
  • شیبوچیکا، روی یک دریچه کنار لبه ضلع شرقی راهرو مرکزی.


EXP اکتسابی +

  • خیابان مرکز، در یک کامیون در غرب.
  • تپه اسپانیا، بالای ساختمانی در وسط.
  • شیبوچیکا، در کرکره ای در راهرو شمالی.
  • تقلا عبور، روی دیواری نزدیک دورترین خروجی شمال غربی.
  • تقلا عبور، روی دریچه ای در گوشه جنوب غربی قسمت شرقی.

EXP اکتسابی ++

  • دوگنزاکا، روی ساختمانی در گوشه غربی کوچه جنوبی.
  • شیبوچیکا، در راهروی جنوبی.
  • تقلا عبور، روی دیواری در جنوب بخش غربی.


پول به دست آمده

  • پارک شمالی میاشیتا، در دیوار شمال غربی زیرگذر.
  • پارک شمالی میاشیتا، روی دیواری در گوشه جنوب شرقی.
  • تقلا عبور، در گوشه ای از ساختمان جنوبی در قسمت غربی.
  • تپه اسپانیا، روی دیوار رستورانی در جنوب.
  • ورودی HQ MEA، در یک کامیون در شرق.
  • دوگنزاکا، روی دیوار پایین پله ها در کنار رستوران ایتالیایی.
  • خیابان مرکز، روی کرکره ای در کوچه.
  • تقلا عبور، روی دیوار داخلی در کنار خروجی شمال شرقی.
  • قسمت دوچرخه هاچیکو، در ساختمانی در شمال ضلع شرقی.
  • شیبوچیکا، روی یک کرکره در راهرو مرکزی.


پول به دست آمده +

  • ورودی HQ MEA، در یک کامیون در مرکز.
  • پارک شمالی میاشیتا، از مسیر شمالی در سمت شرق، روی دیوار.
  • شیبوچیکا، توسط جنوب کریدور شمالی.
  • شیبوچیکا، در لبه غربی راهرو مرکزی.
  • خیابان مرکز، در پایین روی دیوار پله ها در وسط.
  • تقلا عبور، روی دیوار یک طاقچه در لبه شرقی، درست در وسط.

پول به دست آمده ++

  • تقلا عبور، روی یک کرکره درست در لبه بخش شرقی در کنار چند دستگاه خودکار.


با این کار، شما تک تک Wizart هایی را که می توانید در بازی پیدا کنید به دست آورده اید. یک تک وجود دارد جادوگری که می توان از اتاق های پشتی کلیسا به دست آورد، اگرچه این را نمی توان تا زمانی که داستان را کامل کردید به دست آورد.

در غیر این صورت، همه شما کامل هستید. تبریک میگم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا