بازی

ادعا شده است که تاخیر در بازی Assassin's Creed Shadows برای پرداختن به دقت تاریخی بوده است

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

خوراکی های کلیدی

طبق گزارش‌ها، یوبی‌سافت بازی Assassin's Creed Shadows را به تأخیر انداخت تا باگ‌ها را برطرف کند و دقت تاریخی را بهبود بخشد، بر اساس نگرانی‌های مخاطب ژاپنی بازی.
یک گزارش جدید ادعا کرده است که یوبی‌سافت به طور فعال به نگرانی‌های مربوط به دقت تاریخی رسیدگی می‌کند و در حال تغییر «برخی از داستان یاسوکه و نحوه نمایش او در بازی» است.
همچنین ادعا می‌شود که یوبی‌سافت بر سر تایید دارایی‌ها کوتاهی کرده و کارشناسان تاریخی را با وجود گستردگی بازی، بسیار دیرتر از پروژه‌های دیگر وارد میدان کرده است.

یوبی سافت باید بازی Assassin's Creed Shadows را به درستی اجرا کند. این یکی از دلایل اصلی تاخیر اخیر بازی تا فوریه آینده است، زیرا ناشر اعلام کرده است که استقبال از Star Wars Outlaws (و به احتمال زیاد فروش کم) بود که آن را متقاعد کرد که چند ماه دیگر به Assassin's Creed Shadows فرصت پخت و پز بدهد. .

به هر حال این دلیل رسمی تاخیر است، اما از همان ابتدا کاملاً واضح بود که یوبی‌سافت تمام تصویر را با این بیانیه ترسیم نکرده است. ما دقیقاً نمی‌دانیم پشت درهای بسته یوبی‌سافت چه می‌گذرد، اما گزارش جدیدی از تام هندرسون از Insider Gaming نشان می‌دهد که تیم سازنده بازی Assassin's Creed Shadows برای مدتی با تعدادی از مشکلات دست و پنجه نرم کرده است.

به گفته هندرسون، دلیل تاخیر بازی Assassin's Creed Shadows تنها به یک عامل مربوط نمی شود. جدول زمانی دقیق توسعه، رفع اشکالات و نگرانی مخاطبان ژاپنی در مورد دقت تاریخی و فرهنگی بازی، همگی در تأخیر این بازی نقش داشتند.

ادعا شده است که تاخیر در بازی Assassin's Creed Shadows برای پرداختن به دقت تاریخی بوده است

بسیاری از خشم پیرامون Assassin's Creed Shadows و دقت تاریخی آن به خاطر یاسوکه، قهرمان سامورایی سیاه بازی بوده است. از آنجایی که یک شخصیت تاریخی با اطلاعات نسبتاً کمی در مورد او وجود دارد (به هر حال او یک سامورایی بود)، برای ادعاهای وحشی به راحتی می توان در رسانه های اجتماعی دست به دست شد. متأسفانه برای کسانی که او را دوست ندارند، یوبی سافت برای حذف او برنامه ای ندارد.

با این حال، هندرسون ادعا می کند که منابعش به او گفته اند که “برخی از داستان یاسوکه و نحوه نمایش او در بازی” و همچنین سایر جنبه های محیط تاریخی بازی در حال تغییر است. به گفته این منابع، یوبی‌سافت قبل از معرفی بازی روی نگرانی‌هایی از این نوع کار می‌کرد و افشای آن این کار را «تسریع» کرد.

البته، نگرانی‌های موجهی نیز در مورد دقت تاریخی بازی وجود دارد. یوبی سافت بارها به دلیل عدم توجه مناسب به تاریخ، به طور تصادفی پرچم یک گروه و Zoro را از روی شمشیر One Piece برای استفاده در آثار هنری رسمی و رویدادها دزدیده است.

می‌توان این اشتباهات ساده را نامید و ادامه داد، اما هندرسون همچنین خاطرنشان می‌کند که بنا بر گزارش‌ها، یوبی‌سافت در مورد تأیید دارایی‌ها مشکلات زیادی را کاهش داده و کارشناسان تاریخی، علی‌رغم بزرگی پروژه، بسیار دیرتر از حد معمول وارد کار شدند. آیا یوبی‌سافت می‌تواند به اندازه کافی این مشکلات را برطرف کند تا طرفداران را قبل از تاریخ انتشار فوریه جدید خود راضی کند، باید منتظر بمانیم و ببینیم.

خوراکی های کلیدی

  • طبق گزارش‌ها، یوبی‌سافت بازی Assassin's Creed Shadows را به تأخیر انداخت تا باگ‌ها را برطرف کند و دقت تاریخی را بهبود بخشد، بر اساس نگرانی‌های مخاطب ژاپنی بازی.
  • یک گزارش جدید ادعا کرده است که یوبی‌سافت به طور فعال به نگرانی‌های مربوط به دقت تاریخی رسیدگی می‌کند و در حال تغییر «برخی از داستان یاسوکه و نحوه نمایش او در بازی» است.
  • همچنین ادعا می‌شود که یوبی‌سافت بر سر تایید دارایی‌ها کوتاهی کرده و کارشناسان تاریخی را با وجود گستردگی بازی، بسیار دیرتر از پروژه‌های دیگر وارد میدان کرده است.



یوبی سافت باید بازی Assassin's Creed Shadows را به درستی اجرا کند. این یکی از دلایل اصلی تاخیر اخیر بازی تا فوریه آینده است، زیرا ناشر اعلام کرده است که استقبال از Star Wars Outlaws (و به احتمال زیاد فروش کم) بود که آن را متقاعد کرد که چند ماه دیگر به Assassin's Creed Shadows فرصت پخت و پز بدهد. .

به هر حال این دلیل رسمی تاخیر است، اما از همان ابتدا کاملاً واضح بود که یوبی‌سافت تمام تصویر را با این بیانیه ترسیم نکرده است. ما دقیقاً نمی‌دانیم پشت درهای بسته یوبی‌سافت چه می‌گذرد، اما گزارش جدیدی از تام هندرسون از Insider Gaming نشان می‌دهد که تیم سازنده بازی Assassin's Creed Shadows برای مدتی با تعدادی از مشکلات دست و پنجه نرم کرده است.

به گفته هندرسون، دلیل تاخیر بازی Assassin's Creed Shadows تنها به یک عامل مربوط نمی شود. جدول زمانی دقیق توسعه، رفع اشکالات و نگرانی مخاطبان ژاپنی در مورد دقت تاریخی و فرهنگی بازی، همگی در تأخیر این بازی نقش داشتند.



ادعا شده است که تاخیر در بازی Assassin's Creed Shadows برای پرداختن به دقت تاریخی بوده است

بسیاری از خشم پیرامون Assassin's Creed Shadows و دقت تاریخی آن به خاطر یاسوکه، قهرمان سامورایی سیاه بازی بوده است. از آنجایی که یک شخصیت تاریخی با اطلاعات نسبتاً کمی در مورد او وجود دارد (به هر حال او یک سامورایی بود)، برای ادعاهای وحشی به راحتی می توان در رسانه های اجتماعی دست به دست شد. متأسفانه برای کسانی که او را دوست ندارند، یوبی سافت برای حذف او برنامه ای ندارد.

با این حال، هندرسون ادعا می کند که منابعش به او گفته اند که “برخی از داستان یاسوکه و نحوه نمایش او در بازی” و همچنین سایر جنبه های محیط تاریخی بازی در حال تغییر است. به گفته این منابع، یوبی‌سافت قبل از معرفی بازی روی نگرانی‌هایی از این نوع کار می‌کرد و افشای آن این کار را «تسریع» کرد.


البته، نگرانی‌های موجهی نیز در مورد دقت تاریخی بازی وجود دارد. یوبی سافت بارها به دلیل عدم توجه مناسب به تاریخ، به طور تصادفی پرچم یک گروه و Zoro را از روی شمشیر One Piece برای استفاده در آثار هنری رسمی و رویدادها دزدیده است.

می‌توان این اشتباهات ساده را نامید و ادامه داد، اما هندرسون همچنین خاطرنشان می‌کند که بنا بر گزارش‌ها، یوبی‌سافت در مورد تأیید دارایی‌ها مشکلات زیادی را کاهش داده و کارشناسان تاریخی، علی‌رغم بزرگی پروژه، بسیار دیرتر از حد معمول وارد کار شدند. آیا یوبی‌سافت می‌تواند به اندازه کافی این مشکلات را برطرف کند تا طرفداران را قبل از تاریخ انتشار فوریه جدید خود راضی کند، باید منتظر بمانیم و ببینیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا