بازی

نسخه فیزیکی Baldur’s Gate 3 تا ماه جولای برای PS5 عرضه نمی شود

نکات برجسته

  • Larian مشکلات تولید نسخه فیزیکی Baldur’s Gate 3 را بر روی PS5 فاش کرد و انتشار آن را بیشتر به تاخیر انداخت.
  • نسخه PS5 این بازی در حال حاضر انتظار نمی رود تا ماه جولای در آمریکای شمالی عرضه شود.
  • نسخه های Xbox اکنون در تمام مناطق موجود ارسال می شوند، در حالی که نسخه های PS5 باید در اروپا و اقیانوسیه وارد شوند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

استودیو Larian نسخه فیزیکی Baldur’s Gate 3 را در پایان سال 2023 با تاریخ انتشار ضعیف اوایل سال 2024 اعلام کرد. با این حال، تقریباً در نیمه سال، بسیاری از مردم هنوز منتظر نسخه های آن هستند. روند تولید با مشکلات متعددی روبرو شده است، تا حدی به این دلیل که بازی آنقدر بزرگ است که باید در چندین دیسک پخش شود. در پایان هفته گذشته، لاریان اعلام کرد که کسانی از شما که منتظر بازی در PS5 در آمریکای شمالی هستید، باید کمی بیشتر صبر کنید.

لاریان بیانیه‌ای را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد که تأیید کرد مشکلات بیشتری با نسخه‌های PS5 بازی Baldur’s Gate 3 در ایالات متحده وجود دارد که انتشار آن را تا ماه جولای به تعویق انداخته است.

به دلیل تغییرات تولید خارج از کنترل ما، ما مجبور شدیم از فرآیندهای خاصی که به طور خاص توسط شرکت های تولید کننده در هنگام ساخت دیسک های PS5 تنظیم شده است، پیروی کنیم، و متاسفانه، تایید برای مناطق خاص بسیار بیشتر از حد انتظار طول کشیده است… ما انتظار داریم تمام PS5 آمریکای شمالی نسخه ها در حدود 14 روز آماده می شوند – پس از آن 10 روز دیگر برای شروع تحویل مستقیم به بازیکنان.


لاریان افزود که با شرکت سازنده ای که مسئول ساخت نسخه های فیزیکی Baldur’s Gate 3 است صحبت می کند به این امید که ممکن است بتواند کارکنان موقت را برای کمک به مرتب سازی سریعتر دیسک ها استخدام کند. با این حال، اگر در آمریکای شمالی هستید و منتظر یک نسخه فیزیکی از Baldur’s Gate 3 برای PS5 هستید، به شما توصیه می‌شود که انتظار داشته باشید این بازی در ماه جولای با شما ارسال شود.


نسخه فیزیکی Baldur’s Gate 3 برای PS5 تا جولای منتشر شد

یک خبر خوب وجود دارد. لاریان در پاسخ به پست بالا تایید کرد که نسخه‌های Xbox Baldur’s Gate 3 اکنون در حال ارسال هستند. به نظر منصفانه به نظر می رسد که صاحبان ایکس باکس در اوایل زمانی که نسخه دیجیتالی آن بر روی PS5 عرضه شد، خیلی قبل از ورود به سری X، نسخه های فیزیکی دریافت کنند. نسخه های فیزیکی نیز در اروپا و اقیانوسیه ارسال می شوند. Rhiannon Bevan خود TheGamer چند هفته پیش نسخه PS5 خود را از Baldur’s Gate 3 دریافت کرد، بنابراین کسانی از شما در اروپا اگر هنوز منتظر هستید باید هر روز نسخه خود را دریافت کنید.


اگر نسخه فیزیکی Baldur’s Gate 3 را ندارید و می خواهید بازی را شروع کنید، هرگز زمان بهتری برای پرش وجود نداشته است. موفقیت RPG به این معنی است که به ندرت قیمت آن کاهش می یابد، اما می توانید در حال حاضر آن را در Steam با 15 درصد تخفیف برای مدت محدودی دریافت کنید.

بعد

نسخه 200 دلاری شمشیر اصلی The Legends Of Zelda در آمازون موجود است

با وجود اینکه به طور منظم در حال ذخیره سازی مجدد است، ماکت Master Sword همچنان به سرعت به فروش می رسد.


امیدواریم مواردی را که توصیه و بحث می کنیم مورد پسند شما قرار گیرد! TheGamer دارای شراکت های وابسته و حمایت شده است، بنابراین ما بخشی از درآمد حاصل از برخی از خریدهای شما را دریافت می کنیم. این روی قیمتی که می‌پردازید تأثیری نمی‌گذارد و به ما کمک می‌کند بهترین توصیه‌های محصول را ارائه دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا