ارز دیجیتال

آمازون با ابتکار بازی وارد بازار Crypto NFT می شود – آنچه باید بدانید در اینجا آمده است

منبع تصویر: Unsplash

طبق گزارش‌ها، آمازون قصد دارد با ابتکارات آتی مرتبط با دارایی‌های دیجیتال، به NFT و بازی‌های Web3 بپردازد.

Blockworks روز پنجشنبه به نقل از چهار منبع ناشناس و آشنا با مقاصد آمازون گزارش داد که بزرگترین خرده فروش جهان در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک “شرکت دارایی های دیجیتال” با تمرکز بر توکن های غیرقابل تعویض و بازی های وب 3 در بهار امسال است.

بر اساس این گزارش، ابتکار آمازون در مراحل نسبتاً اولیه توسعه است و این شرکت انتظار دارد در ماه آوریل یک اعلامیه رسمی ارائه کند. علاوه بر این، غول تجارت الکترونیک بیش از ده ها شریک برای این پروژه دارد، از جمله بلاک چین های لایه 1، استارت آپ ها و توسعه دهندگان بازی مبتنی بر بلاک چین، و صرافی های دارایی دیجیتال.

در این گزارش آمده است: «یک مثال در حال کار است، هر منبع: جلب مشتریان آمازون به بازی‌های کریپتو و ادعای NFT‌های رایگان در این فرآیند،» و افزود که مدیران آمازون که این ابتکار را رهبری می‌کنند در ماه‌های اخیر حداقل با یک دفتر خانوادگی تماس گرفته‌اند. . همچنین گفته می شود که آنها برنامه ریزی کرده اند تا با یک هنرمند یک افت NFT انجام دهند.

شایان ذکر است که آمازون از سال 2021 نقش هایی را برای توسعه دهندگان و مهندسان در قلمرو Web3 ارسال کرده است. در آن زمان، این شرکت یک موقعیت خالی برای جستجوی “سرآمد محصولات ارز دیجیتال و بلاک چین” با درک عمیق از اکوسیستم دیجیتال و ارزهای دیجیتال ارسال کرد. .

در آوریل سال گذشته، اندی جاسی، مدیرعامل آمازون به CNBC گفت که نسبت به آینده ارزهای دیجیتال و NFT خوشبین است. در آن زمان، او گفت که غول تجارت الکترونیک به دنبال اضافه کردن پرداخت های رمزنگاری نیست، اما او ادعا کرد که “با گذشت زمان معتقد است که رمزارزها بزرگتر می شوند.”

جاسی گفت: “می دانید، من انتظار دارم که NFT ها به رشد قابل توجهی ادامه دهند.” وی افزود که می تواند آینده ای را تصور کند که غول تجارت الکترونیک NFT ها را بفروشد.

اخیراً فاش شد که آمازون از طریق AWS با آوا لبز برای تسریع پذیرش فناوری بلاک چین در صنایع مختلف وارد “همکاری” شده است. AWS قصد دارد برای پشتیبانی از زیرساخت‌های Avalanche و اکوسیستم برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) استقرار گره‌ها را با یک کلیک در دسترس قرار دهد.

به غیر از آمازون، تعدادی دیگر از شرکت‌های اصلی اصلی نیز برنامه‌های خود را برای گسترش NFT و سایر ارزهای دیجیتال در سال گذشته اعلام کرده‌اند.

در ماه نوامبر، یک ثبت اختراع، چشم انداز سونی را برای سیستمی آشکار کرد که می تواند برای ردیابی ایجاد، استفاده و انتقال دارایی های دیجیتال ایجاد شده در یک بازی استفاده شود. این پتنت سیستمی را برای «ایجاد، اصلاح، ردیابی، احراز هویت و/یا انتقال دارایی‌های دیجیتال منحصربه‌فرد» مرتبط با بازی‌های ویدیویی پیش‌بینی می‌کند.

علاوه بر این، غول سرمایه گذاری Fidelity همچنین به قصد نفوذ بیشتر به ارزهای دیجیتال و Web3 با سه علامت تجاری جدید در دسامبر سال گذشته اشاره کرد. فایل‌ها بر NFTها و جهان‌های مجازی مانند Metaverse تمرکز دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا