بازی

مناظره طرفداران Baldur’s Gate 3 How To Play An Evil Tav

نکات برجسته

  • بسیاری از بازیکنان Baldur’s Gate 3 با بازی‌های شیطانی دست و پنجه نرم می‌کنند زیرا می‌سازند
    هر
    تنها انتخاب شیطانی به آنها ارائه شد.
  • همانطور که یکی از طرفداران در subreddit اشاره کرد، شما می توانید یک شرور باشید بدون اینکه زیاده روی کنید.
  • یک راه خوب برای نگاه کردن به آن این است که چگونه بسیاری از افراد Dungeons & Dragons را بازی می کنند – شخصیت شما مایل است از مرزهای اخلاقی عبور کند که بیشتر آنها برای انجام کار ناپسند هستند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Baldur’s Gate 3 مسیرهای دیالوگ انشعاب بی‌شماری و انتخاب‌های داستانی حیاتی دارد که شخصیت شما و نظر همراهانتان را در مورد شما شکل می‌دهد، اما بسیاری از بازیکنان با شرور بودن مبارزه می‌کنند.

در بسیاری از مواقع این بدان معناست که آنها به طور قابل درک با کندن دست گیل، سلاخی بند بند با خونسردی، و همکاری با مینتارا در حالی که او برای قدرت بردگی فائرون چنگ می زند، راحت نیستند. اما راه های دیگری برای شر بودن وجود دارد که نیازی به خونریزی زیاد ندارد.

مربوط

تلاش برای خوب بودن با یک مهمانی شیطانی در Baldur’s Gate 3 غیرممکن است

منتارا و آستاریون، دو شیطان روی شانه من.

“هر روز [there are] تن از “اومگ من نمی توانم بد باشم!” پست‌ها و همه آنها یکسان هستند: “من برای هرکسی که ملاقات می‌کردم یک سوراخ بودم و تک تک NPCهای بی‌گناه را کشتم و به نظر اشتباه بود!” یکی از کاربران ردیت در پستی نوشت: «بله، چون «شیطان» بودن به این معنی نیست که باید دیوانه باشید. دست گیل را برای قهقهه کوتاه کوتاه نکردم. میدونی چرا؟ چون هیچ وقت منطقی نیست


درست مانند بازی‌های «پسر خوب» من، من با این ایده که لباس زیر ابرقهرمانی بپوشم و افرادی را که در مضطرب هستند شکار کنم، ازدواج نکرده‌ام تا بتوانم به آنها ساده بگویم و در عین حال که هر جایزه را رد کنم، به آنها «بله» بگویم. […] اگر می‌خواهید نقش یک شخصیت باورپذیر را ایفا کنید، آنها را مجبور کنید به شکلی باورپذیر عمل کنند.”

آیا در Baldur’s Gate 3 اگر شیطان هستید باید The Tieflings را بکشید؟

این موضوع کمی بحث را در میان طرفداران ایجاد کرده است، یعنی اینکه چه انتخاب‌هایی در یک بازی شیطانی حیاتی هستند، حتی اگر بخواهید شخصیت ظریف‌تری بسازید که هر کار شرورانه‌ای را به خاطر کارمای بد انجام نمی‌دهد.

مشاجره بزرگ این است که آیا شما باید طرفدار اجنه ها باشید یا اجنه – این دومی از نظر اخلاقی انتخاب اشتباهی است و مسلماً راه آسان تری است. شما یک ارتش در کنار خود دارید تا به یک گروه ضعیف از پناهندگان حمله کنید که در بیشه ای به سختی مستحکم نگه داشته شده اند، بنابراین عملی است، نه اینکه فقط به خاطر شر شر باشید.


اما برخی استدلال می‌کنند که کمک گرفتن از هالسین منطقی‌تر است و هر شخصیت شیطانی فوراً با مطلق و ذهنی پرتاب نمی‌شود. یکی از طرفدارانش نوشت: “اگر می خواهید در سریع ترین زمان ممکن برای مشکل خود راه حلی پیدا کنید، Halsin احتمالا بهترین انتخاب است.” “اگر بخواهید با گاتز در کمپ گابلین صحبت کنید، متوجه می شوید که آنها نمی دانند sh–در مورد آنچه واقعاً در حال وقوع است. […] اصلاً به ارتشی از فرقه‌های شستشوی مغزی چه نیازی دارید؟»

Minthara از Baldur's Gate 3

یکی از روش‌های نگاه به آن – همانطور که یکی دیگر از طرفداران اشاره کرده است – شبیه نحوه برخورد بازیکنان با کمپین‌های Dungeons & Dragons است. با یک شخصیت شیطانی، شما معمولاً همه NPCهای DM را نمی‌کشید. در عوض، شما به این فلسفه پایبند هستید که “شیطان انجام می شود”، عبور از مرزهای اخلاقی بیشتر برای رسیدن به همان هدف نیست، در حالی که بسیار خودخواه تر هستید، و هدف آن به دست آوردن هرچه بیشتر طلا و قدرت در این فرآیند است. .


در هر صورت، واضح است که شرور بودن به معنای قاتل بودن نیست. شما می توانید در قسمت تاریک حرکت کنید بدون اینکه دیگران را در اطراف خود کوتاه کنید.

کاور-1 دروازه Baldur's Gate 3

دروازه بالدر 3

Baldur’s Gate 3 فصل بعدی مورد انتظار از سری بازی های RPG مبتنی بر Dungeons & Dragons است. این بازی که توسط Larian Studios، خالق Divinity ساخته شده است، شما را در میانه تهاجم ذهنی به Faerûn، بیش از یک قرن پس از وقایع قبلی خود قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا