بازی

Survivor به کال اجازه می دهد دوچرخه سواری سرعتی داشته باشد

آخرین تریلر گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor به تازگی در جشن جنگ ستارگان منتشر شده است و کال را در حال سوار شدن بر یک دوچرخه اسپیدتر نشان می دهد و به مصاف درویدیکاس می رود.


ما فقط چند هفته تا انتشار ماجراجویی بعدی در ماجراجویی کال کسیس – Star Wars Jedi: Survivor – فاصله داریم. اگرچه اخیراً مجموعه‌ای از فیلم‌های گیم‌پلی جدید و جزئیات منتشر شده از پیش‌نمایش مطبوعات را داشتیم (از جمله خودمان که می‌توانید اینجا ببینید)، Respawn تصمیم گرفت که این کافی نیست و تریلر نهایی گیم‌پلی را به اشتراک گذاشته است که چیزهای جدید هیجان‌انگیزی را نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط: Star Wars Jedi: Survivor Proves Cal Kestis خسته کننده نیست

تریلر با نشان دادن کال در حال بیدار شدن در یک سیاره بیابانی ناشناخته شروع می شود، قبل از اینکه او را در حال صحبت با سر درباره داشتن “وزن کهکشان بر روی شانه های شما” نشان دهد. کال در حال کاوش در چندین سیاره، مانند Koboh و Coruscant، و مقابله با Stormtroopers در حالی که از چهار حالت از پنج حالت مختلف در بازی استفاده می کند، نشان داده می شود. متأسفانه نتوانستیم موضع Blaster را ببینیم، چیزی که Respawn هنوز در مورد آن نگران است.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های تریلر گیم‌پلی، کال را نشان می‌دهد که سوار بر دوچرخه‌ای اسپیدر در سراسر صحرا (احتمالاً Koboh در شب) در حالی که به مقابله با Scout Troopers می‌رود و آن‌ها را به داخل یک Tie-Fighter می‌فرستد. استیگ آسموسن، سرپرست تیم Respawn، گفت که کل این سکانس “واقعی” است، به این معنی که فیلمنامه‌نویسی نشده است و بازیکن می‌تواند در نقطه‌ای از بازی کال را روی دوچرخه‌های سریع‌تر کنترل کند. هنوز مشخص نیست که آیا این بازی فقط برای یک سکانس گیم پلی خواهد بود یا اینکه در بیش از یک مکان در دسترس خواهد بود.

بقیه تریلر بیشتر روی مبارزه تمرکز دارد و یکی از بهترین نگاه‌هایمان را در موضع Crossguard به ما می‌دهد. به نظر می‌رسد که تا کنون سنگین‌ترین موضع‌گیری است، اما همچنین به کال یک حمله dropkick می‌دهد که فوراً تبدیل به تنها حرکتی خواهد شد که من تا به حال از آن استفاده می‌کنم. یکی از عکس‌های تریلر نیز نشان می‌دهد که کال در حال مقابله با Droidekas است که قبلاً توسط Respawn حضور در بازی تایید شده بود اما تا قبل از این تریلر هنوز نمایش داده نشده بود.

کامرون موناگان و استیگ آسموسن هر دو پس از نمایش تریلر به بحث در مورد آن پرداختند و موناگان بی وقفه از او پرسید که آیا پانچوها قرار است در دنباله آن باشند یا خیر. موناگان همچنین از همه حاضران خواست که وقتی بازی را دریافت کردند، بازی را خراب نکنند، زیرا پایان “خیلی باحال” است. آسموسن از دادن پاسخ در مورد اینکه آیا پانچوها قرار است در بازی حضور داشته باشند یا خیر، امتناع کرد، اما با توجه به اینکه از زمان عرضه بازی اول تا چه حد مورد توجه قرار گرفته اند، این یک فرصت بزرگ از دست رفته خواهد بود.

بعدی: من فکر نمی‌کنم که فصل‌های قلدری از وجودشان خارج شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا