بازی

سخت ترین تخم مرغ برای یافتن در چاه حیوانات

نکات برجسته

  • با 65 تخم مرغ برای یافتن در Animal Well، اگر امیدوارید همه آنها را بیابید، کار خود را به پایان رسانده اید.

  • یافتن برخی از تخم‌ها نسبتاً آسان است، در حالی که برخی دیگر به ابزارهای مختلفی برای رسیدن نیاز دارند.

  • با توجه به تعداد آیتم هایی که برای رسیدن به آنها نیاز دارید، چند تخم وجود دارد که عملاً نمی توانید تا پایان بازی به دست آورید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

اگرچه اگر امیدوارید که پایان واقعی بازی را ببینید، در نهایت باید تمام 65 تخم مرغ را در Animal Well جمع آوری کنید، اما همه تخم‌های پنهان در بازی به یک اندازه ساخته نشده‌اند. پیدا کردن برخی از آنها آسان است و احتمالاً اولین باری که در بازی بازی می کنید، این کار را خواهید کرد.

مربوط

چاه حیوانات: 7 راز پنهان

کشف کنید چه چیزی در اعماق این چاه حیوانات پنهان شده است.

با این حال، سایر تخم مرغ های مخفی شما را وادار می کنند تا موهای خود را در آخرین لحظات بازی پاره کنید. با تخم‌هایی که در اطراف نقشه در Animal Well پنهان شده‌اند، برخی از آنها برای یافتن و دستیابی به ابزارهای آخر بازی نیاز دارند، در اینجا تخم مرغ‌هایی بودند که بیشترین دردسر را برای ما ایجاد کردند.

8 تخم عارف

محل تخم مرغ عرفانی در چاه حیوان

محل

ربع جنوب شرقی


بیوم اسب دریایی

ابزار مورد نیاز

گرز B

اگرچه شما می‌توانید مکان Mystic Egg را نسبتاً زود در Animal Well مشاهده کنید (بسته به زمانی که وارد بیوم اسب دریایی در ربع جنوب غربی نقشه می‌شوید)، احتمالاً نمی‌توانید در واقع تا کمی وارد بازی به آن برسید.

اگر هنوز ارتقا BB Wand را ندارید، ترفند بی نهایت حباب گرز وجود دارد.

از بالای پازل حباب در نزدیکی اولین پازل اسب دریایی، باید به طرز ماهرانه‌ای به سمت تاک‌های سمت چپ بروید تا دکمه باز کردن در منتهی به این صندوق را فشار دهید.

7 تخم مرغ پایه جهانی

مکان اولیه تخم مرغ در چاه حیوانات

محل

ربع شمال شرقی


آفتاب پرست بیوم

ابزار مورد نیاز

یویو


گرز BB

بیش از اندازه کافی کاوش وجود دارد که باید در بیوم شمال شرقی انجام دهید، که با رنگ سبز بر روی نقشه شما مشخص شده است و خانه هم ارتقاء Slinky و هم پازل مشکل آفتاب پرست قرمز است. این تخم مرغ پنهان را می توان با دسترسی به آن از سمت راست، در نزدیکی یک میوه آبی برای قلب اضافی پیدا کرد.

ممکن است شما نیز به این تقویت نیاز داشته باشید، زیرا باید راهی را در میان ردیف های خوشه های این اتاق پیدا کنید. چینچیلا را به راه خود فریب دهید و سپس در حالی که روی سر آن هستید، از یویو برای هدایت آن به سمت چپ استفاده کنید. با استفاده از چوب حباب (یا گرز BB) به سمت راست برگردید و با تخم مرغ پایه جهانی سینه را بگیرید.

6 شب بخیر تخم مرغ

محل تخم مرغ شب بخیر در چاه حیوانات

محل

ربع جنوب غربی


بیوم اسب دریایی

ابزار مورد نیاز

یویو


دیسک

«تخم مرغ شب خوب» آنقدر هم مشکل نیست که وقتی بالاخره آن را پیدا کردید، کمی احمقانه احساس می کنید. به هر حال، با پیشروی در بیوم اسب دریایی، چندین بار از این ناحیه عبور می کنید – جایی که دوستان پنگوئن شما روی شکم خود می لغزند.

مربوط

Animal Well: Every Flame Puzzle، رتبه بندی بر اساس سختی

همه شعله ها یکسان خلق نشده اند.

اینکه شمع را در همان نزدیکی روشن کنید انتخاب شماست، اما باید تمام میخ های مسیر زیر پنگوئن را بشکنید و نقشه خود را برای یافتن دهانه بسیار باریک درست بالای شمع مذکور دوباره بررسی کنید. The Goodnight Egg در تمام این مدت در قسمت ضخیم تر سکو پنهان شده است.

5 تخم مرغ اسکارلت

محل تخم مرغ قرمز در چاه حیوانات

محل

ربع جنوب شرقی


بیوم اسب دریایی

ابزار مورد نیاز

چرخ


گرز BB

اگر درک خوبی از اینکه Animal Well می‌خواهد شما خارج از چارچوب فکر کنید، به دست آورده‌اید، احتمالاً متوجه شده‌اید که کجا می‌توانید تخم قرمز مخفی را در راه خود به دومین برخورد اسب دریایی پیدا کنید. بعد از اینکه معمای نهنگ را حل کردید، در شکافی که از آن عبور می کنید تا دوباره اسب دریایی را پیدا کنید، شکافی در میخ های دیوار سمت چپ وجود دارد.

شما احتمالاً به BB Wand نیاز خواهید داشت، مگر اینکه در پرش حباب بی نهایت با B. Wand معمولی عالی باشید، اما حتی در داخل، قبل از اینکه بتوانید روی میخ ها بچرخید و Scarlet را پیدا کنید، باید ابزار Wheel را داشته باشید. تخم مرغ.

4 تخم ماه

محل تخم مرغ ماه در چاه حیوانات

محل

ربع شمال شرقی


آفتاب پرست بیوم

ابزار مورد نیاز

گرز B


فانوس

تخم ماه است چنین یک طعنه، اینطور نیست؟ همانطور که در ابتدایی ترین قسمت های زیستی شترمرغ در راه رسیدن به اولین پازل آن پیش می روید، با اتاقی روبرو می شوید که دو ستون از سر موش های صورتی دارد که از چپ به راست می پرند و مسیر شما را به سوی سوئیچ در گوشه بالا سمت راست مخفی می کند. . با این حال، در گوشه سمت راست پایین درست زیر آن یک مسیر پنهان است.

حتی اگر موفق به پرش فوق‌العاده سخت از این طاقچه شوید، تقریباً هیچ راهی وجود ندارد که بدون استفاده از ارتقاء فانوس (و بر اساس آن منطق، معما Manticore را حل کنید و به لایه دوم بروید) از بازی).

شما می توانید یک دسته از Firecrackers را امتحان کنید، اما ما توصیه می کنیم فقط منتظر بمانید – یک مورد وجود دارد مقدار زیادی موش ها در این اتاق

3 تخم غرور

محل تخم مرغ غرور در چاه حیوانات

محل

ربع شمال غربی


بیوم اسب دریایی

ابزار مورد نیاز

ترقه


توپ B

احتمالاً کانگورو یکی دو بار قبل از اینکه پازل K. Shard را حل کنید، شما را ترساند، اینطور نیست؟ شرمنده نیست – ما هم. اما هنگامی که معمای کانگورو را حل کردید و به ارتقای B. Ball دست یافتید، ممکن است به طور کامل از ورودی Moon Egg عبور کنید، مگر اینکه بدانید به دنبال چه هستید.

مربوط

چاه حیوانات: 7 بهترین آیتم

چه کسی می دانست که یویو و اسلینک می توانند اینقدر مفید باشند؟

در گردنه کانگورو در طرح کلی نقشه این منطقه، دو آجر مستطیل شکل را مشاهده خواهید کرد. توپ B. را به سمت آنها پرتاب کنید و وارد منطقه شوید، سپس تمام آجرهای اینجا را به همان روش بشکنید تا تخم ماه را پیدا کنید. دور زدن آن بسیار آسان است، مگر اینکه بدانید دقیقاً به کجا نگاه کنید، حتی پس از دریافت ارتقاء B. Ball!

2 تخم نئون

محل تخم نئون در چاه حیوانات

محل

منطقه مرکزی


در S. پازل مدال

ابزار مورد نیاز

توپ B


کنترل

ورود به منطقه ای که در آن تخم نئون را در چاه حیوانات جمع آوری می کنید، نیاز به چند لایه دانش از قبل دارد. شما آن را در مسیر دریافت Remote خواهید یافت، ابزاری که به نظر می‌رسد بازی را کاملاً تغییر می‌دهد. به جز، اگر قبل از پیدا کردن کنترل از راه دور، ارتقاء B. Ball را نداشته باشید، احتمالاً نمی‌دانید چه کاری باید انجام دهید.

دلیلش این است که تخم نئون در کنار مجموعه‌ای از آجرها قرار دارد که فقط با استفاده از توپ B. له می‌شوند. در گذشته، باید از کنترل از راه دور استفاده کنید تا خود را در یک پازل کوچک شبیه به Space Invaders ببندید که می‌بیند شما را با دقت در حال حرکت با توپ B. برای شکستن لایه‌های آجر و سقوط قفسه سینه با تخم نئون است.

1 تخم کریستالی

محل تخم مرغ کریستال در چاه حیوانات

محل

پایین نقشه


در سمت چپ پازل دوم شترمرغ

ابزار مورد نیاز

بیشتر آنها.

ما حاضریم شرط ببندیم که تخم کریستال یکی از آنها بود، اگر نه را آخرین مورد از مجموع 64 تخم مرغی که در چاه حیوانات برداشتید. این به این دلیل نیست که یافتن آن در صورتی که به سمت پایان واقعی پیش می‌روید بسیار سخت است، اما قبل از اینکه بتوانید به این تخم مخفی دسترسی داشته باشید به چند ابزار نیاز دارید.

هنگامی که دقیقاً بدانید نقشه چاه چگونه کار می کند، پیدا کردن مکان تخم کریستال کار سختی نیست – درست زیر اتاقی است که در آن BB Wand را دریافت کرده اید. برای پیمایش در این منطقه و حل معما در اینجا، تقریباً به هر ابزاری که می توانید در Animal Well تهیه کنید نیاز دارید، بنابراین می دانیم که چندین ساعت از بازی شما می گذرد تا اینکه کریستال اگ را در دست بگیرید.

بعد

Animal Well: Achievement/Trophy Guide

امیدواریم که برای یافتن تعداد زیادی تخم مرغ، و تعداد زیادی، و بسیاری آماده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا