بازی

سیستم فصل Assassin’s Creed Shadows می تواند همان چیزی باشد که برای متمایز شدن از Ghost Of Tsushima نیاز دارد

طرفداران Assassin’s Creed سال‌ها است که می‌خواهند یک بازی در ژاپن فئودال اتفاق بیفتد و با Shadows در نوامبر امسال، یوبی‌سافت بالاخره همین را ارائه کرد. تنها مشکل این است که مجموعه طولانی مدت اکشن مخفی کاری چهار سال پس از انتشار Sucker Punch برداشت خود را از یک بازی جهان باز سامورایی، Ghost of Tsushima، و در همان سال به پایان رساند. دیگریr بازی سامورایی جهان باز، Rise of the Rōnin. بدیهی است که می‌توان چندین بازی درباره سامورایی‌ها وجود داشته باشد – چند بازی در ایالات متحده مدرن تنظیم شده است؟ – اما سوال اینجاست که آیا یوبی سافت می تواند به اندازه کافی برای برجسته کردن بازی انجام دهد؟


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Assassin’s Creed’s Seasons Of Shadows

یک ارائه طولانی در Ubisoft Forward این هفته نشان داد که این بازی واقعاً چند ایده دارد که باید به هویت متمایز آن کمک کند. استفاده Shadows از یک چرخه فصلی – که کارگردان بازی چارلز بنوا در طول Ubisoft Forward و همچنین در طول یک شیرجه عمیق در گیم پلی پس از رویداد اصلی به آن اشاره کرد – یکی از مواردی است که برای من بسیار جذاب بود.


مربوط

امیدوارم Shadows فقط یکی دیگر از Bloated Assassin’s Creed نباشد

بعد از Origins، Odyssey و Valhalla، فکر می کنم برای تغییر آماده هستم.

تغییر فصل چیز جدیدی در بازی های ویدیویی نیست. در بازی‌های سیم کارتی مانند Animal Crossing یا Stardew Valley، فصل‌ها به رویدادهایی گره خورده‌اند که فقط در آن زمان از سال اتفاق می‌افتند. آب و هوای بازی تغییر می کند و محصولاتی که می توانید رشد کنید نیز ممکن است تغییر کنند. بازی‌های دیگر، مانند The Last of Us، از تغییر فصل‌ها به عنوان یک ابزار روایت استفاده می‌کنند. تصادفی نیست که الی در اولین بازی در زمستان با سخت ترین چالش های خود روبرو می شود و یاد می گیرد که خودش زنده بماند و در سرمای سخت از جوئل مراقبت کند. و هنگامی که بازی به سمت پایان خود پیش می رود، که همچنین شروع جدیدی برای جوئل و الی است، طبیعی است که در بهار اتفاق بیفتد. فصل ها می توانند یک ابزار موضوعی باشند. چرخه هایی که زندگی ما را تعریف می کنند – رشد، مرگ و تولد دوباره – در تغییرات دنیای طبیعی فیزیکی می شوند.


Shadows’ Stealthy Snow Takedowns

باید دید Assassin’s Creed Shadows چگونه از ساختار فصلی خود برای روایت داستان خود استفاده خواهد کرد. اما بدیهی است که استفاده از فصول در گیم پلی بازی مشابه Forza Horizon 4 خواهد بود. در مسابقه مسابقه ای Playground’s-set UK، نقشه جهان باز با تغییر فصل تغییر کرد. برخی از نژادها در طول زمان تغییر می کنند و بازیکنان را موظف می کنند که مراقب یخ در زمستان، گل و لای در بهار و غیره باشند. یوبی‌سافت تقویم Shadows را به روشی مشابه ارائه می‌کند و بر تأثیر آب و هوا بر توانایی بازیکن برای حرکت در جهان تأکید می‌کند.

در ارائه، یکی از مثال‌هایی که Benoit ارائه کرد این بود که آب در زمستان منجمد می‌شود، اما با گرم شدن هوا ذوب می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که در آن شیرجه بزنید و از آب به عنوان پوششی برای کشتار مخفیانه استفاده کنید. بنوا همچنین خاطرنشان کرد که باران شدید همچنین برای پنهان کاری، پنهان کردن خط دید دشمن و پوشاندن صدای پای شما مفید خواهد بود. در زمستان، او گفت که در عوض می‌توانید در برف‌ها مستعد حرکت کنید.

یکی دیگر از چین و چروک های جالب این است که فصول نه تنها بر گیاهان بلکه بر روی جانوران نیز تأثیر می گذارد. حیوانات در فصول مختلف متفاوت به نظر می رسند و توله سگ های بیشتری در بهار ظاهر می شوند.


تا زمانی که بازی در نوامبر منتشر نشود، نمی‌توانیم ببینیم که این تغییرات فصلی تا چه حد در عمل اعمال می‌شوند. اما من مشتاقم ببینم که این تنوع واقعاً چقدر بر نحوه اجرای بازی از جلسه ای به جلسه دیگر تأثیر می گذارد و من واقعاً چند بار مکان هایی را روی نقشه خود علامت گذاری می کنم تا در آینده به آنها بازگردم. با توجه به آنچه من دیده ام، قهرمانان دوگانه Shadow و تاکید آن بر تغییر فصول، مکانیزم اصلی است که آن را از رقابت سامورایی جهان باز متمایز می کند، و من مشتاقم بازی را به دست بگیرم تا بتوانم خودم قضاوت کنم. آیا این تمایزات کافی است.

بعد

Assassin’s Creed به دقت تاریخی اهمیتی نمی دهد و شما هم نباید

خشم نژادپرستانه نسبت به یاسوکه قهرمان Shadows هیچ ربطی به تاریخ ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا