بازی

سخت ترین بازی های ویدئویی برای اسپیدرانینگ!

در طول چند دهه گذشته، بازی‌های ویدیویی زیادی وجود داشته‌اند که چالش‌های بزرگی را برای ما به وجود آورده‌اند. بازی‌هایی مانند Dark Souls کاملاً دشوار هستند و هر کسی را وادار می‌کند که بازی آن‌ها را متوقف کند. حتی با وجود تنظیمات دشوار، این امر مانع از تلاش اسپیدرانرها برای شکست سخت ترین بازی ها نشده است.


مطالب مرتبط: ترفندهای شگفت انگیز Speedrun که همه را تحت تاثیر قرار داد

Speedrunning مفهوم جدیدی نیست و از سال 1977 وجود داشته است. کسب بالاترین امتیاز و تکمیل بازی با جمع آوری تمام دستاوردها ممکن است پاداش بیشتری داشته باشد، اما روشی برای سرعت دویدن وجود دارد. ساعت‌ها به تلاش برای تکمیل بازی‌ها به سریع‌ترین روش اختصاص داده شده است، مهم نیست که بازی چقدر دشوار است.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

10 کمیلیا 3

شاید بازی I Wanna Kill the Kamilia 3 یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها برای تجربه و سرعت اجرا نباشد، اما پس از دیدن این بازی متوجه خواهید شد که چرا اجرای آن یکی از سخت‌ترین بازی‌ها است.

این بازی یک بازی fangame است که در آن تمام سطوح نسخه های تغییر یافته بازی های دیگر می باشد. Kamilia 3 به دو قسمت تقسیم می شود. قسمت اول بازی یک بازی چهار مرحله ای است که شما را به سمت یک رئیس می برد.

پس از شکست دادن رئیس، بسیاری توافق کرده اند که بازی کردن به یک کابوس تبدیل می شود. این به یک بازی فوق‌العاده سخت تبدیل می‌شود که شامل عوامل RNG و اجتنابی متعدد است. شاید در این بازی شانس با شما همراه نباشد.

با این حال، برخی توانسته اند با هر درصدی بازی را در مدت کمی بیش از دو ساعت شکست دهند. رسیدن به یک پایان واقعی، تکمیل بازی 100٪ و بیشتر، بیش از ده ساعت طول کشید.

9 ماندگاری

بیمار پناهندگی در Outlast

بازی‌های ترسناک، برای برخی، ممکن است بازی‌های عالی برای اجرا سریع باشند. هیچ چیز مانند آدرنالین و احساس تپش قلب که هنگام انجام یک بازی ترسناک دریافت می کنید، وجود ندارد، و Outlast شما را سرپا نگه می دارد، به خصوص اینکه باید همیشه در حالت آماده باش باشید.

Outlast که در یک بیمارستان روانی اتفاق می‌افتد، مطمئناً هر کسی را پارانویا نگه می‌دارد، اما با فداکاری و تمرکز زیاد، افراد زیادی بوده‌اند که بازی را به‌صورت اسپیدران کامل کرده‌اند. تکمیل بازی با 100% کمی بیش از 26 دقیقه طول کشید در حالی که تکمیل آن با هر% (هر درصد) فقط پنج دقیقه و نیم بود.

8 بدجنسی

اسپلنکر در حال پریدن در Spelunky

Spelunky یک بازی سرعت دویدن مورد علاقه طرفداران است. یکی از چیزهایی که این پلتفرمر سرکش را متمایز می کند سطوح تولید شده به صورت تصادفی آن است. ناگفته نماند که چندین چالش وجود دارد که این بازی را دشوار می کند.

مطالب مرتبط: بازی هایی که بیشتر وقت خود را در زیر زمین می گذرانید

این فقط سرعت دوندگان را مجذوب کرده است تا دست خود را برای تکمیل هرچه سریعتر بازی امتحان کنند. وقتی صحبت از هر% می شود زمان های باورنکردنی فقط یک دقیقه و نیم به دست آمده است.

تکمیل بازی در 100٪ با جمع آوری تمام 114 مدخل مجله، زمان کمی بیش از 25 دقیقه داشته است.

7 چشم طلایی 007

جیمز باند با یک تپانچه خاموش در GoldenEye 007 در درگاهی ایستاده است.

یکی از بهترین بازی هایی که بر اساس یک فیلم ساخته شده است، باید GoldenEye 007 باشد. نه تنها یک بازی عالی است، بلکه یک بازی بسیار چالش برانگیز است که برای سرعت دویدن عالی است.

این بازی دارای مجموعه ای عالی از سطوح و دشمنان است که می توانند عبور از هر سطح را سخت کنند. همچنین دو اجرای مختلف وجود دارد که می‌توان آن‌ها را تکمیل کرد که در نقشه‌های خاصی که به نام‌های 00 Agent و Secret Agent شناخته می‌شوند شروع و پایان می‌یابند.

Speedrunning در Any% بیش از 19 دقیقه و 100٪ در 55 دقیقه تولید شده است. بهترین اجرای مامور مخفی کمی بیش از 28 دقیقه است در حالی که 00 مامور حدود 35 دقیقه است.

6 خونی

شخصیتی که با کمان در Bloodborne نشانه می رود

وقتی به سخت‌ترین بازی‌ها برای اجرای سرعت فکر می‌کنید، چه برسد به اینکه به طور منظم بازی کنید، Bloodborne باید یکی از آن‌هایی باشد که به ذهنتان خطور می‌کند.

خود بازی، مانند Dark Souls، هم در گیم پلی و هم در کنترل، بسیار چالش برانگیز و سخت است. این موضوع باعث شد بسیاری از اسپیدرانرها بازی را به چالش بکشند و دست خود را برای شکست دادن آن در زمان بی سابقه امتحان کنند.

تکمیل بازی با Any% یک بازی 20 دقیقه ای خیره کننده ایجاد کرده است. چند چالش مانند شکست دادن همه باس ها وجود دارد که در کمتر از یک ساعت انجام شده است و گرفتن تمام تروفی ها سه ساعت و نیم طول کشیده است.

5 عذاب

همان ابتدای بازی Perfect Hatred از Ultimate Doom.

بسیاری از بازی های فورا قابل تشخیص و نمادین وجود دارد. Doom یکی از این بازی‌ها است و یکی از محبوب‌ترین سری‌ها از زمان انتشار اولین بازی است. کاملا منطقی است که این یک بازی مورد علاقه طرفداران برای اجرای سرعت است.

مطالب مرتبط: سخت ترین سطوح Doom کلاسیک

زمان و اختصاص دادن به سرعت اجرای این بازی لحظات شگفت انگیزی را رقم زده است. تکمیل هر چهار مرحله در Ultimate Doom در هر% زمان هایی در حدود 17 دقیقه داشته است.

چالش بزرگ‌تر، تکمیل هر چهار مرحله با سرعت فوق‌خشونت است که شاهد سرعت دویدن باورنکردنی 21 دقیقه‌ای بوده است.

4 سر جام

Cuphead و Mugman با Beppi the Clown مبارزه می کنند

Cuphead به چند دلیل پس از انتشار به یک بازی فوق العاده محبوب تبدیل شد. این یک بازی عالی با داستانی جذاب به نظر می رسید، اما وقتی شروع به بازی کردید، بلافاصله مشخص شد که این بازی چقدر سخت است.

زمان‌های بسیار خوبی برای تکمیل بازی در Any% در تنظیمات معمولی در کمتر از 28 دقیقه وجود داشته است. اکنون با رفتن به مرحله بعدی، بازی در حالت Expert Mode در هر% تکمیل شده است و زمان 24 دقیقه و 54 ثانیه را شاهد بوده که رکورد قبلی 25 دقیقه و 15 ثانیه را شکسته است.

3 سوپر ماریو 64

Speedrunner Super Mario 64 که در یک تونل به داخل 1-Up می لغزد

سری سوپر ماریو تعدادی از نمادین‌ترین، دوست‌داشتنی‌ترین و بازی‌شده‌ترین بازی‌ها را تولید کرده است. تکمیل هر بازی در این سری می تواند به خودی خود یک پاداش باشد. با این حال، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این سری برای کاهش سرعت باید Super Mario 64 باشد.

مطالب مرتبط: خسته کننده ترین راه های مردن در بازی های ماریو

این بازی تلاش های سرعت زیادی را با چالش های مختلف ایجاد کرده است. یکی از چالش برانگیزترین آنها باید این باشد که بازی را با 120 ستاره اجرا کنید، و بهترین زمان از مسابقه 120 ستاره در یک ساعت و سی و هفت دقیقه بود.

2 Legend of Zelda: Ocarina of Time

پیوند با ناوی در پشت Epona در The Legend of Zelda Ocarina of Time

سریال Legend of Zelda یک سریال دوست داشتنی است فقط برای داستان سرایی شگفت انگیز، شخصیت های نمادین و گرافیک خیره کننده، به خصوص با Breath of the Wild. با وجود کارهای زیادی که باید در این بازی انجام دهید و کاوش کنید، بسیاری از تلاش برای اجرای سریع بازی ها را متوقف نکرده است.

Ocarina of Time بدون شک بهترین بازی این سری است. در حالی که بازی‌های بزرگ‌تر، از نظر خط داستانی و کاوش، ممکن است مانند بازی‌هایی به نظر برسند که نباید آن‌ها را با سرعت اجرا کنید، اما بیشتر جنبه لاف زدن دارند. مشاهده کامل شدن بازی به صورت 100% به صورت اسپیدران حدود سه ساعت و چهل و پنج دقیقه طول کشیده است.

وقتی صحبت از اجرای واقعی این بازی با سرعت هر درصد می شود، زمان دیوانه وار سه دقیقه و پنجاه و یک ثانیه به دست آمده است.

1 سری پوکمون

کلاژ بازی‌های پوکمون با شمشیر، قرمز و خورشید

اکنون وقتی صحبت از بازی‌های اسپیدرانینگ به میان می‌آید، هر یک از عناوین پوکمون یکی از رقبای اصلی است، زیرا چالش‌های زیادی در بازی‌های پایه وجود دارد. نه تنها سرعت تخم ریزی پوکمون می تواند گاهی کند باشد، بلکه دانستن اینکه چه زمانی، کجا و چه شرایطی باید برآورده شوند، به خودی خود یک چالش است.

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در پوکمون‌های سرعتی، تلاش برای گرفتن همه آن‌ها است، و بهترین دویدن در چالش Catch’Em All برای قرمز و آبی، زمان یک ساعت و بیست و هشت دقیقه را داشته است. نگاهی به اجرای Catch ‘Em All برای نسخه‌های بعدی مانند Sword and Shield بیش از 16 ساعت طول کشیده است.

بعدی: سریع ترین سرعت های تمام دوران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا