بازی

بهترین بازی های ساخت پایه

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

صدها بازی برای ساخت پایه وجود دارد که تشخیص اینکه کدام یک با سلیقه شما مطابقت دارند دشوار است.
ما فهرستی از بهترین مواردی که باید امتحان کنید گردآوری کرده ایم.
از ساده تا پیچیده، این لیست همه چیز را دارد!

ژانر پایه سازی بازی های ویدیویی بسیار گسترده است، به خصوص با توجه به اینکه بازی های زیادی وجود دارند که مکانیزم ساختمانی دارند اما در اکثر بازی ها بر پایه سازی تمرکز ندارند. اگر ایده خلاقانه ای برای ساختن یک سازه یا سکونتگاه دارید، تعداد زیادی بازی ویدیویی مختلف وجود دارد که می توانید برای بیان خود از آنها استفاده کنید.

5:17 مربوط بهترین بازی های بقا برای مبتدیان بازی های بقا می تواند برای مبتدیان بسیار دشوار باشد. در اینجا، می‌توانید بهترین بازی‌های بقا را برای کسانی که تازه وارد این سبک هستند، بررسی کنید.
بازی‌های ویدیویی مانند No Man’s Sky و Subnautica به شما این امکان را می‌دهند که پایگاه خود را بسازید و در عین حال یک موضوع کاملاً منحصر به فرد را نیز ارائه دهید. برخی از بازی‌های پایه‌سازی دارای دوره زمانی یا مکان خاصی نیستند، از جمله بازی‌هایی مانند Terraria و Minecraft. در اینجا بهترین بازی های بیس سازی موجود است.

به روز شده در 2 ژوئیه 2024 توسط Zoë J. Osik: صدها بازی برای ساخت پایه وجود دارد، و همه آنها به اندازه کافی خوب نیستند. ما این لیست را با چند مورد دیگر از بهترین بازی‌های پایه‌سازی به‌روزرسانی کرده‌ایم که باید آن‌ها را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است! برخی از این عناوین ممکن است در Early Access باشند.

نابغه شیطانی

نابغه شیطانی 2: سلطه بر جهان
همه این تصور را داشته اند که تبدیل به بدترین ابرشرور شوند که بر همه آنها حکومت کند، اما همه نمی توانند این فانتزی را انجام دهند. در این سیم کارت می توانید یک سلاح روز قیامت بسازید و تلاش کنید تا بر جهان حکومت کنید، اما شاید جالب ترین ویژگی برای همه شما علاقه مندان به ساخت پایگاه، توانایی ایجاد یک پایگاه مخفی باشد.

ایجاد لانه شیطانی شما آسان نخواهد بود، اما شما بیش از 300 آیتم برای سفارشی کردن محل زندگی کمتر از فروتن خود خواهید داشت. پس از ایجاد لانه خود با آزمایشگاه ها و هر چیز دیگری که یک نابغه شیطانی می تواند درخواست کند، حتی می توانید ارتشی از مینیون ها را برای انجام دستورات خود آموزش دهید.

WW2 Rebuilder

جنگ جهانی دوم مشکلات زیادی را برای جهان ایجاد کرد و عواقب آن از بسیاری جهات فاجعه بار بود که یکی از آنها تخریب جزئی مکان های قابل توجه در سراسر اروپا بود. به این ترتیب، بازسازی در دستور کار است، و شما فقط فردی برای این کار هستید.

یک چکش بردارید و آماده شوید تا اروپا را به شکل خودتان بازسازی کنید. شما تمام ابزارهای لازم برای بازسازی ساختمان‌هایی را خواهید داشت که کمتر از آن قابل سکونت هستند و مکان‌ها را تغییر می‌دهید و در عین حال تاریخ آن‌ها را از غیرنظامیان NPC یاد می‌گیرید.

Fortnite: Save The World

Save The World کمپین اصلی Fortnite است و حالتی جدا از بازی Battle Royale است. در این تجربه، می توانید پایگاه هایی برای دفاع در برابر زامبی ها در نقشه های مختلف بسازید. ابزارهای پایه‌سازی که در اختیار دارید از بازی‌های دیگر ابتدایی‌تر هستند، اما هیجان دفاع از قلعه تازه‌ساخته‌تان در برابر زامبی‌ها شبیه هیچ بازی دیگری نیست.

همچنین ماموریت‌های سرگرم‌کننده و جوایز زیادی برای به دست آوردن وجود دارد، بنابراین اگر دوست دارید پیشرفت خود را در مقابل خود ببینید، انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

مناطق ویرانه

اگر از طرفداران Terraria هستید، احتمالا منطقه‌های خرابه را دوست خواهید داشت. می‌توانید دنیایی با مضمون قرون وسطایی را با هنر پیکسلی دوبعدی کاوش کنید، که یک سبک خاص برای بازی‌های پایه‌سازی است که تقریباً به اندازه کافی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. شما می توانید کل شهرها را در Regions Of Ruin بسازید، که امکان ایجاد برخی خلاقیت های گسترده را فراهم می کند.

در بالای سیستم ساخت پایگاه، یک سیستم جنگی گسترده نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد شخصیت خود را با آمارهای مختلف شخصی سازی کنید.

بیمارستان دو نقطه

Two Point Hospital کاملاً شبیه دیگر بازی‌های این سبک نیست. به جای ساختن پایگاهی برای دفاع در برابر زامبی‌ها یا عناصر خشن، می‌توانید بیمارستان‌هایی بسازید و ببینید که آنها به چیزی بزرگ‌تر از گذشته تبدیل می‌شوند. شما می توانید بیمارستان خود را به روش های مختلف، از جمله ظاهر و نحوه عملکرد آن، سفارشی کنید.

مربوط بیمارستان دو نقطه ای: 10 نکته برای ایجاد بهترین چیدمان بیمارستان از ساخت بخش های بزرگ و کارآمد گرفته تا ارائه سرگرمی در سالن ها، در اینجا برخی از بهترین نکات چیدمان برای استفاده در بیمارستان Two Point آورده شده است.
اگرچه Two Point Hospital یک بازی معمولی برای ساخت پایه نیست، اما اگر از ساختن چیزها لذت می برید، ارزش امتحان کردن را دارد زیرا محتواهای زیادی و سبک هنری منحصر به فردی ارائه می دهد.

Dragon Quest Builders 2

Dragon Quest Builders 2 افزودنی عالی به این فرنچایز است زیرا چیز کاملا جدیدی را به مجموعه اضافه می کند. در این ماجراجویی، می‌توانید با استفاده از بلوک‌هایی که دلتان می‌خواهد با پیچ و تاب Dragon Quest بسازید.

مکانیک ساختمان های بلوکی شما را به یاد Minecraft می اندازد، اما گرافیک آن بسیار متفاوت است. شما حتی می توانید شخصیت خود را سفارشی کنید، بنابراین هیچ محدودیتی برای خلاقیت شما وجود ندارد، چه ساختن مجموعه رویایی خود با استفاده از تعداد زیادی ترکیب یا ایجاد یک آواتار جدید.

سیمز 4

سیمز 4 منتشر شد 2 سپتامبر 2014 توسعه دهندگان ماکسیس
The Sims یک فرنچایز است که به شما این شانس را می دهد که از طریق افراد مجازی چندین زندگی دیگر را در بازی انجام دهید. ساختن تنها فعالیت در The Sims 4 نیست، اما اگر از ایجاد و سفارشی کردن خانه شیرین خود لذت می برید، همچنان یک بازی شگفت انگیز است.

Sims 4 به شما این شانس را می دهد که خانه های مختلفی داشته باشید و آنها را به دلخواه شخصی سازی کنید، بنابراین اگر از ساختن پایگاه لذت می برید قطعاً یکی از عمیق ترین بازی هایی است که می توانید انجام دهید. چیزی که Sims 4 را از دیگر بازی‌های پایه‌سازی متمایز می‌کند، این است که محیطی مدرن دارد، بنابراین مانند اکثر بازی‌های دیگر این سبک، قرون وسطایی یا پسا آخرالزمانی نیست.

بقای کلنی

Colony Survival نه تنها یک بازی پایه سازی است، بلکه یک بازی دفاعی نیز هست. شما می توانید یک پایگاه بسازید و NPC ها را به وظایف خاصی مانند کشاورزی اختصاص دهید، اما در نهایت، هیولاها برای حمله خواهند آمد و شما باید آماده باشید تا از ساخته های خود دفاع کنید.

مانند بسیاری دیگر از بازی‌های بیس‌سازی، Colony Survival تم بلوکی دارد، بنابراین اگر از این سبک لذت می‌برید، از همان ابتدا کاملاً آشنا است. اگر به ساختن پایگاه با هدف نهایی علاقه دارید، پس از آن Colony Survival ممکن است خلاقیت شما را با لمسی از مبارزات کنار بگذارد.

سیاره کرافتر

The Planet Crafter منتشر شد 10 آوریل 2024 توسعه دهندگان بازی های Miju
Planet Crafter یک بازی است که احتمالاً طرفداران No Man’s Sky به سرعت عاشق آن می شوند. در این بازی شما به یک سیاره جدید و هیجان انگیز سفر می کنید تا آن را برای انسان ها قابل زندگی کنید که شامل شکل دهی زمین و ایجاد منبع اکسیژن است.

یکی از مکانیک های کلیدی در Planet Crafter، توانایی ایجاد پایگاه شخصی خود در سیاره جدید است. اگرچه قلعه‌ها یا عمارت‌های قرون وسطایی را در آسمان نمی‌سازید، گزینه‌های ساختمانی به‌طور شگفت‌آوری گسترده هستند، و همراه با هر چیز دیگری در این بازی فضایی شگفت‌انگیز، ساخت پایگاه تجربه‌ای بی‌نظیر است.

کرافتوپیا

Craftopia بلافاصله شما را به یاد بسیاری از بازی های محبوب دیگر در دهه گذشته می اندازد. برخی از بهترین بخش‌های بازی‌های دیگر را می‌گیرد و تلاش می‌کند تا با ترکیب آن‌ها تجربه‌ای منحصربه‌فرد پر از ساختن پایگاه و دنیایی زیبا برای کاوش داشته باشد.

مربوط 12 بهترین مهارت برای کسب اولین بار در Craftopia Craftopia یک بازی اکتشافی و کاردستی است که با عشق ساخته شده است و عمق زیادی دارد و به دست آوردن این مهارت ها در ابتدا تجربه شما را افزایش می دهد.
نه تنها می توانید مواد جمع آوری کنید و پایگاهی برای خواسته های قلبی خود بسازید، بلکه می توانید سیاه چال ها را نیز کشف کنید و با هیولاها مبارزه کنید. اگر بازی هایی مانند Minecraft را دوست دارید، پس باید به Craftopia فرصت دهید، این بازی است که نمی خواهید به عنوان طرفدار سبک بیس سازی آن را از دست بدهید.

منجم

Astroneer شما را به فضا می برد و به شما اجازه می دهد تا یک تجربه ساخت پایگاه در میان ستارگان داشته باشید. اگر همیشه می خواستید یک سیاره را به صورت زمینی شکل دهید، Astroneer یک بازی عالی با بسیاری از مکانیک های جالب است.

شما می‌توانید محیط‌های تولید شده رویه‌ای را در حین پیمایش جهان به روش‌های مختلف، از جمله مریخ نورد، کاوش کنید. با این حال، گوشت این بازی در ساختن پایگاه است و باعث می شود سیاره جدید شما مانند خانه باشد.

خاکستر

خاکستر ASKA یک سیم کارت اکتشافی و دنیای باز است که در زمان وایکینگ ها تنظیم شده است، به صورت انفرادی یا با حداکثر سه دوست قابل پخش است. با شروع از هیچ، یک قبیله می سازید، مکان های جدید ایجاد شده را کشف می کنید، و با موجوداتی از افسانه ها و افسانه ها مبارزه خواهید کرد.منتشر شد 20 ژوئن 2024 توسعه دهنده Sand Sailor Studio ناشر(های) انتشارات رعد و برق
آسکا یک سازنده فانتزی بر اساس اساطیر و ایده های نورس است. بعد از اینکه کشتی غرق شدی با چیزی جز لباس های پشتت و عقلت در جای جدیدی شروع می کنی. همانطور که مهارت های خود را توسعه می دهید، مورد لطف خدایان قرار می گیرید و شروع به ساختن جامعه خود می کنید.

در مورد هیولاها در تاریکی و آفاتی که غذای شما را می دزدند هشدار داده شود. کارهای زیادی برای انجام دادن در آسکا وجود دارد، اما به عنوان یکی از خدایان مورد علاقه، چیزی نیست که نتوانید از عهده آن برآیید.

سلسله قرون وسطی

Medieval Dynasty دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – یک بازی با محیطی قرون وسطایی که در آن می توانید به هر شکلی که می خواهید نقش آفرینی کنید، که اغلب شامل ساخت سازه های جدید و حتی ایجاد دهکده برای NPC ها می شود.

خارج از جنبه ساخت پایگاه، فعالیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در آن شرکت کنید. می‌توانید تجهیزات جدید بسازید، به شکار بروید و با حیوانات قدرتمند که سعی در شکار شما دارند بجنگید.

کفن شده

کفن شده منتشر شد 24 ژانویه 2024 توسعه دهنده
Enshrouded شبیه به یک بازی کلاسیک ساخت بقا با عناصر پایه‌سازی است. در دنیایی رخ می دهد که توسط Shroud گرفتار شده است، شما باید راه خود را از میان این مه مرگبار طی کنید، دشمنان Shroud را بکشید و بازماندگانی را که در اعماق طاق ها خوابیده اند نجات دهید.

اگر به تنهایی بازی می کنید این بازی می تواند دشوار شود، اما زمانی که دوستان درگیر هستند عالی است! سیستم طبقاتی به گونه ای طراحی شده است که به یک حزب احساس خوشایندی می دهد. نقش های RPG کلاسیک را می توان به دست آورد، مانند شفا دهنده یا تانک.

در حین انجام این کار، می توانید پایگاهی برای نگه داشتن خود و بازماندگان نجات یافته ایجاد کنید. این را می توان با ساختن یک اقامتگاه غول پیکر برای همه و همچنین ساخت چندین خانه کوچک که تقریباً شبیه یک روستا است انجام داد.

برنامه دایسون کره

برنامه دایسون کره منتشر شد 21 ژانویه 2021 توسعه دهندگان استودیو Youthcat
برنامه Dyson Sphere به شما این امکان را می دهد که کارخانه خود را بسازید تا برق جامعه ای آینده نگر را تامین کند که به انرژی بسیار بیشتری نسبت به زمین در عصر مدرن نیاز دارد. پس از جمع‌آوری منابع، می‌توانید سازه‌هایی بسازید که به طور موثر برای تمدن نیرو تولید کنند.

برنامه Dyson Sphere ممکن است به شما اجازه ندهد تا بزرگترین قلعه را بسازید یا زامبی ها را در تعقیب شما نشان دهد، اما ساختن یک مرکز تولید انرژی بسیار سرگرم کننده است، به خصوص اگر به بازی های مدیریت منابع علاقه دارید.

اکسیژن شامل نمی شود

Oxygen Not Included یکی دیگر از بازی های فضایی است که شما را برای بقا در مقابل محیط قرار می دهد. شما کنترل چند مستعمره نشین را دارید در حالی که آنها سعی می کنند در یک سیاره بیگانه خانه ای برای خود بسازند.

مربوط بهترین تقلب ها برای اکسیژن گنجانده نشده است Oxygen Not Inlcuded یک شبیه ساز مدیریت بقا عالی است که تسلط بر آن دشوار است. خوشبختانه، ما بهترین تقلب ها را داریم.
Oxygen Not Included دارای جنبه پلتفرم دو بعدی است، شبیه به Terraria، که بسیار عالی است زیرا این زیبایی در بازی های ویدیویی ساخت پایه نادر است. برای تجربه‌ای آرام‌تر از ساخت پایگاه‌ها که در آن می‌توانید سیاره‌های بیگانه را کاوش کنید، Oxygen Not Included شما را پوشش می‌دهد.

زنگ

زنگ منتشر شد 8 فوریه 2018 توسعه دهندگان استودیو فیس پانچ
Rust یک بازی ویدئویی آنلاین است که دارای گیم پلی بقای هاردکور است. شما باید در برابر بسیاری از تهدیدات در طبیعت زنده بمانید، اما تهدید اصلی از تعامل شما با بازیکنان دیگر در جهان است. می‌توانید از سلاح‌ها برای دفاع از خود استفاده کنید و اقلام مختلفی را برای کمک به شما در سفر بسازید.

مانند بسیاری دیگر از بازی‌های بقا، Rust دارای یک سیستم پایه‌سازی است که می‌توانید برای ایجاد ساختارها از آن استفاده کنید. ساختارهایی که می توانید در Rust ایجاد کنید به شما کمک می کند در برابر دشمنان NPC و سایر بازیکنان زنده بمانید. اگر می خواهید یک بازی پایه سازی داشته باشید که گیم پلی آنلاین چالش برانگیز داشته باشد، Rust عالی است.

عبور حیوانات: افق های جدید

عبور حیوانات: افق های جدید بستر، زمینه) تعویض منتشر شد 20 مارس 2020 توسعه دهندگان نینتندو EPD
بازی انحصاری Nintendo Switch، Animal Crossing: New Horizons، یکی از منحصربه‌فردترین بازی‌های پایه‌سازی است که می‌توانید در نسل فعلی بازی‌های ویدیویی بازی کنید. شما می توانید جزیره خود را هر طور که دوست دارید سفارشی کنید و خود را مشغول کارهای سرگرم کننده ای مانند ماهیگیری و صحبت با شخصیت های NPC در جزیره خود کنید.

برخلاف بسیاری دیگر از بازی‌های بیس‌سازی، Animal Crossing: New Horizons یک بازی آرامش‌بخش است که مبارزات چالش برانگیز یا جهان باز خطرناکی ندارد. به این ترتیب، اگر می خواهید خانه خود را ایجاد و تزئین کنید و از گیم پلی چالش برانگیز اجتناب کنید، از Animal Crossing: New Horizons لذت خواهید برد.

Fallout 76

Fallout 76 منتشر شد 14 نوامبر 2018
چند بازی گذشته Fallout از ساخت پایه به عنوان مکانیک اصلی گیم پلی برخوردار است. با این حال، Fallout 76 منحصر به فرد است زیرا به شما اجازه می دهد تا در هر کجا که می خواهید پایگاه ایجاد کنید. به‌جای اینکه تنها سکونت‌گاه‌های جداگانه برای باز کردن قفل داشته باشید، می‌توانید از سیستم CAMP برای ایجاد ساختار در بیشتر قسمت‌های نقشه استفاده کنید.

سیستم CAMP راحت است زیرا مکان‌های زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید یک سازه در سراسر Wasteland بسازید، خواه نزدیک مکانی باشد که می‌خواهید از آن بازدید کنید یا به سادگی یک قطعه زمین زیبا.

CastleMiner Z

اگر Minecraft را دوست دارید، CastleMiner Z ممکن است برای شما عالی باشد. CastleMiner Z شامل جهان‌های باز است که می‌توانید در آن کاوش کنید و بسازید، با سبک هنری مشابه Minecraft که از بلوک‌ها به عنوان زمین جهان استفاده می‌کند.

با این حال، CastleMiner Z یک بازی شدیدتر از Minecraft است زیرا شامل دشمنان وحشتناکی است که بسیار ترسناک تر از دشمنانی است که در Minecraft با آنها روبرو می شوید، از جمله زامبی ها، اژدها و بیگانگان. برای یک بازی ترسناک با ساخت پایه، باید CastleMiner Z را امتحان کنید.



ژانر پایه سازی بازی های ویدیویی بسیار گسترده است، به خصوص با توجه به اینکه بازی های زیادی وجود دارند که مکانیزم ساختمانی دارند اما در اکثر بازی ها بر پایه سازی تمرکز ندارند. اگر ایده خلاقانه ای برای ساختن یک سازه یا سکونتگاه دارید، تعداد زیادی بازی ویدیویی مختلف وجود دارد که می توانید برای بیان خود از آنها استفاده کنید.

5:17

مربوط

بهترین بازی های بقا برای مبتدیان

بازی های بقا می تواند برای مبتدیان بسیار دشوار باشد. در اینجا، می‌توانید بهترین بازی‌های بقا را برای کسانی که تازه وارد این سبک هستند، بررسی کنید.

بازی‌های ویدیویی مانند No Man’s Sky و Subnautica به شما این امکان را می‌دهند که پایگاه خود را بسازید و در عین حال یک موضوع کاملاً منحصر به فرد را نیز ارائه دهید. برخی از بازی‌های پایه‌سازی دارای دوره زمانی یا مکان خاصی نیستند، از جمله بازی‌هایی مانند Terraria و Minecraft. در اینجا بهترین بازی های بیس سازی موجود است.

به روز شده در 2 ژوئیه 2024 توسط Zoë J. Osik: صدها بازی برای ساخت پایه وجود دارد، و همه آنها به اندازه کافی خوب نیستند. ما این لیست را با چند مورد دیگر از بهترین بازی‌های پایه‌سازی به‌روزرسانی کرده‌ایم که باید آن‌ها را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است! برخی از این عناوین ممکن است در Early Access باشند.



نابغه شیطانی

بازیکن نابغه شیطان در حال ساختن لانه شیطانی

نابغه شیطانی 2: سلطه بر جهان

همه این تصور را داشته اند که تبدیل به بدترین ابرشرور شوند که بر همه آنها حکومت کند، اما همه نمی توانند این فانتزی را انجام دهند. در این سیم کارت می توانید یک سلاح روز قیامت بسازید و تلاش کنید تا بر جهان حکومت کنید، اما شاید جالب ترین ویژگی برای همه شما علاقه مندان به ساخت پایگاه، توانایی ایجاد یک پایگاه مخفی باشد.

ایجاد لانه شیطانی شما آسان نخواهد بود، اما شما بیش از 300 آیتم برای سفارشی کردن محل زندگی کمتر از فروتن خود خواهید داشت. پس از ایجاد لانه خود با آزمایشگاه ها و هر چیز دیگری که یک نابغه شیطانی می تواند درخواست کند، حتی می توانید ارتشی از مینیون ها را برای انجام دستورات خود آموزش دهید.


WW2 Rebuilder

WW2 Rebuilder Character Holding A Steel Beam

جنگ جهانی دوم مشکلات زیادی را برای جهان ایجاد کرد و عواقب آن از بسیاری جهات فاجعه بار بود که یکی از آنها تخریب جزئی مکان های قابل توجه در سراسر اروپا بود. به این ترتیب، بازسازی در دستور کار است، و شما فقط فردی برای این کار هستید.

یک چکش بردارید و آماده شوید تا اروپا را به شکل خودتان بازسازی کنید. شما تمام ابزارهای لازم برای بازسازی ساختمان‌هایی را خواهید داشت که کمتر از آن قابل سکونت هستند و مکان‌ها را تغییر می‌دهید و در عین حال تاریخ آن‌ها را از غیرنظامیان NPC یاد می‌گیرید.

Fortnite: Save The World

شخصیت‌های Fortnite در Save The World به سمت بالا می‌سازند


Save The World کمپین اصلی Fortnite است و حالتی جدا از بازی Battle Royale است. در این تجربه، می توانید پایگاه هایی برای دفاع در برابر زامبی ها در نقشه های مختلف بسازید. ابزارهای پایه‌سازی که در اختیار دارید از بازی‌های دیگر ابتدایی‌تر هستند، اما هیجان دفاع از قلعه تازه‌ساخته‌تان در برابر زامبی‌ها شبیه هیچ بازی دیگری نیست.

همچنین ماموریت‌های سرگرم‌کننده و جوایز زیادی برای به دست آوردن وجود دارد، بنابراین اگر دوست دارید پیشرفت خود را در مقابل خود ببینید، انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

مناطق ویرانه

مناطق شهر خرابه با NPCها در داخل آن

اگر از طرفداران Terraria هستید، احتمالا منطقه‌های خرابه را دوست خواهید داشت. می‌توانید دنیایی با مضمون قرون وسطایی را با هنر پیکسلی دوبعدی کاوش کنید، که یک سبک خاص برای بازی‌های پایه‌سازی است که تقریباً به اندازه کافی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. شما می توانید کل شهرها را در Regions Of Ruin بسازید، که امکان ایجاد برخی خلاقیت های گسترده را فراهم می کند.


در بالای سیستم ساخت پایگاه، یک سیستم جنگی گسترده نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد شخصیت خود را با آمارهای مختلف شخصی سازی کنید.

بیمارستان دو نقطه

عکس بالای سر از اتاق های متعدد با بیماران

Two Point Hospital کاملاً شبیه دیگر بازی‌های این سبک نیست. به جای ساختن پایگاهی برای دفاع در برابر زامبی‌ها یا عناصر خشن، می‌توانید بیمارستان‌هایی بسازید و ببینید که آنها به چیزی بزرگ‌تر از گذشته تبدیل می‌شوند. شما می توانید بیمارستان خود را به روش های مختلف، از جمله ظاهر و نحوه عملکرد آن، سفارشی کنید.

مربوط

بیمارستان دو نقطه ای: 10 نکته برای ایجاد بهترین چیدمان بیمارستان

از ساخت بخش های بزرگ و کارآمد گرفته تا ارائه سرگرمی در سالن ها، در اینجا برخی از بهترین نکات چیدمان برای استفاده در بیمارستان Two Point آورده شده است.

اگرچه Two Point Hospital یک بازی معمولی برای ساخت پایه نیست، اما اگر از ساختن چیزها لذت می برید، ارزش امتحان کردن را دارد زیرا محتواهای زیادی و سبک هنری منحصر به فردی ارائه می دهد.


Dragon Quest Builders 2

Dragon Quest Builders 2 House with Garden

Dragon Quest Builders 2 افزودنی عالی به این فرنچایز است زیرا چیز کاملا جدیدی را به مجموعه اضافه می کند. در این ماجراجویی، می‌توانید با استفاده از بلوک‌هایی که دلتان می‌خواهد با پیچ و تاب Dragon Quest بسازید.

مکانیک ساختمان های بلوکی شما را به یاد Minecraft می اندازد، اما گرافیک آن بسیار متفاوت است. شما حتی می توانید شخصیت خود را سفارشی کنید، بنابراین هیچ محدودیتی برای خلاقیت شما وجود ندارد، چه ساختن مجموعه رویایی خود با استفاده از تعداد زیادی ترکیب یا ایجاد یک آواتار جدید.

سیمز 4

خانه سیمز 4 با استخر


سیمز 4

منتشر شد
2 سپتامبر 2014

توسعه دهندگان
ماکسیس

The Sims یک فرنچایز است که به شما این شانس را می دهد که از طریق افراد مجازی چندین زندگی دیگر را در بازی انجام دهید. ساختن تنها فعالیت در The Sims 4 نیست، اما اگر از ایجاد و سفارشی کردن خانه شیرین خود لذت می برید، همچنان یک بازی شگفت انگیز است.

Sims 4 به شما این شانس را می دهد که خانه های مختلفی داشته باشید و آنها را به دلخواه شخصی سازی کنید، بنابراین اگر از ساختن پایگاه لذت می برید قطعاً یکی از عمیق ترین بازی هایی است که می توانید انجام دهید. چیزی که Sims 4 را از دیگر بازی‌های پایه‌سازی متمایز می‌کند، این است که محیطی مدرن دارد، بنابراین مانند اکثر بازی‌های دیگر این سبک، قرون وسطایی یا پسا آخرالزمانی نیست.

بقای کلنی

Monster Survival Colony در کنار یک پایگاه


Colony Survival نه تنها یک بازی پایه سازی است، بلکه یک بازی دفاعی نیز هست. شما می توانید یک پایگاه بسازید و NPC ها را به وظایف خاصی مانند کشاورزی اختصاص دهید، اما در نهایت، هیولاها برای حمله خواهند آمد و شما باید آماده باشید تا از ساخته های خود دفاع کنید.

مانند بسیاری دیگر از بازی‌های بیس‌سازی، Colony Survival تم بلوکی دارد، بنابراین اگر از این سبک لذت می‌برید، از همان ابتدا کاملاً آشنا است. اگر به ساختن پایگاه با هدف نهایی علاقه دارید، پس از آن Colony Survival ممکن است خلاقیت شما را با لمسی از مبارزات کنار بگذارد.

سیاره کرافتر

ساختمان Planet Crafter در نزدیکی چند صخره

The Planet Crafter

منتشر شد
10 آوریل 2024

توسعه دهندگان
بازی های Miju

Planet Crafter یک بازی است که احتمالاً طرفداران No Man’s Sky به سرعت عاشق آن می شوند. در این بازی شما به یک سیاره جدید و هیجان انگیز سفر می کنید تا آن را برای انسان ها قابل زندگی کنید که شامل شکل دهی زمین و ایجاد منبع اکسیژن است.


یکی از مکانیک های کلیدی در Planet Crafter، توانایی ایجاد پایگاه شخصی خود در سیاره جدید است. اگرچه قلعه‌ها یا عمارت‌های قرون وسطایی را در آسمان نمی‌سازید، گزینه‌های ساختمانی به‌طور شگفت‌آوری گسترده هستند، و همراه با هر چیز دیگری در این بازی فضایی شگفت‌انگیز، ساخت پایگاه تجربه‌ای بی‌نظیر است.

کرافتوپیا

ساختمان و ماشین آلات کرافتوپیا

Craftopia بلافاصله شما را به یاد بسیاری از بازی های محبوب دیگر در دهه گذشته می اندازد. برخی از بهترین بخش‌های بازی‌های دیگر را می‌گیرد و تلاش می‌کند تا با ترکیب آن‌ها تجربه‌ای منحصربه‌فرد پر از ساختن پایگاه و دنیایی زیبا برای کاوش داشته باشد.


مربوط

12 بهترین مهارت برای کسب اولین بار در Craftopia

Craftopia یک بازی اکتشافی و کاردستی است که با عشق ساخته شده است و عمق زیادی دارد و به دست آوردن این مهارت ها در ابتدا تجربه شما را افزایش می دهد.

نه تنها می توانید مواد جمع آوری کنید و پایگاهی برای خواسته های قلبی خود بسازید، بلکه می توانید سیاه چال ها را نیز کشف کنید و با هیولاها مبارزه کنید. اگر بازی هایی مانند Minecraft را دوست دارید، پس باید به Craftopia فرصت دهید، این بازی است که نمی خواهید به عنوان طرفدار سبک بیس سازی آن را از دست بدهید.

منجم

پایگاه فضانوردان در سطح یک سیاره

Astroneer شما را به فضا می برد و به شما اجازه می دهد تا یک تجربه ساخت پایگاه در میان ستارگان داشته باشید. اگر همیشه می خواستید یک سیاره را به صورت زمینی شکل دهید، Astroneer یک بازی عالی با بسیاری از مکانیک های جالب است.

شما می‌توانید محیط‌های تولید شده رویه‌ای را در حین پیمایش جهان به روش‌های مختلف، از جمله مریخ نورد، کاوش کنید. با این حال، گوشت این بازی در ساختن پایگاه است و باعث می شود سیاره جدید شما مانند خانه باشد.


خاکستر

Aska در حال یافتن یک خرده خرد

هنر روی جلد صفحه تگ ASKA

خاکستر

ASKA یک سیم کارت اکتشافی و دنیای باز است که در زمان وایکینگ ها تنظیم شده است، به صورت انفرادی یا با حداکثر سه دوست قابل پخش است. با شروع از هیچ، یک قبیله می سازید، مکان های جدید ایجاد شده را کشف می کنید، و با موجوداتی از افسانه ها و افسانه ها مبارزه خواهید کرد.

منتشر شد
20 ژوئن 2024

توسعه دهنده
Sand Sailor Studio

ناشر(های)
انتشارات رعد و برق

آسکا یک سازنده فانتزی بر اساس اساطیر و ایده های نورس است. بعد از اینکه کشتی غرق شدی با چیزی جز لباس های پشتت و عقلت در جای جدیدی شروع می کنی. همانطور که مهارت های خود را توسعه می دهید، مورد لطف خدایان قرار می گیرید و شروع به ساختن جامعه خود می کنید.

در مورد هیولاها در تاریکی و آفاتی که غذای شما را می دزدند هشدار داده شود. کارهای زیادی برای انجام دادن در آسکا وجود دارد، اما به عنوان یکی از خدایان مورد علاقه، چیزی نیست که نتوانید از عهده آن برآیید.

سلسله قرون وسطی

حیوانات دوره قرون وسطی در حال راه رفتن در مزرعه


Medieval Dynasty دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – یک بازی با محیطی قرون وسطایی که در آن می توانید به هر شکلی که می خواهید نقش آفرینی کنید، که اغلب شامل ساخت سازه های جدید و حتی ایجاد دهکده برای NPC ها می شود.

خارج از جنبه ساخت پایگاه، فعالیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در آن شرکت کنید. می‌توانید تجهیزات جدید بسازید، به شکار بروید و با حیوانات قدرتمند که سعی در شکار شما دارند بجنگید.

کفن شده

شخصیتی که در نزدیکی منطقه پوشیده شده ایستاده در حالی که تیغ و سپر ناله را در دست دارد

کفن شده

منتشر شد
24 ژانویه 2024

توسعه دهنده

Enshrouded شبیه به یک بازی کلاسیک ساخت بقا با عناصر پایه‌سازی است. در دنیایی رخ می دهد که توسط Shroud گرفتار شده است، شما باید راه خود را از میان این مه مرگبار طی کنید، دشمنان Shroud را بکشید و بازماندگانی را که در اعماق طاق ها خوابیده اند نجات دهید.

اگر به تنهایی بازی می کنید این بازی می تواند دشوار شود، اما زمانی که دوستان درگیر هستند عالی است! سیستم طبقاتی به گونه ای طراحی شده است که به یک حزب احساس خوشایندی می دهد. نقش های RPG کلاسیک را می توان به دست آورد، مانند شفا دهنده یا تانک.


در حین انجام این کار، می توانید پایگاهی برای نگه داشتن خود و بازماندگان نجات یافته ایجاد کنید. این را می توان با ساختن یک اقامتگاه غول پیکر برای همه و همچنین ساخت چندین خانه کوچک که تقریباً شبیه یک روستا است انجام داد.

برنامه دایسون کره

کارخانه برنامه دایسون کره در یک سیاره

برنامه دایسون کره

منتشر شد
21 ژانویه 2021

توسعه دهندگان
استودیو Youthcat

برنامه Dyson Sphere به شما این امکان را می دهد که کارخانه خود را بسازید تا برق جامعه ای آینده نگر را تامین کند که به انرژی بسیار بیشتری نسبت به زمین در عصر مدرن نیاز دارد. پس از جمع‌آوری منابع، می‌توانید سازه‌هایی بسازید که به طور موثر برای تمدن نیرو تولید کنند.

برنامه Dyson Sphere ممکن است به شما اجازه ندهد تا بزرگترین قلعه را بسازید یا زامبی ها را در تعقیب شما نشان دهد، اما ساختن یک مرکز تولید انرژی بسیار سرگرم کننده است، به خصوص اگر به بازی های مدیریت منابع علاقه دارید.


اکسیژن شامل نمی شود

اکسیژن شامل پایه با بسیاری از امکانات

Oxygen Not Included یکی دیگر از بازی های فضایی است که شما را برای بقا در مقابل محیط قرار می دهد. شما کنترل چند مستعمره نشین را دارید در حالی که آنها سعی می کنند در یک سیاره بیگانه خانه ای برای خود بسازند.

مربوط

بهترین تقلب ها برای اکسیژن گنجانده نشده است

Oxygen Not Inlcuded یک شبیه ساز مدیریت بقا عالی است که تسلط بر آن دشوار است. خوشبختانه، ما بهترین تقلب ها را داریم.

Oxygen Not Included دارای جنبه پلتفرم دو بعدی است، شبیه به Terraria، که بسیار عالی است زیرا این زیبایی در بازی های ویدیویی ساخت پایه نادر است. برای تجربه‌ای آرام‌تر از ساخت پایگاه‌ها که در آن می‌توانید سیاره‌های بیگانه را کاوش کنید، Oxygen Not Included شما را پوشش می‌دهد.

زنگ

کلبه چوبی زنگ زده در یک جنگل


زنگ

منتشر شد
8 فوریه 2018

توسعه دهندگان
استودیو فیس پانچ

Rust یک بازی ویدئویی آنلاین است که دارای گیم پلی بقای هاردکور است. شما باید در برابر بسیاری از تهدیدات در طبیعت زنده بمانید، اما تهدید اصلی از تعامل شما با بازیکنان دیگر در جهان است. می‌توانید از سلاح‌ها برای دفاع از خود استفاده کنید و اقلام مختلفی را برای کمک به شما در سفر بسازید.

مانند بسیاری دیگر از بازی‌های بقا، Rust دارای یک سیستم پایه‌سازی است که می‌توانید برای ایجاد ساختارها از آن استفاده کنید. ساختارهایی که می توانید در Rust ایجاد کنید به شما کمک می کند در برابر دشمنان NPC و سایر بازیکنان زنده بمانید. اگر می خواهید یک بازی پایه سازی داشته باشید که گیم پلی آنلاین چالش برانگیز داشته باشد، Rust عالی است.

عبور حیوانات: افق های جدید

Animal Crossing New Horizons - Player Fishing In A River


عبور حیوانات: افق های جدید

بستر، زمینه)
تعویض

منتشر شد
20 مارس 2020

توسعه دهندگان
نینتندو EPD

بازی انحصاری Nintendo Switch، Animal Crossing: New Horizons، یکی از منحصربه‌فردترین بازی‌های پایه‌سازی است که می‌توانید در نسل فعلی بازی‌های ویدیویی بازی کنید. شما می توانید جزیره خود را هر طور که دوست دارید سفارشی کنید و خود را مشغول کارهای سرگرم کننده ای مانند ماهیگیری و صحبت با شخصیت های NPC در جزیره خود کنید.

برخلاف بسیاری دیگر از بازی‌های بیس‌سازی، Animal Crossing: New Horizons یک بازی آرامش‌بخش است که مبارزات چالش برانگیز یا جهان باز خطرناکی ندارد. به این ترتیب، اگر می خواهید خانه خود را ایجاد و تزئین کنید و از گیم پلی چالش برانگیز اجتناب کنید، از Animal Crossing: New Horizons لذت خواهید برد.

Fallout 76

شخصیتی که با کمپ در Fallout 76 راه می‌رود.


Fallout 76

منتشر شد
14 نوامبر 2018

چند بازی گذشته Fallout از ساخت پایه به عنوان مکانیک اصلی گیم پلی برخوردار است. با این حال، Fallout 76 منحصر به فرد است زیرا به شما اجازه می دهد تا در هر کجا که می خواهید پایگاه ایجاد کنید. به‌جای اینکه تنها سکونت‌گاه‌های جداگانه برای باز کردن قفل داشته باشید، می‌توانید از سیستم CAMP برای ایجاد ساختار در بیشتر قسمت‌های نقشه استفاده کنید.

سیستم CAMP راحت است زیرا مکان‌های زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید یک سازه در سراسر Wasteland بسازید، خواه نزدیک مکانی باشد که می‌خواهید از آن بازدید کنید یا به سادگی یک قطعه زمین زیبا.

CastleMiner Z

Castle Miner Z Mountains And Cave Systems

اگر Minecraft را دوست دارید، CastleMiner Z ممکن است برای شما عالی باشد. CastleMiner Z شامل جهان‌های باز است که می‌توانید در آن کاوش کنید و بسازید، با سبک هنری مشابه Minecraft که از بلوک‌ها به عنوان زمین جهان استفاده می‌کند.


با این حال، CastleMiner Z یک بازی شدیدتر از Minecraft است زیرا شامل دشمنان وحشتناکی است که بسیار ترسناک تر از دشمنانی است که در Minecraft با آنها روبرو می شوید، از جمله زامبی ها، اژدها و بیگانگان. برای یک بازی ترسناک با ساخت پایه، باید CastleMiner Z را امتحان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا