بازی

بازی های تک نفره با حالت های چند نفره عالی

بازی‌های چندنفره چیزی فراتر از تجربه‌های همهجانبه‌ای هستند که می‌توان در یک گروه از آنها لذت برد – کاربرد و جذابیت آن‌ها در پیوندهای اغلب ناگفته‌ای است که در آنها ایجاد شده است: دوستان بر محدودیت‌های فاصله غلبه می‌کنند و از آن‌ها برای برقراری ارتباط و پیوند در آن سوی مرزها استفاده می‌کنند، و زوج‌ها یکدیگر را از نزدیک تجربه می‌کنند. تماس، پیدا کردن چیزهایی در مورد شرکای خود به همان روشی که وقتی برای اولین بار زندگی مشترک را شروع کردند.


مطالب مرتبط: بهترین بازی های Couch Co-Op برای زوج ها

در حالی که برخی از بازی‌ها به‌شدت به‌عنوان یک تجربه چندنفره طراحی شده‌اند، مانند Overwatch 2، Just Cause، و تقریباً هر بازی تیراندازی دیگری که وجود دارد، بازی‌های دیگر ترجیح می‌دهند تجربه‌های متفاوتی را برای کاربران تک‌نفره و چندنفره ایجاد کنند، و زوایای و جزئیات دیگری را آشکار می‌کنند که عمق بیشتری به بازی می‌دهد. افسانه اصلی در اینجا چند بازی تک نفره با حالت های چند نفره بسیار دست کم گرفته شده آورده شده است.

10 Ghost Of Tsushima: Legends

Ghost Of Tsushima یکی از آن بازی‌هایی است که با حالت چندنفره‌اش فراتر رفت. Ghost of Tsushima: Legends با ساخت یک تجربه کاملا متفاوت، یک DLC رایگان همکاری با چهار کلاس شخصیت چند نفره است که به شما امکان می دهد یک شخصیت کاملاً جدید بسازید و آن را در پنج حماسه مختلف گیم پلی که به شدت از فولکلور ژاپنی الهام گرفته اند، ارتقا دهید.

همچنین دنیای بازی را با نقشه‌های جدید، باس‌های منحصربه‌فرد، و همچنین مهارت‌ها و غارت‌های متفاوتی که می‌توانید با شکست دادن دشمنان به دست آورید، تقویت می‌کند. برخی از حالت های گیم پلی توسط یک خط داستانی هدایت می شوند، در حالی که برخی دیگر بر روی مبارزه با دشمنان برای تکمیل یک هدف تمرکز می کنند. آنها همچنین از سه حالت دشواری برای مطابقت با اشتهای مختلف بازی پشتیبانی می کنند: برنز، نقره، طلا، و سختی اضافی Nightmare که پس از رسیدن به سطح 90 باز می شود.

9 Assassin’s Creed: Unity

میانه شات از چهار شخصیت در حالت چند نفره Assassin's Creed Unity.

حالت چند نفره آنلاین Assassin’s Creed: Unity چیزی بیش از یک روش متفاوت برای بازی این کلاسیک فرقه ای ماندگار است. پیش‌فرض آن به‌طور منحصربه‌فردی ساخته شده بود تا با توطئه مرتبط باشد، و قاتلان مختلفی را نشان می‌دهد که با آرنو متحد می‌شوند تا روابط واقعی تمپلارها را با انقلاب فرانسه آشکار کنند. یونیتی به عنوان اولین حالت چندنفره ای که پس از Assassin’s Creed: Brotherhood در حماسه منتشر شد، تا به امروز در جذب بازیکنان بسیار عالی عمل می کند.

حالت چند نفره آنلاین نیز با کات سین ها، شخصیت ها و ساختار گیم پلی خاص خود منتشر شد. این ویژگی دارای ماموریت‌هایی است که در آن با زمان مبارزه می‌کنید تا یک هدف را کامل کنید و قفل قطعه دیگری از پازل را باز کنید، و دزدی‌هایی که در آن گروهی تا چهار بازیکن برای به دست آوردن یک مصنوع به دژی نفوذ می‌کنند. این بدان معنی است که شما باید با بازیکنان دیگر کار کنید و در ازای آن توانایی های گروهی ویژه ای دریافت کنید.

8 تمدن

گیم پلی Civilization 6 که یک قایق بادبانی و سربازانی را نشان می دهد که از یک شهر ساحلی محافظت می کنند.

Sid Meier’s Civilization در طول نسخه‌ها و به‌روزرسانی‌های فراوان خود به یک نام آشنا در بازی‌های استراتژیک تبدیل شده است، و مسلماً در جایی نه چندان دور از شطرنج سنتی به عنوان یک کلاسیک جاودانه در تاریخ ثبت می‌شود. در آن، شما یک رهبر تاریخی را به نمایندگی از شما انتخاب می کنید، زیرا تمدن آنها را به یک پیروزی علمی، فرهنگی، نظامی، دیپلماتیک یا مذهبی هدایت می کنید.

مطالب مرتبط: تمدن 6: نکاتی برای بازی در نقش کلئوپاترا

در حالت چند نفره، دشمنان هوش مصنوعی خود را با دشمنان واقعی که از گوشت و خون ساخته شده اند جایگزین می کنید. این به شما امکان می‌دهد تا بازی را متفاوت تجربه کنید، زیرا یاد می‌گیرید به دوستان خود اعتماد نکنید، خزانه خود را به خطر نیندازید تا آنها را نجات دهید، یا نیازهای رهبران دیگر را بیش از نیازهای افراد خود قرار دهید، حتی اگر آنها نزدیک‌ترین دوستان شما باشند.

7 Dying Light 2

چهار شخصیت بازیکن در حالت چند نفره Dying Light 2 که به منظره شهری نگاه می کنند.

مردم نگران این هستند که دقیقاً چه چیزی Dying Light 2 را به چنین تجربه همکاری آنلاین باورنکردنی تبدیل کرده است. آیا سطح جزئیات است؟ آیا مکانیک بازی درخشان است؟ آیا این واقعیت است که بازی هرگز نحوه اجرای آن را توضیح نداد؟

Dying Light 2 نه تنها به شما نشان می‌دهد که دوستانتان از چه چیزی ساخته شده‌اند، بلکه به شما نشان می‌دهد که از چه ساخته شده‌اید، در حالی که برای زنده ماندن از یک دنیای هولناک، پر از زامبی‌ها و پسا آخرالزمانی می‌جنگید که چیزی جز عقلتان وجود ندارد. و توانایی ایجاد یک جامعه برای باز کردن قفل حالت Co-op، باید با گذراندن یک مقدمه و آموزش دو ساعته و سپس تکمیل جستجوی Markers of Plague در شهر Villedor ثابت کنید که واقعاً آن را می خواهید.

6 جنگ ستارگان قسمت 3: انتقام سیث

دو شخصیت در اپیزود 3 جنگ ستارگان در حالت چند نفره انتقام سیث با یک دوئل شمشیر نوری.

Star Wars Episode 3: The Revenge of the Sith به دلیل حالت دوئل خود بسیار مورد علاقه است، یک تجربه co-op که دو بازیکن را در مقابل یکدیگر قرار می دهد و به آنها امکان انتخاب بین برخی از نمادین ترین شخصیت های فرنچایز، از جمله Obi- را می دهد. وان، آناکین، میس ویندو، کنت دوکو، سین درالیگ، ژنرال گریووس یا سرا کتو. همچنین می‌توانید قفل Darth Vader و Ben Kenobi را در یک سطح مشخص باز کنید.

دلیل اینکه Star Wars Episode 3: The Revenge of the Sith یکی از بهترین حالت های چند نفره را دارد ساده است: نبردهای شمشیر نوری تک به تک! بدون شک بهترین کار بعدی بعد از انجام آنها در زندگی واقعی در یک کنوانسیون.

5 BioShock 2

شخصیت بازیکن BioShock 2 در بالای پله ها در حالت چند نفره

مانند Conker’s Bad Fur Day، حالت Co-op در BioShock 2 دارای هفت حالت چند نفره مختلف است که در سراسر آن می توانید آنچه را که واقعاً در طول جنگ داخلی Rapture اتفاق افتاده است، کشف کنید، رویدادی که یک سال قبل از اولین BioShock رخ می دهد. این گزینه انتخابی از ده شخصیت قابل بازی و به هم پیوسته در ده نقشه مختلف را ارائه می دهد، و شما در وسط یک سناریوی کابوس شرکتی گرفتار می شوید و محصولات را برای Ryan Industries و Sinclair Solutions آزمایش می کنید.

مطالب مرتبط: بهترین شخصیت دو نفره در بازی های ویدیویی، رتبه بندی شده

با انجام مسابقات آنلاین و تکمیل آزمایشات، می‌توانید ADAM کسب کنید و سطح خود را بالا ببرید، پلاسمیدها، سلاح‌ها و تونیک‌های ژن جدید را باز کنید که شما را برای دشمنان و مسابقات پیشرفته‌تر آماده می‌کند.

4 پورتال 2

Atlas و P-Body در حالت چند نفره پورتال 2

برخلاف حالت تک‌نفره، که در آن شما به عنوان یک سوژه انسانی به دام افتاده که سعی می‌کند از یک مرکز کابوس‌واری که توسط یک هوش مصنوعی شیطانی اداره می‌شود، بازی کنید، حالت Co-op در Portal 2 شما و شریک بازیتان را در کفش‌های روبات‌ها قرار می‌دهد. با در نظر گرفتن نقش های ناراحت کننده Atlas و P-Body، اسلحه به شما داده می شود و از شما خواسته می شود که ورودی و خروجی پورتال را شلیک کنید.

با پیشرفت در بازی، این کار به طور فزاینده‌ای دشوارتر می‌شود، که توسط GLaDOS، هوش مصنوعی توهین‌آمیز که احتمالاً تسهیلات و آموزش شما را اجرا می‌کند، سخت‌تر می‌شود. GLaDOS همچنین دلیل اصلی باورنکردنی بودن این بازی است، زیرا او به شما حقه‌های فکری می‌دهد تا شما را از شریک خود متنفر و بی‌اعتماد کند، به خصوص وقتی که شما خوب انجام می‌دهید.

3 آخرین از ما: جناح ها

شخصیتی که در حالت چندنفره The Last Of Us Factions یک اسلحه را روی یک شخصیت دیگر روی زمین گرفته است.

The Last Of Us: Factions حالت چند نفره آنلاین قسمت اول است، اولین نسخه از این حماسه کابوس زامبی پسا آخرالزمانی. شما انتخاب می کنید که به عنوان شکارچی یا کرم شب تاب بازی کنید و نمی توانید انتخاب اولیه خود را تغییر دهید تا زمانی که داستان تا انتها پخش شود.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های چند نفره جهان باز

دارای سه حالت مختلف – Supply Raid، Survivors و Interrogation – The Last Of Us: Factions به شما امکان می دهد جهان را از فاصله نزدیک تجربه کنید، تجربه خود را با انتخاب ها و بازی در کنار افرادی که دوست ندارید، و همچنین در برابر آنها، برای زنده ماندن وحشتناک شانس بدون امید به تغییر و امید کمی برای بقا.

2 Destiny 2: Lightfall

اثر هنری رسمی Destiny 2 Lightfall Multiplayer Mode که سه شخصیت را نشان می دهد.

Destiny 2: Lightfall یک DLC برای نسخه آنلاین Destiny 2 است، شامل نسخه PvP که دارای یک کمپین روایتی جدید با کوئست‌های منحصر به فرد و مکان جدیدی برای کاوش با دوستانتان است.

همانطور که هوش و استراتژی را برای محافظت از آخرین شهر امن زمین در برابر نژادهای بیگانه متخاصم انجام می دهید، می توانید با دو دوست به صورت آنلاین از طریق ماموریت های Story، Strikes، Patrol Zones و Black Armory Forges همکاری کنید، با چهار دوست در Reckoning بازی کنید، و شش دوست در Raids and the Menagerie.

1 هالو بی نهایت

دو شخصیت بازیکن در حالت چند نفره بی نهایت Halo

حالت تک‌نفره Halo Infinite بهترین حالت در کل سری است، اما بسیاری از حالت‌های چندنفره آن به همان اندازه باورنکردنی هستند و آن را به یکی از خلاق‌ترین و کامل‌ترین تیراندازی‌های تاریخ تبدیل می‌کنند.

حالت های چند نفره آن Slayer، یک حالت عرصه ساده را دارد. ضبط پرچم، یک حالت مبتنی بر هدف. Oddball، مخلوط منحصر به فرد از انواع مختلف. استحکامات، به چالش کشیدن شما برای کنترل و دفاع از یک منطقه. ذخیره سازی، جایی که باید دانه های برق را بردارید و آنها را در ظروف قرار دهید. کنترل کامل، که مانند Strongholds اما سخت تر است. King of the Hill و Land Grab که خود توضیحی هستند. آخرین اسپارتان ایستاده، حالت نبرد رویال. Tactical Slayer، یک حالت SWAT. و طیف وسیعی از حالت های با زمان محدود.

بعدی: Halo: هر بازی رتبه بندی شده توسط کدام دارای بهترین چند نفره است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا