بازی

Arcane’s Vi Is رسما وارد دوران لزبین های افسرده بوچ خود شده است

The Arcane fandom هفته گذشته با یک تیزر احیا شد و اکنون یک تریلر کامل از جشنواره انیمیشن Annecy در فرانسه منتشر شده است تا ما را برای فصل جدید در ماه نوامبر آماده کند. به نظر می رسد فصل پایانی باورنکردنی از داستان Vi و Jinx قبل از اینکه Riot به داستان های انیمیشن دیگری در جهان League of Legends برود.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

به احتمال زیاد، ما به دنبال یک رد شدن از زمان خواهیم بود، پس از آن وی با کیتلین و انفورسرز می‌پیوندد تا نیروهای باقی‌مانده جینکس و سیلکو را شکار کند. ما همچنین احتمالا وارویک را خواهیم دید، زیرا وی تمام آسیب‌های لذت‌بخشی را که با دیدن تبدیل شدن پدر خوانده‌اش به نوعی آزمایش گرگینه پیچ خورده به وجود می‌آید، باز می‌کند. سلامت روانی من بعد از پایان این فصل خوب نخواهد بود. فقط امیدوارم همه آن را نسبتاً سالم بگذرانند.


وی در فصل 2 محرمانه دوران بسیار سختی را سپری می کند


به زودی با جزئیات بیشتر تریلر کامل را بررسی خواهم کرد، اما امروز می‌خواستم در مورد صحنه‌ای صحبت کنم که پشت درهای بسته در جشنواره Annecy نمایش داده شد. بعد از پایان فصل قبل، جایی که وی خودش را پیدا می‌کند، بیشتر روشن شد، جایی که جینکس یک آرپی‌جی را به سمت شورا شلیک کرد که بدون شک Zaun را از هم خواهد پاشید.

او در حال تقلا است و حالا جینکس بالاخره از اعماق زمین افتاده و خواهرش را پشت سر گذاشته است و هیچ کس دیگری برای محافظت ندارد. پیلتور و کیتلین دیگر به او نیاز ندارند، و این باعث می‌شود که قهرمان ما در تلاش برای یافتن هدف در دنیایی باشد که قبلاً او را پشت سر گذاشته است.

آماندا اورتون، نویسنده فیلمنامه، در طول جلسه گفت: «همه ما وی را به عنوان یک محافظ می‌بینیم، و می‌خواستیم بپرسیم اگر کسی برای محافظت از وی باقی نمی‌ماند، چه کسی خواهد بود؟»


جلسه “Making Of” Arcane در Annecy عمدتاً بر روی صحنه ای منحصر به فرد در اواسط فصل دوم متمرکز بود که در آن وی به پایین ترین سطح خود رسیده است زیرا او تبدیل به یک مبارز زیرزمینی می شود که برای ادامه زندگی به خشونت، الکل و لجاجت متکی است. . همانطور که برخی از سکانس‌های به یاد ماندنی‌تر فصل اول بودند، از طریق مونتاژی سرسبز ارائه می‌شود که از موسیقی، عناصر بصری غیرمتعارف و تکرار استفاده می‌کند تا دقیقاً همان چیزی را به بیننده القا کند که Vi دارد می‌گذرد، و چگونه جایی برای او باقی نمانده است. چرخیدن

حتی یک لحظه استفاده از رنگ مشکی برای تثبیت ذهنیت فعلی‌اش به طور کامل انجام می‌شود، در حالی که ترکیبی از نماهای تایم لپس، VFX عجیب و غریب و حس پایدار وحشیانه همگی به شما کمک می‌کنند تا شما را به صحنه بکشاند. من خودم آن را ندیده‌ام، اما مجله انیمیشن نوشته‌ای شگفت‌انگیز تولید کرده است که جزئیات بیشتری در مورد کل صحنه و خود پانل ارائه می‌کند.

آیا فصل 2 Arcane یک بار دیگر به سه قسمت اپیزودیک مجزا تقسیم می شود؟


من همیشه فکر می‌کردم که وی برای جدایی با کیتلین زیر باران، قبل از اینکه دوست دختر کاملاً به خانه برود و زیر دوش گریه کند، دراماتیک بود، اما به نظر می‌رسد که فصل دوم در واقع قرار است عمیق‌تر به احساساتی که وی در بطری‌هایش انداخته است بپردازد. استفاده از خشونت و سوء مصرف مواد برای هموار کردن شکاف هایی که او از پرداختن به آن امتناع می کند.

بسیار جالب است که این لحظه در اواسط فصل نیز اتفاق می‌افتد و به این نکته اشاره می‌کند که پس از تبدیل شدن وی به یک مجری، نوعی رویداد دراماتیک رخ خواهد داد که او را وادار می‌کند دوباره به مخفیگاه برود و احتمالاً زندگی‌ای را که روی سطح ساخته است رها کند. . شاید این اولین برخورد او با جینکس بود، یا کشف غم انگیز وارویک و این واقعیت که شخصیت پدرش نه تنها زنده است، بلکه توسط همان افرادی که خواهر گرانقدرش را بردند، به هیولایی تبدیل شده است. وی همیشه خود را به عنوان یک نگهبان می دید و اکنون او یک شکست خورده است.


Fortiche تعریف می‌کند که Arcane S2 حدود 6 ساعت فیلم (9000+ عکس با کار در حال انجام) خواهد داشت، تقریباً 360 دقیقه، که با 9 قسمت برای S2 با میانگین زمان پخش 40 دقیقه در هر قسمت مطابقت دارد.
pic.twitter.com/8khwF39lbJ

– جزئیات محرمانه ✨️ (@arcaneindetail)
13 ژوئن 2024

این احتمال وجود دارد که فصل دوم از مدل انتشار فصل اول پیروی کند که در آن هر نه قسمت در سه بلوک اپیزود منتشر شد. اساساً سه عمل منحصربه‌فرد که داستان کلی یکسانی را روایت می‌کنند، اما اغلب با دوره‌های زمانی و قوس‌های شخصیتی متفاوت.

شاید وی را ببینیم که فصل را به عنوان یک مجری در کنار کیتلین باز می کند، قبل از اینکه یک برخورد مرگبار با جینکس یا وارویک او را به جایی برگرداند که همه چیز شروع شد، و تمام پیشرفت هایی را که برای تسلیم شدن به شرارت های قدیمی انجام داده است، پشت سر بگذارد و نه تنها از ترس تسلیم شود. به خودش صدمه می زند، اما به همه کسانی که به آنها اهمیت می دهد.


Vi از Arcane

مطمئناً برای من منطقی به نظر می‌رسد، و دریچه‌ها را برای سومین قسمت از اپیزودها باز می‌کند که در آن وی و کیتلین دوباره با هم متحد می‌شوند و امیدوارم در حالی که من آشکارا گریه می‌کنم، یکسری از همدیگر را بسازند.

Arcane همیشه سرعت شگفت انگیزی داشته است زیرا هرگز از دادن فضای مناسب به شخصیت ها و لحظات کلیدی نمی ترسد، اما می داند که باید به حرکت خود ادامه دهد تا اکشن، روایت و هدف را برای بیننده فراهم کند تا بتواند سرمایه گذاری کند. با توجه به اینکه فصل دوم نیز آخرین فصل در داستان Vi and Jinx است، وزن بیشتری از آن چیزی که فکر می‌کردم روی دوش دارد، اما این بدان معنا نیست که کمتر برای آن هیجان‌زده هستم.


کارماس یک بوچ.
#محرمانه
#arcanedoodleverse
pic.twitter.com/2JjDwz35it

— AG Nonsuch 🦆🦎 (@AG_Nonsuch)
13 ژوئن 2024

من می خواهم ببینم که وی قوی ظاهر می شود، اما از هم پاشیده می شود زیرا همه چیز بسیار طاقت فرسا است، و او چاره ای ندارد جز اینکه به افرادی که در زندگی اش اهمیت می دهند اعتماد کند تا نه تنها با کسانی که به او ظلم کرده اند مقابله کند، بلکه خوشحال باشد. برای یک بار در زندگی‌اش. اگر این بدان معناست که او باید مست شود، در میدان‌های زیرزمینی بجنگد، و کمی رنگ صورت گوتیک بمالد، پس همینطور باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا