نقش یاسوکه با تاخیر سایهها در بازی Assassin's Creed تغییر نخواهد کرد
Summarize this content to 400 words in Persian Lang
بازی Assassin's Creed Shadows پنج ماه به تاخیر افتاده است و به فوریه 2025 رسیده است، که فکر می کنم شما قبلاً می دانستید. اگر نه، متاسفم که اینقدر صریح این خبر را منتشر کردم. نکته اصلی که این تاخیر میخرد، زمان آماده شدن نسخه رایانه شخصی برای عرضه همزمان است، اما همچنین اجازه میدهد تا تغییرات دیگری در ارائه و گیمپلی بازی انجام شود. با این حال، چیزی که مطلقاً اتفاق نخواهد افتاد این است که Yasuke خارج از داستان نوشته شود.
یاسوکه شخصیت اصلی Shadows است که باز هم فکر می کنم شما می دانستید. او همچنین سیاه پوست است که با همین فرض همراه است. او یک شخصیت واقعی تاریخی در ژاپن فئودال بود، واقعیتی که هیچ بحثی پیرامون آن وجود ندارد. بحث هایی وجود دارد که او به چه درجه ای از خدمت در نیروهای سامورایی دست یافته است، اما اگر فکر می کنید تردیدها در مورد جزئیات پیچیده نوشته های دوره سنگوکو دلیل واقعی تبدیل شدن یاسوکه به شخصیتی بحث برانگیز است، من یک پل گوزی به شما بفروشد.
Assassin's Creed Shadows برای استقبالی که داشت آماده نشده بود
دلیل واقعی نژادپرستی است. برخی از مردم از ایده بازی در نقش یک مرد سیاه پوست خوششان نمی آید و این موضوع به شکل مارپیچی در آمده است. اما فکر نمی کنم به این سادگی هم باشد. بسیاری از اغتشاشگران اصلی لزوماً صرفاً از نژادپرستی انگیزه ندارند، اما با این آگاهی که رفتار خشمگینانه در مورد یاسوکه یک بلیط سریع برای نفوذ و کلیک است. البته، در یک نقطه خاص، شما باید تعجب کنید که تفاوت چیست.
کمتر شبیه این است که این استراتژی کار می کند، و بیشتر اینکه Shadows یک هدف آسان است. این بازی با پیامهای مختلف از سوی یوبیسافت و تصاویر غیر الهامبخش، تلاش زیادی برای تأثیرگذاری بیشتر از سر و صدا داشته است. Shadows به دنبال همان سطوح فوتورئالیسم با بهترین بازیهای کلاسی مانند Horizon یا Ghost of Tsushima است، اما در این زمینه کوتاهی میکند. مبارزات همچنین سخت و معمولی فرمول Assassin's Creed به نظر می رسد که از زمان اودیسه، اگر نگوییم بیشتر، نتوانسته است پیشرفت زیادی کند. من فکر میکنم بیانصافی است که Shadows توسط ترولهایی که دشمنی خود را با دقت تاریخی قابل احترامی پنهان میکنند، تحت فشار قرار میگیرند، اما چیزهای زیادی ندیدهام که باعث میشود بخواهم به خاطر آن خفاش کنم.
این آن را در موقعیت سختی قرار می دهد. نمیتواند، و نباید، Yasuke را حذف کند یا روایت را تغییر دهد – در پست، این یکی از سختترین چیزهایی است که میتوان در بازی اصلاح کرد، زیرا به انیمیشنهای جدید، کات سینهای جدید و خطوط جدید ضبط شده نیاز دارد، و این قبل از اینکه شما حتی به آن برسید. به آنچه که ممکن است نیاز به تغییراتی در سطوح، پیشرفت و طراحی گیم پلی داشته باشد، اگر شخصیت اصلی را به بیرون ببرید یا نقش او را کم کنید.
یوبی سافت باید در مسیر روایت باقی بماند
با این حال، یوبیسافت فشارهایی را وارد میکند تا مشارکت یاسوکه را تا جایی که میتوانند محدود کنند، تا به این جماعتی که به دنبال خون هستند، راضی کنند و کسانی را که بیشتر از همه از بازی متنفرند، راضی کنند. به نظر میرسد اینها پر سر و صداترین منتقدان هستند و برخی فکر میکنند که اگر فقط بتوان با این افراد کنار آمد، کار راحت خواهد بود.
اما راهی برای این کار وجود ندارد. این افراد در نظرات خود مستدل نشده اند و در مورد آنها صادق نیستند و بنابراین نمی توان آنها را استدلال کرد. یک استراتژی به مراتب بهتر این است که ببینیم چرا به نظر میرسد هیچ کس دیگری به Shadows اهمیت نمیدهد، فراتر از آنهایی که برای سرش روی پایک فریاد میزنند. اوباش را از خانه شما دور نمی کند، اما ممکن است مدافعانی را برای هدف شما استخدام کند.
سایهها از وزن فرمول Assassin's Creed فرار نمیکنند، اما مدرنسازی نبرد برای ارائه کیفیت و کنترل بالاتر بر ارتقای بیپایان و حملات ویژهای که همگی یکسان هستند، شروعی خواهد بود. دمویی که در SGF دیدم، عناصری از گیم پلی همهجانبه سیم کارت، دستکاری نورها و استفاده از آب و هوا را تحت فشار قرار داد، اما هیچکدام به طور کامل درک نشدند. چراغها بدون حرکت شخصیتها خاموش میشدند و «غوطهور» را از سیمکارت حذف میکردند، و آب و هوا هیچوقت تأثیر قابلتوجهی بر گیمپلی نداشت، علیرغم اینکه به شدت به عنوان یک نقطه فروش تحت فشار قرار میگرفت. گیم پلی بازی را لمسی تر کنید و به آب و هوا هدف بدهید، و در مسیری هستید که Shadows را شبیه یک نسخه مدرن و بهتر از Assassin's Creed کنید.
در حال حاضر، تمام سروصدا توسط کابال ضد بیداری ایجاد می شود. تعداد زیادی از آنها وجود ندارد، به طور نسبی، اما آنها تنها کسانی هستند که به اندازه کافی به Shadows اهمیت می دهند که اصلاً سر و صدا ایجاد کنند. حذف یاسوکه غیرممکن است، اما تلاش برای یافتن سازش با این افراد، آهنگهای آنها را ساکت نمیکند، بلکه آنها را جسور میکند. یوبی سافت باید از این تأخیر استفاده کند تا دیگران را تشویق کند تا به سمت خود جمع شوند و سر و صدا را از بین ببرند، در غیر این صورت آهنگهای آنها در فوریه آینده راهاندازی Shadows به همان اندازه بلند خواهد بود.
بازی Assassin's Creed Shadows پنج ماه به تاخیر افتاده است و به فوریه 2025 رسیده است، که فکر می کنم شما قبلاً می دانستید. اگر نه، متاسفم که اینقدر صریح این خبر را منتشر کردم. نکته اصلی که این تاخیر میخرد، زمان آماده شدن نسخه رایانه شخصی برای عرضه همزمان است، اما همچنین اجازه میدهد تا تغییرات دیگری در ارائه و گیمپلی بازی انجام شود. با این حال، چیزی که مطلقاً اتفاق نخواهد افتاد این است که Yasuke خارج از داستان نوشته شود.
یاسوکه شخصیت اصلی Shadows است که باز هم فکر می کنم شما می دانستید. او همچنین سیاه پوست است که با همین فرض همراه است. او یک شخصیت واقعی تاریخی در ژاپن فئودال بود، واقعیتی که هیچ بحثی پیرامون آن وجود ندارد. بحث هایی وجود دارد که او به چه درجه ای از خدمت در نیروهای سامورایی دست یافته است، اما اگر فکر می کنید تردیدها در مورد جزئیات پیچیده نوشته های دوره سنگوکو دلیل واقعی تبدیل شدن یاسوکه به شخصیتی بحث برانگیز است، من یک پل گوزی به شما بفروشد.
Assassin's Creed Shadows برای استقبالی که داشت آماده نشده بود
دلیل واقعی نژادپرستی است. برخی از مردم از ایده بازی در نقش یک مرد سیاه پوست خوششان نمی آید و این موضوع به شکل مارپیچی در آمده است. اما فکر نمی کنم به این سادگی هم باشد. بسیاری از اغتشاشگران اصلی لزوماً صرفاً از نژادپرستی انگیزه ندارند، اما با این آگاهی که رفتار خشمگینانه در مورد یاسوکه یک بلیط سریع برای نفوذ و کلیک است. البته، در یک نقطه خاص، شما باید تعجب کنید که تفاوت چیست.
کمتر شبیه این است که این استراتژی کار می کند، و بیشتر اینکه Shadows یک هدف آسان است. این بازی با پیامهای مختلف از سوی یوبیسافت و تصاویر غیر الهامبخش، تلاش زیادی برای تأثیرگذاری بیشتر از سر و صدا داشته است. Shadows به دنبال همان سطوح فوتورئالیسم با بهترین بازیهای کلاسی مانند Horizon یا Ghost of Tsushima است، اما در این زمینه کوتاهی میکند. مبارزات همچنین سخت و معمولی فرمول Assassin's Creed به نظر می رسد که از زمان اودیسه، اگر نگوییم بیشتر، نتوانسته است پیشرفت زیادی کند. من فکر میکنم بیانصافی است که Shadows توسط ترولهایی که دشمنی خود را با دقت تاریخی قابل احترامی پنهان میکنند، تحت فشار قرار میگیرند، اما چیزهای زیادی ندیدهام که باعث میشود بخواهم به خاطر آن خفاش کنم.
این آن را در موقعیت سختی قرار می دهد. نمیتواند، و نباید، Yasuke را حذف کند یا روایت را تغییر دهد – در پست، این یکی از سختترین چیزهایی است که میتوان در بازی اصلاح کرد، زیرا به انیمیشنهای جدید، کات سینهای جدید و خطوط جدید ضبط شده نیاز دارد، و این قبل از اینکه شما حتی به آن برسید. به آنچه که ممکن است نیاز به تغییراتی در سطوح، پیشرفت و طراحی گیم پلی داشته باشد، اگر شخصیت اصلی را به بیرون ببرید یا نقش او را کم کنید.
یوبی سافت باید در مسیر روایت باقی بماند
با این حال، یوبیسافت فشارهایی را وارد میکند تا مشارکت یاسوکه را تا جایی که میتوانند محدود کنند، تا به این جماعتی که به دنبال خون هستند، راضی کنند و کسانی را که بیشتر از همه از بازی متنفرند، راضی کنند. به نظر میرسد اینها پر سر و صداترین منتقدان هستند و برخی فکر میکنند که اگر فقط بتوان با این افراد کنار آمد، کار راحت خواهد بود.
اما راهی برای این کار وجود ندارد. این افراد در نظرات خود مستدل نشده اند و در مورد آنها صادق نیستند و بنابراین نمی توان آنها را استدلال کرد. یک استراتژی به مراتب بهتر این است که ببینیم چرا به نظر میرسد هیچ کس دیگری به Shadows اهمیت نمیدهد، فراتر از آنهایی که برای سرش روی پایک فریاد میزنند. اوباش را از خانه شما دور نمی کند، اما ممکن است مدافعانی را برای هدف شما استخدام کند.
سایهها از وزن فرمول Assassin's Creed فرار نمیکنند، اما مدرنسازی نبرد برای ارائه کیفیت و کنترل بالاتر بر ارتقای بیپایان و حملات ویژهای که همگی یکسان هستند، شروعی خواهد بود. دمویی که در SGF دیدم، عناصری از گیم پلی همهجانبه سیم کارت، دستکاری نورها و استفاده از آب و هوا را تحت فشار قرار داد، اما هیچکدام به طور کامل درک نشدند. چراغها بدون حرکت شخصیتها خاموش میشدند و «غوطهور» را از سیمکارت حذف میکردند، و آب و هوا هیچوقت تأثیر قابلتوجهی بر گیمپلی نداشت، علیرغم اینکه به شدت به عنوان یک نقطه فروش تحت فشار قرار میگرفت. گیم پلی بازی را لمسی تر کنید و به آب و هوا هدف بدهید، و در مسیری هستید که Shadows را شبیه یک نسخه مدرن و بهتر از Assassin's Creed کنید.
در حال حاضر، تمام سروصدا توسط کابال ضد بیداری ایجاد می شود. تعداد زیادی از آنها وجود ندارد، به طور نسبی، اما آنها تنها کسانی هستند که به اندازه کافی به Shadows اهمیت می دهند که اصلاً سر و صدا ایجاد کنند. حذف یاسوکه غیرممکن است، اما تلاش برای یافتن سازش با این افراد، آهنگهای آنها را ساکت نمیکند، بلکه آنها را جسور میکند. یوبی سافت باید از این تأخیر استفاده کند تا دیگران را تشویق کند تا به سمت خود جمع شوند و سر و صدا را از بین ببرند، در غیر این صورت آهنگهای آنها در فوریه آینده راهاندازی Shadows به همان اندازه بلند خواهد بود.