ارز دیجیتال

45٪ از کره ای های S انتظار افزایش قیمت BTC در این هفته دارند

منبع: Maximusdn/Adobe

بر اساس یک نظرسنجی، تقریبا نیمی از دارندگان ارز دیجیتال کره جنوبی فکر می کنند قیمت بیت کوین (BTC) در این هفته افزایش خواهد یافت.

این نظرسنجی توسط محقق Pharos Labs (Kratos) و ارائه‌دهنده اطلاعات بازار ارزهای دیجیتال Coinness انجام شد و توسط رسانه CoinReaders گزارش شد. این شرکت ها گفتند هفته گذشته با 2000 نفر صحبت کردند تا نظرات آنها را در مورد بازار کریپتو بسنجند – که 45 درصد آنها افزایش قیمت بیت کوین را پیش بینی کردند.

در حالی که تقریباً 7٪ “جهش ناگهانی” قیمت ها را پیش بینی کردند، همه آنها خوش بین نبودند: 2٪ فکر می کردند که “افت ناگهانی شدید” در کارت ها وجود دارد.

و تقریباً 14 درصد گفتند که در مورد بازارهای هفته پیش رو یا “ترس” یا “بسیار ترسناک” هستند. اما فقط کمتر از یک سوم نسبت به هفته آغاز شده از 6 مارس “خوش بینی” یا “خوش بینی افراطی” ابراز کردند.

کره جنوبی ها انتظار دارند در هفته آینده کدام دارایی های رمزنگاری را معامله کنند؟

محقق از شرکت کنندگان در نظرسنجی پرسید که به نظر آنها کدام توکن باید در هفته آینده فروخته شود. اکثر آنها (21 درصد) به اتریوم (ETH) پاسخ دادند و بیت کوین با 17 درصد پشت سر گذاشت و پس از آن XRP (10.5 درصد).

با این حال، زمانی که از همان شرکت کنندگان خواسته شد شناسایی کنند که کدام توکن ها ارزش خرید در هفته آینده را دارند، پاسخ ها تقریباً یکسان بود.

شرکت کنندگان همچنین در مورد صرافی رمزنگاری Binance سؤال شدند، که هنوز هم برای ورود به بازار کره جنوبی با خرید صرافی Gopax مطرح است. چنین اقدامی به آن مجوز بهره برداری و دسترسی به بازار سودآور KRW را می دهد.

وقتی در مورد تأثیر احتمالی «ورود بایننس به کره جنوبی» پرسیده شد، 37 درصد اظهار داشتند که این شرکت از بازیگران داخلی مانند Upbit و Bithumb «پیش‌تر خواهد زد» و «به صرافی شماره یک در کره جنوبی تبدیل می‌شود».

نموداری که حجم معاملات را در پلتفرم معاملاتی رمزنگاری Upbit در هفت روز گذشته نشان می‌دهد.
حجم معاملات در پلتفرم تجاری Upbit، (بزرگترین پلتفرم کره جنوبی) در هفت روز گذشته. (منبع: CoinGecko)

اما بیش از نیمی از آنها گفتند که فقط به سطحی مشابه Upbit و Bithumb خواهد رسید. در همین حال، از هر ده یک نفر اعلام کرد که به اندازه متوسط ​​رشد خواهد کرد.

و 2 درصد باقیمانده گفتند که انتظار دارند بایننس پس از «مدت کوتاهی» از کره جنوبی «کناره گیری» کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا