بازی

Age Of Mythology: Retold Review

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
Age of Mythology از دوران کودکی من چیزی شبیه به آن بوده است. پدرم با دومین Age of Empires مرا با دنیای بازی های استراتژیک آشنا کرد. زمانی که او اندکی پس از آن Age of Mythology را وارد زندگی ما کرد، اشتیاق مادام‌العمر من به جانوران خارق‌العاده، قهرمانان شجاع و مدیریت خرد وسواسی آغاز شد.

اکنون Age of Mythology: Retold می آید، که در این مرحله بسیار دیر به نظر می رسد، پس از اینکه توجه بسیار بیشتری به مواردی که من به عنوان ورودی های کمتر جذاب برای درمان بازسازی/ریمستر نگاه می کنم، منحرف شده است. اساطیر فقط چیزی عمیق در من می زند، جرقه ای روشن می کند، خون را پمپاژ می کند. فقط جالب تر و جذاب تر از عموزاده های ساده ترش است. رومیان را فراموش کنید. یونانی ها را به من بده

عصر کلاسیک – بازگشت به اصول
Retold یک بازسازی وفادار (به قصد جناس، متاسفم من یک هک هستم) از شگفتی استراتژی اصلی است، با یک رنگ جدید زیبا و مقدار قابل توجهی تلاش برای تعادل و تنظیم دقیق. طبیعتاً با آتلانتینزها و تایتان‌های آن‌ها عرضه می‌شود، اما از پانتئون چینی نسبتاً نامحبوب و کاملاً قدرتمندی که در سال 2014 به نسخه بازسازی‌شده نسخه اصلی اضافه شد، چشم پوشی می‌کند. من مطمئن هستم که پانتئون چینی، چه به عنوان یک به روز رسانی و چه به عنوان DLC، به خط اضافه خواهد شد.

برخی از اضافات کاملاً جدید شامل دو چرخش به مکانیک اصلی است. مهمتر از همه این واقعیت است که قدرت های خدا اکنون می توانند بیش از یک بار در هر بازی بازیگر شوند. این با هزینه‌های Favor و خنک‌سازی‌های نسبتاً طولانی همراه است، اما این استراتژی‌های آزمایش شده و واقعی را که زمانی که قدرت‌های خدا یکبار مصرف بودند، کاملاً ریشه کن می‌کند. داشتن چندین آتش‌سوزی جنگلی یا تعداد زیادی آتش‌سوزی برای من کافی بوده است تا چندین بار من را از شکست کوبنده به یک برد بلند تبدیل کند.

Retold همچنین دارای مجموعه‌ای از گزینه‌های دسترسی فوق‌العاده است که در دیگر بازی‌های Age of Empires معرفی شده‌اند. دیدن ویژگی‌هایی مانند روایت متن، رنگ‌ها و خطوط کلی قابل تنظیم، و چت عمیق گفتار به متن در یک بازی استراتژیک مدرن بسیار دلگرم کننده است.

دومین افزوده بزرگ، سیستم اولویت دهکده‌ای هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد از مدیریت خرد روستاییان بپرهیزید و به رایانه اجازه می‌دهد تا با توجه به اهداف تعیین‌شده توسط بازیکن، آن را برای شما مدیریت کند، و در صورت بروز سکسکه فقط به کمی مداخله نیاز دارد. من دقیقاً نمی دانم در حال حاضر چه احساسی در مورد استفاده از آن دارم، زیرا به نظر می رسد مدیریت خرد به نتایج بهتری منجر می شود، اما مطمئناً ابزار یادگیری خوبی برای بازیکنان بی تجربه بیشتری خواهد بود که در غیر این صورت احساس خستگی می کنند.

من متخصص رقابتی نیستم، اما تعادل به نظر می رسد بزرگترین تغییر کلی در Retold است. در حالی که خدایان هویت خود و سطوح مطلوبیت عمومی خود را حفظ می کنند، تلاش جدی برای ایجاد تأثیرگذاری بیشتر در هر انتخابی انجام شده است. استراتژی‌های قدیمی هنوز در کلی‌ترین مفهوم مرتبط هستند، اما نیاز به به‌روزرسانی دارند، سفارش‌های ساخت ممکن است نیاز به بازنگری داشته باشند، و ممکن است انتخاب‌های خدای کوچک که قبلاً حیاتی بودند، اکنون از کلاس خارج شوند. من به عنوان فردی که فقط به طور ساده وارد صحنه رقابت می‌شود، علاقه‌مندم ببینم چه پیشرفت‌ها و اکتشافاتی توسط بازیکنان ماهرتر از من انجام خواهد شد.

به نظر می رسد بزرگترین تغییر تعادل برای من حذف فناوری Hunting Dogs باشد. تغییر نام از Hippikon به Hippeus کمتر جدی است، که احتمالاً به یونانی دقیق تر است اما گفتن آن کمتر سرگرم کننده است.

گرافیک پیشرفت های قابل توجهی داشته است و پانتئون را رویایی تر از همیشه کرده است. بافت‌ها و جلوه‌ها اکنون شاداب و مدرن به نظر می‌رسند، با به‌روزرسانی‌های خارق‌العاده که می‌توانند شخصیت و هویت واحد را حفظ کنند، در حالی که هنوز احساس می‌کنند به استانداردهای مدرن ارتقا یافته‌اند. ساختمان‌ها، درختان و حتی بوته‌های توت تیزتر به نظر می‌رسند و باعث می‌شود جهان واقعی‌تر و زنده‌تر به نظر برسد و در عین حال هویت سبک نمادین خود را حفظ کند.

این امر به ویژه در مورد واحدهای اسطوره‌ای صادق است، که اکنون بسیار افسانه‌ای‌تر و عالی‌تر به نظر می‌رسند (مانند “برانگیختن هیبت”، اما همچنین “کلاً راد، برادر”). پگاسی موجودات باشکوهی هستند، لویاتان ها فوق العاده وحشتناک هستند، و وادجت ها اکنون بسیار فراتر از مارهای لنگی هستند. قدرت‌های خدا نیز بازنگری فوق‌العاده‌ای دریافت کرده‌اند – تورنادو و شهاب‌سنگ دو نقطه برجسته خاص هستند، اما من نیز نمی‌توانم لذت ببرم که چقدر افتضاح است که با باران نوری زیبا بر مزارعم می‌اندازم.

عصر قهرمانی – مبارزات انتخاباتی برای عظمت
در حالی که مطمئن هستم افراد زیادی برای درگیری ها و مبارزه با بازیکنان دیگر به Age of Mythology می آیند، من همیشه از طرفداران پر و پا قرص این کمپین بوده ام. داستان اصلی این است که آرکانتوس، یک قهرمان آتلانتیس، به سراسر جهان سفر می کند و از خدایان مختلف از هر سه پانتئون بازی پایه برخوردار می شود. این همیشه به‌عنوان روشی عالی برای مزه مزه هر مکانیکی که بازی ارائه می‌دهد، در کنار نگاهی عمیق‌تر به شخصیت‌های اسطوره‌ای آن، در ذهن من بود.

من واقعاً دلتنگ صداگذاری اصلی و جلوه‌های ویژه هستم، اما این فقط نشان می‌دهد که چه تضاد فاحشی بین نسخه اصلی و این پیشنهاد جدید وجود دارد. شخصیت‌های اصلی لهجه‌های مناسبی دارند و خطوط به قدری با مهارت ارائه می‌شوند که اغلب کمی نابجا به نظر می‌رسد. این به معنای یک نقد منفی نیست، بلکه صرفاً اظهار نظری است در مورد اینکه کمپین در مقایسه با آنچه در روزهای قدیم گرفتار آن بودیم، چقدر احساس برتری می کند. این یک یادآوری شگفت‌انگیز است از اینکه این رسانه چقدر تکامل یافته است، اما همچنین اینکه چگونه کلاسیک‌های محبوبی مانند این هنوز تنها با چند پیشرفت بزرگ پابرجا هستند.

و اگر مثل من دلتان برای روزهای خوب گذشته تنگ شده است، در حال حاضر حالت‌های «تعویض صدای کلاسیک» از طریق مخزن مدهای درون بازی موجود است.

یکی از چیزهایی که من عمیقاً هنگام راه اندازی بازی برای اولین بار قدردانی کردم، آموزش به روز شده بود که به مراتب سریعتر و در عین حال بسیار بیشتر مفید مقدمه ای بر مکانیک های اصلی بازی، در واقع می تواند شما را به جنگ و قدرت های خدا بیاندازد بدون اینکه هفت دقیقه کامل را صرف آموزش نحوه حرکت واحدها در اطراف نقشه کنید.

من بخش مناسبی از کمپین را روی سختی وحشتناک “استاندارد” بازی کردم، که بهتر است “آسان” یا “بازی کودک” نامگذاری شود. من از لحاظ تاریخی در عناوین RTS خیلی خوب نیستم (یک جناس در نظر گرفته شده دیگر، از من شکایت کن)، اما استاندارد یک کمپین معمولی استرس زا را به یک چرت و پرت تبدیل کرد. کمی افزایش سختی باعث ایجاد یک زمین بازی یکنواخت تر می شود.

همین را می توان در مورد همان سختی در حالت Skirmish گفت. به من اعتماد کنید و اگر می‌خواهید واقعاً یک بازی انجام دهید، به سراغ Moderate یا سخت‌تر بروید.

اگر هنوز اوج و فرودهای کمپین آرکانتوس را تجربه نکرده اید (البته به مبارزات پسرش که به مکانیک آتلانتیس می پردازد، ناگفته نماند)، اکنون زمان مناسبی است.

عصر اسطوره – FH Hop Tox Raid TC Rush Strats.

جی جی
عصر اساطیر: Retold به‌روزرسانی بسیار بهتری برای نسخه کلاسیک نسبت به نسخه Extended است که تا به حال وجود داشته است، و این امر حتی در چند ساعت با آن کاملاً آشکار است. تلاش‌هایی که برای تبدیل این دوره به بهترین عصر اسطوره‌شناسی انجام شده است که تا به حال در سرتاسر آن جریان داشته است، و این یک موفقیت چشمگیر است. این بازسازی به راحتی تبدیل به ایده آل افلاطونی برای Age of Mythology می شود و آن را به جانشین واقعی نسخه اصلی تبدیل می کند.

Age of Mythology از دوران کودکی من چیزی شبیه به آن بوده است. پدرم با دومین Age of Empires مرا با دنیای بازی های استراتژیک آشنا کرد. زمانی که او اندکی پس از آن Age of Mythology را وارد زندگی ما کرد، اشتیاق مادام‌العمر من به جانوران خارق‌العاده، قهرمانان شجاع و مدیریت خرد وسواسی آغاز شد.




اکنون Age of Mythology: Retold می آید، که در این مرحله بسیار دیر به نظر می رسد، پس از اینکه توجه بسیار بیشتری به مواردی که من به عنوان ورودی های کمتر جذاب برای درمان بازسازی/ریمستر نگاه می کنم، منحرف شده است. اساطیر فقط چیزی عمیق در من می زند، جرقه ای روشن می کند، خون را پمپاژ می کند. فقط جالب تر و جذاب تر از عموزاده های ساده ترش است. رومیان را فراموش کنید. یونانی ها را به من بده



عصر کلاسیک – بازگشت به اصول

Retold یک بازسازی وفادار (به قصد جناس، متاسفم من یک هک هستم) از شگفتی استراتژی اصلی است، با یک رنگ جدید زیبا و مقدار قابل توجهی تلاش برای تعادل و تنظیم دقیق. طبیعتاً با آتلانتینزها و تایتان‌های آن‌ها عرضه می‌شود، اما از پانتئون چینی نسبتاً نامحبوب و کاملاً قدرتمندی که در سال 2014 به نسخه بازسازی‌شده نسخه اصلی اضافه شد، چشم پوشی می‌کند. من مطمئن هستم که پانتئون چینی، چه به عنوان یک به روز رسانی و چه به عنوان DLC، به خط اضافه خواهد شد.

برخی از اضافات کاملاً جدید شامل دو چرخش به مکانیک اصلی است. مهمتر از همه این واقعیت است که قدرت های خدا اکنون می توانند بیش از یک بار در هر بازی بازیگر شوند. این با هزینه‌های Favor و خنک‌سازی‌های نسبتاً طولانی همراه است، اما این استراتژی‌های آزمایش شده و واقعی را که زمانی که قدرت‌های خدا یکبار مصرف بودند، کاملاً ریشه کن می‌کند. داشتن چندین آتش‌سوزی جنگلی یا تعداد زیادی آتش‌سوزی برای من کافی بوده است تا چندین بار من را از شکست کوبنده به یک برد بلند تبدیل کند.

Retold همچنین دارای مجموعه‌ای از گزینه‌های دسترسی فوق‌العاده است که در دیگر بازی‌های Age of Empires معرفی شده‌اند. دیدن ویژگی‌هایی مانند روایت متن، رنگ‌ها و خطوط کلی قابل تنظیم، و چت عمیق گفتار به متن در یک بازی استراتژیک مدرن بسیار دلگرم کننده است.


نظام اولویت دهکده در عصر اساطیر بازگو شده است.

دومین افزوده بزرگ، سیستم اولویت دهکده‌ای هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد از مدیریت خرد روستاییان بپرهیزید و به رایانه اجازه می‌دهد تا با توجه به اهداف تعیین‌شده توسط بازیکن، آن را برای شما مدیریت کند، و در صورت بروز سکسکه فقط به کمی مداخله نیاز دارد. من دقیقاً نمی دانم در حال حاضر چه احساسی در مورد استفاده از آن دارم، زیرا به نظر می رسد مدیریت خرد به نتایج بهتری منجر می شود، اما مطمئناً ابزار یادگیری خوبی برای بازیکنان بی تجربه بیشتری خواهد بود که در غیر این صورت احساس خستگی می کنند.


من متخصص رقابتی نیستم، اما تعادل به نظر می رسد بزرگترین تغییر کلی در Retold است. در حالی که خدایان هویت خود و سطوح مطلوبیت عمومی خود را حفظ می کنند، تلاش جدی برای ایجاد تأثیرگذاری بیشتر در هر انتخابی انجام شده است. استراتژی‌های قدیمی هنوز در کلی‌ترین مفهوم مرتبط هستند، اما نیاز به به‌روزرسانی دارند، سفارش‌های ساخت ممکن است نیاز به بازنگری داشته باشند، و ممکن است انتخاب‌های خدای کوچک که قبلاً حیاتی بودند، اکنون از کلاس خارج شوند. من به عنوان فردی که فقط به طور ساده وارد صحنه رقابت می‌شود، علاقه‌مندم ببینم چه پیشرفت‌ها و اکتشافاتی توسط بازیکنان ماهرتر از من انجام خواهد شد.

به نظر می رسد بزرگترین تغییر تعادل برای من حذف فناوری Hunting Dogs باشد. تغییر نام از Hippikon به Hippeus کمتر جدی است، که احتمالاً به یونانی دقیق تر است اما گفتن آن کمتر سرگرم کننده است.

گرافیک پیشرفت های قابل توجهی داشته است و پانتئون را رویایی تر از همیشه کرده است. بافت‌ها و جلوه‌ها اکنون شاداب و مدرن به نظر می‌رسند، با به‌روزرسانی‌های خارق‌العاده که می‌توانند شخصیت و هویت واحد را حفظ کنند، در حالی که هنوز احساس می‌کنند به استانداردهای مدرن ارتقا یافته‌اند. ساختمان‌ها، درختان و حتی بوته‌های توت تیزتر به نظر می‌رسند و باعث می‌شود جهان واقعی‌تر و زنده‌تر به نظر برسد و در عین حال هویت سبک نمادین خود را حفظ کند.


این امر به ویژه در مورد واحدهای اسطوره‌ای صادق است، که اکنون بسیار افسانه‌ای‌تر و عالی‌تر به نظر می‌رسند (مانند “برانگیختن هیبت”، اما همچنین “کلاً راد، برادر”). پگاسی موجودات باشکوهی هستند، لویاتان ها فوق العاده وحشتناک هستند، و وادجت ها اکنون بسیار فراتر از مارهای لنگی هستند. قدرت‌های خدا نیز بازنگری فوق‌العاده‌ای دریافت کرده‌اند – تورنادو و شهاب‌سنگ دو نقطه برجسته خاص هستند، اما من نیز نمی‌توانم لذت ببرم که چقدر افتضاح است که با باران نوری زیبا بر مزارعم می‌اندازم.


عصر قهرمانی – مبارزات انتخاباتی برای عظمت

در حالی که مطمئن هستم افراد زیادی برای درگیری ها و مبارزه با بازیکنان دیگر به Age of Mythology می آیند، من همیشه از طرفداران پر و پا قرص این کمپین بوده ام. داستان اصلی این است که آرکانتوس، یک قهرمان آتلانتیس، به سراسر جهان سفر می کند و از خدایان مختلف از هر سه پانتئون بازی پایه برخوردار می شود. این همیشه به‌عنوان روشی عالی برای مزه مزه هر مکانیکی که بازی ارائه می‌دهد، در کنار نگاهی عمیق‌تر به شخصیت‌های اسطوره‌ای آن، در ذهن من بود.

من واقعاً دلتنگ صداگذاری اصلی و جلوه‌های ویژه هستم، اما این فقط نشان می‌دهد که چه تضاد فاحشی بین نسخه اصلی و این پیشنهاد جدید وجود دارد. شخصیت‌های اصلی لهجه‌های مناسبی دارند و خطوط به قدری با مهارت ارائه می‌شوند که اغلب کمی نابجا به نظر می‌رسد. این به معنای یک نقد منفی نیست، بلکه صرفاً اظهار نظری است در مورد اینکه کمپین در مقایسه با آنچه در روزهای قدیم گرفتار آن بودیم، چقدر احساس برتری می کند. این یک یادآوری شگفت‌انگیز است از اینکه این رسانه چقدر تکامل یافته است، اما همچنین اینکه چگونه کلاسیک‌های محبوبی مانند این هنوز تنها با چند پیشرفت بزرگ پابرجا هستند.


و اگر مثل من دلتان برای روزهای خوب گذشته تنگ شده است، در حال حاضر حالت‌های «تعویض صدای کلاسیک» از طریق مخزن مدهای درون بازی موجود است.

Arkantos در طول آموزش در Age of Mythology Retold.

یکی از چیزهایی که من عمیقاً هنگام راه اندازی بازی برای اولین بار قدردانی کردم، آموزش به روز شده بود که به مراتب سریعتر و در عین حال بسیار بیشتر مفید مقدمه ای بر مکانیک های اصلی بازی، در واقع می تواند شما را به جنگ و قدرت های خدا بیاندازد بدون اینکه هفت دقیقه کامل را صرف آموزش نحوه حرکت واحدها در اطراف نقشه کنید.


من بخش مناسبی از کمپین را روی سختی وحشتناک “استاندارد” بازی کردم، که بهتر است “آسان” یا “بازی کودک” نامگذاری شود. من از لحاظ تاریخی در عناوین RTS خیلی خوب نیستم (یک جناس در نظر گرفته شده دیگر، از من شکایت کن)، اما استاندارد یک کمپین معمولی استرس زا را به یک چرت و پرت تبدیل کرد. کمی افزایش سختی باعث ایجاد یک زمین بازی یکنواخت تر می شود.

همین را می توان در مورد همان سختی در حالت Skirmish گفت. به من اعتماد کنید و اگر می‌خواهید واقعاً یک بازی انجام دهید، به سراغ Moderate یا سخت‌تر بروید.

اگر هنوز اوج و فرودهای کمپین آرکانتوس را تجربه نکرده اید (البته به مبارزات پسرش که به مکانیک آتلانتیس می پردازد، ناگفته نماند)، اکنون زمان مناسبی است.

یک صفحه پیروزی در Age of Mythology Retold.


عصر اسطوره – FH Hop Tox Raid TC Rush Strats.

جی جی

عصر اساطیر: Retold به‌روزرسانی بسیار بهتری برای نسخه کلاسیک نسبت به نسخه Extended است که تا به حال وجود داشته است، و این امر حتی در چند ساعت با آن کاملاً آشکار است. تلاش‌هایی که برای تبدیل این دوره به بهترین عصر اسطوره‌شناسی انجام شده است که تا به حال در سرتاسر آن جریان داشته است، و این یک موفقیت چشمگیر است. این بازسازی به راحتی تبدیل به ایده آل افلاطونی برای Age of Mythology می شود و آن را به جانشین واقعی نسخه اصلی تبدیل می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا