ارز دیجیتال

وال استریت Memes Crypto 4 میلیون دلار را تنها در 10 روز جمع آوری کرد – جایگاه خود را قبل از فروش سکه پپه بعدی ایمن کنید

منبع / میم های وال استریت

دوشنبه 5 ژوئن 2023 – میم کوین مورد انتظار Wall Street Memes ($WSM) تنها در مدت 10 روز 4 میلیون دلار از خریداران به دست آورد. تا زمان نگارش این مقاله، 4,057,875 دلار در پیش فروش در حال انجام افزایش یافته است.

در حال حاضر با قیمت 0.0271 دلار، مرحله بعدی قیمت – مرحله 9 – زمانی شروع می شود که کل افزایش به 4،168،000 دلار می رسد، در این مرحله قیمت تا 0.0274 دلار تغییر می کند.

زمانی برای از دست دادن برای خرید با کمترین قیمت موجود وجود ندارد – فقط 100 هزار دلار باقی مانده است که در مرحله 8 فعلی جمع آوری کنید، که به زودی به فروش می رسد.

جامعه 1 میلیون نفری استونک باعث موفقیت می شود – 1000 برابر سود دریافتی؟

ترس از دست دادن (FOMO) علاقه دیوانه وار به میم کوین جدید را تحریک می کند که از حمایت یک جامعه اجتماعی یک میلیون نفری در اینستاگرام، توییتر و سایر کانال ها برخوردار است.

نه تنها 524k عضو انجمن بیش از حد درگیر در آن وجود دارد اکانت اینستاگرام wallstbets، وجود دارد 224k دیگر در توییتر و بیش از 100 هزار در سراسر دو دیگر آن کانال های اینستاگرام، wallstgonewild و wallstbullsnft.

با توجه به اینکه فصل سکه های میم هیچ نشانه ای از عقب نشینی به این زودی ها نشان نمی دهد. $WSM نمی تواند در زمان بهتری به بازار بیاید.

سرمایه گذاران کریپتو در جستجوی مم کوین های بعدی برای پمپاژ 1000 برابری مانند Dogecoin، Shiba Inu و اخیرا Pepecoin هستند، هدف خود را روی این موضوع گذاشته اند. میم های وال استریت به عنوان بهترین نامزد بعدی

با توجه به شور و شوق سهام میم که در اوج همه گیری کووید به وجود آمد، تیم پشت توکن وال استریت میم یک یا دو چیز در مورد ایجاد جوامع درگیر می داند.

تعجبی ندارد که تحلیلگران چنین هستند پیش بینی سود 10 برابری برای وال استریت میمز هنگام شروع معامله، اما این می تواند یک هدف قیمتی بسیار متوسط ​​باشد.

تقاضای خارج از نمودار برای $WSM شاهد کاهش سریع نقاط عطف پیش فروش است. روی کاغذ کمتر از 48 ساعت تا افزایش مرحله‌ای بعدی قیمت در فرآیند پیش‌فروش باقی مانده است. با این حال، با نرخ فعلی فعلی، این هدف خیلی زودتر از آنچه در ابتدا پیش بینی شده بود محقق خواهد شد.

توکن میم های وال استریت – «پادشاه سنگ ها» تا «پادشاه میم ها» با کمک ایلان ماسک

وال سنت میم ماموریت دارد تا «پادشاه میم ها» شود تا به کابینه جایزه «پادشاه استونکس» خود اضافه کند. و با 1 میلیون دنبال کننده اجتماعی بسیار فعال، $WSM احتمالاً هدف اصلی برای فهرست شدن توسط صرافی های برتر مانند Binance است.

با این حال، قبل از فهرست شدن در صرافی‌های متمرکز بزرگ، مستقیماً به صرافی‌های غیرمتمرکز هدایت می‌شود و به همه این فرصت را می‌دهد که صرف نظر از مقررات مربوط به CEXهای خاص در منطقه خود، در آن شرکت کنند.

بنیانگذاران وال استریت میم ها بیشتر به خاطر کسب درآمد 2.5 میلیون دلاری در سال 2021 شناخته می شوند، پس از آن که موفق به ساخت آن شدند. مجموعه 10000 عددی وال استریت بولز NFT که در 32 دقیقه فروخته شد.

روی این افراد که این موفقیت را تکرار می‌کنند، شرط نبندید، اما در مقیاسی بزرگ‌تر با توکن $WSM جامعه محورشان.

قدرت برند وال استریت میم‌ها در میان سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی، چنین است، و چیز دیگری هم دارد که دیگر سکه‌های میم آن را ندارند – مشروعیت قابل تأیید.

وقتی افرادی مانند ایلان ماسک چند میلیاردر با فید توییتر شما درگیر می شوند، می دانید که وارد شده اید.

این دقیقاً همان موقعیت غبطه‌انگیزی است که WSM در آن قرار دارد، همانطور که از تعاملات مرد بزرگ در @wallstmemes فید توییتر:

وقتی صحبت از تأثیرگذاران میم کوین به میان می‌آید، آنها بزرگ‌تر از ایلان ماسک نیستند، این دلیل دیگری است که پیش‌فروش توکن وال استریت میم در حال حاضر چنین موفقیت خیره‌کننده‌ای دارد.

اگر هنوز با دانش ارز دیجیتال تیم WSM فروخته نشده اید، این واقعیت را در نظر بگیرید که در هفته آخر ماه می، مجموعه 420 قطعه بیت کوین Ordinals را راه اندازی کرد. مجموعه NFT Ordinals Wall Street Bulls. می توانید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید سرور Wall Street Bulls Discord (21900 عضو).

میم های وال استریت ($WSM) حال و هوای ضعیف را به سکه های میم می بخشد – این برنده را از دست ندهید

وال استریت میم ها همه چیز در مورد کمک به پسر کوچولو برای گرفتن ماهی بزرگ و برنده شدن است. در دنیای بازار سهام، شرکت‌هایی مانند GameStop و AMC به رهبران رعد و برق جنبش جدیدی از سرمایه‌گذاران خرد تبدیل شدند که حداقل برای مدتی توانستند در وال‌استریت سرمایه‌گذاری کنند.

وال استریت میمز همین جسارت را به صحنه ارزهای دیجیتال می آورد. اول از همه، این توکن 100٪ به بهبود جامعه اختصاص داده شده است. هیچ فروش خصوصی صورت نگرفته و تیمی ناعادلانه تخصیص داده نشده است.

در واقع 30٪ از عرضه توکن WSM $ به پاداش های جامعه اختصاص می یابد. می توان استنباط کرد که قطرات هوایی به نگهدارنده ها بخش بزرگی از اکوسیستم خواهد بود.

علاوه بر این، 50 درصد از عرضه توکن در پیش فروش، 10 درصد برای نقدینگی CEX و 10 درصد برای نقدینگی DEX در دسترس است.

کل عرضه توکن WSM $ 2 میلیارد (2,000,000,000) است.

آخرین اما نه کم اهمیت، اولین $WSM airdrop اکنون باز است مراحل ذکر شده در فرم Gleam در پیوند را دنبال کنید تا مطمئن شوید که واجد شرایط گرفتن سهم خود از ارزش 50000 دلاری airdrop هستید.

Wall Street Memes ماموریت خود را برای دموکراتیک کردن امور مالی انجام می دهد – Wall Street Memes در حال نمادسازی جنبش است. عقب نمانید.

$WSM را از اینجا بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا