بازی

بهترین زره های متوسط ​​و مکان های آنها در دروازه بالدر 3

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
زره متوسط ​​یک گزینه زرهی جالب در Baldur's Gate 3 است. همانطور که از نامش پیداست، بین زره سبک و سنگین قرار دارد و توانایی های دفاعی بالاتری نسبت به اولی ارائه می دهد و در عین حال بر خلاف دومی از چابکی کلی شما بهره بیشتری می برد. این یک گزینه خوب برای ساخت های با مهارت بالاتر است، اما نه آنقدر بالا که زره سبک را گزینه بهتری کند.

تمام آنچه گفته شد، بهترین زره های متوسط ​​موجود در سفر شما به دروازه بالدور کدامند؟ انتخاب‌های جالبی برای سازگاری با شخصیت‌تان در اینجا وجود دارد، مطمئن شوید که AC (کلاس زرهی) شما در طول مبارزات آینده خیلی کم نخواهد بود و همچنین مزایای بیشتری به شما می‌دهد.

به روز شده در 27 سپتامبر 2024 توسط Lucas Olah: در حالی که هیچ زره جدیدی در بازی وجود ندارد، همیشه خوب است که به گذشته نگاه کنید و مطمئن شوید که اطلاعات ما بررسی می شود. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم یک مورد دیگر را به لیست اضافه کنیم که قابل ذکر است، و همچنین توضیح سریعی در مورد آمار هر یک از چرخ دنده ها و مکان یافتن هر یک از آنها ارائه دهیم، تا اطمینان حاصل شود که زمان آسان تری برای یافتن هر زره مناسب تر برای ساخت شما خواهید داشت. در سراسر اعمال

ما هم در مورد زره اولیه ای که می توانید در مرحله اول به سرعت پیدا کنید و هم در مورد زره از Act 3 صحبت خواهیم کرد.

بنابراین، شما احتمالاً برخی از این موارد را حذف خواهید کرد و آنها را با ورودی های بعدی تعویض خواهید کرد. شما همیشه می توانید زره را به همراهان خود بدهید، زمانی که دیگر برای شما کار نمی کنند.

8 مقیاس نامه
باید از جایی شروع کرد

عمل کنید هر سه. AC 14 به علاوه پاداش مهارت شما (حداکثر 2+). کجا برای پیدا کردن چندین تاجر می توانند آن را بخرند و چندین دشمن آن را رها کنند. جلوه های دیگر معایب چک های Stealth.

می‌پرسید ابتدایی‌ترین زره متوسط ​​اینجا چیست؟ خب، هر شخصیت باید از جایی شروع کند، و این یکی از بهترین زره‌ها برای شروع بازی است و در عین حال پولی برای تجهیزات بهتر جمع‌آوری می‌کنید، با AC پایه 14، بدون ذکر پاداش مهارت شما.

جنگنده ها با این یکی شروع می کنند، اگرچه برخی از کلاس ها، مانند پالادین، اساساً با همان زره اما با ظاهری متفاوت شروع می شوند. هنگام غارت دشمنان آن را به وفور پیدا خواهید کرد و هنگام بازی با کلاس هایی مانند Clerics ارزشش را دارد (یا یکی را به Shadowheart بدهید، زیرا از زره اولیه او بهتر است).

7 نامه مقیاس Adamantine
مصونیت بحرانی

عمل کنید قانون 1 AC 16 به علاوه پاداش مهارت شما (حداکثر 2+). کجا برای پیدا کردن با به دست آوردن قالب و آهنگری آن در فورج آدامانتین. جلوه های دیگر منهای یک به همه آسیب ها. هر کسی که به شما ضربه بزند یک پنالتی -1 در حمله رول برای دو نوبت دریافت می کند. دشمنان نمی توانند به شما ضربه های مهم بدهند. معایب چک های Stealth.

بهترین بخش در مورد نامه مقیاس Adamantine چقدر زود می توانید آن را دریافت کنید – به طور نسبی، زیرا بازی بسیار بزرگ است. این یکی از موارد زیادی است که می‌توانید در Adamantine Forge in the Underdark در Act 1 بسازید. AC پایه آن 16 است و تمام آسیب های دریافتی را یک بار کاهش می دهد.

با این حال، بخش سرگرم کننده این است که هر کسی که به شما ضربه می زند، شرایط Reeling ایجاد می کند – که به آنها یک -1 را برای اتک رول های بعدی خود می دهد – و دشمنان نمی توانند ضربات مهمی را روی شما انجام دهند (اگر یک nat 20 را بزنند، این اتفاق می افتد. یک ضربه معمولی). به یاد داشته باشید، شما فقط می توانید دو مورد را در Adamantine Forge جعل کنید، بنابراین از انتخاب خود مطمئن باشید.

مگر اینکه خلاف این گفته شود، هر زره متوسط ​​فقط یک +2 برای AC خود از مهارت شما دریافت می کند، حتی اگر مهارت شما 16 یا بالاتر باشد.

با این حال، Medium Armor Master Feat اجازه می دهد تا آن پاداش به +3 افزایش یابد و نقطه ضعف Stealth را از بین ببرد.

6 ایمیل مقیاس یوان تی
از تمام مهارت خود استفاده کنید

عمل کنید قانون 2 AC 15 به علاوه پاداش مهارت شما (بدون محدودیت). کجا برای پیدا کردن می‌توانید آن را از Quartermaster Talli، که برای اولین بار در Last Light Inn ظاهر می‌شود، خریداری کنید. جلوه های دیگر کل پاداش مهارت خود را به AC اضافه کنید. 1+ به رول های ابتکار عمل شما.

اگر تمام محدودیت‌های زرهی متوسط ​​شما را آزار می‌دهد، آن را دوست خواهید داشت ایمیل مقیاس یوان تی. اول، به شما امکان می دهد تمام پاداش مهارت خود را به 15 AC آن اضافه کنید، به این معنی که اگر از قبل مهارت خود را به حداکثر رسانده باشید، می توانید AC 20 دریافت کنید. ضرری به رول های Stealth تحمیل نمی کند و به شما یک +1 برای ابتکار عمل شما می دهد که همیشه خوب است.

زره متوسط ​​بهتری با جلوه‌های مشابه پاداش AC شما وجود دارد، اما این یکی به دلیل اینکه چقدر زود می‌توانید آن را دریافت کنید قابل ذکر است: می‌توانید آن را از Talli در Last Light Inn خریداری کنید.

5 زره Psionic Ward
مد Gith را در آغوش بگیرید

عمل کنید قانون 2 AC 15 به علاوه پاداش مهارت شما (حداکثر 2+). کجا برای پیدا کردن با غارت Ch'r'ai Tska'an، یک Gith که در مسیر دروازه Baldur از Shadowlands به شما کمین خواهد کرد. جلوه های دیگر اگر گیتیانکی هستید به شما در برابر آسیب های روحی مقاومت می کند. اگر در یک پرتاب پس انداز در برابر طلسم موفق شوید، تا 1d4 شفا خواهید یافت. معایب چک های Stealth.

را زره Psionic Ward اگر به عنوان یک Githyanki قدرتمند بازی می کنید، ممکن است علاقه شما را جلب کند. دارای AC پایه 15 است و هر زمان که در Saving Throws در مقابل spells موفق شدید، خود را با 1d4 درمان می کنید. هنوز هم دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که تنها زمانی که توسط Githyanki پوشیده می شود ایجاد می شود: به شما در برابر آسیب های روانی مقاومت می کند و شخصیت شما را همانطور که Gith باید تهدیدی برای Mind Flayers می کند.

اگر این زره به شما علاقه مند است، باید برای آن بجنگید. می‌توانید با غارت Ch'r'ai Tska'an، یک Githyanki که در Act 2 در نزدیکی ایستگاه بین راهی که به دروازه Baldur's Gate منتهی می‌شود، کمین کنید.

4 تاریک Justiciar Half-Plate
انتخاب خود را انجام دهید

عمل کنید قانون 2 AC نسخه کمیاب: 16 به علاوه پاداش مهارت شما (حداکثر 2+). نسخه بسیار نادر: 17 به علاوه پاداش مهارت شما (حداکثر 2+). کجا برای پیدا کردن نسخه کمیاب: آن را در آزمایشی Silent Library در Gauntlet of Shar پیدا کنید. نسخه بسیار نادر: اجازه دهید Shadowheart Nightsong را بکشد تا زره را ارتقا دهید. جلوه های دیگر مزیت چک های Stealth در حالی که مبهم هستند. مزیت پرتاب های صرفه جویی در قانون اساسی. طلسم انحصاری Shar's Aegis که AC شما را دو برابر افزایش می دهد (شبیه به Shield of Faith) اما همچنین باعث آسیب نکروز 1d4 به هر کسی می شود که به شما حمله می کند. فقط نسخه کمیاب: آسیب نکروزی ذکر شده در بالا نیز با طلسم سپر ایمان معمولی ایجاد می شود.

آیا آماده ای بد باشی؟ Dark Justiciar Half-Plate دو نسخه دارد: یک نسخه کمیاب و یک نسخه ارتقا یافته و بسیار کمیاب. نسخه کمیاب با AC 16 شروع می‌شود. هنگامی که شما مبهم هستید، به شما مزیتی در رول‌های Stealth می‌دهد و به طور کلی به شما مزیتی در پرتاب‌های صرفه‌جویی در Constitution می‌دهد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در هر استراحت طولانی یک بار از Shield of Faith استفاده کنید.

پس از ارتقاء، AC پایه به 17 می رسد و امتیاز منحصر به فردی به دست می آورد: هنگامی که Shield of Faith فعال می شود، تمام آسیب های دریافتی دو برابر کاهش می یابد، و هر قدر که مورد حمله قرار گیرد، d4 آسیب نکروز دریافت خواهید کرد. نسخه کمیاب را می توان در Gauntlet of Shar به همراه Spear of Night پیدا کرد، اما برای ارتقاء آن به تکرار بسیار نادر خود، باید Nightsong را بکشید.

3 زره میناکاری شده با شعله
نسوز

عمل کنید قانون 3 AC 16 به علاوه پاداش مهارت شما (حداکثر 2+). کجا برای پیدا کردن صندوقچه ای در گوشه جنوب شرقی قلعه صخره ای ویرم پنهان شده است. جلوه های دیگر 2+ به رول های ابتکاری و پرتاب های صرفه جویی. مقاومت در برابر آسیب آتش سوزی. بازیگران رایگان Fire Shield: یک بار در هر استراحت طولانی گرم. معایب چک های مخفیانه.

با پایه AC 16، زره میناکاری شده شعله به دلیل مقاومت در برابر آتش، یک انتخاب زره محکم است و مقاومت در برابر آسیب همیشه خوب است. همچنین به شما یک +2 در هر دو بازی ابتکاری و Saving Throws به شما می دهد، همراه با قدرت ایجاد طلسم Fire Shield، اما فقط نسخه Warm که به شما مقاومت موقت در برابر آسیب سرما می دهد و به هر کسی که به شما حمله می کند آسیب می رساند. غوغا با آسیب آتش سوزی 2d8.

با این حال، اگر این زره را می خواهید، آماده انجام برخی جنایات باشید. این در یک صندوقچه، در یک منطقه محدود در Wyrm's Rock قرار دارد، به این معنی که شما باید دزدکی وارد شوید و آن را دریافت کنید. یا می توانید با همه مبارزه کنید. به هر حال ممکن است مجبور باشید، بسته به انتخاب شما.

2 Scalemail Masterwork ناخواسته
مهارت بدون محدودیت

عمل کنید قانون 3 AC 16 به علاوه پاداش مهارت شما (بدون محدودیت). کجا برای پیدا کردن شما می توانید آن را از داممون خریداری کنید – با فرض اینکه او به دروازه Baldur's Gate رسیده است. جلوه های دیگر کل پاداش مهارت خود را به AC اضافه کنید. مقاومت در برابر آسیب آتش سوزی.

ما یک زره متوسط ​​دیگر داریم که به شما امکان می دهد امتیاز محدودیت +2 را از اصلاح کننده مهارت خود نادیده بگیرید. این زره با AC 16 شروع می شود و هر امتیازی را که با مهارت خود داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین با مقاومت در برابر آسیب آتش همراه است.

شما می توانید آن را در Act 3 با خرید آن از Dammon دریافت کنید. بخش خوب این است که گران ترین چیز در جهان نیست. قسمت بد این است که ورودی بعدی ما اساساً نسخه بهتری از این زره است که تقریباً در همان زمان در دسترس می شود. این عمدتاً به دلیل مسائل مالی انتخاب خوبی است یا اگر هم شما و هم یکی از همراهان به یکی از این زره های متوسط ​​بدون محدودیت مهارت نیاز دارید.

1 زره چابکی
غیر قابل لمس شدن

عمل کنید قانون 3 AC 17 به علاوه پاداش مهارت شما (بدون محدودیت). کجا پیدا شود می توانید آن را از Gloomy Fentonson، فروشنده ای در نزدیکی Sorcerous Sundries خریداری کنید. جلوه های دیگر کل پاداش مهارت خود را به AC اضافه کنید. +2 به پرتاب های پس انداز شما.

مشابه ورودی قبلی، The زره چابکی به شما اجازه می دهد تا به جای محدودیت 2+، کل پاداش مهارت خود را به AC اضافه کنید. AC پایه در اینجا 17 است، هر چند، که یک امتیاز قابل توجه است، و همچنین به شما اجازه می دهد تا از معایب چک های Stealth چشم پوشی کنید.

اساساً، یک کاراکتر با مهارت 20 به تنهایی با این زره دارای AC 22 خواهد بود، و شما می توانید در مهارت خود از 20 بالاتر بروید یا یک سپر بپوشید تا این عدد حتی بیشتر شود – با مجموعه مناسب و این زره، امکان رسیدن به AC 28 وجود دارد. همچنین هنگام انجام Saving Throws به شما یک جایزه +2 می دهد.

می‌توانید این زره زیبا را در Act 3 با خرید آن از تاجری به نام Gloomy Fentonson در Stormshore Armory تهیه کنید – این زره در نزدیکی ایستگاه بین‌المللی دیوار مرکزی شهر پایین است.

می‌توانید با انتخاب نژادهای خاص، مانند کوتوله‌ها یا گیتیانکی، یا شاهکاری‌هایی مانند Moderately Armored، این زره را با شخصیتی با مهارت بالا دریافت کنید – اگر کلاس شما به طور پیش‌فرض مهارت شما را ارائه نمی‌دهد.

زره متوسط ​​یک گزینه زرهی جالب در Baldur's Gate 3 است. همانطور که از نامش پیداست، بین زره سبک و سنگین قرار دارد و توانایی های دفاعی بالاتری نسبت به اولی ارائه می دهد و در عین حال بر خلاف دومی از چابکی کلی شما بهره بیشتری می برد. این یک گزینه خوب برای ساخت های با مهارت بالاتر است، اما نه آنقدر بالا که زره سبک را گزینه بهتری کند.



تمام آنچه گفته شد، بهترین زره های متوسط ​​موجود در سفر شما به دروازه بالدور کدامند؟ انتخاب‌های جالبی برای سازگاری با شخصیت‌تان در اینجا وجود دارد، مطمئن شوید که AC (کلاس زرهی) شما در طول مبارزات آینده خیلی کم نخواهد بود و همچنین مزایای بیشتری به شما می‌دهد.

به روز شده در 27 سپتامبر 2024 توسط Lucas Olah: در حالی که هیچ زره جدیدی در بازی وجود ندارد، همیشه خوب است که به گذشته نگاه کنید و مطمئن شوید که اطلاعات ما بررسی می شود. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم یک مورد دیگر را به لیست اضافه کنیم که قابل ذکر است، و همچنین توضیح سریعی در مورد آمار هر یک از چرخ دنده ها و مکان یافتن هر یک از آنها ارائه دهیم، تا اطمینان حاصل شود که زمان آسان تری برای یافتن هر زره مناسب تر برای ساخت شما خواهید داشت. در سراسر اعمال

ما هم در مورد زره اولیه ای که می توانید در مرحله اول به سرعت پیدا کنید و هم در مورد زره از Act 3 صحبت خواهیم کرد.

بنابراین، شما احتمالاً برخی از این موارد را حذف خواهید کرد و آنها را با ورودی های بعدی تعویض خواهید کرد. شما همیشه می توانید زره را به همراهان خود بدهید، زمانی که دیگر برای شما کار نمی کنند.



8 مقیاس نامه

باید از جایی شروع کرد

عمل کنید

هر سه.

AC

14 به علاوه پاداش مهارت شما (حداکثر 2+).

کجا برای پیدا کردن

چندین تاجر می توانند آن را بخرند و چندین دشمن آن را رها کنند.

جلوه های دیگر

معایب چک های Stealth.

می‌پرسید ابتدایی‌ترین زره متوسط ​​اینجا چیست؟ خب، هر شخصیت باید از جایی شروع کند، و این یکی از بهترین زره‌ها برای شروع بازی است و در عین حال پولی برای تجهیزات بهتر جمع‌آوری می‌کنید، با AC پایه 14، بدون ذکر پاداش مهارت شما.


جنگنده ها با این یکی شروع می کنند، اگرچه برخی از کلاس ها، مانند پالادین، اساساً با همان زره اما با ظاهری متفاوت شروع می شوند. هنگام غارت دشمنان آن را به وفور پیدا خواهید کرد و هنگام بازی با کلاس هایی مانند Clerics ارزشش را دارد (یا یکی را به Shadowheart بدهید، زیرا از زره اولیه او بهتر است).

7 نامه مقیاس Adamantine

مصونیت بحرانی

نماد Adamantine Scale Mail از Baldur's Gate 3.

عمل کنید

قانون 1

AC

16 به علاوه پاداش مهارت شما (حداکثر 2+).

کجا برای پیدا کردن

با به دست آوردن قالب و آهنگری آن در فورج آدامانتین.

جلوه های دیگر

  • منهای یک به همه آسیب ها.
  • هر کسی که به شما ضربه بزند یک پنالتی -1 در حمله رول برای دو نوبت دریافت می کند.
  • دشمنان نمی توانند به شما ضربه های مهم بدهند.
  • معایب چک های Stealth.


بهترین بخش در مورد bg3 adamantine scale mail icon 1نامه مقیاس Adamantine چقدر زود می توانید آن را دریافت کنید – به طور نسبی، زیرا بازی بسیار بزرگ است. این یکی از موارد زیادی است که می‌توانید در Adamantine Forge in the Underdark در Act 1 بسازید. AC پایه آن 16 است و تمام آسیب های دریافتی را یک بار کاهش می دهد.

با این حال، بخش سرگرم کننده این است که هر کسی که به شما ضربه می زند، شرایط Reeling ایجاد می کند – که به آنها یک -1 را برای اتک رول های بعدی خود می دهد – و دشمنان نمی توانند ضربات مهمی را روی شما انجام دهند (اگر یک nat 20 را بزنند، این اتفاق می افتد. یک ضربه معمولی). به یاد داشته باشید، شما فقط می توانید دو مورد را در Adamantine Forge جعل کنید، بنابراین از انتخاب خود مطمئن باشید.

مگر اینکه خلاف این گفته شود، هر زره متوسط ​​فقط یک +2 برای AC خود از مهارت شما دریافت می کند، حتی اگر مهارت شما 16 یا بالاتر باشد.

با این حال، Medium Armor Master Feat اجازه می دهد تا آن پاداش به +3 افزایش یابد و نقطه ضعف Stealth را از بین ببرد.

6 ایمیل مقیاس یوان تی

از تمام مهارت خود استفاده کنید

نماد ایمیل مقیاس Yuan-Ti از دروازه Baldur's 3.


عمل کنید

قانون 2

AC

15 به علاوه پاداش مهارت شما (بدون محدودیت).

کجا برای پیدا کردن

می‌توانید آن را از Quartermaster Talli، که برای اولین بار در Last Light Inn ظاهر می‌شود، خریداری کنید.

جلوه های دیگر

  • کل پاداش مهارت خود را به AC اضافه کنید.
  • 1+ به رول های ابتکار عمل شما.

اگر تمام محدودیت‌های زرهی متوسط ​​شما را آزار می‌دهد، آن را دوست خواهید داشت bg3 scale mail plustwo icon 1ایمیل مقیاس یوان تی. اول، به شما امکان می دهد تمام پاداش مهارت خود را به 15 AC آن اضافه کنید، به این معنی که اگر از قبل مهارت خود را به حداکثر رسانده باشید، می توانید AC 20 دریافت کنید. ضرری به رول های Stealth تحمیل نمی کند و به شما یک +1 برای ابتکار عمل شما می دهد که همیشه خوب است.

زره متوسط ​​بهتری با جلوه‌های مشابه پاداش AC شما وجود دارد، اما این یکی به دلیل اینکه چقدر زود می‌توانید آن را دریافت کنید قابل ذکر است: می‌توانید آن را از Talli در Last Light Inn خریداری کنید.


5 زره Psionic Ward

مد Gith را در آغوش بگیرید

نماد Psionic Ward Armor از Baldur's Gate 3.

عمل کنید

قانون 2

AC

15 به علاوه پاداش مهارت شما (حداکثر 2+).

کجا برای پیدا کردن

با غارت Ch'r'ai Tska'an، یک Gith که در مسیر دروازه Baldur از Shadowlands به شما کمین خواهد کرد.

جلوه های دیگر

  • اگر گیتیانکی هستید به شما در برابر آسیب های روحی مقاومت می کند.
  • اگر در یک پرتاب پس انداز در برابر طلسم موفق شوید، تا 1d4 شفا خواهید یافت.
  • معایب چک های Stealth.

را bg3 psionic ward armour icon 1زره Psionic Ward اگر به عنوان یک Githyanki قدرتمند بازی می کنید، ممکن است علاقه شما را جلب کند. دارای AC پایه 15 است و هر زمان که در Saving Throws در مقابل spells موفق شدید، خود را با 1d4 درمان می کنید. هنوز هم دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که تنها زمانی که توسط Githyanki پوشیده می شود ایجاد می شود: به شما در برابر آسیب های روانی مقاومت می کند و شخصیت شما را همانطور که Gith باید تهدیدی برای Mind Flayers می کند.


اگر این زره به شما علاقه مند است، باید برای آن بجنگید. می‌توانید با غارت Ch'r'ai Tska'an، یک Githyanki که در Act 2 در نزدیکی ایستگاه بین راهی که به دروازه Baldur's Gate منتهی می‌شود، کمین کنید.

4 تاریک Justiciar Half-Plate

انتخاب خود را انجام دهید

نماد Dark Justiciar Half-Plate از Baldur's Gate 3.

عمل کنید

قانون 2

AC

  • نسخه کمیاب: 16 به علاوه پاداش مهارت شما (حداکثر 2+).
  • نسخه بسیار نادر: 17 به علاوه پاداش مهارت شما (حداکثر 2+).

کجا برای پیدا کردن

  • نسخه کمیاب: آن را در آزمایشی Silent Library در Gauntlet of Shar پیدا کنید.
  • نسخه بسیار نادر: اجازه دهید Shadowheart Nightsong را بکشد تا زره را ارتقا دهید.

جلوه های دیگر

  • مزیت چک های Stealth در حالی که مبهم هستند.
  • مزیت پرتاب های صرفه جویی در قانون اساسی.
  • طلسم انحصاری Shar's Aegis که AC شما را دو برابر افزایش می دهد (شبیه به Shield of Faith) اما همچنین باعث آسیب نکروز 1d4 به هر کسی می شود که به شما حمله می کند.
  • فقط نسخه کمیاب: آسیب نکروزی ذکر شده در بالا نیز با طلسم سپر ایمان معمولی ایجاد می شود.


آیا آماده ای بد باشی؟ Dark Justiciar Half-Plate دو نسخه دارد: یک نسخه کمیاب و یک نسخه ارتقا یافته و بسیار کمیاب. نسخه کمیاب با AC 16 شروع می‌شود. هنگامی که شما مبهم هستید، به شما مزیتی در رول‌های Stealth می‌دهد و به طور کلی به شما مزیتی در پرتاب‌های صرفه‌جویی در Constitution می‌دهد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در هر استراحت طولانی یک بار از Shield of Faith استفاده کنید.

پس از ارتقاء، AC پایه به 17 می رسد و امتیاز منحصر به فردی به دست می آورد: هنگامی که Shield of Faith فعال می شود، تمام آسیب های دریافتی دو برابر کاهش می یابد، و هر قدر که مورد حمله قرار گیرد، d4 آسیب نکروز دریافت خواهید کرد. نسخه کمیاب را می توان در Gauntlet of Shar به همراه Spear of Night پیدا کرد، اما برای ارتقاء آن به تکرار بسیار نادر خود، باید Nightsong را بکشید.

3 زره میناکاری شده با شعله

نسوز

نماد زره میناکاری شده از Baldur's Gate 3.


عمل کنید

قانون 3

AC

16 به علاوه پاداش مهارت شما (حداکثر 2+).

کجا برای پیدا کردن

صندوقچه ای در گوشه جنوب شرقی قلعه صخره ای ویرم پنهان شده است.

جلوه های دیگر

  • 2+ به رول های ابتکاری و پرتاب های صرفه جویی.
  • مقاومت در برابر آسیب آتش سوزی.
  • بازیگران رایگان Fire Shield: یک بار در هر استراحت طولانی گرم.
  • معایب چک های مخفیانه.

با پایه AC 16، زره میناکاری شده شعله به دلیل مقاومت در برابر آتش، یک انتخاب زره محکم است و مقاومت در برابر آسیب همیشه خوب است. همچنین به شما یک +2 در هر دو بازی ابتکاری و Saving Throws به شما می دهد، همراه با قدرت ایجاد طلسم Fire Shield، اما فقط نسخه Warm که به شما مقاومت موقت در برابر آسیب سرما می دهد و به هر کسی که به شما حمله می کند آسیب می رساند. غوغا با آسیب آتش سوزی 2d8.

با این حال، اگر این زره را می خواهید، آماده انجام برخی جنایات باشید. این در یک صندوقچه، در یک منطقه محدود در Wyrm's Rock قرار دارد، به این معنی که شما باید دزدکی وارد شوید و آن را دریافت کنید. یا می توانید با همه مبارزه کنید. به هر حال ممکن است مجبور باشید، بسته به انتخاب شما.


2 Scalemail Masterwork ناخواسته

مهارت بدون محدودیت

نماد ناخواسته Masterwork Scalemail از Baldur's Gate 3.

عمل کنید

قانون 3

AC

16 به علاوه پاداش مهارت شما (بدون محدودیت).

کجا برای پیدا کردن

شما می توانید آن را از داممون خریداری کنید – با فرض اینکه او به دروازه Baldur's Gate رسیده است.

جلوه های دیگر

  • کل پاداش مهارت خود را به AC اضافه کنید.
  • مقاومت در برابر آسیب آتش سوزی.

ما یک زره متوسط ​​دیگر داریم که به شما امکان می دهد امتیاز محدودیت +2 را از اصلاح کننده مهارت خود نادیده بگیرید. این زره با AC 16 شروع می شود و هر امتیازی را که با مهارت خود داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین با مقاومت در برابر آسیب آتش همراه است.


شما می توانید آن را در Act 3 با خرید آن از Dammon دریافت کنید. بخش خوب این است که گران ترین چیز در جهان نیست. قسمت بد این است که ورودی بعدی ما اساساً نسخه بهتری از این زره است که تقریباً در همان زمان در دسترس می شود. این عمدتاً به دلیل مسائل مالی انتخاب خوبی است یا اگر هم شما و هم یکی از همراهان به یکی از این زره های متوسط ​​بدون محدودیت مهارت نیاز دارید.

1 زره چابکی

غیر قابل لمس شدن

نماد Armor of Agility از Baldur's Gate 3.

عمل کنید

قانون 3

AC

17 به علاوه پاداش مهارت شما (بدون محدودیت).

کجا پیدا شود

می توانید آن را از Gloomy Fentonson، فروشنده ای در نزدیکی Sorcerous Sundries خریداری کنید.

جلوه های دیگر

  • کل پاداش مهارت خود را به AC اضافه کنید.
  • +2 به پرتاب های پس انداز شما.


مشابه ورودی قبلی، The bg3 armour of agility icon 1زره چابکی به شما اجازه می دهد تا به جای محدودیت 2+، کل پاداش مهارت خود را به AC اضافه کنید. AC پایه در اینجا 17 است، هر چند، که یک امتیاز قابل توجه است، و همچنین به شما اجازه می دهد تا از معایب چک های Stealth چشم پوشی کنید.

اساساً، یک کاراکتر با مهارت 20 به تنهایی با این زره دارای AC 22 خواهد بود، و شما می توانید در مهارت خود از 20 بالاتر بروید یا یک سپر بپوشید تا این عدد حتی بیشتر شود – با مجموعه مناسب و این زره، امکان رسیدن به AC 28 وجود دارد. همچنین هنگام انجام Saving Throws به شما یک جایزه +2 می دهد.

می‌توانید این زره زیبا را در Act 3 با خرید آن از تاجری به نام Gloomy Fentonson در Stormshore Armory تهیه کنید – این زره در نزدیکی ایستگاه بین‌المللی دیوار مرکزی شهر پایین است.

می‌توانید با انتخاب نژادهای خاص، مانند کوتوله‌ها یا گیتیانکی، یا شاهکاری‌هایی مانند Moderately Armored، این زره را با شخصیتی با مهارت بالا دریافت کنید – اگر کلاس شما به طور پیش‌فرض مهارت شما را ارائه نمی‌دهد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا