بازی

سوالات متداول در مورد چاه حیوانات

همه ما سؤالات زیادی داریم چاه حیوانات – برای هر سوالی که بازی پاسخ می دهد، حدود پنج سوال دیگر می پرسد. سه “لایه” در بازی وجود دارد، با چیزهای زیادی برای کشف در هر یک از آنها که شما را تا مدت ها بعد از اینکه تیتراژ بازی را به نمایش گذاشتید، به کاوش در شما کمک می کند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

نقد و بررسی Animal Well: شما باور نخواهید کرد که این چاه چقدر عمیق است

Animal Well یک مترویدوانیا غیر جنگی با رازهای عمیق و پیچیده است.

در این راهنما، ما به چند مورد از رایج‌ترین سؤالاتی که در حین بازی در Animal Well دیده‌ایم (و از خود پرسیده‌ایم) پاسخ خواهیم داد. اگر به کمک دقیق تری نیاز دارید، راهنماهای کامل زیادی داریم، اما اگر سؤالات مهمی درباره چاه حیوانات دارید، احتمالاً پاسخی برای شما داریم.


آیا می توانید بالاتر از آن چیزی که چوب B. اجازه می دهد بپرید؟

راندن حباب ها به سمت ماهی در چاه حیوانات از کجا می توان عصای حباب را دریافت کرد.  چوبدستی

هنگامی که برای اولین بار ارتقا B. Wand را از بیوم اسب دریایی در ربع جنوب غربی نقشه در Animal Well دریافت کردید، می توانید از آن برای کمک به لکه خود برای رسیدن به ارتفاعات جدید استفاده کنید. دمیدن یک حباب به عنوان یک سکوی موقت.


B. Wand کاربردهای فراوانی دارد، مانند رسیدن به پلتفرم‌های بالاتر یا اجازه استفاده بیشتر فرود کنترل شده اگر نمی خواهید کورکورانه به سوراخ های کف بپرید.

با این حال، دو راه برای پرش بالاتر وجود دارد:

محل عصای bb در چاه حیوانات با جمجمه های فراوان

  • یک وجود دارد ب. ارتقاء عصا در حالی که حل پازل Manticore را به پایان می رسانید تا لایه اول Animal Well به پایان برسد، در دیوار پنهان می شود. جمجمه‌هایی را خواهید دید که نشان‌دهنده تعداد دفعاتی است که تاکنون مرده‌اید، و می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان پلکانی تا سینه‌ای که حاوی ارتقاء است استفاده کنید.
    • با ارتقا، اکنون می توانید بیش از یک حباب را منفجر کنید بدون اینکه اولین مورد ظاهر شود، پس از آن برای رضایت قلبی خود استفاده کنید هر تعداد حباب را که نیاز دارید یا می خواهید منفجر کنید.
  • همچنین یک ترفند برای پرش حباب بی نهایت فقط با استفاده از استاندارد B. Wand. برای انجام این کار، شما نیاز دارید باد کردن یک حباب طبق معمول، روی آن بپر مثل شما، و همزمان با پریدن حباب را منفجر کنید در مسیری که باید بروید حباب دیگری در زیر شما ایجاد می‌شود و به شما امکان می‌دهد بدون ارتقاء، جهش‌های بالاتر را پنیر کنید.


ترفند بی نهایت پرش حباب به تمرین نیاز دارد، اما این یک مهارت مفید برای یادگیری است!

آیا می توانید تخم مرغ های پنهان را روی نقشه ببینید؟

طاووس بالای ردیفی از تخم مرغ های رنگارنگ ایستاده است.

شما نمی توانید سینه ها را ببینید حاوی 64 تخم مرغ پنهان در چاه حیوانات روی نقشه همانطور که هست، اما راه های زیادی برای پیدا کردن آنها وجود دارد. ما یک راهنمای کامل برای مکان های تخم مرغ در بازی داریم، اما شما همچنین می توانید تخم مرغ ها را به روش های مختلفی پیدا کنید.

ساده ترین راه برای یافتن تخم های پنهان در چاه حیوانات این است که در نقشه خود به دنبال روزنه های دیوار اتاق هایی باشید که قبلاً بازدید کرده اید. شما می توانید هر زمان که بخواهید برای تجزیه و تحلیل مجدد وضعیت به آنجا برگردید، و اغلب آن را خواهید یافت پس از دریافت ارتقاء موجودی جدید، به اتاق‌های قدیمی‌تر بازگشت می تواند کمک کند.


این به این دلیل است که وجود دارد مناطق زیادی که در هر اتاق نمی توانید به آنها دسترسی پیدا کنید مهم نیست که چه زمانی بازدید می کنید – این با طراحی است داستان سرایی غیر خطی، که به شما اجازه می دهد نقشه را با هر سرعت و در هر جهت کاوش کنید. به این ترتیب، بازگشت به اتاق‌هایی که «حل کرده‌اید» ممکن است اسرار جدیدی را آشکار کند که قبلاً تنها با ابزارهایی که در آن زمان در اختیار داشتید، نمی‌توانید پیدا کنید.

به عنوان مثال، مناطق زیادی در نقشه overworld شما از چاه وجود دارد
تکه ای از دیوار اتاق روی نقشه گم شده است
. این مکان ها اغلب هستند
توسط انگورها، سنبله ها یا موانع دیگر پوشیده شده است
که قبلاً شما را از کاوش کامل این اتاق تا زمانی که ابزارهایی برای دور زدن آنها دریافت نکرده اید، باز داشته اند.

حباب با استفاده از کنترل از راه دور برای ارسال پالس های قرمز.

علاوه بر این، زمانی که وارد لایه دوم بازی شوید و دستتان را بگیرید ارتقاء از راه دور، قدرت بیشتری در کف دست خود خواهید داشت تا اینکه بتوانید سکوها را روشن و خاموش کنید. از راه دور نه تنها می تواند TNT مخفی را منفجر کنید که شما نمی توانید آن را در اتاق حس کنید، و همچنین می تواند طرح کلی صندوقچه های گنج پنهان شده در اتاق فعلی خود را برجسته کنید.


اگر احساس می کنید گیر کرده اید، حتما این کار را انجام دهید
از کنترل از راه دور در اتاق هایی استفاده کنید که فکر می کنید کاوش را به پایان رسانده اید
قبل از حرکت دوباره چک کنید

مربوط

Animal Well: Achievement/Trophy Guide

امیدواریم که برای یافتن تعداد زیادی تخم مرغ، و تعداد زیادی، و بسیاری آماده باشید.

آیا سفر سریع وجود دارد؟

حباب در حال نواختن فلوت در حالی که نت‌ها دور صفحه می‌چرخند.

در Animal Well سفر سریعی وجود دارد، اما مانند سایر ابزارها – دیسک، یویو و غیره – یک ارتقا نیست. کالای مورد نیاز شما نامیده می شود فلوت حیوانات، و تا زمانی که به منطقه ای که در آن مخفی است دسترسی نداشته باشید هشت تخم مرغ پنهان را جمع آوری کرد از اطراف نقشه

به اتاق تخم مرغ برگردید و در این مسیر تازه باز شده قدم بزنید و چندین چینچیلا و یک صندوقچه حاوی فلوت حیوانات پیدا خواهید کرد. برای بیدار کردن چینچیلاها فلوت بزنید، و شما با استفاده از فلوت برای کنترل حیوانات در بازی آشنا خواهید شد.


به گوشه بالا سمت راست پرش کنید از اتاق با چینچیلاها، و شما یک محراب نزدیک سر کلاغ در دیوار ممکن است در مناطق مختلف اطراف چاه متوجه آنها شده باشید، اما اگر شما فلوت حیوانات را که در نزدیکی محراب خاکستری در اتاقی با سر حیوان ایستاده است بنوازید، خواهید دید که حیوان دهان خود را برای شما باز می کند.

اتاق با سرها مرکز سفر سریع شماست

وارد دهان زاغ شوید، و شما خود را در اتاقی خواهید یافت که با چندین سر حیوان – شش، به طور دقیق. پرش به سمت سکو در وسط، جایی که می توانید دوباره فلوت بزن برای بیدار کردن سر حیوانات روی دیوار، همان کاری که با کلاغ انجام دادید.

بازیکنی که فلوت حیوانات را در حالی که در قسمت بالای تار در چاه حیوانات ایستاده می نوازد.

با نواختن فلوت در اینجا، فقط سرهایی که قبلاً در جهان فراتر دیده اید باز می شوند. اگر سر حیوانی را در هیچ کجای نقشه ندیده‌اید، به کاوش ادامه دهید – محراب خاکستری دیگری در نزدیکی آن پیدا خواهید کرد، بنابراین وقتی فلوت را پیدا کردید برای باز کردن قفل نقطه سفر سریع، فلوت خود را بنوازید.


علاوه بر این، چندین وجود دارد آهنگ های خاص برای پخش در فلوت حیوانات که می تواند به طور خودکار شما را در اطراف نقشه دوربری کند. اینها الگوهای نت هایی هستند که هستند به خوبی در دنیای بیش از حد بازی پنهان شده است که به برخی استنباط جدی برای کار کردن!

ماهی در پایین نردبان اتاق با سر حیوانات به شما نشان می دهد که چگونه آهنگی را بنوازید که شما را با سرها به اتاق باز می گرداند تا شروع کنید:
راست، راست، چپ، چپ، پایین، پایین، بالا، بالا
.

کانگورو کجا رفت؟

یک کانگورو متخاصم در چاه حیوانات.

بعد از اینکه اولین معمای شترمرغ را حل کردید و به ارتقای یویو در ربع جنوب شرقی نقشه دست یافتید (همانقدر ترسناک که آن چیز بود)، تقریباً بلافاصله با یک حیوان جدید کنجکاو روبرو خواهید شد – کانگورو، که بیکار در اتاق می ایستد و شروع می کند بپر تا به تو حمله کند وقتی نزدیک شدی اگر در حال حاضر نمی دانید چه کاری انجام دهید، بهتر است برای جمع آوری افکار خود به اتاقی برگردید.


خوشبختانه، مانند بسیاری از موجوداتی که تاکنون در چاه با آنها مواجه شده اید، کانگورو از ترقه می ترسد. اگر یکی را پرتاب کنید، صدا و رنگ حاصل می شود کانگورو را تعقیب می کند، اما متوجه خواهید شد که آن را یک کیسه کوچک را پشت سر می گذارد.

اینها هستند
K. Shards
، و آنها بلیط شما برای یک پازل از اتاقی هستند که در آن با خفاش روبرو شده اید که با آیتم Bouncy Ball به شما پاداش می دهد.

اتاقی با مجسمه کانگورو و ترقه در چاه حیوانات.

بعد از اینکه کانگورو را بدرقه کردید، آن وقت خواهید رفت به طور پراکنده در چند اتاق دیگر با آن روبرو می شوید در اطراف نقشه – اما نه قبل از اینکه ابتدا با آن روبرو شوید. هنگامی که کانگورو را از اتاق در بیوم نیل ترساندید، این کار را انجام خواهد داد تخم ریزی در پنج اتاق در سراسر نقشه، بنابراین راهنمای ما را برای اطلاع از محل مواجهه با آن بررسی کنید.


کانگورو خواهد شد
فقط در اتاق های ذکر شده تخم ریزی می شود
در راهنمای لینک شده در بالا، بنابراین اگرچه موجودات زیادی در اطراف نقشه وجود دارد که باید در مورد آنها نگران باشید، کانگورو یکی از آنها خارج از آن اتاق ها نیست.

مربوط

Animal Well: 7 کاری که باید بعد از “شکست دادن” بازی انجام دهید

پازل Manticore را تمام کردید و تیتراژ پایانی را دیدید؟ خوب، حالا به بقیه بازی بروید!

آیا حیوانات پس از حل معماهایشان دوباره رشد می کنند؟

پریدن به داخل یک سوراخ برای جلوگیری از شترمرغ در چاه حیوان

این یک سوال پیچیده است، زیرا پاسخ بسته به حیوان تغییر می کند. هر حیوانی پس از حل پازل مربوطه خود ناپدید نمی شود، در هر ثانیه ای که Animal Well را بازی می کنید، احساس خطر را حفظ کنید.

یکی از سه اتفاق می افتد وقتی یک حیوان را شکست می دهید:

  • دشمن در اتاق باقی می ماند جایی که پازل آن را حل کردید و هر بار که دوباره وارد اتاق می شوید به عنوان یک دشمن شما را تعقیب می کند.
    • نمونه هایی از این موارد عبارتند از خفاش در ربع شمال غربی، و را شترمرغ زمانی که برای اولین بار با آن در اتاقی با کلیدهای طبقه روبرو شدید.
  • حیوان ناپدید می شود بعد از اینکه معما را حل کردید، حتی اگر ممکن است به دلیل تا حدودی گریزلی باشد.
  • دشمن در جای دیگری دوباره رشد می کند زمانی که معمای اصلی آنها حل شد.
    • یک نمونه از این است ایگوانا، که پس از حل معما برای بدست آوردن Slinky دوباره در یک منطقه مرکزی تر از چاه ظاهر می شود.


پنهان شدن در گوشه ای در حین مبارزه با خفاش در چاه حیوانات.

ندانستن دقیقاً چه کسی و در کجا بازپخش می‌کند، تنها یکی از ترفندهایی است که Animal Well استفاده می‌کند تا شما را در تمام طول مسیر نگه دارد. برای لذت بردن از لایه دوم بازی بسیار مهم است.

کاوش بعد از اینکه یک حیوان رئیس را شکست دادیدبا این حال، برای یافتن موارد بسیار مهمی که به باز کردن قفل عناصر پازل های پنهان یا مناطق اضافی نقشه که ممکن است قبلاً قادر به دسترسی به آنها نبوده باشید، کلیدی است.

چگونه شمع ها را روشن می کنید؟

با استفاده از دیسک برای زدن کلید و روشن کردن شمع در چاه حیوانات


در Animal Well، با آن مواجه خواهید شد در کل نه شمع در سراسر نقشه پراکنده شده است. قبل از اینکه آنها را روشن کنید، شمع های روشن نشده ارواح تولید می کنند که شما را در تمام اتاق تعقیب می کنند و در صورت رسیدن با یک ضربه شما را می کشند.

مقدمه شما با این مفهوم در منطقه اولیه، زمانی که برای بالا رفتن از قسمت مرکزی چاه کار می کنید، انجام می شود. در اتاق سمت چپ جایی که تخم ریزی کردید از جوانه زرد شما برای شروع بازی است دیوار شیشه ای با نه شمع، و این می تواند به شما در شمارش کمک کند تا حالا چند شمع روشن کردی.

با این حال، آتش تنها نیست به وقوع پیوستن – Animal Well آن نوع بازی نیست. برای روشن کردن شمع ها، باید این کار را انجام دهید برای هر شمع یک مسابقه پیدا کنید. از آنجایی که نه شمع در Animal Well وجود دارد، این بدان معناست که شما باید پیدا کنید نه مسابقه به منظور روشن کردن هر یک از آنها.

ما راهنمای کامل تری داریم که شامل مکان هر نه شمع و هر نه مسابقه است، بنابراین در صورت گیر افتادن آن را بررسی کنید.


و از آنجا که حل یک پازل در چاه حیوانات، در را برای چند معما باز می کند، تمام نه شمع را روشن کنید تا قفل یک پازل جدید باز شود بازگشت به فضایی که از آنجا شروع کردید.

چگونه نقاشی دیواری بانی غول پیکر را حل می کنید؟

شخصیت بازیکن به نقاشی دیواری خرگوش در دنیای حیوانات نگاه می کند.

اگر چند صفحه در سمت راست منطقه اصلی با چهار فانوس حیوانات از زمانی که برای اولین بار از منطقه شروع بیرون آمدید، بگردید، نمی توانید از نقاشی دیواری خرگوش صورتی و آبی بزرگ روی دیوار همانطور که به سمت بیوم شمال شرقی پیش می روید که با رنگ سبز روی نقشه مشخص شده است. این فقط یکی از 16 خرگوش پنهان در Animal Well، اما این یکی در آن منحصر به فرد است شما خواهد شد به معنای واقعی کلمه هرگز نتوانید آن را به تنهایی حل کنید.


به این دلیل که نقاشی دیواری اسم حیوان دست اموز در چاه حیوانات بود طراحی شده تا هدفمند یک تلاش جامعه باشدو در اولین روزهای راه اندازی بازی، بازیکنان به یک انجمن رفتند گروه Discord برای جمع آوری پاسخ کامل. دیری نگذشت که آنها متوجه شدند نقاشی دیواری اسم حیوان دست اموز یک پازل 50 تکه است، و هر بازیکن فقط یک مهره دارد از خود، و توسعه دهنده Billy Basso حتی زمانی که آنها این راز را کشف کردند، در قطعه بازی خود مشارکت کرد.

با این حال، قطعه پازل شما تا حد زیادی در بازی است. به منظور دسترسی به کنترل پنل که تصاویر روی نقاشی دیواری اسم حیوان دست اموز را تغییر می دهد، ابتدا باید 32 تخم مرغ جمع کنید از اطراف نقشه تا بتوانید به اتاق تخم مرغ برگردید و به دست آورید بالاترین، که قادر است تخریب انواع خاصی از کف اطراف نقشه

هنگامی که Top را دارید، به آن نیز نیاز خواهید داشت کنترل، که مستلزم کسب مدال S و حل پازل ها در یک منطقه تازه باز شده است. Remote معمولاً برای روشن و خاموش کردن سیستم عامل ها استفاده می شود، اما به نقاشی دیواری نیز مربوط است.

پازل حل شده نقاشی دیواری اسم حیوان دست اموز در دنیای حیوانات.
راه حل کامل برای پازل نقاشی دیواری اسم حیوان دست اموز در چاه حیوانات


با هر دو ابزار در دست، به نقاشی دیواری اسم حیوان دست اموز برگردید و از ریموت در اتاق استفاده کنید برای نمایش یک کنترل پنل وقتی اینجا هستید، از Top در این اتاق استفاده کنید برای نشان دادن یک منطقه پنهان دوم که در آن می توانید قطعه خود را پیدا کنید.

تصویر بالا راه حلی برای نقاشی دیواری خرگوش در چاه حیوانات است.

بعد

چاه حیوانات: 7 راز پنهان

کشف کنید چه چیزی در اعماق این چاه حیوانات پنهان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا