ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین با افزایش 5 درصدی LTC در یک هفته – LTC اکنون به کجا می‌رود؟

نمودار LTC / منبع: TradingView

لایت کوین (LTC) همزمان با بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه، با فشار فروش ناشی از اخباری مبنی بر شکایت SEC از Binance، Binance.US و بنیانگذار صرافی Changpeng Zhou (CZ) به دلیل ارائه اوراق بهادار ثبت نشده به بازار، افت شدیدی را تجربه کرده است. عموم مردم در ایالات متحده، و همچنین مجموعه ای از اتهامات دیگر.

LTC، ارز دیجیتالی که به بلاک چین لایت کوین متمرکز بر پرداخت قدرت می‌دهد، آخرین بار در منطقه ۸۸ دلاری دست به دست شد که نزدیک به ۷ درصد در روز کاهش داشت.

1686013424 343 پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین با افزایش 5 درصدی LTC در یک

در حالی که همچنان در روز به میزان قابل توجهی پایین تر معامله می شود و اکنون حدود 10 درصد در مقایسه با بالاترین حد قیمت آخر هفته در 97 دلار به ازای هر توکن معامله می شود، لایت کوین شاهد جهش مناسب 5 درصدی از پایین ترین سطح روزانه خود در 83 دلار بوده است.

به نظر می رسد خریداران منتظر بودند تا زمانی که LTC میانگین متحرک 200 روزه خود را در حدود 85 دلار مجدداً آزمایش کرد، شروع به کار کنند.

در حالی که SEC در آخرین شکایت خود علیه بایننس از تعدادی از ارزهای رمزنگاری بزرگ با چیپ آبی به عنوان اوراق بهادار نام برد، از جمله مهاجمان سنگینی مانند BNB، Cardano (ADA)، Solana (SOL) و Polygon (MATIC)، اما به Litecoin اشاره نکرد.

پیش بینی قیمت – کجای بعدی لایت کوین (LTC) است؟

علیرغم افت شدید لایت کوین در روز دوشنبه، لایت کوین همچنان در نمودارها صعودی به نظر می رسد و به این ترتیب، پیش بینی های قیمت همچنان صعودی هستند.

بازگشت قوی از 200DMA نشانه خوبی است و لایت کوین همچنان به شدت بالاتر از روند صعودی خود نسبت به پایین ترین سطح نوامبر 2022 معامله می کند.

تداوم خوش بینی پیش از نصف شدن ماه اوت، که نرخ تورم LTC را نصف خواهد کرد، احتمالا خریداران را مشتاق نگه می دارد.

و با توجه به اینکه ارز دیجیتال در حال حاضر هنوز در روند ایجاد یک الگوی مثلث صعودی صعودی است، صعود به اواسط 100 دلار در اواخر سال جاری همچنان یک احتمال قوی است.

1686013425 242 پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین با افزایش 5 درصدی LTC در یک

لایت کوین (LTC) جایگزینی برای در نظر گرفتن – yPredict (YPRED)

در حالی که لایت کوین می‌تواند سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای برای کسانی باشد که می‌خواهند آن را برای چند سال نگه دارند، سرمایه‌گذاران باید همیشه مراقب تنوع ذخایر ارزهای دیجیتال خود باشند.

یکی از استراتژی‌های سرمایه‌گذاری با ریسک و پاداش بالا که ممکن است برخی از سرمایه‌گذاران بخواهند در نظر بگیرند، مشارکت در پیش‌فروش ارزهای دیجیتال است.

اینجا جایی است که سرمایه‌گذاران توکن‌های پروژه‌های رمزنگاری جدید را می‌خرند تا به بودجه توسعه آن‌ها کمک کنند.

این توکن‌ها تقریباً همیشه بسیار ارزان فروخته می‌شوند و سابقه طولانی پیش‌فروشی وجود دارد که سودهای نمایی عظیمی را به سرمایه‌گذاران اولیه ارائه می‌کند.

بسیاری از این پروژه‌ها تیم‌های فوق‌العاده‌ای در پشت خود دارند و چشم‌اندازی عالی برای ارائه یک برنامه/پلتفرم رمزنگاری انقلابی دارند.

اگر یک سرمایه‌گذار بتواند چنین پروژه‌هایی را شناسایی کند، ریسک / پاداش سرمایه‌گذاری پیش‌فروش آن‌ها بسیار خوب است.

تیم Cryptonews زمان زیادی را صرف بررسی پروژه های پیش فروش می کند تا به سرمایه گذاران کمک کند.

یکی از این پروژه‌ها که این تیم دارای پتانسیل بسیار قوی است، yPredict است.

yPredict چیست؟

یک پلتفرم تجاری و هوشمند بازار رمزنگاری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به نام yPredict در حال ساخت اولین سیستم پیش‌بینی قیمت کریپتو با درجه سازمانی در نوع خود است.

به گفته ناظران، این ابزار که توسط تجزیه و تحلیل داده‌های عمیق داخلی yPredict پشتیبانی می‌شود، به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال کمک می‌کند تا ارز دیجیتال انفجاری بعدی را به راحتی کشف کنند.

بهترین بخش، سیستم پیش‌بینی قیمت کریپتو yPredict برای دسترسی همه کاربران رایگان و باز باقی می‌ماند – پیش‌بینی‌های قیمت به صورت عمومی در دسترس خواهند بود و برای دیدن نیازی به ورود به سیستم ندارند.

اما yPredict به سرمایه گذاران بسیار بیشتر از پیش بینی قیمت کریپتو ارائه می دهد.

این استارت‌آپ در Litepaper خود می‌گوید: این پروژه در حال ساخت یک پلت‌فرم تحقیقاتی و معاملاتی ارزهای دیجیتال است که به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران امکان دسترسی به ده‌ها سیگنال مبتنی بر هوش مصنوعی، شکست‌ها، تشخیص الگو و ویژگی‌های احساسات اجتماعی/اخباری را می‌دهد.

فناوری این پلتفرم با استفاده از مدل‌های پیش‌بینی پیشرفته و بینش‌های داده‌ای که توسط توسعه‌دهندگان و کوانت‌های برتر 1 درصد هوش مصنوعی ساخته شده‌اند، طراحی شده است.

در همین حال، «بازار ypredict.ai کارشناسان را قادر می‌سازد تا با ارائه پیش‌بینی‌های مدل یا تحقیقات داده‌های خود به‌عنوان سیگنال‌های تجاری، که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌توانند در آن مشترک شوند، درآمدهای مکرر کسب کنند».

فروش سریع پیش فروش را پیش بینی کنید

yPredict برای تأمین مالی توسعه تجارت رمزنگاری انقلابی مبتنی بر هوش مصنوعی و پلتفرم هوشمند بازار، پیش فروش توکن بومی YPRED $ را اجرا می کند که پلتفرم آن را تقویت می کند.

پیش فروش کاملاً عالی است و به نقطه عطف 2 میلیون دلاری رسیده است.

پیش فروش این پروژه در مرحله ششم خود قرار دارد و توکن های YPRED دلار به قیمت 0.09 دلار به فروش می رسند.

با این حال، هنوز هم برای سرمایه‌گذاران جدید چیزهای مثبت زیادی وجود دارد، زیرا این توکن در صرافی‌های اصلی با قیمت 0.12 دلار در اواخر سال جاری فهرست می‌شود، برای سود کاغذی 33%.

اما سرعتی که توکن $YPRED yPredict همچنان از قفسه‌ها خارج می‌شود به این معنی است که سرمایه‌گذاران باید مراقب باشند تا قبل از فروش پیش‌فروش از دست ندهند.

yPredict دارای سقف پیش فروش 6.5 میلیون دلاری است که در صورت ادامه روند پیش فروش مانند روزهای اخیر، ممکن است در چند هفته آینده به نتیجه برسد.

سود 33 درصدی که سرمایه‌گذارانی که اکنون می‌توانند از آن برخوردار شوند، در مقایسه با $YPRED صعودی که در بلندمدت می‌توانست از آن برخوردار شوند، کمرنگ است.

yPredict را اینجا بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا