بازی

Astro Bot دارای سطوح متعددی است که برای کلاسیک هالووین تعیین شده است

Astro Bot یک بازی عالی است. پلتفرمر سه بعدی جدید که به عنوان یادگاری برای همه چیز PlayStation دوچندان می شود، خالص ترین تقطیر سرگرم کننده ای است که امسال با آن مواجه شده ام، البته به دلیل تنوع بسیار زیادش. دارای پیچ و تاب های مکانیکی زیادی است که تقریباً در هر سطحی قدرت های جدیدی معرفی شده است. حتی زمانی که از آنها دوباره استفاده می‌شود، تیم Asobi لایه‌های جالب جدیدی را در قدرت‌هایی پیدا می‌کند که دفعه اول پاک نشدند.




Astro Bot پاییز پیش روی ماست

اما تنوعی که بیشتر از همه دوست دارم ببینم در مضامین مراحلی است که با آن روبرو می شوید. از زمانی که ماریو ۲۸ سال پیش روی یک نقاشی ظاهر شد، انتظار داشتیم که پلتفرم‌های سه بعدی با هر سطح جدید تنظیمات جدیدی را به سمت ما بیاورند. در حالی که Astro Bot محیط های بسیار خوبی دارد، ما طرفداران پاییزی به خصوص خوب غذا می خوریم.

عیار مکعبی آفتاب پرست تبدیل به یک اندروید پاییزی می شود (و او یک اندروید است، با فرض اینکه ما از ضعیف ترین تعریف ممکن برای “شبیه انسان به نظر می رسد” استفاده می کنیم که سپس شامل دوست دوپا با بدن کوچک بلوکی می شود) برای دو سطح در Astro Bot، و من فوراً آنها را به چک لیست ذهنی سطوح خود اضافه کردم تا به محض لرزیدن خفیف در هوا بازی کنند.


Astro Bot بازی عالی برای این نوع تمرین است. Bully یکی از سطوح مورد علاقه من در هالووین را دارد، اما فکر نمی‌کردم وقتی به فصل پاییز رسیدم حالت ذخیره ایجاد کنم، بنابراین باید برگردم و چندین ساعت از بازی را بازی کنم تا به آن نقطه برسم. سرزمین‌های نفرین‌شده سایه‌ها در Baldur's Gate 3 نیز به همین شکل وهم‌آور هستند، اما من دیگر در آنجا ذخیره‌ای ندارم (و با توجه به اینکه چقدر در نبرد سختی که در پایان Act 2 یافتم، مطمئن نیستم که حال و هوای آن کافی باشد. مرا به عقب برگردان). اما با Astro Bot، من می‌توانم بازی را در پاییز آینده دوباره نصب کنم و تقریباً فوراً در دو سطح شوخ‌آمیز بازی کنم.

غول‌ها و ربات‌ها و زمان شبح آور، مکان‌های هالووین را به ارمغان می‌آورند

Ghouls & Bots اولین مرحله از سطوح خالی از سکنه Astro Bot است که من با آن مواجه شدم (اگرچه این یکی از دوره‌های بازگشایی Lost Galaxy است، بنابراین دیگران ممکن است آن را تا زمانی که به دنبال پلاتین نشوند پیدا نکنند). این بهترین حالت برای حال‌وهوای خالص است که روی یک سری سکوهای سنگ‌فرش نازک قرار گرفته است، جایی که آسترو هنگام عبور از دروازه‌های آهنی، دیگ‌ها و درخت‌های غرغور شده توسط ارواح سبز مورد تمسخر قرار می‌گیرد. قلعه‌ای با ظاهر تسخیر شده بزرگ و ماه با چهره‌ای جک و فانوس همیشه در پس‌زمینه قرار دارند و موسیقی‌های شبح‌آور و شوخ‌آمیز گام‌های شما را صدا می‌کنند، در حالی که پلتفرم‌های نامرئی را با یک لامپ جادویی آشکار می‌کنید.


سطح دیگر، Spooky Time، از نظر مکانیکی جالب‌تر از این دو است. اگرچه عنوان در ابتدا ساده به نظر می‌رسد، اما به سرعت متوجه می‌شوید که بازی با کلمات است – سطح بر روی یک کوله پشتی ساعت متمرکز است که به شما امکان می‌دهد هنگام پریدن در بالای آب‌های باتلاق سبز، زمان را برای خزیدن کاهش دهید. این توانایی به برخی از موانع شیطانی اجازه می دهد، مانند مسدود شدن چندین پلت فرم توسط ارواح سبز بزرگ که چاقوها را با سرعت صوت به جلو و عقب پرتاب می کنند.

Astro Bot Spooky Time مانع شمع


وحشیانه ترین بیت در اواخر سطح برخورد می کند. در تمام طول این مدت، شما از توانایی‌های حرکتی آهسته خود برای عبور از چاقوها، حرکت در پرتاب‌های خیالی و پرتاب آفتاب‌پرست‌ها استفاده کرده‌اید. اما، بهترین استفاده از این توانایی، مانعی با یک روح سبز بزرگ است که بشقاب‌ها و ظروف نقره‌ای را استفراغ می‌کند که می‌توانید با کاهش زمان از آن بپرید. این اولین پلتفرمری است که می‌توانم به یاد بیاورم که در آن استفراغ پرتابه یک سکو بود، و برای آن کلاه خود را به Astro می‌سپارم.

اگرچه هیچ‌کدام از این سطوح جزو بهترین‌هایی نیستند که بازی ارائه می‌کند، اما در سال‌های آینده به آن‌ها بازمی‌گردم تا یک شات از آن روح هالووین را تجربه کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا