شبکه های اجتماعی

چه معنایی برای مسافران دارد

مطابق با فرودگاه بین المللی دهلی محدود (شماره گیری، تا پایان ماه مارس، تمامی گیت های ورودی و سوار شدن در ترمینال های 2 و 3 در ایندیرا گاندی بین المللی (IGI) فرودگاه دیجیلاترا را فعال خواهد کرد. دیجی یاترا پلت فرم توسط وزیر هوانوردی کشوری معرفی شد جیوتیرادیتیا اسکیندیا در 1 دسامبر 2022.

دیجی یاترا چیست؟

DigiYatra یک پلت فرم دیجیتالی است که برای مسافران هوایی در هند طراحی شده است و از فناوری تشخیص چهره برای ارائه یک تجربه یکپارچه و راحت از سفر هوایی استفاده می کند. این پلت فرم اقدامات امنیتی را افزایش می دهد، مشکلات مربوط به سفر را به حداقل می رساند، حرکت سریعتر مسافران را به سمت دروازه های سوار شدن تسهیل می کند و دسترسی انحصاری بدون تماس را فراهم می کند.

هنگامی که زیرساخت کامل DigiYatra در ترمینال 2 و ترمینال 3 نصب می شود، تقریبا 40 درصد از مسافران داخلی در روز می توانند روندی روان و بدون وقفه را در پایانه ها، پست های بازرسی امنیتی و دروازه های سوار شدن تجربه کنند. علاوه بر این، DIAL در حال ساخت گیت های ورودی با قابلیت DigiYatra در ترمینال 1 است که انتظار می رود در آوریل سال جاری عملیاتی شوند.

در حال حاضر روزانه حدود 2500 مسافر هوایی از DigiYatra در ترمینال 3 فرودگاه دهلی استفاده می کنند.

نحوه استفاده از دیجی یاترا
مسافرانی که در حال سفر هستند ملزم به دانلود اپلیکیشن DigitYatra در گوشی های هوشمند خود هستند. این برنامه هر دو در دسترس است اندروید و آیفون. مسافران قبل از ورود به فرودگاه باید ویژگی های چهره خود را در اپلیکیشن دیجی یاترا ثبت کنند. پس از این، آنها باید اطلاعات خود را از طریق اعتبارسنجی کنند Aadhaar مخزن، بارکد سفر خود را آپلود کنید و پس از رسیدن به فرودگاه آنها را به اشتراک بگذارید.

اطلاعاتی که مسافران در برنامه DigiYatra به اشتراک می گذارند، تنها در دستگاه های تلفن همراه آنها باقی می ماند و در هیچ جای دیگری ذخیره نمی شود. DigiYatra با حفظ حریم خصوصی توسط طراحی به عنوان یک اصل اساسی طراحی شده است. پس از برخاستن، تمامی اطلاعاتی که مسافران در رابطه با سفر خود به فرودگاه ارائه می دهند، به طور خودکار از سیستم پاک می شود.

برای مسافرانی که هنگام ثبت نام در DigiYatra با مشکل مواجه می شوند، DIAL یک مرکز تماس اختصاصی به شماره 0124-4797311/0124-6838400 برای کمک ایجاد کرده است. علاوه بر این، DIAL برای پشتیبانی بیشتر، یک Helpdesk در پایانه های 2 و 3 راه اندازی کرده است.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا