بازی

بهترین کلاس‌ها برای بازی در Baldur's Gate 3

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
در Baldur's Gate 3، The Dark Urge یک گزینه منحصر به فرد در میان شخصیت های Origin در بازی است که به شما این امکان را می دهد تا ظاهر و کلاس خود را به طور کامل شخصی سازی کنید و در عین حال ارتباط گسترده ای با طرح کلی و انتخاب های پیچیده ای داشته باشید که در حالی که تمایل خود را در آغوش می گیرید یا می جنگید. کشتن با این حال، چه کلاسی برای این قوس داستانی مناسب است؟

مهم است که توجه داشته باشید که هر کلاس در بازی برای “Durge” در دسترس است. هدف ما در اینجا این است که کلاس‌های مناسبی را پیشنهاد کنیم، چه از نظر موضوعی، مکانیکی، یا از نظر ترکیب‌بندی مهمانی احتمالی که ممکن است بسته به میزان خوب یا بد بودن شما اتفاق بیفتد.

به روز شده در 27 سپتامبر 2024 توسط Lucas Olah: چه بخواهید مقاومت کنید و چه بخواهید در برابر هوس ها مقاومت کنید، “Durge” به سلطنت خود ادامه می دهد، اگر نگوییم بهترین راه برای انجام این بازی از دیدگاه روایی. با در نظر گرفتن این موضوع، ما تصمیم گرفتیم به پیشنهادات خود نگاهی بیندازیم و چند نکته اضافی برای هر کلاس به شما ارائه دهیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که کدام یک از کلاس های بسیار برای تفسیر شما از Dark Urge مناسب است. با خودت صادق باش

8 جادوگر
دارای استعداد طبیعی

جوانب مثبت کاریزمای بالا برای مکالمه بهترین گزینه DPS در میان طلسم کنندگان. به راحتی می توان نقش طلسم کننده را برای احزاب شیطانی پر کرد. منفی بقای پایین به خودی خود (یک 1v1 مهم در این روایت وجود دارد). متکی به دو نوع منبع محدود (متاماژیک و اسلات طلسم). توصیه زیر کلاس خط خون دراکونیک توصیه مسابقه نیمه جن، درو، تیفلینگ

هیچ مکانی بهتر از نسخه متعارف Dark Urge برای شروع وجود ندارد. جادوگر در اینجا یک انتخاب باشکوه است، به خصوص اگر قصد دارید این میل را در آغوش بگیرید. در ابتدا، هر طلسم‌کننده‌ای انتخاب خوبی برای بازی‌های شیطانی خواهد بود، زیرا از بین همه همراهان خنثی یا شرور که مایل به دنبال کردن شما هستند، هیچ یک از آنها طلسم‌ساز اختصاصی نیستند. مطمئناً می توانید به آنها احترام بگذارید، اما به همین راحتی می توانید این نقش را خودتان پر کنید.

داشتن حامی به دلایلی که ترجیح می‌دهیم به دلیل خراب‌کننده‌ها توضیح ندهیم و جادوگران و جادوگران را ترک کنند، روایت خوبی نیست. اگرچه هر دوی آنها به خوبی تناسب اندام دارند، اما جادوگر همچنین از مزیت امتیاز کاریزمای بالایی برخوردار است که به شما امکان می دهد افراد را راحت تر فریب دهید و آنها را بترسانید. The Urge حتی به طور پیش‌فرض دارای مهارت Intimidation است که هم برای کشتن و هم برای فرار از قتل شما عالی است.

7 بربر
همه چیز را نابود کن

جوانب مثبت بقای بالا به خودی خود. تناسب موضوعی خوب برای بازی‌ها در آغوش. آسیب مداوم بدون اتکا به منابع محدود. منفی عدم وجود حملات AoE. نمی تواند انفجارهای آسیب را انجام دهد (مگر اینکه ضربه های مهمی را وارد کند). توصیه زیر کلاس دل وحشی توصیه مسابقه گیتیانکی، نیمه اورک، کوتوله

وقتی صحبت از ترکیب‌های موضوعی شد، هیچ طبقه‌ای مانند یک بربر «بی‌رحمی» را فریاد نمی‌زند. آنها برای افرادی که تمایلات قتل آنها را در آغوش می گیرند مناسب هستند، و چند مزیت مکانیکی از وحشی وجود دارد.

علیرغم اینکه شما احتمالاً کاریزمای خوبی ندارید، بربرها اغلب هنگام ترساندن، گزینه‌های دیالوگ منحصربه‌فردی را دریافت می‌کنند، که به آنها برتری می‌دهد، که با مهارت فوق الذکر همراه است.

بسیاری از شاهکارها می توانند برای بربرها کار کنند، مانند Tough، Great Weapon Master، Sentinel یا Polearm Master. از آنجایی که بازی راه‌های دیگری برای افزایش قدرت شما ارائه می‌دهد، می‌توانید به راحتی به قدرت ۲۲ برسید و در عین حال دو شاهکار را به دست آورید یا یک شاهکار را کسب کنید و همچنان به امتیاز قدرت ۲۴ برسید.

اکنون، برای جلوگیری از اسپویلرها مبهم خواهیم بود، اما یکی از نکات منفی پذیرش این اشتیاق و ایجاد تلفات زیاد این است که ممکن است در طول مبارزات مهم، متحدان زیادی نداشته باشید، که بازی را چالش برانگیزتر می کند.

با این حال، نه برای یک بربر، زیرا شما می توانید کارهای زیادی را به تنهایی انجام دهید. شما می توانید از گروهی از دشمنان مراقبت کنید در حالی که بقیه گروه شما از گروه دیگری مراقبت می کنند.

6 سرکش
همه چیز را بی سر و صدا نابود کنید

جوانب مثبت آسیب‌های غیرعادی از Sneak Attack (برای حذف یک مینیون در یک زمان عالی است). مبارزات بیرونی بسیار مفید، از مکالمه گرفته تا چیدن قفل. یکی دیگر از تناسب موضوعی خوب در هنگام پذیرش تمایل. منفی بقای پایین به خودی خود. یک حمله در هر نوبت فاقد حملات AoE است. توصیه زیر کلاس قاتل توصیه مسابقه هر جن، نیمه وروجک، گیتیانکی، نیمه گردان

Rogues غالباً از کلاس هیجان انگیز Dungeons & Dragons هستند که آنها را به یک بازی خوب برای Dark Urge نیز تبدیل می کند. اگرچه مهارت بالا اغلب در روایت ارتباطی ندارد، اما می‌توانید مهارت‌های مبتنی بر کاریزما را برای اجرای یک شخصیت فریبنده یا ترسناک شبیه به جادوگر کسب کنید. به علاوه، محدوده به طور کلی یک گزینه بسیار امن تر است.

از منظر مکانیکی، سرکش ها می توانند از Sneak Attack و Stealth برای آسیب رساندن به بخش های عظیمی از آسیب استفاده کنند و احتمالاً دشمنان را غافلگیر کنند، قبل از اینکه دشمنان حتی فرصت انجام کاری را داشته باشند، آسیب زیادی وارد کنند. از طرف دیگر، می‌توانید یک رنجر را امتحان کنید که می‌تواند یواشکی باشد و نمره عقل خوبی داشته باشد (که برای مقاومت در برابر اصرار شما مفید است)، یا حتی هر دو گزینه را چند کلاسه انتخاب کنید.

5 بارد
رقص ماکابر

جوانب مثبت در تعاملات اجتماعی عالی است. می تواند آسیب برساند و به طور موثر بهبود یابد. می تواند طلسم را از کلاس های دیگر دریافت کند. منفی بقای بسیار کم به خودی خود. توصیه زیر کلاس کالج لور توصیه مسابقه Drow، Tiefling، Halfling، Elf

اعتراف می کنیم که بارد اینجا عمدتاً برای گنگ است، اما تناقض یک نوازنده سبک دل که یک هیولا در لباس مبدل است، یک مفهوم شخصیت سرگرم کننده است. شما همچنین یک طلسم‌ساز قدرتمند دریافت می‌کنید که می‌تواند هم آسیب و هم پشتیبانی بالایی داشته باشد و نقش خوبی را در مهمانی ایفا کند – شخصیت شما می‌تواند هم خنده‌دار و هم مرگبار باشد.

مانند جادوگر، بهترین امتیاز توانایی شما نیز کاریزما خواهد بود و تمام امتیازات دروغگویی را که قبلاً ذکر کردیم به شما می دهد. شما همچنین می توانید شرور اضافی باشید و از عود آلفیرا در طول ماجراجویی خود استفاده کنید، در صورتی که او را نجات ندادید.

4 راهب
خودت را کنترل کن

جوانب مثبت انتخاب موضوعی عالی برای بازی مقاومتی. خرد کمک خواهد کرد در واقع مقاومت در برابر اصرار. یکی از شکسته ترین بیلدهای بازی را دارد. منفی بقای پایین به خودی خود. برای درخشش کمی زمان و تجهیزات لازم است. توصیه زیر کلاس راه دست باز توصیه مسابقه جن چوبی، اژدها متولد شده، نیمه اورک، کوتوله طلایی

فقط به این دلیل که شما در نقش Dark Urge بازی می کنید به این معنی نیست که باید آن را در آغوش بگیرید. در واقع، بازی در نقش یک Dark Urge خوب که سعی می‌کند در برابر این وسوسه به سوی شر مقاومت کند، یکی از بهترین بازی‌ها است. با این حال، این بدان معناست که پرتاب‌های سخت پس انداز برای مقاومت در برابر میل ممکن است ظاهر شوند.

یکی از ویژگی‌های مشترک این پرتاب‌های صرفه‌جویی این است که بر خرد تکیه می‌کنند، به این معنی که کلاس‌هایی که برای عملکرد به نمره عقل بالایی نیاز دارند، عملکرد بهتری خواهند داشت. راهبان حتی خطوط منحصر به فردی در مورد تعادل و هماهنگی دارند که ترکیبی سرگرم کننده از ایده آل ها برای نقش آفرینی شما ارائه می دهد. مثل این است که در درونت یک انگیزه تاریک و روشن وجود داشته باشد.

اگر می‌خواهید شخصیت شما در مکالمات خوب عمل کند اما نمی‌توانید روی مهارت‌ها سرمایه‌گذاری کنید، githyanki به لطف دانش اختری گزینه‌ای عالی است.

3 دروید
به جای آن طبیعت را در آغوش بگیرید

جوانب مثبت به خوبی در هر دو دویدن خوب و بد مناسب است. عقل در برابر هوس ها کمک می کند. قدرتمند با جادوها و مبارزات غوغا. منفی دو همراه از قبل دروید هستند. توصیه زیر کلاس دایره ماه توصیه مسابقه Half-Orc، Wood Elf، Gnome

درویدها عمدتاً به همان دلیل راهبان در اینجا هستند. آنها برای عملکرد خوب به نمره خرد بالایی نیاز دارند – حتی بالاتر از راهبان – که آنها را کاندیدای عالی برای مقاومت در برابر اصرارهای درونی شما می کند.

Circle of Spores با آسیب نکروزه و کنترل مرده‌اش برای یک دروید Dark Urge مناسب است.

دروید شیطانی بودن که برای کشتن طعمه خود به حیوانات تبدیل می شود نیز جالب است، به خصوص با توجه به اینکه هر دو همراه دروید خوب هستند، بنابراین شاید سومین دروید خوب بودن چندان جالب به نظر نرسد. از طرف دیگر، می توانید یک روحانی را نیز به همین دلیل امتحان کنید، اما آنها از نظر موضوعی مناسب نیستند.

2 پالادین
مجازات کننده الهی

جوانب مثبت ضربه زدن (اصولاً خوشه های آسیب). اصرارهایی که نمی توانید کنترل کنید بر سوگند شما تأثیر نمی گذارد. متناسب با دوهای خوب و بد. می تواند به خوبی در تعاملات اجتماعی کار کند. بقای بالا به خودی خود. منفی باید به اهداف نزدیک شود تا به درستی کار کند. طلسم های بیش از حد نیاز به تمرکز دارند. توصیه زیر کلاس سوگند انتقام توصیه مسابقه اژدها، نیمه اورک، جن، درو، تیفلینگ، گیتیانکی

زیبایی اختلاط پالادین ها و تاریکی ها این است که کنار هم قرار گرفتن خواسته ها برای کشتن بی گناه و پیروی از سوگند برای محافظت از خیر، شخصیت را بسیار جالب می کند. به طوری که قبل از اینکه لاریان با جادوگر تسویه حساب کند، پالادین ها به عنوان کلاس پیش فرض تمایل در نظر گرفته می شدند.

یا، اگر می‌خواهید تسلیم این میل شوید – یا بیش از حد عصبانی باشید – هیچ چیز مانع شما نمی‌شود که کاملاً سوگند خود را رها کنید و به یک پالادین سوگندشکن قدرتمند تبدیل شوید که این میل را در آغوش می‌گیرد. با توجه به داستانی که در پشت این تمایل وجود دارد، بسیار مناسب است، اما باز هم، ما این جزئیات را در اینجا خراب نمی کنیم.

1 جنگنده
قدیمی قابل اعتماد

جوانب مثبت می تواند بهترین شخصیت غوغا یا بهترین شخصیت با دامنه باشد. آسیب مداوم بدون اتکا به منابع زیاد (اگر وجود داشته باشد). استراحت های کوتاه می تواند آنها را برای مدتی حفظ کند. بقای بالا به خودی خود. منفی برای درخشش کمی زمان و تجهیزات لازم است. بدون سنبله آسیب بدون حمله AoE توصیه زیر کلاس استاد نبرد توصیه مسابقه Half-Orc، Githyanki، Halfling، Wood Elf

مبارزان اینجا هستند زیرا کلاس جوکر عالی هستند. آنها نیازی به پیشینه ندارند. فقط کسی است که جنگیدن را یاد گرفته و آن را به خوبی انجام می دهد. فرقی نمی‌کند که این تمایل را بپذیرید یا در برابر آن مقاومت کنید، یک شخصیت محکم برای روایت، ترکیب مهمانی و ساختار کلی شخصیت خود خواهید داشت.

اگرچه همان شاهکارهایی که برای کار بربر در اینجا ذکر شد، مبارزان فرصتی اضافی برای دستیابی به یک شاهکار یا افزایش امتیاز دارند که به شما انعطاف‌پذیری بیشتری برای ساخت خود می‌دهد.

تطبیق آنها نیز آسان است، زیرا می‌توانید از هر سلاح و زرهی در بازی استفاده کنید، به نبردهای غوغا یا تیراندازی علاقه‌مند باشید و به اندازه بازی‌هایی مانند Paladin نگران اخلاق نباشید. این یک لوح خالی است که برای نفع نهایی عالی است. یا بد.

در Baldur's Gate 3، The Dark Urge یک گزینه منحصر به فرد در میان شخصیت های Origin در بازی است که به شما این امکان را می دهد تا ظاهر و کلاس خود را به طور کامل شخصی سازی کنید و در عین حال ارتباط گسترده ای با طرح کلی و انتخاب های پیچیده ای داشته باشید که در حالی که تمایل خود را در آغوش می گیرید یا می جنگید. کشتن با این حال، چه کلاسی برای این قوس داستانی مناسب است؟



مهم است که توجه داشته باشید که هر کلاس در بازی برای “Durge” در دسترس است. هدف ما در اینجا این است که کلاس‌های مناسبی را پیشنهاد کنیم، چه از نظر موضوعی، مکانیکی، یا از نظر ترکیب‌بندی مهمانی احتمالی که ممکن است بسته به میزان خوب یا بد بودن شما اتفاق بیفتد.

به روز شده در 27 سپتامبر 2024 توسط Lucas Olah: چه بخواهید مقاومت کنید و چه بخواهید در برابر هوس ها مقاومت کنید، “Durge” به سلطنت خود ادامه می دهد، اگر نگوییم بهترین راه برای انجام این بازی از دیدگاه روایی. با در نظر گرفتن این موضوع، ما تصمیم گرفتیم به پیشنهادات خود نگاهی بیندازیم و چند نکته اضافی برای هر کلاس به شما ارائه دهیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که کدام یک از کلاس های بسیار برای تفسیر شما از Dark Urge مناسب است. با خودت صادق باش


8 جادوگر

دارای استعداد طبیعی


جوانب مثبت

  • کاریزمای بالا برای مکالمه
  • بهترین گزینه DPS در میان طلسم کنندگان.
  • به راحتی می توان نقش طلسم کننده را برای احزاب شیطانی پر کرد.

منفی

  • بقای پایین به خودی خود (یک 1v1 مهم در این روایت وجود دارد).
  • متکی به دو نوع منبع محدود (متاماژیک و اسلات طلسم).

توصیه زیر کلاس

خط خون دراکونیک

توصیه مسابقه

نیمه جن، درو، تیفلینگ

هیچ مکانی بهتر از نسخه متعارف Dark Urge برای شروع وجود ندارد. جادوگر در اینجا یک انتخاب باشکوه است، به خصوص اگر قصد دارید این میل را در آغوش بگیرید. در ابتدا، هر طلسم‌کننده‌ای انتخاب خوبی برای بازی‌های شیطانی خواهد بود، زیرا از بین همه همراهان خنثی یا شرور که مایل به دنبال کردن شما هستند، هیچ یک از آنها طلسم‌ساز اختصاصی نیستند. مطمئناً می توانید به آنها احترام بگذارید، اما به همین راحتی می توانید این نقش را خودتان پر کنید.


داشتن حامی به دلایلی که ترجیح می‌دهیم به دلیل خراب‌کننده‌ها توضیح ندهیم و جادوگران و جادوگران را ترک کنند، روایت خوبی نیست. اگرچه هر دوی آنها به خوبی تناسب اندام دارند، اما جادوگر همچنین از مزیت امتیاز کاریزمای بالایی برخوردار است که به شما امکان می دهد افراد را راحت تر فریب دهید و آنها را بترسانید. The Urge حتی به طور پیش‌فرض دارای مهارت Intimidation است که هم برای کشتن و هم برای فرار از قتل شما عالی است.

7 بربر

همه چیز را نابود کن

The Dark Urge as a Barbarian، در Baldur's Gate 3.

جوانب مثبت

  • بقای بالا به خودی خود.
  • تناسب موضوعی خوب برای بازی‌ها در آغوش.
  • آسیب مداوم بدون اتکا به منابع محدود.

منفی

  • عدم وجود حملات AoE.
  • نمی تواند انفجارهای آسیب را انجام دهد (مگر اینکه ضربه های مهمی را وارد کند).

توصیه زیر کلاس

دل وحشی

توصیه مسابقه

گیتیانکی، نیمه اورک، کوتوله


وقتی صحبت از ترکیب‌های موضوعی شد، هیچ طبقه‌ای مانند یک بربر «بی‌رحمی» را فریاد نمی‌زند. آنها برای افرادی که تمایلات قتل آنها را در آغوش می گیرند مناسب هستند، و چند مزیت مکانیکی از وحشی وجود دارد.

علیرغم اینکه شما احتمالاً کاریزمای خوبی ندارید، بربرها اغلب هنگام ترساندن، گزینه‌های دیالوگ منحصربه‌فردی را دریافت می‌کنند، که به آنها برتری می‌دهد، که با مهارت فوق الذکر همراه است.

بسیاری از شاهکارها می توانند برای بربرها کار کنند، مانند Tough، Great Weapon Master، Sentinel یا Polearm Master. از آنجایی که بازی راه‌های دیگری برای افزایش قدرت شما ارائه می‌دهد، می‌توانید به راحتی به قدرت ۲۲ برسید و در عین حال دو شاهکار را به دست آورید یا یک شاهکار را کسب کنید و همچنان به امتیاز قدرت ۲۴ برسید.

اکنون، برای جلوگیری از اسپویلرها مبهم خواهیم بود، اما یکی از نکات منفی پذیرش این اشتیاق و ایجاد تلفات زیاد این است که ممکن است در طول مبارزات مهم، متحدان زیادی نداشته باشید، که بازی را چالش برانگیزتر می کند.

با این حال، نه برای یک بربر، زیرا شما می توانید کارهای زیادی را به تنهایی انجام دهید. شما می توانید از گروهی از دشمنان مراقبت کنید در حالی که بقیه گروه شما از گروه دیگری مراقبت می کنند.


6 سرکش

همه چیز را بی سر و صدا نابود کنید

The Dark Urge as a Rogue، در Baldur's Gate 3.

جوانب مثبت

  • آسیب‌های غیرعادی از Sneak Attack (برای حذف یک مینیون در یک زمان عالی است).
  • مبارزات بیرونی بسیار مفید، از مکالمه گرفته تا چیدن قفل.
  • یکی دیگر از تناسب موضوعی خوب در هنگام پذیرش تمایل.

منفی

  • بقای پایین به خودی خود.
  • یک حمله در هر نوبت
  • فاقد حملات AoE است.

توصیه زیر کلاس

قاتل

توصیه مسابقه

هر جن، نیمه وروجک، گیتیانکی، نیمه گردان

Rogues غالباً از کلاس هیجان انگیز Dungeons & Dragons هستند که آنها را به یک بازی خوب برای Dark Urge نیز تبدیل می کند. اگرچه مهارت بالا اغلب در روایت ارتباطی ندارد، اما می‌توانید مهارت‌های مبتنی بر کاریزما را برای اجرای یک شخصیت فریبنده یا ترسناک شبیه به جادوگر کسب کنید. به علاوه، محدوده به طور کلی یک گزینه بسیار امن تر است.


از منظر مکانیکی، سرکش ها می توانند از Sneak Attack و Stealth برای آسیب رساندن به بخش های عظیمی از آسیب استفاده کنند و احتمالاً دشمنان را غافلگیر کنند، قبل از اینکه دشمنان حتی فرصت انجام کاری را داشته باشند، آسیب زیادی وارد کنند. از طرف دیگر، می‌توانید یک رنجر را امتحان کنید که می‌تواند یواشکی باشد و نمره عقل خوبی داشته باشد (که برای مقاومت در برابر اصرار شما مفید است)، یا حتی هر دو گزینه را چند کلاسه انتخاب کنید.

5 بارد

رقص ماکابر

The Dark Urge as a Bard، در Baldur's Gate 3.

جوانب مثبت

  • در تعاملات اجتماعی عالی است.
  • می تواند آسیب برساند و به طور موثر بهبود یابد.
  • می تواند طلسم را از کلاس های دیگر دریافت کند.

منفی

  • بقای بسیار کم به خودی خود.

توصیه زیر کلاس

کالج لور

توصیه مسابقه

Drow، Tiefling، Halfling، Elf


اعتراف می کنیم که بارد اینجا عمدتاً برای گنگ است، اما تناقض یک نوازنده سبک دل که یک هیولا در لباس مبدل است، یک مفهوم شخصیت سرگرم کننده است. شما همچنین یک طلسم‌ساز قدرتمند دریافت می‌کنید که می‌تواند هم آسیب و هم پشتیبانی بالایی داشته باشد و نقش خوبی را در مهمانی ایفا کند – شخصیت شما می‌تواند هم خنده‌دار و هم مرگبار باشد.

مانند جادوگر، بهترین امتیاز توانایی شما نیز کاریزما خواهد بود و تمام امتیازات دروغگویی را که قبلاً ذکر کردیم به شما می دهد. شما همچنین می توانید شرور اضافی باشید و از عود آلفیرا در طول ماجراجویی خود استفاده کنید، در صورتی که او را نجات ندادید.

4 راهب

خودت را کنترل کن

The Dark Urge as a Monk، در Baldur's Gate 3.


جوانب مثبت

  • انتخاب موضوعی عالی برای بازی مقاومتی.
  • خرد کمک خواهد کرد در واقع مقاومت در برابر اصرار.
  • یکی از شکسته ترین بیلدهای بازی را دارد.

منفی

  • بقای پایین به خودی خود.
  • برای درخشش کمی زمان و تجهیزات لازم است.

توصیه زیر کلاس

راه دست باز

توصیه مسابقه

جن چوبی، اژدها متولد شده، نیمه اورک، کوتوله طلایی

فقط به این دلیل که شما در نقش Dark Urge بازی می کنید به این معنی نیست که باید آن را در آغوش بگیرید. در واقع، بازی در نقش یک Dark Urge خوب که سعی می‌کند در برابر این وسوسه به سوی شر مقاومت کند، یکی از بهترین بازی‌ها است. با این حال، این بدان معناست که پرتاب‌های سخت پس انداز برای مقاومت در برابر میل ممکن است ظاهر شوند.

یکی از ویژگی‌های مشترک این پرتاب‌های صرفه‌جویی این است که بر خرد تکیه می‌کنند، به این معنی که کلاس‌هایی که برای عملکرد به نمره عقل بالایی نیاز دارند، عملکرد بهتری خواهند داشت. راهبان حتی خطوط منحصر به فردی در مورد تعادل و هماهنگی دارند که ترکیبی سرگرم کننده از ایده آل ها برای نقش آفرینی شما ارائه می دهد. مثل این است که در درونت یک انگیزه تاریک و روشن وجود داشته باشد.

اگر می‌خواهید شخصیت شما در مکالمات خوب عمل کند اما نمی‌توانید روی مهارت‌ها سرمایه‌گذاری کنید، githyanki به لطف دانش اختری گزینه‌ای عالی است.


3 دروید

به جای آن طبیعت را در آغوش بگیرید

The Dark Urge as a Druid، در Baldur's Gate 3.

جوانب مثبت

  • به خوبی در هر دو دویدن خوب و بد مناسب است.
  • عقل در برابر هوس ها کمک می کند.
  • قدرتمند با جادوها و مبارزات غوغا.

منفی

  • دو همراه از قبل دروید هستند.

توصیه زیر کلاس

دایره ماه

توصیه مسابقه

Half-Orc، Wood Elf، Gnome

درویدها عمدتاً به همان دلیل راهبان در اینجا هستند. آنها برای عملکرد خوب به نمره خرد بالایی نیاز دارند – حتی بالاتر از راهبان – که آنها را کاندیدای عالی برای مقاومت در برابر اصرارهای درونی شما می کند.

Circle of Spores با آسیب نکروزه و کنترل مرده‌اش برای یک دروید Dark Urge مناسب است.


دروید شیطانی بودن که برای کشتن طعمه خود به حیوانات تبدیل می شود نیز جالب است، به خصوص با توجه به اینکه هر دو همراه دروید خوب هستند، بنابراین شاید سومین دروید خوب بودن چندان جالب به نظر نرسد. از طرف دیگر، می توانید یک روحانی را نیز به همین دلیل امتحان کنید، اما آنها از نظر موضوعی مناسب نیستند.

2 پالادین

مجازات کننده الهی

The Dark Urge as a Paladin، در Baldur's Gate 3.

جوانب مثبت

  • ضربه زدن (اصولاً خوشه های آسیب).
  • اصرارهایی که نمی توانید کنترل کنید بر سوگند شما تأثیر نمی گذارد.
  • متناسب با دوهای خوب و بد.
  • می تواند به خوبی در تعاملات اجتماعی کار کند.
  • بقای بالا به خودی خود.

منفی

  • باید به اهداف نزدیک شود تا به درستی کار کند.
  • طلسم های بیش از حد نیاز به تمرکز دارند.

توصیه زیر کلاس

سوگند انتقام

توصیه مسابقه

اژدها، نیمه اورک، جن، درو، تیفلینگ، گیتیانکی


زیبایی اختلاط پالادین ها و تاریکی ها این است که کنار هم قرار گرفتن خواسته ها برای کشتن بی گناه و پیروی از سوگند برای محافظت از خیر، شخصیت را بسیار جالب می کند. به طوری که قبل از اینکه لاریان با جادوگر تسویه حساب کند، پالادین ها به عنوان کلاس پیش فرض تمایل در نظر گرفته می شدند.

یا، اگر می‌خواهید تسلیم این میل شوید – یا بیش از حد عصبانی باشید – هیچ چیز مانع شما نمی‌شود که کاملاً سوگند خود را رها کنید و به یک پالادین سوگندشکن قدرتمند تبدیل شوید که این میل را در آغوش می‌گیرد. با توجه به داستانی که در پشت این تمایل وجود دارد، بسیار مناسب است، اما باز هم، ما این جزئیات را در اینجا خراب نمی کنیم.

1 جنگنده

قدیمی قابل اعتماد

The Dark Urge as a Fighter، در Baldur's Gate 3.


جوانب مثبت

  • می تواند بهترین شخصیت غوغا یا بهترین شخصیت با دامنه باشد.
  • آسیب مداوم بدون اتکا به منابع زیاد (اگر وجود داشته باشد).
  • استراحت های کوتاه می تواند آنها را برای مدتی حفظ کند.
  • بقای بالا به خودی خود.

منفی

  • برای درخشش کمی زمان و تجهیزات لازم است.
  • بدون سنبله آسیب
  • بدون حمله AoE

توصیه زیر کلاس

استاد نبرد

توصیه مسابقه

Half-Orc، Githyanki، Halfling، Wood Elf

مبارزان اینجا هستند زیرا کلاس جوکر عالی هستند. آنها نیازی به پیشینه ندارند. فقط کسی است که جنگیدن را یاد گرفته و آن را به خوبی انجام می دهد. فرقی نمی‌کند که این تمایل را بپذیرید یا در برابر آن مقاومت کنید، یک شخصیت محکم برای روایت، ترکیب مهمانی و ساختار کلی شخصیت خود خواهید داشت.

اگرچه همان شاهکارهایی که برای کار بربر در اینجا ذکر شد، مبارزان فرصتی اضافی برای دستیابی به یک شاهکار یا افزایش امتیاز دارند که به شما انعطاف‌پذیری بیشتری برای ساخت خود می‌دهد.

تطبیق آنها نیز آسان است، زیرا می‌توانید از هر سلاح و زرهی در بازی استفاده کنید، به نبردهای غوغا یا تیراندازی علاقه‌مند باشید و به اندازه بازی‌هایی مانند Paladin نگران اخلاق نباشید. این یک لوح خالی است که برای نفع نهایی عالی است. یا بد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا