بازی

Sifu’s Arena Expansion به من ضربه زد و من آن را دوست داشتم

از رفتن به حالت عرصه جدید سیفو احساس خجالتی کردم. همانطور که همه همکاران من در TheGamer میلیون‌ها بار شنیده‌اند، من قبلاً موفق شدم سیفو را در سخت‌ترین سختی‌اش بدون هیچ وصله یا به‌روزرسانی قبل از راه‌اندازی آن شکست دهم، شاهکاری که فقط چندین شب بی‌خوابی طول کشید، شکایت هم اتاقی‌ام به خاطر مقداری نمک. زبان ساعت 2 بامداد، و چند عصبانیت باس نبرد.


از خون، عرق، اشک و گرفتگی دست که بگذریم، احساس می کردم بیشتر از راه راه های سیفو به دست آورده ام. گسترش Arenas چیزی جز یادآوری این نیست که من اساساً نسخه Po از کونگ فو پاندای TheGamer هستم. زمانی که او جنگجوی اژدها بود و معلوم است که یک احمق هولناک نبود. اسکیدوش.

مطالب مرتبط: نقد سیفو – من کونگ فو را می شناسم

وقتی وارد اولین چالش از 45 چالش جدید شدم، جسارت اولیه من بلافاصله ارضا شد، که من را در یک عرصه پشتی در برابر پنج موج دشمن قرار داد و به من وظیفه داشت که تا حد امکان کمتر بمیرم. چند دقیقه و امتیاز سه از سه ستاره درخشان بعد، و من مثل یک احمق پوزخند می زدم در حالی که از قبل دور پیروزی خود را در اطراف دفتر اسلک برنامه ریزی می کردم.

سپس چالش بعدی به وجود آمد، یک سطح زمان بندی شده ساده که قضاوت می کرد با چه سرعتی می توانید چند موج دیگر از دشمنان را شکست دهید. بعد از چند قسم و انگشت ماشه ای که از قبل درد می کرد، دو ستاره از سه ستاره را مدیریت کردم. من آن را به عنوان “یکی نزدیک” خندیدم و قول دادم بعد از بررسی چند چالش دیگر ستاره نهایی را دریافت کنم.

عرصه سوم از من خواست تا دشمنان خاصی را از بین ببرم در حالی که هنوز باید با چند نفر از افراد مزدور اطراف دست و پنجه نرم کنم. اینجاست که با شروع رتبه‌بندی‌های یک ستاره، نفس من واقعاً سقوط کرد. من به رایانه شخصی خود نگاه کردم و متوجه شدم که هنوز 42 چالش باقی مانده است و می‌توانستم احساس کنم که کمربند مشکی‌ام در حال محو شدن به رنگی بسیار کم‌تر می‌شود. .

آخرین و سخت‌ترین چالش مجموعه اول عرصه‌ها، یک اشاره بزرگ به مبارزه نئو با ارتشی از ماموران اسمیت‌ها در Matrix Reloaded است، که با خونسردی اسلوموشن هر زمان که در برابر هجوم کلون‌های مناسب محافظت می‌کردم، کامل می‌شود. با این حال، حرکت آهسته کمک چندانی نکرد، زیرا من هنوز با پنج تلاش مختلف، قبل از اینکه امتیاز شرم آور دیگری را به دست بیاورم، دستم را به دست آوردم. شاید به همین دلیل است که آنها نئو را “The One” نامیده اند.

قهرمان سیفو در حالت جدید عرصه به سمت دشمن می دود.

کمال گرا هستم، هنوز برای به پایان رساندن آن چالش برنگشته ام، در عوض در مجموعه ای از عرصه های جدید وارد مجموعه بعدی می شوم. با توجه به رایگان بودن این به روز رسانی، من تحت تاثیر میزان حجم زیادی از آن هستم. تنوع زیادی وجود دارد، چه در حال گرفتن مناطق روی نقشه باشید، چه سلاحی با دوام نامحدود به شما داده شود، یا اینکه نگهبان خود را در بحبوحه نبرد از کار بیاندازید.

تاکنون 30 مورد از 45 مورد پیشنهادی را با درجات مختلف موفقیت تکمیل کرده ام. سیفو همیشه از بازیکنانش کمال خواسته است و این در اینجا تغییر نکرده است. این چیزی است که من همیشه در مورد بازی دوست داشتم، اما اگر سرعت شما قبلاً این نبود، فکر نمی‌کنم که تغییر کند.

این نیست همه با این حال، در مورد رفتن به دنبال طلا. خارج از برخی از عرصه‌هایی که به وضوح به سمت کمال‌گرایان طراحی شده‌اند، برخی نیز وجود دارند که به وضوح فقط به عنوان ارجاعات کوچک سرگرم‌کننده به فیلم‌ها، با لباس‌های جدید برای قهرمان داستان هستند. من دقیقاً عاشق فیلم TheGamer نیستم، اما ارجاعاتی به Drive، The Matrix، Oldboy و حتی The Raid را تشخیص دادم که برای جلوگیری از اشک‌های شور گرم کافی بود.

گسترش Sifu's Arenas.

به همان اندازه که برخی از این عرصه‌ها می‌توانند چالش‌برانگیز باشند، لگد زدن‌های آنها من را به یادگیری مجدد مبارزات عالی سیفو و گرفتن آن کمربند سیاه سوق داد. من هنوز کاملاً در سطح دور پیروزی قرار نگرفته ام، اما تجربه داستان بازگشت کونگ فوی خودم بسیار خوب بوده است، و انتظار دارم در هفته های آینده ساعات بیشتری را برای آن وقت بگذارم.

من قبلاً نسخه پایه Sifu را دوست داشتم و هنوز فکر می کنم که بهترین سیستم مبارزه را در هر بازی که تا به حال بازی کرده ام دارد. فراتر از جرثقیل که به نفس من لگد می زند، آرناس مدام این واقعیت را به من یادآوری می کرد و باعث شد دوباره عاشق سیفو شوم. فقط مثل من که فکر می کردم شما یک اعجوبه هنرهای رزمی هستید وارد نشوید، زیرا سیفو از قرار دادن شما در جای خود خوشحال است.

بعدی: خدا را شکر The Next TMNT Game Isn’t A 2D Side-Scroller

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا