شبکه های اجتماعی

پس از مایکروسافت، گوگل و زوم، سیسکو ویژگی های هوش مصنوعی را به جلسات آنلاین می آورد

در حالی که غول های فناوری برای گنجاندن هوش مصنوعی مولد در محصولات و خدمات خود رقابت می کنند، شرکت ارتباطات دیجیتال سیسکو قابلیت‌های خلاصه‌سازی را در پلتفرم وب کنفرانس خود Webex معرفی کرده است.

سیسکو در رویداد جاری Cisco Live خود در لاس‌وگاس، ایالات متحده، گفت که از مدل‌های زبان بزرگ (LLM) در مجموعه‌های همکاری و امنیت خود استفاده می‌کند تا بهره‌وری نیروی کار خود را افزایش دهد.

در سیسکو، ما سال‌هاست که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنیم. جیتو پاتل، معاون اجرایی و مدیر کل، امنیت و همکاری سیسکو گفت: اکنون ما در حال پرده برداری از نحوه ترکیب هوش مصنوعی مولد در محصولات موجود خود هستیم و به مشتریان کمک می کنیم ارزش واقعی را برای باز کردن امن ترین و بی رقیب ترین تجربیات کاری ممکن کسب کنند. .

همچنین بخوانید

OpenAI می خواهد توهمات ChatGPT را در اینجا حل کند

“Catch Me Up” در Webex توسط Cisco
«Catch Me Up» به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت به تعاملات از دست رفته، از جمله جلسات، تماس‌ها، چت‌ها و موارد دیگر پی ببرند. این خلاصه ها دارای نکات کلیدی و موارد عملی با هدف صرفه جویی در زمان برای کسانی است که نتوانستند به جلسه بپیوندند.

این شرکت همچنین خلاصه‌هایی را در Vidcast، ابزار پیام‌رسانی ویدیویی این شرکت، ارائه می‌کند. این قابلیت نکات برجسته و فصل‌هایی را ایجاد می‌کند تا بینندگان بتوانند به‌سرعت به مهم‌ترین بخش‌های ویدیو پیمایش کنند.

“Catch Me Up” در Webex توسط Cisco مشابه است مایکروسافتویژگی Recap با پشتیبانی از GPT Teams و گوگلویژگی خلاصه برای Meet.

همچنین بخوانید

اخطار 39 Google39 به استارت آپ ها با نزدیک شدن به مهلت 8 ژوئن ممکن است به دادگاه مراجعه کند

علاوه بر این، توسعه یک روز پس از پلت فرم ویدئو کنفرانس انجام می شود بزرگنمایی ویژگی خلاصه جلسه را اعلام کرد زوم IQ – همراه هوشمند آن با هوش مصنوعی. این شرکت همچنین اعلام کرد که ویژگی نوشتن چت تیمی را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تا به سرعت جلسات Zoom را بدون ضبط و پیش‌نویس محتوا در چت تیمی Zoom خلاصه کنند.

هوش مصنوعی در امنیت
سیسکو همچنین گفت که در حال سرمایه‌گذاری در نوآوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای تقویت امنیت است. در حال پیش‌نمایش قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی برای ساده‌سازی مدیریت سیاست و بهبود پاسخ به تهدید است.

قابلیت‌های مشابهی توسط ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل و آلفابت در I/O 2023 اعلام شد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا