بازی

Shadows وقتی در نوامبر راه اندازی می شود، مخفی کاری اجتماعی نخواهد داشت

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

هنگامی که Assassin’s Creed برای اولین بار در سال 2007 راه اندازی شد، مخفی کاری اجتماعی یکی از موارد مهم اضافه شده بود که ژانر مخفی کاری را متحول کرد.
این به نقطه کانونی بازی‌های بعدی Assassin’s Creed تبدیل شد، اگرچه با تغییر AC به یک RPG اکشن کنار گذاشته شد.
این امید وجود داشت که مخفی کاری اجتماعی در Assassin’s Creed: Shadows بازگردد، اگرچه یوبی سافت تصریح کرد که وجود ندارد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

زمانی که Assassin’s Creed اصلی در سال 2007 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 عرضه شد، نشان دهنده تغییر بزرگی در سبک بازی های ویدیویی مخفیانه بود. در حالی که بازی‌هایی مانند Splinter Cell، همچنین از Ubisoft، و Metal Gear Solid بازیکنان را ملزم می‌کرد که مسیر نگهبانان را به خاطر بسپارند یا چراغ‌ها را خاموش کنند، Assassin’s Creed از چیزی که آن را “Social Stealth” نامید استفاده کرد. از طریق مکانیک، بازیکنان می‌توانند با جمعیت ترکیب شوند، در کنار NPCها راه بروند و سایر اقداماتی که به آن‌ها اجازه می‌دهد «ترکیب شوند» یا جلب توجه نکنند.

مکانیک بلافاصله تبدیل به یک موفقیت شد زیرا بازیکنان را مجبور می کرد تا به طور فعال راه هایی برای کاهش آگاهی دشمن به روش های خلاقانه بیابند. پس از نسخه اصلی سال 2007، به یکی از ویژگی‌های اصلی فرنچایز تبدیل شد. با این حال، در سال های اخیر، مکانیک به طور کلی حذف شده است زیرا این سری از یک بازی اکشن مخفی کاری به یک بازی RPG اکشن تغییر می کند. در Assassin’s Creed: Mirage در سال 2023 که یک عنوان بازگشتی شبیه به Assassin’s Creed قدیمی بود، بازگشتی جزئی داشت.

با اعلام بازی Assassin’s Creed: Shadows که قرار است در 12 نوامبر عرضه شود، در انجمن Assassin’s Creed این امید وجود داشت که مخفی کاری اجتماعی بازگردد. این تا حد زیادی به این دلیل است که بازی دارای شخصیت‌های دوگانه است، که Naoe، قهرمان زن، یک نینجا است که بر مخفی کاری تکیه می‌کند. با این حال، به نظر می رسد که چنین نخواهد بود زیرا یوبی سافت این امیدها را در روز جمعه نادیده گرفت.

Assassin’s Creed: Shadows مکانیک های مخفی کاری دیگری نیز دارد
این خبر از طریق گزارشی از استفن توتیلو منتشر می شود که در مورد تجربیات خود با Shadows در هفته گذشته Summer Game Fest نوشت. پس از اینکه به اشتباه به توتیلو گفته شد که مخفی کاری اجتماعی در بازی وجود خواهد داشت، توتیلو اصلاحی از طریق یوبی سافت دریافت کرد، جایی که تایید شد که مکانیک در Shadows وجود ندارد.

از طریق این اصلاح، یوبی‌سافت تصریح کرد که Naoe با جمعیت ترکیب نمی‌شود یا کم‌رنگ نمی‌شود. در عوض، او “در میان جمعیت قابل تشخیص نیست.” به گفته یوبی سافت، Naoe به طور پیش فرض برای NPC ها نامرئی است و همچنین توسط ارتش قابل توجه نیست. با این حال، اگر او شروع به “انجام کارهای غیرقانونی، مانند تاب دادن شمشیر، بالا رفتن، یا استفاده از مسیریابی مستعد در خیابان” کند، مورد توجه ارتش قرار خواهد گرفت.

مربوط پسر، من مطمئن هستم که Assassin’s Creed Shadows فقط Ghost Of Tsushima نیست Ghost of Tsushima گیم پلی کلاسیک AC را بازگرداند، اما نتوانست داستانی متقاعد کننده بسازد که به درستی از تاریخ بیرون کشیده شود.
از سوی دیگر، یاسوکه، اولین سامورایی سیاه‌پوست، هیچ مکانیک مخفی کاری، حداقل به معنای سنتی، نخواهد داشت. به گفته یوبی سافت، دلیل آن این است که او غیرممکن است که در میان جمعیت قرار گیرد. این قابل انتظار بود، زیرا در نسخه ی نمایشی گیم پلی، Yasuke بسیار بزرگتر از سایر NPC ها است. با این حال، برای Naoe ناامید کننده است.

با غیر قابل توجه کردن Naoe به طور پیش فرض، عاملیت را از دست بازیکن خارج می کند. بخشی از جذابیت مکانیک های مخفی کاری اجتماعی اصلی این است که گیمرها باید از محیط اطراف خود و فرصت هایی که در دنیای باز وجود دارد برای راه رفتن در کنار جمعیت یا نشستن روی نیمکت پارک آگاه باشند. با این حال، حضور دو قهرمان به بازیکنان اجازه می دهد تا دو سبک بازی متفاوت را تجربه کنند، چیزی که گم شده بود. با این حال، تنها زمان نشان خواهد داد که چگونه مکانیک مخفی کاری Shadows مورد استقبال قرار می گیرد.

بعد Shadows راه حلی عالی برای پر کردن شکاف بین Assassin’s Creed قدیمی و جدید دارد. سکوت و خشونت در Assassin’s Creed Shadows هماهنگ هستند.

نکات برجسته

  • هنگامی که Assassin’s Creed برای اولین بار در سال 2007 راه اندازی شد، مخفی کاری اجتماعی یکی از موارد مهم اضافه شده بود که ژانر مخفی کاری را متحول کرد.
  • این به نقطه کانونی بازی‌های بعدی Assassin’s Creed تبدیل شد، اگرچه با تغییر AC به یک RPG اکشن کنار گذاشته شد.
  • این امید وجود داشت که مخفی کاری اجتماعی در Assassin’s Creed: Shadows بازگردد، اگرچه یوبی سافت تصریح کرد که وجود ندارد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

زمانی که Assassin’s Creed اصلی در سال 2007 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 عرضه شد، نشان دهنده تغییر بزرگی در سبک بازی های ویدیویی مخفیانه بود. در حالی که بازی‌هایی مانند Splinter Cell، همچنین از Ubisoft، و Metal Gear Solid بازیکنان را ملزم می‌کرد که مسیر نگهبانان را به خاطر بسپارند یا چراغ‌ها را خاموش کنند، Assassin’s Creed از چیزی که آن را “Social Stealth” نامید استفاده کرد. از طریق مکانیک، بازیکنان می‌توانند با جمعیت ترکیب شوند، در کنار NPCها راه بروند و سایر اقداماتی که به آن‌ها اجازه می‌دهد «ترکیب شوند» یا جلب توجه نکنند.


مکانیک بلافاصله تبدیل به یک موفقیت شد زیرا بازیکنان را مجبور می کرد تا به طور فعال راه هایی برای کاهش آگاهی دشمن به روش های خلاقانه بیابند. پس از نسخه اصلی سال 2007، به یکی از ویژگی‌های اصلی فرنچایز تبدیل شد. با این حال، در سال های اخیر، مکانیک به طور کلی حذف شده است زیرا این سری از یک بازی اکشن مخفی کاری به یک بازی RPG اکشن تغییر می کند. در Assassin’s Creed: Mirage در سال 2023 که یک عنوان بازگشتی شبیه به Assassin’s Creed قدیمی بود، بازگشتی جزئی داشت.

با اعلام بازی Assassin’s Creed: Shadows که قرار است در 12 نوامبر عرضه شود، در انجمن Assassin’s Creed این امید وجود داشت که مخفی کاری اجتماعی بازگردد. این تا حد زیادی به این دلیل است که بازی دارای شخصیت‌های دوگانه است، که Naoe، قهرمان زن، یک نینجا است که بر مخفی کاری تکیه می‌کند. با این حال، به نظر می رسد که چنین نخواهد بود زیرا یوبی سافت این امیدها را در روز جمعه نادیده گرفت.



Assassin’s Creed: Shadows مکانیک های مخفی کاری دیگری نیز دارد

این خبر از طریق گزارشی از استفن توتیلو منتشر می شود که در مورد تجربیات خود با Shadows در هفته گذشته Summer Game Fest نوشت. پس از اینکه به اشتباه به توتیلو گفته شد که مخفی کاری اجتماعی در بازی وجود خواهد داشت، توتیلو اصلاحی از طریق یوبی سافت دریافت کرد، جایی که تایید شد که مکانیک در Shadows وجود ندارد.

از طریق این اصلاح، یوبی‌سافت تصریح کرد که Naoe با جمعیت ترکیب نمی‌شود یا کم‌رنگ نمی‌شود. در عوض، او “در میان جمعیت قابل تشخیص نیست.” به گفته یوبی سافت، Naoe به طور پیش فرض برای NPC ها نامرئی است و همچنین توسط ارتش قابل توجه نیست. با این حال، اگر او شروع به “انجام کارهای غیرقانونی، مانند تاب دادن شمشیر، بالا رفتن، یا استفاده از مسیریابی مستعد در خیابان” کند، مورد توجه ارتش قرار خواهد گرفت.


مربوط

پسر، من مطمئن هستم که Assassin’s Creed Shadows فقط Ghost Of Tsushima نیست

Ghost of Tsushima گیم پلی کلاسیک AC را بازگرداند، اما نتوانست داستانی متقاعد کننده بسازد که به درستی از تاریخ بیرون کشیده شود.

از سوی دیگر، یاسوکه، اولین سامورایی سیاه‌پوست، هیچ مکانیک مخفی کاری، حداقل به معنای سنتی، نخواهد داشت. به گفته یوبی سافت، دلیل آن این است که او غیرممکن است که در میان جمعیت قرار گیرد. این قابل انتظار بود، زیرا در نسخه ی نمایشی گیم پلی، Yasuke بسیار بزرگتر از سایر NPC ها است. با این حال، برای Naoe ناامید کننده است.

با غیر قابل توجه کردن Naoe به طور پیش فرض، عاملیت را از دست بازیکن خارج می کند. بخشی از جذابیت مکانیک های مخفی کاری اجتماعی اصلی این است که گیمرها باید از محیط اطراف خود و فرصت هایی که در دنیای باز وجود دارد برای راه رفتن در کنار جمعیت یا نشستن روی نیمکت پارک آگاه باشند. با این حال، حضور دو قهرمان به بازیکنان اجازه می دهد تا دو سبک بازی متفاوت را تجربه کنند، چیزی که گم شده بود. با این حال، تنها زمان نشان خواهد داد که چگونه مکانیک مخفی کاری Shadows مورد استقبال قرار می گیرد.


بعد

Shadows راه حلی عالی برای پر کردن شکاف بین Assassin’s Creed قدیمی و جدید دارد.

سکوت و خشونت در Assassin’s Creed Shadows هماهنگ هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا