شبکه های اجتماعی

21 سایت با تصاویر رایگان نفس گیر را در سال 2023 کشف کنید

بیایید قبول کنیم، اگر خودمان حرفه ای عکاسی نیستیم، همیشه به دنبال تصاویر جذابی هستیم که در پست های اجتماعی، وبلاگ یا وب سایت خود بگنجانیم.

با این حال، ما به تصاویر استوک خسته کننده ای که هر از چند گاهی در پست ها یا وب سایت های مختلف می بینیم عادت کرده ایم. آنها نه تنها چسبناک به نظر می رسند، بلکه می توانند هزینه زیادی نیز داشته باشند!

خوشبختانه، وب‌سایت‌های زیادی ایجاد شده‌اند که کتابخانه عظیمی از تصاویر رایگان نفس‌گیر را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر در حال حاضر در حال جست و جوی وب برای یافتن آن تصویر رایگان کامل هستید یا ممکن است در آینده به آن نیاز داشته باشید، به خواندن ادامه دهید تا درباره این وب سایت ها بیشتر بدانید.

قبل از استفاده از تصاویر رایگان، این شرایط را بدانید

از آنجایی که ما در مورد منابع تصویر رایگان صحبت می کنیم، بهتر است عباراتی را که ممکن است هنگام جستجوی آنها با آنها برخورد کنید، درک کنید. همچنین، توصیه می‌کنیم شرایط و ضوابط هر وب‌سایت را بررسی کنید تا بدانید به چه نوع منبعی نیاز دارد.

حال، بیایید در مورد اصطلاحاتی که در مورد آنها صحبت می کردیم بحث کنیم:

عوام خلاق

یک سازمان غیرانتفاعی، Creative Commons امکان به اشتراک گذاری و همچنین استفاده از دانش و خلاقیت را از طریق ابزارهای قانونی بدون هزینه می دهد. از فعال کردن هر نوع استفاده بدون ذکر منبع گرفته تا مجاز کردن استفاده های خاص و بدون تغییر، انواع مختلفی از مجوزهای Creative Commons وجود دارد.

دامنه عمومی

آثاری که در مالکیت عمومی قرار دارند، آثاری هستند که حق چاپ آنها از بین رفته، منقضی شده یا قابل اجرا نیستند.

حق امتیاز آزاد

تصاویر یا عکس های بدون حق امتیاز لزوما رایگان نیستند. در اکثر موارد برای گرفتن حق استفاده از عکس باید یک بار هزینه پرداخت کنید.

تصاویر بدون کپی رایت

تصاویر بدون کپی رایت آنهایی هستند که مشمول حق چاپ نیستند. این تصاویر متعلق به همه است.

21 وب سایتی که تصاویر رایگان جذابی را ارائه می دهند

1. اسپلش کنید

Unsplash، یکی از محبوب ترین سایت ها برای دریافت تصاویر رایگان، مجوز خاص خود را دارد. این به این معنی است که به شما امکان می دهد از تصاویر به صورت رایگان استفاده کنید.

اگر شما فردی هستید که به دنبال برنامه‌ریزی پست‌های رسانه‌های اجتماعی و گنجاندن پست‌های تصویری در آن‌ها هستید، می‌توانید از SocialPilot استفاده کنید که با Unsplash یکپارچه‌سازی می‌شود. با این ادغام، می‌توانید به راحتی پست‌های اجتماعی جذاب بصری را با دسترسی به تصاویر استوک بدون حق نسخه‌برداری با وضوح بالا با وضوح بالا ایجاد و برنامه‌ریزی کنید.

SocialPilot همچنین به شما این امکان را می دهد که هنگام ایجاد محتوای اجتماعی، GIF های پرطرفدار اضافه کنید، همه اینها به لطف یکپارچه سازی GIPHY آن است.

2. Pixabay

Pixabay یک سایت عکس استوک رایگان است که اگر می‌خواهید از بین میلیون‌ها عکس زیبا انتخاب کنید، می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

این سایت خانه بیش از 320000 عکس رایگان، تصاویر هنری و وکتور است. همه عکس‌ها تحت Creative Commons CC0 منتشر شده‌اند.

3. کانوا

Canva در لیست وب سایت های ما قرار دارد که می توانید عکس های رایگان شگفت انگیزی برای استفاده پیدا کنید.

شاید نام Canva را به عنوان یک پلتفرم شگفت انگیز برای ایجاد محتوای بصری شنیده باشید. اما، آن را نیز در لیست سایت های رایگان تصویر استوک می آید. این وب‌سایت دارای کتابخانه‌ای از 1.7 میلیون عکس استوک رایگان (و همچنین 86 میلیون عکس ممتاز)، آهنگ‌های صوتی، گرافیک، ویدیو و موارد دیگر است!

نکته: اگر می خواهید بنر یا آگهی های رسانه های اجتماعی طراحی کنید از Canva استفاده کنید. شما همچنین می توانید از آن برای بهبود تصاویر خود با تغییر شادابی یا شفافیت آنها استفاده کنید. این وب سایت همچنین به شما اجازه می دهد تا به تصاویر خود همپوشانی متن اضافه کنید.

4. Pexels

Pexels تصاویر استوک رایگان و با کیفیت عالی را ارائه می دهد که تحت مجوز Creative Commons Zero (CC0) مجوز دارند.

شما به راحتی می توانید عکس های رایگان را در این وب سایت پیدا کنید. تصاویر نیز از طریق صفحات کشف آن به راحتی قابل کشف هستند.

در مجموع، Pexel یک سایت تصویر استوک قابل اعتماد است که دارای هزاران تصویر دست‌چین شده از جامعه Pexel است، بنابراین می‌توانید جلو بروید و از عکس‌ها برای وب‌سایت، فروشگاه آنلاین یا فید رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید!

5. انفجار (توسط Shopify)

Burst یکی از بهترین سایت ها برای دریافت عکس های استوک رایگان خیره کننده است. کتابخانه تصاویر این سایت حاوی هزاران تصویر باکیفیت است که از عکاسان بین المللی گرفته شده است.

این تصاویر با دامنه عمومی، عکس هایی با کیفیت بالا هستند که برای استفاده شخصی یا تجاری رایگان هستند. بنابراین، صرف نظر از اینکه شما یک مدیر رسانه اجتماعی هستید که به دنبال تقویت پست های خود هستید یا کارآفرینی که می خواهد وب سایت خود را تقویت کند، Burst می تواند طیف وسیعی از تصاویر رایگان با وضوح بالا را به شما ارائه دهد.

6. عکسبرداری مجدد

خانه میلیون‌ها عکس، Reshot یک کتابخانه عظیم از عکس‌های استوک رایگان است که برای فریلنسرها و استارت‌آپ‌ها ساخته شده است. Reshot دارای عکس هایی است که در هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید، وب سایتی است که می توانید عکس های نفس گیر را در آن پیدا کنید.

استفاده از عکس‌های این وب‌سایت به‌صورت سرمقاله و تجاری، بدون نیاز به ذکر منبع رایگان است.

7. Gratisography

Gratisography که توسط عکاس Ryan McGuire ایجاد شده است، یک وب سایت رایگان تصاویر استوک است که می توانید از آن برای یافتن تصاویر نیز استفاده کنید.

این سایت به دلیل تصاویر عجیب و غریب و طنز آن محبوب است. شما می توانید از این تصاویر کاملاً رایگان و بدون محدودیت حق چاپ استفاده کنید.

نکته: تصاویر این سایت قطعا به شما کمک می کند تا تاثیرگذار باشید. از آن برای بیان نام تجاری خود و تماشای جادو استفاده کنید!

8. تصاویر رایگان

نام گویای همه چیز است، اینطور نیست؟

Free Images در لیست وب سایت های ما برای یافتن تصاویر رایگان قرار دارد.

تحت مجوز خود، این وب سایت بیش از 300000 عکس استوک رایگان ارائه می دهد.

مجوز طیف گسترده ای از استفاده ها را می دهد. اما، کاربران محدودکننده مختلف را فهرست می‌کند (چیزی که تقریباً برای همه سایت‌های دانلود رایگان تصویر رایج است).

9. Life of Pix

Life of Pix عکس‌های رایگان و باکیفیت را فهرست می‌کند که برای استفاده در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی یا وب‌سایت شما مناسب است.

تمامی تصاویر موجود در این سایت به مالکیت عمومی اهدا شده و برای استفاده تجاری و شخصی در دسترس هستند.

10. Kaboompics

Kaboompics با سایر سایت های رایگان عکس استوک متفاوت است زیرا به شما امکان می دهد بر اساس رنگ جستجو کنید! همچنین یک پالت مکمل از رنگ ها در تصویر دریافت می کنید. اگر به دنبال عکس‌هایی با قابلیت اینستاگرام هستید، Kaboompics وب‌سایتی است که باید بررسی کنید.

این وب سایت از مجوز خود استفاده می کند.

توجه داشته باشید: می‌توانید از یک عکس بافت‌دار از Kaboompics برای استفاده به عنوان حاشیه یا پس‌زمینه برای تصویر استوک دیگری استفاده کنید.

11. Shutterstock

در حالی که در جستجوی سایت هایی هستید که می توانید عکس های استوک را به صورت رایگان دریافت کنید، Shutterstock یکی از بهترین وب سایت ها برای انتخاب است.

Shutterstock یک ارائه دهنده اصلی تصاویر استوک، تصاویر، موسیقی و وکتورهای دارای مجوز برای مصرف کنندگان و مشاغل در سراسر جهان است. دارای کتابخانه ای با بیش از 300 میلیون عکس رایگان است.

Shutterstock با کاربران بیش از 150 کشور و جامعه روزافزون از حدود یک میلیون سازنده، عکس های جذابی را برای استفاده شما ارائه می دهد. مردم از Shutterstock برای دانلود روزانه تصاویر، آهنگ های موسیقی و کلیپ های ویدیویی استفاده می کنند.

12. Getty Images

یکی دیگر از وب سایت های بسیار جذاب با تصاویر استوک رایگان زیبا Getty Images است. از بیش از 200 میلیون دارایی، تصاویر استوک، ویدئو، عکاسی سرمقاله و موسیقی را ارائه می کند.

این وب سایت بیشتر برای استفاده توسط متخصصان خلاق در تبلیغات و رسانه ها و شرکت ها مناسب است.

در اینجا یک نکته قابل ذکر است: اکثر تصاویر را به صورت رایگان پیدا نخواهید کرد. اما، شما می توانید از تصاویر رایگان با ویژگی Getty’s Embed (فقط برای استفاده غیرتجاری) استفاده کنید.

13. آی استوک

وقتی صحبت از عکاسی استوک به میان می‌آید، iStock توسط Getty Images یکی دیگر از وب‌سایت‌های مهمی است که باید به آن توجه کنید. دارای تصاویر متعدد، تصاویر، ویدئوها، قطعات هنری کلیپ، کلیپ های صوتی است.

اگرچه تقریباً برای تمام دارایی ها باید هزینه مجوز بپردازید، این وب سایت تصاویر استوک رایگان را برای استفاده شما ارائه می دهد.

14. فری پیک

بعدی در لیست وب سایت های ما برای دانلود رایگان عکس Freepik است. این یک سایت عکس استوک رایگان مفید برای سازندگانی است که می خواهند به تصاویر استوک جذاب و قالب های حرفه ای فتوشاپ دسترسی داشته باشند.

شما می توانید از چهار میلیون دارایی، از تصاویر گرفته تا وکتور، دانلود کنید.

توجه داشته باشید: برای استفاده از سهام وب سایت برای استفاده شخصی یا تجاری به ذکر منبع نیاز است.

15. پیجمبو

اگر به دنبال تصاویر رایگان برای پست وبلاگ بعدی یا طراحی وب خود هستید، همیشه می توانید Picjumbo را در نظر بگیرید.

این وب سایت هر روز عکس های تازه اضافه می کند. شما می توانید تصاویر با کیفیت عالی را در طیف وسیعی از موضوعات انتخاب کنید.

16. Skitterphoto

سه عکاس هلندی وب‌سایتی به نام Skitterphoto را اداره می‌کنند که عکس‌های رایگانی را ارائه می‌دهد که نیازی به ذکر نام ندارند.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد Skitterphoto این است که حتی مشارکت های عکاسانی را که می خواهند در کاتالوگ وب سایت مشارکت کنند، می پذیرد.

17. فریرنژ

Freerange وب سایت دیگری است که تصاویر رایگان را برای دانلود ارائه می دهد. شما می توانید به کتابخانه عظیم تصاویر آن دسترسی داشته باشید که طیف وسیعی از موضوعات مانند فناوری و قدیمی را در بر می گیرد.

این وب سایت روزانه کتابخانه تصاویر خود را با تصاویری که هم توسط عکاسان داخلی و هم توسط همکاران خارجی گرفته شده است، به روز می کند.

18. StockSnap.io

StockSnap.io سایت دیگری برای دانلود رایگان عکس های استوک است. بسیاری از عکس های با وضوح بالا را برای دانلود و استفاده در اختیار شما قرار می دهد. وقتی کتابخانه را مشاهده می کنید، سبک مدرن و مد روز آن ممکن است برای شما جذاب باشد. این سایت همچنین هر هفته عکس های جدید اضافه می کند.

نکته قابل توجه در مورد StockSnap.io عملکرد جستجوی کاربر پسند آن است. این به شما امکان می دهد بر اساس بازدیدها، موارد دلخواه، محبوبیت، دانلودها و موارد دیگر فیلتر کنید.

19. عکس نگاری

Picography یکی دیگر از وب سایت های محبوبی است که می توانید برای دریافت تصاویر رایگان نفس گیر در نظر بگیرید. این وب سایت دارای دسته بندی های زیادی برای مرور است که برای بسیاری از انواع مشاغل مناسب است.

در کل، می‌توانید از رابط کاربری آسان آن برای دانلود عکس‌های رایگان استفاده کنید.

20. شات استش

بعدی در لیست وب سایت های ما که تصاویر استوک رایگان را برای استفاده ارائه می دهند، Shot Stash است.

اگر حرفه ای خلاق هستید، حتما باید این وب سایت را بررسی کنید. این سایت به شما امکان دسترسی به 7000 تصویر را می دهد. اینها تحت مجوز Creative Commons بدون هیچ محدودیتی در دسترس هستند.

21. لیبرشات

Libreshot عکس‌های استوک رایگان را برای استفاده تجاری و خصوصی، بدون ذکر منبع ارائه می‌دهد.

تصاویر موجود در سایت توسط مارتین وورل، مشاور بازاریابی موتور جستجو و عکاس گرفته شده است.

دسته بندی تصاویری که در Libreshot پیدا می کنید شامل معماری، تجارت، طبیعت، مردم، نمای نزدیک و فناوری است.

نتیجه

خلاصه؟ هیچ کمبودی در وب سایت های شگفت انگیز با تصاویر رایگان نفس گیر وجود ندارد.

اکنون که فهرست آماده ای از این گونه وب سایت ها دارید، در موقعیت آگاهانه تری قرار دارید تا تصمیم بگیرید که کدام سایت را برای دریافت تصاویر رایگان جذاب و جذاب انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا