شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده از TikTok برای افزایش فالوور اینستاگرام

آیا می دانستید که می توانید فالوورهای اینستاگرام را از TikTok دریافت کنید؟

TikTok با قابلیت پیوند دادن به پروفایل اینستاگرام و هدایت آسان کاربران به خارج از برنامه، یک پلتفرم عالی برای افزایش ترافیک اینستاگرام است. در کمترین زمان به فالوورها و تعاملات بیشتری سلام می کنید.

بیا شروع کنیم.

فهرست مطالب

  1. اینستاگرام را به TikTok متصل کنید

  2. مطالب اینستاگرام را مسخره کنید

  3. آنچه را که پیشنهاد می کنید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

  4. از برندسازی ثابت استفاده کنید

  5. از TikTok Bio خود استفاده کنید

  6. یک هدیه اینستاگرامی را تبلیغ کنید

  7. محتوای جذاب ایجاد کنید

چگونه اینستاگرام را با TikTok رشد دهیم

اگر به دنبال راه های جدیدی برای افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید، TikTok می تواند پاسخگو باشد.

با الگوریتم منحصربه‌فرد TikTok – و فرصتی برای همه افراد برای ویروسی شدن – بسیاری از سازندگان و برندها از زمان پیوستن به TikTok متوجه افزایش فالوور اینستاگرام خود شده‌اند.

برای مثال کریسل لیم را در نظر بگیرید. این استایلیست، وبلاگ نویس و اینفلوئنسر دیجیتال با افزایش مخاطبان خود در اینستاگرام احساس می کرد که به دیوار برخورد کرده است. در کارگاه ما با کارشناسان TikTok، او توضیح داد که چگونه صرف زمان و تلاش برای حساب TikTok خود باعث رشد در جامعه اینستاگرام او نیز شده است!

آیا برای رشد اینستاگرام خود با TikTok آماده هستید؟ در اینجا 7 روش برای دریافت فالوور اینستاگرام از TikTok آورده شده است.

دنبال کنندگان اینستاگرام را از TikTok #1 دریافت کنید: اینستاگرام خود را به TikTok خود متصل کنید

اتصال اکانت اینستاگرام یکی از بهترین راه هایی است که می توانید مخاطبان TikTok خود را به فالوور اینستاگرام تبدیل کنید.

این یک ابزار داخلی برای فالوورهای شما برای یافتن شما در اینستاگرام است که دقیقاً بالای بیو شما و در کنار دکمه فالو قرار دارد.

آیکون کوچک اینستاگرام در مشخصات اصلی شما قرار دارد و همه حساب‌ها به این ویژگی دسترسی دارند.

چگونه پروفایل اینستاگرام خود را در 3 مرحله آسان به TikTok خود پیوند دهید:

مرحله شماره 1: به نمایه TikTok خود بروید و روی «ویرایش نمایه» ضربه بزنید.

گام 2: روی “اینستاگرام” ضربه بزنید و در دسته خود اضافه کنید.

مرحله شماره 3: حساب اینستاگرام خود را وصل کنید و تمام!

دسترسی زودهنگام انحصاری به برنامه ریزی و زمان بندی بصری برای TikTok در وب و تلفن همراه داشته باشید.

فالوورهای اینستاگرام را از TikTok شماره 2 دریافت کنید: محتوای اینستاگرام را در کپشن ویدیو آزار دهید

با شروع استوری در TikTok و تکمیل آن در اینستاگرام، مخاطبان TikTok خود را به پروفایل اینستاگرام خود معرفی کنید.

این یک راه مطمئن برای تبدیل مخاطبان TikTok شما به فالوورهای اینستاگرام است – به خصوص اگر محتوای جذاب را به اشتراک می گذارید!

برای مثال، اگر شما یک تأثیرگذار هستید که از هر دو پلتفرم استفاده می‌کنید، یک TikTok از خودتان در آرایشگاه به اشتراک بگذارید که در شرف تغییر بسیار بزرگ است. در ویدیو، کل فرآیند برش (یا مردن) را نشان دهید، اما محصول نهایی را شگفت‌زده نگه دارید.

در کپشن، بنویسید “برای دیدن قسمت 2 به اینستاگرام من سر بزنید” – صخره هنگر عالی. به احتمال زیاد مخاطبان شما به اندازه کافی سرمایه گذاری خواهند کرد تا ببینند موهای شما چگونه ظاهر شده است.

شما می توانید این کار را با بازسازی خانه، دستور العمل ها، تصاویر و موارد دیگر انجام دهید! در حالی که مخاطبان شما در اینستاگرام شما هستند، ممکن است نگاهی به محتوای دیگر شما بیاندازند و تصمیم بگیرند که دنبال کنند.

همچنین می‌توانید محتوای اینستاگرام را در خود ویدیوی TikTok به اشتراک بگذارید.

ببینید هلن اوون، اینفلوئنسر اینستاگرام، چگونه از TikTok برای تبلیغ کانال جدید YouTube خود استفاده می کند. در حالی که او محتوای YouTube را مسخره می کند، می توانید از همین استراتژی برای اینستاگرام استفاده کنید!

و اگر به نکته شماره 1 برگردید، پیوند دادن اکانت اینستاگرام در نمایه خود باعث می شود که بازدید از فید اینستاگرام شما یک انتقال یکپارچه برای مخاطبان شما باشد.

فالوورهای اینستاگرام را از TikTok شماره 3 دریافت کنید: TikTok بسازید که آنچه را که در اینستاگرام ارائه می دهید نشان می دهد

اگر انواع مختلفی از محتوا در هر پلتفرم دارید، به دنبال کنندگان TikTok خود نشان دهید که چه چیزی می توانند در اینستاگرام شما پیدا کنند.

به عبارت دیگر، به آنها نشان دهید که چه چیزی را از دست می دهند!

آیا روز به روز خود را در استوری های اینستاگرام نشان می دهید؟ آیا میزبان لایو اینستاگرام هستید یا یک سریال IGTV؟ آیا محصولات مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارید؟

شاید در TikTok، محتوای دلچسب تری (رقص، طنز، و بازسازی فیلم) را به اشتراک بگذارید، اما در اینستاگرام، با مخاطبان خود عمیق تر می شوید.

اگر مخاطبان شما از TikTok شما لذت می برند، احتمال زیادی وجود دارد که از اینستاگرام شما نیز لذت ببرند! بنابراین، چرا آنها را به فضایی هدایت نکنیم که بتوانند طرف دیگر (و بیشتر) شما را ببینند؟

اگر متوجه شدید که برند شما در هر دو پلتفرم کاملاً مشابه است، چند تفاوت کلیدی را بیابید و یک TikTok ایجاد کنید تا آنها را برجسته کنید.

فالوورهای اینستاگرام را از TikTok شماره 4 دریافت کنید: از برندسازی ثابت در سراسر پلتفرم ها استفاده کنید

ممکن است تعجب کنید که چند نفر بعد از بازدید از TikTok شما اینستاگرام شما را جستجو می کنند.

اگر محتوای جذابی در TikTok ایجاد می‌کنید، طبیعتاً کاربران می‌خواهند ببینند خارج از حباب TikTok چه کار می‌کنید.

یافتن خود را در اینستاگرام برای مخاطبان خود آسان کنید! نام کاربری و تصویر نمایه خود را در هر دو پلتفرم یکسان نگه دارید.

Jera Foster-Fell (@jera.bean)، کارشناس رسانه‌های اجتماعی و سخنران LaterCon، نه تنها از برندسازی ثابت استفاده می‌کند، بلکه محتوای مشابه را در پلتفرم‌ها به اشتراک می‌گذارد.

وقتی مخاطبان TikTok او از اینستاگرام او بازدید می کنند، می دانند که به مکان مناسبی رسیده اند.

او پیام خود را با صدای بلند و واضح در هر دو پلتفرم بیان می کند – با ریز عکس های ویدیویی خود در TikTok و بیوگرافی خود در اینستاگرام – تقاطع بین پلتفرم ها یکپارچه است.

ایده خوبی است که بین پلتفرم ها هماهنگی داشته باشید، حتی اگر دقیقاً همان نوع محتوا را به اشتراک نمی گذارید!

دنبال کنندگان اینستاگرام را از TikTok شماره 5 دریافت کنید: از Bio TikTok خود برای هدایت مخاطبان خود استفاده کنید

درست مانند بیو اینستاگرام شما، بیوگرافی TikTok شما بخش بسیار مهمی از پروفایل شما است. این یک فضای کوچک (و در عین حال قدرتمند) است که در آن فرصتی برای جلب توجه مخاطبان خود دارید.

بیو TikTok به شما فضایی می دهد تا به دنبال کنندگان خود بفهمانید که شما چه کسی هستید، در مورد چه چیزی هستید و چه چیزی ارائه می دهید.

همچنین این یک فرصت عالی است که آنها را به پروفایل اینستاگرام خود هدایت کنید!

اگر یک سری ویدیوی جدید یا چیز هیجان انگیزی در اینستاگرام دارید، از بیو TikTok خود برای به اشتراک گذاشتن CTA برای بازدید از اینستاگرام خود استفاده کنید.

و اگر شما یکی از افراد خوش شانس هستید، این گزینه را نیز خواهید داشت که پیوند TikTok را در بیو اضافه کنید. به این پست وبلاگ بروید تا مراحل را دنبال کنید و ببینید آیا دسترسی دارید یا خیر!

مطمئن نیستید در بیو TikTok خود چه بنویسید؟ اینجا هستند 25 نمونه برای الهام گرفتن

دنبال کنندگان اینستاگرام را از TikTok شماره 6 دریافت کنید: یک هدیه اینستاگرام را تبلیغ کنید

راه دیگری که می توانید مخاطبان TikTok خود را به فالوور اینستاگرام تبدیل کنید، تبلیغ یک همکاری یا هدیه اینستاگرامی است.

به سادگی این کار را با ایجاد ویدیوهای TikTok برای تبلیغ هدیه آتی انجام دهید.

از کپشن ویدیو برای اضافه کردن یک CTA برای وارد کردن هدیه در اینستاگرام خود استفاده کنید. و، می‌توانید با تغییر بیو TikTok خود برای انعکاس هدیه اینستاگرام دو برابر کنید.

هدایا و همکاری با برند راهی محکم برای افزایش تعامل و افزایش دسترسی شماست. به علاوه، آنها یک راه سرگرم کننده برای تعامل با جامعه شما با لمس رقابت هستند!

دنبال کنندگان اینستاگرام را از TikTok #7 دریافت کنید: محتوای جذاب ایجاد کنید

شما می توانید تمام کارهایی را که در بالا ذکر شد انجام دهید، اما اگر محتوای TikTok شما افراد مناسبی را جذب نمی کند یا به آنها دسترسی پیدا نمی کند، ممکن است متوجه افزایش فالوورهای اینستاگرام از TikTok نشوید.

در پایان روز، شما فقط دنبال کننده های اینستاگرام نمی خواهید، بلکه افراد مناسبی را می خواهید که به آنچه به اشتراک می گذارید علاقه مند باشند.

نکته جالب در مورد TikTok این است که این الگوریتم کار محکمی برای ارائه محتوای شما به افراد مناسب انجام می دهد. بنابراین، اگر به طور مداوم محتوای جذابی برای مخاطبان TikTok خود ایجاد می کنید، دنبال کنندگان اینستاگرام باید بیایند!

فایده دیگر؟ از آنجایی که TikTok یک پلتفرم ویدیوی کوتاه است، تنها چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید به اشتراک بگذارید – درست همان‌طور که جامعه شما بیشتر می‌خواهد!

و آنها را به سمت اینستاگرام هدایت کنید، جایی که شما توانایی ایجاد انواع مختلف محتوای جذاب مانند حلقه‌های اینستاگرام، ویدیوهای IGTV، استوری‌های اینستاگرام و پست‌های فید استاتیک را دارید که آنها را به برند شما علاقه مند می‌کند.

TikTok و Instagram در حال حاضر دو مورد از محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هستند و وقتی با هم استفاده می‌شوند، می‌توانند به گسترش رشد شما و ایجاد ارتباط عمیق‌تر با مخاطبان شما کمک کنند!

به تولید محتوای جذاب در هر دو پلتفرم ادامه دهید و به مخاطبان TikTok خود دلیلی می‌دهید تا شما را در اینستاگرام دنبال کنند.

برای شروع در TikTok آماده هستید؟ دسترسی زودهنگام انحصاری به برنامه ریزی و زمان بندی بصری برای TikTok در وب و تلفن همراه داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا