بازی

بهترین بازی های Annapurna Interactive

خوراکی های کلیدی

  • Annapurna Interactive بازی‌های مستقل موفق متعددی را راه‌اندازی کرده است، از جمله مشارکت با Remedy Entertainment.
  • عناوینی مانند Open Roads، Twelve Minutes و Donut County تحسین منتقدان را دریافت کرده و جوایزی را کسب کرده اند.
  • Annapurna Interactive همچنان پیشگام بازی‌های منحصر به فرد و متمایز بصری است که مرزها را در صنعت بازی‌های مستقل جابجا می‌کند.



از سال 2016، Annapurna Interactive در راه اندازی ده ها عنوان در هر پلتفرم کمک کرده است. این ناشر خود را به عنوان یک ستون در صحنه بازی های مستقل تثبیت کرد، با عناوین متعدد زیر چتر انتشارات Annapurna Interactive که جوایز بفتا و تحسین های متعدد دیگر را در طول سال ها به دست آورد.

مرتبط

بهترین بازی های مستقل تمام دوران

چند بازی مستقل واقعا استثنایی در طول سال ها منتشر شده اند. اما این عناوین به عنوان بهترین عناوین موجود در این سبک برجسته می شوند.

آناپورنا با داشتن عناوین امیدوارکننده در افق، که در حال حاضر حتی شامل یک مشارکت هیجان انگیز با Remedy Entertainment با Control و Alan Wake جهان می شود، هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خود را به این زودی نشان نمی دهد. تا آن زمان، در اینجا برخی از بهترین بازی‌هایی وجود دارد که اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، باید حتماً از آناپورنا دیدن کنید.


به روز شده در 26 سپتامبر 2024 توسط دنیس مویسیف: Annapurna Interactive یکی از برجسته‌ترین ناشران بازی‌های مستقل در این صنعت است که بر روی ارائه برخی از متمایزترین و خلاقانه‌ترین بازی‌های بصری که توسعه‌دهندگان می‌توانستند، در حد هنرهاوس و طراحی تجربی، برای شما بیاورد. در حالی که اخباری مبنی بر استعفای دسته جمعی کارکنان آناپورنا منتشر شده است، پروژه های در حال توسعه به پیشرفت خود ادامه خواهند داد. در این میان، در اینجا چند بازی تحسین شده و برنده جوایز بیشتری وجود دارد که Annapurna باید ارائه دهد!


18 جاده های باز

Open Roads یک بازی سفر جاده ای با بازی دو مادر و دختر، اوپال و تس دیوین است که صداپیشگی آنها را کری راسل (آمریکایی ها، دیپلمات و خرس کوکائینی) و کیتلین دوور (Booksmart، باور نکردنی و هیچ کس شما را نجات نخواهد داد) بر عهده دارند. ). با عبور از اتاق زیر شیروانی خود، سرنخ هایی را کشف می کنند که به اسرار تاریک خانواده و گنج گم شده اشاره می کند، که آنها را به جستجوی پاسخ می فرستد. این سبک هنری همچنین به طرز درخشانی سه بعدی اول شخص را با شخصیت های تصویرسازی شده با دست ترکیب می کند.


در حالی که به نظر می‌رسد بازی Open Roads تاکنون کمترین تحسین منتقدان را از سوی ناشر دریافت کرده است و می‌تواند تصور متفاوتی را برای شما به جای بگذارد، این بازی توسط یک تیم مستقل ساخته شده است که قبلاً از Fullbright، استودیوی سازنده فیلم‌های Gone Home و Tacoma ساخته شده است. Open Roads همچنین بخشی از منتخب رسمی برای روز 2023 Day of the Devs: The Game Awards Edition بود.

17 دوازده دقیقه

Twelve Minutes توسط Luís António توسعه داده شد و توسط Annapurna در سال 2021 منتشر شد. این یک بازی از بالا به پایین است، تغییری تازه از اکثر بازی‌های مدرن، که تقریباً منحصراً در یک آپارتمان کوچک اتفاق می‌افتد که در آن شما در تلاش برای حل یک معمای قتل در یک زمان هستید. مد حلقه به علاوه، جیمز مک آووی، دیزی ریدلی و ویلم دفو در آن بازی می‌کنند.


Twelve Minutes نقدهای خوبی دریافت کرد و جوایز متعددی از جمله بهترین بازی های پازل و چیزهای بی اهمیت در نمایش جوایز وببی را به دست آورد. حتی از سوی خود هیدئو کوجیما نیز تحسین شد و او گفت که باعث شد به فکر ساخت یک بازی ماجراجویی دیگر بیفتد.

16 شهرستان دونات

Donut County نوعی بازی است که احتمالاً قبلاً در یک برنامه دیده اید. شما در اطراف یک سوراخ حرکت می کنید، و هر بار که چیزی در آن می افتد، سوراخ کمی بزرگتر می شود. خیلی شبیه Katamari Damacy است، با این تفاوت که به جای توپ یک سوراخ است.

خالق Donut County، بن اسپوزیتو، این مکانیک ساده را با تکنیک های داستان سرایی احمقانه و سبک دل و شخصیت های واقعاً شایان ستایش ادغام می کند تا چیزی شگفت انگیز خلق کند. در نتیجه، Donut County نامزد جوایز زیادی شده و برنده بهترین بازی موبایل سال در جوایز بازی SXSW شده است.


15 گل

گل thatgamecompany که در ابتدا در سال 2009 راه اندازی شد، چیزی را به شما ارائه می دهد که “فرار تعاملی” نام دارد. در گل، از مجموعه ای بسیار ساده از کنترل ها برای کنترل باد استفاده می کنید، زیرا مناظر مجلل را تجربه می کنید و سفری شخصی و در عین حال احساسی را آغاز می کنید.

Flower تحسین بسیاری از منتقدان را دریافت کرد و دو جایزه بازی را به دست آورد. علاوه بر جوایز BAFTA و VGX که به دست آورده است، واقعیت شگفت انگیز دیگری در مورد این بازی کوچک ساده و آرامش بخش این است که این بازی جزو اولین مجموعه بازی هایی است که در اسمیتسونیان به نمایش درآمده است.

14 قو ناتمام


قو ناتمام دارای منظره ای کاملا سفید است و از شما می خواهد که به مونرو کمک کنید تا محیط اطراف خود را با جوهر نقاشی کند تا ساختارها را بهتر ببیند و کاوش کند. تنها تری گیلیام صدای پادشاه را در این روایت انجام می دهد. اوه، و البته، شما همیشه در دم یک قو سرگردان هستید.

مرتبط

12 بهترین بازی مستقل در PS4

با توجه به اینکه هند در طول ظهور PS4 جایگاه خود را تثبیت کرده است، تعداد بازی های عالی موجود بسیار زیاد است. ما به شما کمک می کنیم جواهرات را پیدا کنید!

گنجشک غول پیکر The Unfinished Swan که در سال 2012 به عنوان یک بازی انحصاری پلی استیشن زمان بندی شده از استودیو عرضه شد و بعداً آنچه از ادیت فینچ باقی می ماند را برای شما به ارمغان آورد، برنده دو جایزه جداگانه بفتا برای نوآوری در بازی و بهترین بازی اولیه شده است.

13 فلورانس


فلورانس حول محور عشق اول زن جوان و سختی های بعدی می چرخد. به طور منحصربه‌فرد، تکمیل فلورانس تنها 30 تا 40 دقیقه طول می‌کشد. حداقل تعهد و کیفیت اثبات شده بازی باید برای کسانی که کنجکاو هستند آن را اجرا کنند بیش از اندازه کافی باشد.

فلورانس که توسط Mountains توسعه یافته و برای اولین بار در دستگاه های تلفن همراه در سال 2018 راه اندازی شد، در مجموع هفت جایزه به دست آورده است. برنده یک جایزه بازی، یک بفتا، یک جایزه طراحی اپل، یک جایزه DICE، دو جایزه جداگانه انتخاب توسعه دهندگان بازی، و یک جایزه Webby.

12 کنتاکی مسیر صفر

Kentucky Route Zero یک بازی ماجراجویی پنج قسمتی است که به خاطر دید هنری خود در هر دو جنبه بصری و رویکرد به روایت بازی شناخته می شود که حال و هوای لینچی بیشتری به خود می گیرد. سپس در نهایت یک پورت کنسول از طریق TV Edition دریافت کرد که هفت سال پس از عرضه اولیه، قسمت پنجم و پایانی بازی را نیز به همراه خود آورد!


Cardboard Computer's Kentucky Route Zero جوایز متعددی از سال 2013 به دست آورده است. در دو لیست مختلف بازی دهه، دو جایزه بهترین بازی سال، یک جایزه بهترین موسیقی و یک جایزه بهترین روایت، سوم و چهارم شده است.

11 گوروگوآ

منتقدان که به عنوان یک بازی معمایی قابل توجه مورد توجه قرار گرفته است، Gorogoa را به عنوان یک بازی ضروری برای طرفداران سبک بازی های پازل توصیه می کنند. گوروگوا که توسط جیسون رابرتز در سبک طراحی دستی به تصویر کشیده شده است، چیزی بیش از یک بازی توصیف می‌شود که خود را از طریق صحنه‌های جذاب و مکانیک‌های پازل بی‌نظیر نشان می‌دهد.

در Gorogoa، شما پانل هایی از صحنه ها را با کاشی های پازل ایجاد می کنید، و این روش منحصر به فردی است که داستان در اینجا روایت می شود. این بازی چندین جایزه هنری و سه جایزه بازی را دریافت کرده است که برنده دو جایزه جداگانه GDC و همچنین جایزه بفتا برای اولین بازی در سال 2018 شده است.


10 فرار هنرمندانه

The Artful Escape یک سفر علمی تخیلی موزیکال و روان‌گردان است که از دیدگاه جانی گالواترون، موسیقی‌دان استرالیایی از The Galvatrons به وجود آمده است. شما یک گیتاریست نوجوان به نام فرانسیس وندتی هستید که در حال رفتن به یک ماجراجویی رنگارنگ و مهیج به دنیای بیگانگان در سراسر کیهان خارق العاده، پارازیت و مبارزه با رئیس هاست. بازیگران این فیلم حتی ستارگانی مانند کارل ودرز، لنا هدی، جیسون شوارتزمن، مارک استرانگ و مایکل جانستون را به خدمت گرفته است.

هنر و طراحی پیچیده بازی مطمئناً آن را به یک مدعی اصلی جایزه تبدیل کرده است. در سال 2022، The Artful Escape جایزه بفتا برای دستاورد هنری، جایزه NAVGTR برای کارگردانی هنری و Webby برای دستاورد فنی را به خانه برد.


9 Sayonara Wild Hearts

Simogo's Sayonara Wild Hearts به عنوان یک آلبوم پاپ در قالب یک بازی ویدیویی به تصویر کشیده شده است. این عنوان مانند یک بازی آرکید ریتم بازی می کند و تصاویری رنگارنگ را در حین دنبال کردن دل شکسته های روان زن جوان به نمایش می گذارد. در این سفر شگفت انگیز موسیقایی و بصری نیز اکشن شمشیربازی و موتور سواری وجود دارد.

ترکیبی از آلبوم پاپ Simogo که در سال 2019 راه اندازی شد، نامزد سه بخش در جوایز گیم شد، از جمله بهترین موسیقی و بهترین کارگردانی هنری، و جایزه BAFTA، جایزه DICE، جایزه طراحی اپل، جایزه Webby و جایزه Pégases را دریافت کرد.


8 رفته به خانه

شبیه‌ساز پیاده‌روی اکتشافی Fullbrights، Gone Home، در ابتدا در سال 2013 راه‌اندازی شد. شما به خانه برمی‌گردید و انتظار دارید خانواده‌تان به محض رسیدن به شما خوشامد بگویند، اما چیزی که با شما روبرو می‌شوید خانه‌ای متروک است. شما وظیفه دارید آنچه را که در خانواده شما آمده است، با توضیحات کارگردان استنباط کنید.

Gone Home جوایز بازی زیادی را به دست آورده است. برخی از برجسته ترین جوایز عبارتند از دو جایزه IGN، دو جایزه VGX، سه جایزه بهترین بازی سال، یک بفتا و یک جایزه انتخاب توسعه دهندگان بازی.

7 لورلی و چشمان لیزری


دنباله‌روی توسعه‌دهنده Simogo برای Sayonara Wild Hearts، Lorelei and the Laser Eyes است که زیبایی‌شناسی بسیار متفاوتی با بازی ریتم رنگارنگ 2019 دارد. با این حال، در حال حاضر ثابت شده است که یک شاهکار دیگر برای Annapurna Interactive است.

این بازی به صورت سه بعدی با سبک هنری سیاه و سفید متمایز و ترسناک طراحی شده است که دارای شخصیت های سایه دار، رنگ هایی که برای چشم لیزری وارد می شوند و قرمزهای عمیق موجود در میان عناصر خاص گیم پلی است. این بازی ترکیبی از ترس، رمز و راز، معماهای پیچیده و سوررئالیسم است که همگی در داخل یک هتل فوق‌العاده جوی اتفاق می‌افتند.


6 نئون سفید

همکاری طراح بازی بن اسپوزیتو با Annapurna با Neon White ادامه یافت، این بار با تیمی بزرگتر تحت استودیو Angel Matrix توسعه یافت. این یک بازی تیراندازی اول شخص و پلتفرمر فوق‌العاده خارج از جعبه است که دارای پیچ و تاب به سبک رمان بصری انیمه است. شما شخصیت اصلی هستید که به Heaven from Hell احضار شده‌اید، جایی که انواع مختلفی از شیاطین را از طریق توانایی‌هایی که از کارت‌های روح باز شده‌اند، منفجر می‌کنید.

مانند بازی های گذشته اسپوزیتو، نئون وایت بار دیگر شاهد برخی از جوایز شناخته شد. اگرچه این بازی در نهایت نتیجه ای نداشت، اما Neon White با این وجود نامزد جوایز متعدد در جوایز بازی، جوایز DICE، جوایز جوی استیک طلایی، جوایز NAVGTR، و جوایز GDC، از جمله بازی سال و بهترین بازی اکشن، و به ویژه بهترین فیلم Indie و بهترین Indie را به Annapurna's Stray از دست داد.


5 پیله

Geometric Interactive توسط توسعه دهنده Jeppe Carlsen از Limbo and Inside Fame تأسیس شد و Cocoon اولین عنوان آن بود. بلافاصله متوجه خواهید شد که از نظر بصری قابل توجه تر و پر جنب و جوش تر از کار قبلی کارلسن در Playdead است، و پازل های گوی بسیار نوآورانه هستند. شما به عنوان یک حشره متولد شده از یک پیله بازی می کنید، که به زودی به دنیاهایی در دنیایی منتقل می شود که در داخل گوی ها قرار گرفته اند و سرگرمی های مسحورکننده و در عین حال چالش برانگیز زیادی را به ارمغان می آورد.

مرتبط

بهترین بازی های پازل در استیم

بهترین بازی‌های پازل می‌توانند حتی انعطاف‌پذیرترین بازیکنان را هم جذب کنند، و این گیج‌ها در Steam از بهترین‌های موجود هستند.

کوکون برای چهار جایزه بفتا نامزد شده و جوایز زیادی را از آن خود کرده است که مهم‌ترین آنها بهترین اولین فیلم مستقل در جوایز بازی 2023 است. همچنین برنده جایزه DICE برای دستاورد برجسته برای یک بازی مستقل، جایزه Breakthrough در جوایز جوی استیک طلایی و چندین نامزدی دیگر شد.


4 وحشی بیرونی

Outer Wilds از Mobius Games که به عنوان یک پروژه پایان نامه کارشناسی ارشد USC شروع شد، به طور رسمی در سال 2019 راه اندازی شد. Outer Wilds از بازیکنان می خواهد که برای کشف رمز و راز کیهان یک حلقه زمانی را انتخاب کنند. با بازدید از سیارات همسایه، شما وظیفه دارید تا شگفتی‌هایی که در پشت کیهان به پایان می‌رسد را رمزگشایی کنید.

Outer Wilds جوایز متعددی را جمع آوری کرده است و یکی از تحسین شده ترین بازی های علمی تخیلی است که می توانید بازی کنید. Outer Wilds برنده سه جایزه بفتا (از جمله بالاترین افتخار بهترین بازی)، یک جایزه Pégases و یک جایزه جوی استیک طلایی شد.

3 سرگردان


Stray یک بازی ماجراجویی باشکوه است که در آن شما به عنوان گربه ای بازی می کنید که سعی می کند پس از سقوط در یک شهر زیرزمینی به دنیای سطحی بازگردد. انجام آن جهش‌هایی که گربه‌ها را در زندگی واقعی اجرا می‌کنند بسیار رضایت‌بخش است – و این فقط کنترل‌ها هستند – ما حتی به هنر، داستان‌گویی، موسیقی و همه چیزهای دیگری که در آن وجود داشت اشاره نکردیم.

Stray در جوایز بازی 2022 برنده بهترین بازی مستقل و بهترین Indie شد و نامزد بهترین بازی سال شد، اما در نهایت در جوایز Golden Joystick برنده بازی سال پلی استیشن شد. همچنین نامزد 9 جایزه بفتا در سال 2023 و چندین جایزه NAVGTR شد که در دومی برای کارگردانی هنری و بازی اصلی خانوادگی برنده شد.

2 آنچه از ادیت فینچ باقی مانده است


بازی تحسین شده گنجشک غول پیکر، What Remains of Edith Finch، در سال 2017 از تیمی که The Unfinished Swan را برای شما به ارمغان آورد، مجموعه ای از داستان های عجیب و غریب در مورد خانواده شما را به نمایش می گذارد. شما به خانه فینچ برمی گردید و وظیفه دارد بفهمید که چرا شما آخرین نفر زنده از تمام اعضای خانواده خود هستید. با گیم پلی متفاوت از ضرب به ضرب، یک داستان فروتنانه در هسته آن بافته شده است.

آنچه از ادیت فینچ باقی می ماند برنده هشت جایزه شد. مهم‌تر از همه، این بازی برنده بهترین روایت در جوایز بازی و جوایز انتخاب توسعه‌دهندگان بازی، و همچنین برتری در روایت در جوایز بازی SXSW، و جایزه Games for Change را برای گیم‌پلی خود دریافت کرد.

1 سفر


بازی thatgamecompany's Journey که در ابتدا به عنوان یک انحصاری پلی استیشن در سال 2012 توسط استودیویی که Flower را برای شما به ارمغان آورد راه اندازی شد، شما را کنترل یک سرگردان گمشده در یک بیابان عظیم را به شما می دهد. بازیکنان می توانند در میان تپه های شنی سر بخورند و بر فراز خرابه ها در یک داستان قدرتمند که بدون کلام گفته می شود، اوج بگیرند. در کمال تعجب، این بازی همچنین دارای یک عنصر چند نفره است که به بازیکنان اجازه می دهد با یکدیگر تعامل داشته باشند و به رمزگشایی پازل ها در طول مسیر کمک کنند.

Journey جوایز متعددی را به دست آورد که از جمله آنها می توان به سه جایزه VGX (از جمله بهترین بازی PS3 و بهترین بازی مستقل)، چهار جایزه بفتا برای موسیقی اصلی، طراحی صوتی، هنر و طراحی بازی، و هر شش دسته جایزه GDC اشاره کرد. از جمله بازی سال)!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا