بازی

طبق گزارش‌ها، برنامه‌های Overwatch، Warcraft و Diablo Netflix در حال توسعه بودند

خوراکی های کلیدی

  • طبق گزارش‌ها، بلیزارد برنامه‌های نتفلیکس بر اساس Overwatch، Warcraft و Diablo را در دست توسعه داشت.
  • روزنامه‌نگار جیسون شرایر پیشنهاد می‌کند که زمانی که Activision Blizzard از نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ شکایت کرد، اینها لغو شدند.
  • شایعات قبلی حاکی از آن بود که نمایش دیابلو یک انیمیشن خواهد بود.



طبق گزارش‌ها، بلیزارد قصد داشت سه آی‌پی خود را به نتفلیکس بیاورد، اما به دلیل مشکلات قانونی با استریمر، این برنامه‌ها را لغو کرد. این به گفته جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ است که می گوید بلیزارد قصد داشت نمایش هایی بر اساس Overwatch، Warcraft و Diablo بسازد.

شرایر اشاره می کند که پس از شکایت اکتیویژن بلیزارد از نتفلیکس و متهم کردن این شرکت به نقض قانون استخدام کالیفرنیا با «شکار غیرقانونی» یکی از مدیرانش، این معامله از بین رفت. این شکایت در دسامبر 2020 تنظیم شد که نشان می دهد این نمایش ها سال ها پیش رها شده اند.


گزارش شده است که بلیزارد برنامه های نمایش های نتفلیکس را کنار گذاشته است


همانطور که توسط Overwatch Cavalry مشاهده شد، شرایر این اطلاعات جزئی را در پرسش و پاسخ Reddit درباره کتاب جدید خود، Play Nice، ذکر کرد. این شامل سه دهه از اتفاقات بلیزارد می‌شود، از جمله برنامه‌های آشکار برای اقتباس از سه سریال محبوب آن در برنامه‌های نتفلیکس.

شرایر در پاسخ خود در مورد نمایش نتفلیکس به داستانی در مورد دعوای اکتیویژن بلیزارد پیوند می‌دهد و نشان می‌دهد که این دلیل برای کنسرت نمایش‌ها بوده است. با در نظر گرفتن این موضوع، احتمالاً نباید انتظار داشته باشیم که آنها نور روز را ببینند.

هر دو سریال Diablo و Overwatch در حال ساخت برای نتفلیکس در سال 2020 شایعه شده بودند. همانطور که در آن زمان توسط Slash Gear گزارش شده بود، گفته می شد که سریال Diablo یک انیمیشن است، در حالی که اطلاعات کمی در مورد اقتباس Overwatch وجود داشت. در هر صورت، ما هرگز چیز دیگری در مورد این پروژه ها نشنیده ایم، بنابراین اگر آنها وجود داشته باشند، قطعاً به نظر می رسد که اکنون رها شده اند.


البته، اگر این درست باشد، نشان می دهد که بلیزارد ارزش را در انیمه و سایر نمایش های انیمیشنی بر اساس این ویژگی ها می بیند. با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است شاهد این باشیم که این اقتباس ها در جای دیگری ظاهر شوند – فقط انتظار نداشته باشید به این زودی ها در نتفلیکس ظاهر شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا