ارز دیجیتال

رندر پیش‌بینی قیمت با افزایش 20 درصدی RNDR – آیا عرضه هدست واقعیت مجازی اپل توکن‌های Metaverse را تقویت می‌کند؟

منبع: TradingView

قیمت رندر در 24 ساعت گذشته 20 درصد افزایش یافته است، زیرا این ارز دیجیتال از اخبار روز گذشته مبنی بر اینکه اپل هدست VR مورد انتظار خود را در 5 ژوئن معرفی می کند، سود می برد.

با قیمت 2.36 دلار، RNDR نیز طی یک هفته 38 درصد و در 30 روز گذشته 18 درصد افزایش یافته است، در حالی که آلتکوین نیز از ابتدای سال بیش از 480 درصد افزایش یافته است.

از آنجایی که بلاک چین Render برای ارائه یک شبکه GPU غیرمتمرکز استفاده می شود که دارای برنامه های کاربردی در واقعیت مجازی و متاورس باشد، انتظار بازار این است که عرضه هدست واقعیت مجازی اپل در نهایت پذیرش رندر را افزایش دهد.

و با توجه به اینکه Render اخیراً نسخه ای از برنامه خود را برای iPads راه اندازی کرده است، این احتمال وجود دارد که توسعه دهندگان هدست جدید اپل بتوانند از شبکه Render استفاده کنند و قیمت RNDR را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

رندر پیش‌بینی قیمت با افزایش 20 درصدی RNDR – آیا عرضه هدست واقعیت مجازی اپل توکن‌های Metaverse را تقویت می‌کند؟

نمودار RNDR نشان می دهد که نشانه نسبتاً واضحی است که نشان می دهد در حالت شکست کامل است، با شاخص های آن همه نشان می دهد که ممکن است نزدیک به اوج رالی فعلی خود باشد.

1684450325 210 رندر پیش‌بینی قیمت با افزایش 20 درصدی RNDR – آیا

به طور خاص، شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) اوایل صبح امروز به 80 رسید، چیزی که به طور کلی نشان می‌دهد که یک دارایی بیش از حد خرید شده است.

با این حال، شتاب همچنان بالا است، با میانگین متحرک 30 روزه RNDR (زرد) که به شدت بالاتر از میانگین 200 روزه (آبی) خود است، که نشان می دهد ممکن است رالی آن هنوز زمان زیادی برای دویدن داشته باشد.

آنچه در این زمینه دلگرم کننده است این است که آلتکوین امروز به سطوح پشتیبانی جدید چسبیده است و نشان می دهد که حول قیمت بالاتر تثبیت خواهد شد.

و همانطور که در بالا اشاره کردیم، افزایش آن تا حد زیادی به دلیل پیش بینی های پیرامون رونمایی اپل از هدست واقعیت مجازی خود است، که در تاریخ 5 ژوئن انتظار می رود.

دلیل اینکه چرا RNDR به طور خاص به این خبر پاسخ می دهد این است که شرکت مادر Render در ماه دسامبر OctaneX را راه اندازی کرد، برنامه ای برای آیپدهای M1 و M2 که می تواند رندر سه بعدی واقعی و واقعی را ارائه دهد.

بنابراین کاملاً محتمل است که توسعه دهندگانی که برای هدست واقعیت مجازی اپل برنامه می‌سازند از OctaneX استفاده کنند و با توجه به اینکه رندر از Render پشتیبانی می‌کند، این امر مستلزم تقاضای بیشتر برای RNDR است.

بنابراین هنگامی که سرمایه گذاران بیشتری متوجه می شوند که Render یک پیوند واقعی به هدست واقعیت مجازی اپل آینده دارد، به احتمال زیاد RNDR افزایش بیشتری خواهد داشت.

البته، این می‌تواند یک فرآیند طولانی‌مدت باشد، به‌ویژه زمانی که VR چندین سال است که بدون تأثیر گسترده بر فرهنگ اصلی وجود دارد.

اما با ورود اپل به بازار واقعیت مجازی، احتمالاً یک مسابقه تسلیحاتی بین غول‌های بزرگ فناوری آغاز می‌شود، مسابقه‌ای که به طور کلی تأثیری بر افزایش پذیرش واقعیت مجازی خواهد داشت.

به همین دلیل، RNDR احتمالاً دارای چشم‌اندازهای بلندمدتی است که بیشتر آلت‌کوین‌ها فقط می‌توانند رویای آن را داشته باشند، و باید انتظار داشت که در ماه‌ها و سال‌های آینده شاهد قدردانی مداوم باشد.

به همین دلیل است که اکنون در حال افزایش است، زیرا معامله گران و سرمایه گذاران به سرعت شروع به درک پتانسیل آن می کنند.

از 2.36 دلار، به راحتی می تواند در چند هفته آینده به 2.50 دلار برسد و احتمالاً سال را در حدود 5 دلار خواهد دید.

اکنون کریپتو بخرید

باب اسفنجی: یکی دیگر از آلتکوین های با پتانسیل بالا

اما از آنجایی که رشد کلی RNDR ممکن است تدریجی باشد، برخی از معامله گران ممکن است ترجیح دهند توکن هایی بخرند که امکان افزایش و افزایش شدیدتر را ارائه می دهند.

یکی از ارزهای رمزنگاری شده در این قالب، باب اسفنجی (اسفنجی) است، که یک توکن میم مبتنی بر اتریوم است که از زمان عرضه مستقیم در Uniswap در 4 می، بیش از 2500 درصد سود داشته است.

1684450325 274 رندر پیش‌بینی قیمت با افزایش 20 درصدی RNDR – آیا
منبع: TradingView

اسفنج طی 24 ساعت گذشته 8 درصد افزایش قیمت داشته است خوب و بای بیت رای گیری جامعه را به طور جداگانه در مورد اینکه آیا باید سکه جدید را فهرست کنند باز کرده اند.

رای گیری تا 22 مه باز است، در آن زمان SPONGE به خوبی می تواند در هر دو صرافی لیست شود.

به همین دلیل است که اکنون در حال افزایش است و معامله گران پیشگیرانه عمل می کنند و انتظار دارند که این دو فهرست باعث افزایش SPONGE شوند.

و حتی بدون OKX و Bybit، توکن meme اخیراً در Gate.io، Poloniex، MEXC، LBANK، CoinW و Toobit فهرست شده است.

از آنجایی که حتی در ابتدای ماه وجود نداشت، SPONGE اکنون نزدیک به 13000 دارنده دارد، اگرچه اگر صرافی های فوق آن را در چند روز آینده فهرست کنند، این تعداد به شدت افزایش خواهد یافت.

و با دارندگان جدید، قیمت‌های جدیدی افزایش می‌یابد، و آلت‌کوین احتمالاً تا پایان ماه به 0.0006 دلار یا 0.0007 دلار افزایش می‌یابد.

امروز باب اسفنجی را بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا