ارز دیجیتال

مدیر حلقه صادرکننده USDC برای شهادت در جلسه استماع کنگره ایالات متحده در مورد استیبل کوین ها

منبع: AdobeStock / Andrea Izzotti

Circle، شرکت آمریکایی پشتیبان استیبل کوین محبوب USDC، قرار است در جلسه استماع کنگره در روز چهارشنبه درباره مقررات استیبل کوین در ایالات متحده شهادت دهد.

در این جلسه با عنوان “درک نقش استیبل کوین ها در پرداخت ها و نیاز به قانون گذاری”، انتظار می رود دانته دیسپارت، مدیر ارشد استراتژی Circle توضیح دهد که چرا ایالات متحده باید از شرکت های خصوصی که به صورت زنجیره ای استیبل کوین با پشتوانه دلار منتشر می کنند، حمایت کند.

دیسپارت در توییتی از روز شنبه گفت که “منتظر نمایندگی Circle” در جلسه است و اشاره کرد که این رویداد اولین بار است که پیش نویس لایحه استیبل کوین در پاسخ به توصیه های گروه کاری رئیس جمهور در بازارهای مالی به اشتراک گذاشته می شود.

افراد دیگری که انتظار می رود در این جلسه شهادت دهند عبارتند از جیک چروینسکی، مدیر ارشد سیاست در انجمن بلاک چین، آستین کمپل، استادیار دانشکده بازرگانی کلمبیا، و آدرین هریس، سرپرست اداره خدمات مالی ایالت نیویورک (NYDFS).

پیش نویس قانون جدید برای تنظیم استیبل کوین ها

علاوه بر شهادت‌ها، دستور جلسه استماع همچنین شامل بررسی 72 صفحه پیش‌نویس قانون «برای تأمین الزامات برای صادرکنندگان استیبل کوین پرداخت، تحقیق در مورد دلار دیجیتال و سایر اهداف» است.

از جمله موارد دیگر، پیش‌نویس قانون تعاریف مربوطه را پوشش می‌دهد، الزامات صدور استیبل کوین‌ها را تعیین می‌کند و استانداردهایی را برای قابلیت همکاری، گزارش‌دهی و اجرا معرفی می‌کند.

مدیر حلقه صادرکننده USDC برای شهادت در جلسه استماع کنگره
منبع: House.gov

جرمی آلر، مدیر عامل Circle، در اظهار نظر در مورد پیش نویس لایحه قبل از آخر هفته، خاطرنشان کرد که از آنجایی که رقابت بین ارزهای جهانی در حال “گرم شدن” است، مهم است که ایالات متحده مقررات روشنی برای “دلارهای دیجیتال در اینترنت” صادر و استفاده کند.

آلر نوشت: «نقش دلار در جهان در خطر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا