بازی

بهترین رم DDR5 برای بازی

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
DDR5 با نسل جدید معماری کانال و برق به روز شده، تأخیر کمتر و ظرفیت حافظه افزایش یافته را با نیازهای ولتاژ کمتر ارائه می دهد. اما آیا این یک ارتقا اجباری برای همه است؟ لازم نیست. گیمرهای اقتصادی یا کسانی که به ماشین های بازی از پیش ساخته شده چشم دوخته اند ممکن است DDR4 را گزینه مقرون به صرفه تری بدانند. با این حال، برای علاقه مندان به ساخت یک رایانه شخصی پیشرفته در سال 2024، DDR5 مسیر روشنی است.

این راهنما فروشگاه شما برای یافتن بهترین رم DDR5 برای بازی در سال 2024 خواهد بود. ما مشخصات فنی مهم – عواملی مانند سرعت ساعت (MHz)، نرخ انتقال (MT/s)، تاخیر CAS (CL) را بررسی خواهیم کرد. ، و پهنای باند یا ظرفیت (GB) – برای کمک به انتخاب کیت DDR5 مناسب برای نیازهای خود. نگران نباشید، اگر کمتر از فناوری آگاه هستید، ما بهترین گزینه‌ها را برای عملکرد کلی، خریدارانی که از بودجه آگاه هستند و کسانی که به دنبال استعداد RGB هستند تا با دکل پرقدرت خود مطابقت داشته باشند، برجسته می‌کنیم.

به روز شده در 1 ژوئیه 2024 توسط Sai Vsr: در حالی که انتخاب‌های موجود ما هم برای لپ‌تاپ‌ها و هم برای رایانه‌های شخصی کار می‌کنند، ما می‌خواستیم چیزی را بیاوریم که به طور خاص برای قهرمانان قابل حمل ما ساخته شده است. Kingston Fury Impact CL40 را بررسی کنید.

بهترین رم DDR5 برای بازی
بهترین برای لپ تاپ Kingston Fury Impact CL40 آن نسخه مینی را دریافت کنید!ماژول‌های 32 گیگابایتی 5600MT/s در Kingston Fury، Plug N Play با اورکلاک خودکار از طریق Intel XMP 3.0 هستند. با مصرف انرژی کمتر و ECC روشن برای پایداری، این دستگاه برای بازی، رندر و انجام چند کار سنگین برای لپ‌تاپ‌ها کاملاً عالی است.طرفداراناین مورد دارای گواهی Intel XMP 3.0 برای اورکلاک آسان و سازگاری است.قابلیت On-die ECC یکپارچگی داده ها و ثبات سیستم را بهتر به شما می دهد.مصرف برق کم در 1.1 ولت، که به معنای راندمان و عملکرد حرارتی بیشتر است. منفیتأخیر در CL40 می تواند کمی بیشتر از سایر ماژول های DDR5 باشد.
Fury Impact جدید کینگستون یک رقیب جدی است اگر می خواهید لپ تاپ خود را از نظر عملکرد کمی افزایش دهید. با سرعت 5600MT/s، DDR4 معمولی 3200MT/s شما را در گرد و غبار رها می کند. این به طور جدی ظرفیت داده را برای کارهای فشرده مانند ایجاد محتوا، محاسبات علمی و بازی های سطح بالا افزایش می دهد.

اکنون تاخیر CL40 در مقایسه با DDR4 پریمیوم بالا به نظر می رسد. اما این با افزایش پهنای باند DDR5 جبران می شود. این ماژول در مقایسه با ولتاژ 1.2 ولت DDR4، برق 1.1 ولتی را نیز مصرف می کند. زیاد به نظر نمی رسد، اما این یک پیروزی بزرگ برای عمر باتری و عملکرد حرارتی در همه این لپ تاپ های جدید و نازک است، جایی که راندمان بیشترین اهمیت را دارد.

پشتیبانی از Intel XMP 3.0 سازگاری زیادی و اورکلاک آسان در جایی که پشتیبانی می شود به شما می دهد. اما دریافت این پیکربندی خودکار به سرعت کامل، بدون ترفندهای بایوس، در اینجا لذت واقعی است. در حالی که از نورپردازی پر زرق و برق RGB که در برخی از حافظه‌های دسکتاپ رایج است، صرفنظر می‌کند، این حذف برای لپ‌تاپ‌هایی که قدرت و ضریب شکل اول هستند، منطقی است. در واقع، اگر می‌خواهید کمی بیشتر پول نقد خرج کنید و اسلات‌ها را دارید، توصیه می‌کنیم بسته دوتایی را تهیه کنید.

به طور کلی بهترین G.SKILL Trident Z5 RGB سرعت و سازگاری بالاترین سطح را ارائه می دهدرم G.Skill Trident Z5 RGB DDR5 اگر به دنبال تعادلی بین عملکرد سطح بالا، سازگاری گسترده، و لمس استعداد بصری هستید، قانع کننده است. برخلاف اکثر رم‌های DDR5 که سرعت خام را به قیمت مقرون‌به‌صرفه یا سازگاری در اولویت قرار می‌دهند، Trident Z5 RGB به نقطه‌ی خوبی رسیده است.طرفدارانعملکرد قوی در برنامه ها و بازی های حساس به حافظهبه طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه استسازگاری عالینورپردازی RGB قابل تنظیم منفیمصرف انرژی چندانی ندارد
Trident Z5 RGB با سرعت انتقال به 6400MT/s خیره کننده، نه تنها سریع است. این آینده نگر است. با ارائه سرعت‌های استثنایی به داده‌ها، نوشتن و کپی کردن، برای کارهایی از محاسبات روزمره گرفته تا اجرای بازی‌های گرافیکی ایده‌آل است.

Trident Z5 RGB برای سیستم های AMD طراحی شده است، اما به لطف پشتیبانی از پروفایل های Intel XMP 3.0، به خوبی بازی می کند و اجازه اورکلاک را حتی با پلتفرم های اینتل می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سازگاری Trident Z5 با مادربرد خاص خود، باید سازگاری QVL (فهرست فروشنده واجد شرایط) را بررسی کنید.

پخش کننده حرارت آلومینیومی با بافت دوگانه، انواع زیبایی شناسی رایانه شخصی را تکمیل می کند و نوار نور RGB قابل تنظیم کنترل کامل را از طریق نرم افزار کنترل نور G.Skill ارائه می دهد. نوار RGB همچنین به‌طور یکپارچه با مجموعه‌های نرم‌افزاری محبوبی مانند Asus Aura Sync و MSI Mystic Light ادغام می‌شود و به شما امکان می‌دهد یک تجربه نورپردازی منسجم را در بین اجزای سیستم ایجاد کنید.

اما این فقط به ظاهر نیست. G.Skill با دقت هر کیت حافظه را آزمایش می کند تا از کیفیت و ثبات استثنایی اطمینان حاصل کند و به شما آرامش خاطر و عملکرد طولانی مدت بدهد. این همه کاره با ترکیبی از عملکرد، سبک و قابلیت شخصی‌سازی، طیف وسیعی از کاربران، از گیمرها و تولیدکنندگان محتوا گرفته تا کاربران رایانه‌های شخصی را پاسخ می‌دهد.

مخلوط کردن کیت های حافظه ممکن است باعث مشکلاتی شود:

کیت های حافظه طوری طراحی شده اند که به عنوان یک مجموعه با هم کار کنند. ترکیب کیت ها با زمان، سرعت یا ظرفیت های مختلف می تواند منجر به مشکلات سازگاری، بی ثباتی سیستم، خرابی و حتی کاهش عملکرد شود.

بهترین مشخصات کم سری G.SKILL Ripjaws S5 بسته بندی پانچ در ساختمان های جمع و جورG.Skill Ripjaws S5 DDR5 برای کاربرانی که کیس های کامپیوتر جمع و جور دارند و به دنبال رم DDR5 سطح پایین هستند، به عنوان یک انتخاب عالی متمایز می شود. با ارتفاع تنها 33 میلی متر، به طور ایمن در ساختمان های کوچکتر جا می گیرد بدون اینکه عملکرد آن به خطر بیفتد.طرفدارانبرای پردازنده های اینتل خوبهفاکتور فرم فشردهقیمت خوب منفیاورکلاکر زیر متوسطبدون پد حرارتی PMIC
Ripjaws S5 دارای طراحی کم مشخصات عالی است که در آن ارتفاع کلی ماژول های حافظه از 33 میلی متر تجاوز نمی کند، پخش کننده گرمای فشرده آن کمی بلندتر از PCB حافظه است و حافظه را قادر می سازد در زیر خنک کننده های هوای غول پیکر CPU و داخل آن قرار گیرد. مینی ساخت های جمع و جور

این ماژول ها در دو نوع مشکی مات و سفید مات موجود هستند که کاملاً با هر نوع ساختی که وجود دارد ترکیب می شود. علاوه بر این، کیت های Ripjaws S5 دارای سرعت چشمگیر تا 6000 MT/s هستند که با تاخیر کم فقط CL36 جفت می شود. آنها با مصرف برق تنها 1.35 ولت کار می کنند و به عنوان یکی از کم مصرف ترین گزینه ها در قلمرو حافظه DDR5 برجسته می شوند.

مربوط راهنمای مبتدیان برای نصب رم برای کامپیوتر بازی شما شما نیازی به دانلود رم بیشتری برای کامپیوتر بازی خود ندارید، فقط آن را با این راهنما نصب کنید.

هنگام خرید رم به فراتر از CL نگاه کنید. CL (CAS Latency) به مدت زمانی که طول می کشد تا RAM به داده ها دسترسی داشته باشد اشاره دارد – عدد کمتر نشان دهنده بازیابی سریعتر است. این به زمان بارگذاری سریع‌تر، اجرای نرم‌تر برنامه و افزایش قابل توجهی در پاسخگویی کلی سیستم منجر می‌شود. در حالی که CL یک فاکتور مهم است، تنها عاملی نیست که باید در هنگام انتخاب رم در نظر گرفت.

در اینجا راهنمای سریعی است که باید هنگام خرید رم در نظر بگیرید:

CL:
پایین تر بهتر است، اما تفاوت های کوچک (CL36 در مقابل CL32) ممکن است کمترین تأثیر را داشته باشد.

سرعت (MT/s):
سرعت‌های بالاتر (مانند 6000 MT/s) اغلب برای کارهای سنگین حافظه مانند بازی و ویرایش مفید است.

ظرفیت (GB):
برای نیازهای خود به اندازه کافی دریافت کنید (بازیکن/سازندگان: 32 گیگابایت +).

بهترین عملکرد Patriot Viper Xtreme 5 DDR5 شیطان سرعت مطلقخط افعی پاتریوت به دلیل عملکرد استثنایی مشهور است. کیت‌های رم Xtreme 5 DDR5 این شهرت را بیشتر تقویت می‌کنند و با سرعت فوق‌العاده‌ای که دارند از معیارها بالاتر می‌روند.طرفدارانبه طرز مسخره ای سریعتوانایی اورکلاک عالیپخش کننده های حرارتی قابل جابجاییRGB آدرس پذیر منفیبدون سازگاری AMD EXPO
ویژگی های اصلی بدون شک سرعت انتقال 8000MT/s با ظرفیت 32 گیگابایت و تاخیر کم CL38 است که Viper Xtreme 5 را در میان سریع ترین کیت های رم DDR5 موجود قرار می دهد.

چیزی که حتی هیجان‌انگیزتر است، فضای بالای اورکلاکینگ عالی به لطف آی‌سی‌های SK Hynix (دومین تولیدکننده بزرگ و رقابتی تراشه‌های حافظه در جهان) و یک PMIC (مدار مجتمع مدیریت انرژی) آنلاک شده با کیفیت بالا است. اینها به کاربران باتجربه اجازه می دهد تا عملکرد را بیشتر کنند و سیستم های خود را برای حداکثر خروجی تنظیم کنند.

فراتر از سرعت های ساعت چشمگیر، Viper Xtreme 5 ثبات و قابلیت اطمینان را در اولویت قرار می دهد. کد تصحیح خطا (ECC) یکپارچگی داده ها و پایداری سیستم را تضمین می کند که برای جلوگیری از خرابی ها و خطاها در طول کارهای سخت بسیار مهم است.

Viper Xtreme 5 چیزی بیش از سرعت دارد. هیت سینک‌های منحصربه‌فرد آن به شکل سر مار با روکش مشکی مات و نوار نور RGB بزرگ، سازگار با اکثر نرم‌افزارهای مادربرد، بیانیه‌ای جسورانه را در هر کیس رایانه شخصی نشان می‌دهد. این رم DDR5 بهترین انتخاب برای گیمرها، علاقه مندان به اورکلاک و متخصصان خلاقی است که بهترین عملکرد را از سیستم خود می خواهند.

بهترین زیبایی شناسی XPG Lancer RGB یک چشمگیر واقعیXPG Lancer RGB DDR5 تصاویری خیره کننده را با عملکرد چشمگیر ترکیب می کند. با طراحی شیک و دارای گواهی ROG، دارای هیت سینک آلومینیومی با سطح آبکاری شده براق است که به آن حس ممتازی می دهد که در هیچ رم دیگری نخواهید یافت. نورپردازی ظریف RGB بدون اینکه بیش از حد زرق و برق دار باشد، سبکی را اضافه می کند.طرفداراناورکلاک با گواهی ROGارزش پولنورپردازی زیبای RGBطراحی هیت سینک درجه یک منفیراندمان برق نسبتا پایین
XPG Lancer RGB DDR5 با یک هیت سینک شیک با روکش برقی براق که به طور موثر گرما را از بین می برد و رم شما را تحت فشار خنک نگه می دارد.

نورپردازی RGB قابل تنظیم به شما امکان می دهد از بین جلوه های از پیش تنظیم شده مختلف (ایستا، تنفس و دنباله دار) انتخاب کنید یا با نرم افزار XPG Prime (که از نرم افزار شخص ثالث نیز پشتیبانی می کند) کنترل را در دست بگیرید. ظاهر همه چیز نیست. این RAM ثبات و قابلیت اطمینان را نیز با کد تصحیح خطا (ECC) در اولویت قرار می دهد. خطاهای داده را در زمان واقعی بررسی و تصحیح می کند.

اگر از طرفداران سرعت 6600 مگاهرتز آن نیستید، می توانید بدون زحمت لنسر XPG را با تنظیمات از پیش پیکربندی شده Intel XMP 3.0 اورکلاک کنید. رم دارای گواهینامه ROG در صورت داشتن مادربرد ROG چیزهای بیشتری برای ارائه دارد، عملکرد اورکلاک را با بهینه سازی پیشرفته تضمین می کند. همچنین، با یک حالت ساده “ROG Certified” در BIOS، می توانید با یک کلیک سرعت اورکلاک تا 6800MT/s را باز کنید.

در حالی که حداکثر ظرفیت 16 گیگابایتی هر ماژول ممکن است در صورت داشتن حافظه محدود مشکل ساز باشد، این رم یک نیروگاه شیک برای علاقه مندان به عملکرد و زیبایی شناسی است، به خصوص با مادربردهای ROG.

بهترین ظرفیت بالا Corsair Vengeance RGB DDR5 همه کارهایی که می خواهید انجام دهیدCorsair Vengeance RGB DDR5 محدودیت‌های ظرفیت را با گزینه‌هایی تا سقف خیره‌کننده 128 گیگابایت برطرف می‌کند. سرعت‌های فوق‌العاده، زمان‌بندی دقیق و نورپردازی RGB قابل تنظیم، آن را برای تولیدکنندگان محتوا و کاربران قدرتمندی که بیشترین تقاضا را از رایانه شخصی خود دارند، ایده‌آل می‌کند.طرفدارانعملکرد جامدعملیات پایدارRGB چشم نواز منفیسازگاری محدود مادربردرد پای بزرگ
نگرانی های ظرفیت را فراموش کنید. Corsair Vengeance RGB DDR5 رم با ظرفیت بالا را با کیت های تا 128 گیگابایت با ماژول های عظیم 48 گیگابایتی دوباره تعریف می کند. حتی با وجود ظرفیت بسیار زیاد، عملکرد در صندلی عقب نیست. RAM سرعت های سریع (تا 6600MT/s) و تأخیر CAS نسبتاً فشرده (به اندازه CL30) ارائه می دهد.

Vengeance RGB DDR5 زیبایی‌شناسی خیره‌کننده‌ای را نیز به همراه دارد. همراه با نرم افزار iCUE Corsair، نورپردازی پر جنب و جوش RGB با ده LED آدرس پذیر جداگانه در هر ماژول به شما امکان می دهد جلوه های نوری مسحورکننده ای ایجاد کنید.

اگر با فایل‌های ویدیویی حجیم، تصاویر با وضوح بالا، یا برنامه‌های کاربردی با حافظه فشرده کار می‌کنید، ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی تضمین می‌کند که بخارتان تمام نشود.

بهترین برای بازی TEAMGROUP T-Force Delta RGB DDR5 32GB برای خروج حداکثر FPST-Force Delta RGB DDR5-8000 یکی از سریع ترین کیت های حافظه DDR5 است که برای بازی در خط مقدم طراحی شده است. برای کسانی که دوست دارند محدودیت های رایانه شخصی خود را آزمایش کنند، از اورکلاک از طریق Intel XMP 3.0 پشتیبانی می کند.طرفدارانعملکرد سریعپتانسیل اورکلاکینگهمراه با پدهای حرارتی روی PMICدارای RGB قابل تنظیمزیبایی شناسی راکس گیمر
T-Force Delta گروه TeamGroup به عنوان یک کیت رم DDR5 که از نظر بصری قابل توجه است، با طراحی پیشرفته پخش کننده حرارت که با نورپردازی RGB آدرس پذیر و پر جنب و جوش تزئین شده است، متمایز است. این ماژول‌ها با زیبایی منحصربه‌فرد خود که با برش‌های تیز، زاویه‌دار و آرم‌های برجسته مشخص می‌شود، مطمئناً به هر ساختمانی طعمی می‌بخشند. اگرچه TeamGroup نرم افزار کنترل نور اختصاصی را ارائه نمی دهد، کاربران می توانند جلوه های RGB را با استفاده از مجموعه نرم افزاری مادربرد خود سفارشی کنند.

رم T-Force Delta RGB DDR5 برای گیمرها مناسب است و طیف گسترده ای از سرعت ها و ظرفیت ها را از 5200 مگاهرتز تا 8000 مگاهرتز ارائه می دهد و در کیت های 32، 64 و 96 گیگابایتی موجود است. علاوه بر این، دارای پروفایل های نسل بعدی XMP 3.0 SPD است که تنظیمات سرعت را طبق نیاز شما ساده می کند و عملکرد و سازگاری بهینه را برای بازی تضمین می کند.

سوالات متداول
آیا رم DDR5 به افزایش FPS بیشتر کمک می کند؟
در حالی که رم DDR5 با سرعت انتقال بالاتر می تواند یک مزیت جزئی در نرخ فریم ارائه دهد، مزیت کلی برای بازی ممکن است متوسط ​​باشد. کیت DDR5 5200MT/s تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه بودن برای اکثر گیمرها ایجاد می کند. برای کسانی که به دنبال به حداکثر رساندن هر فریم هستند، ضربه زدن تا 6000MT/s یا 6400MT/s می‌تواند عملکرد متوسطی را افزایش دهد، اما اغلب با قیمت بالاتر.

آیا برای بازی باید رم DDR5 را ارتقا دهم؟
برای بازی به DDR5 ارتقا دهید اگر:

شما در حال ساختن یک کامپیوتر رده بالا هستید و می خواهید عملکردی پیشرفته داشته باشید. DDR4 موجود شما CPU قدرتمند شما را در تنگنا قرار داده است.

برای بازی از DDR4 استفاده کنید اگر:

شما در بودجه هستید و به دنبال عملکرد میان رده هستید. تنظیمات DDR4 فعلی شما برای نیازهای بازی شما کافی است.

بعد بهترین کارت گرافیک های گیمینگ در سال 2024 چه به دنبال بهترین ها باشید و چه به دنبال بهبود تنظیمات خود با بودجه هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

DDR5 با نسل جدید معماری کانال و برق به روز شده، تأخیر کمتر و ظرفیت حافظه افزایش یافته را با نیازهای ولتاژ کمتر ارائه می دهد. اما آیا این یک ارتقا اجباری برای همه است؟ لازم نیست. گیمرهای اقتصادی یا کسانی که به ماشین های بازی از پیش ساخته شده چشم دوخته اند ممکن است DDR4 را گزینه مقرون به صرفه تری بدانند. با این حال، برای علاقه مندان به ساخت یک رایانه شخصی پیشرفته در سال 2024، DDR5 مسیر روشنی است.




این راهنما فروشگاه شما برای یافتن بهترین رم DDR5 برای بازی در سال 2024 خواهد بود. ما مشخصات فنی مهم – عواملی مانند سرعت ساعت (MHz)، نرخ انتقال (MT/s)، تاخیر CAS (CL) را بررسی خواهیم کرد. ، و پهنای باند یا ظرفیت (GB) – برای کمک به انتخاب کیت DDR5 مناسب برای نیازهای خود. نگران نباشید، اگر کمتر از فناوری آگاه هستید، ما بهترین گزینه‌ها را برای عملکرد کلی، خریدارانی که از بودجه آگاه هستند و کسانی که به دنبال استعداد RGB هستند تا با دکل پرقدرت خود مطابقت داشته باشند، برجسته می‌کنیم.

به روز شده در 1 ژوئیه 2024 توسط Sai Vsr: در حالی که انتخاب‌های موجود ما هم برای لپ‌تاپ‌ها و هم برای رایانه‌های شخصی کار می‌کنند، ما می‌خواستیم چیزی را بیاوریم که به طور خاص برای قهرمانان قابل حمل ما ساخته شده است. Kingston Fury Impact CL40 را بررسی کنید.

بهترین رم DDR5 برای بازی

Kingston Fury Impact CL40

بهترین برای لپ تاپ

Kingston Fury Impact CL40

آن نسخه مینی را دریافت کنید!

ماژول‌های 32 گیگابایتی 5600MT/s در Kingston Fury، Plug N Play با اورکلاک خودکار از طریق Intel XMP 3.0 هستند. با مصرف انرژی کمتر و ECC روشن برای پایداری، این دستگاه برای بازی، رندر و انجام چند کار سنگین برای لپ‌تاپ‌ها کاملاً عالی است.

طرفداران

  • این مورد دارای گواهی Intel XMP 3.0 برای اورکلاک آسان و سازگاری است.
  • قابلیت On-die ECC یکپارچگی داده ها و ثبات سیستم را بهتر به شما می دهد.
  • مصرف برق کم در 1.1 ولت، که به معنای راندمان و عملکرد حرارتی بیشتر است.
منفی

  • تأخیر در CL40 می تواند کمی بیشتر از سایر ماژول های DDR5 باشد.

Fury Impact جدید کینگستون یک رقیب جدی است اگر می خواهید لپ تاپ خود را از نظر عملکرد کمی افزایش دهید. با سرعت 5600MT/s، DDR4 معمولی 3200MT/s شما را در گرد و غبار رها می کند. این به طور جدی ظرفیت داده را برای کارهای فشرده مانند ایجاد محتوا، محاسبات علمی و بازی های سطح بالا افزایش می دهد.


اکنون تاخیر CL40 در مقایسه با DDR4 پریمیوم بالا به نظر می رسد. اما این با افزایش پهنای باند DDR5 جبران می شود. این ماژول در مقایسه با ولتاژ 1.2 ولت DDR4، برق 1.1 ولتی را نیز مصرف می کند. زیاد به نظر نمی رسد، اما این یک پیروزی بزرگ برای عمر باتری و عملکرد حرارتی در همه این لپ تاپ های جدید و نازک است، جایی که راندمان بیشترین اهمیت را دارد.

پشتیبانی از Intel XMP 3.0 سازگاری زیادی و اورکلاک آسان در جایی که پشتیبانی می شود به شما می دهد. اما دریافت این پیکربندی خودکار به سرعت کامل، بدون ترفندهای بایوس، در اینجا لذت واقعی است. در حالی که از نورپردازی پر زرق و برق RGB که در برخی از حافظه‌های دسکتاپ رایج است، صرفنظر می‌کند، این حذف برای لپ‌تاپ‌هایی که قدرت و ضریب شکل اول هستند، منطقی است. در واقع، اگر می‌خواهید کمی بیشتر پول نقد خرج کنید و اسلات‌ها را دارید، توصیه می‌کنیم بسته دوتایی را تهیه کنید.


GSKILL Trident Z5 RGB

به طور کلی بهترین

G.SKILL Trident Z5 RGB

سرعت و سازگاری بالاترین سطح را ارائه می دهد

رم G.Skill Trident Z5 RGB DDR5 اگر به دنبال تعادلی بین عملکرد سطح بالا، سازگاری گسترده، و لمس استعداد بصری هستید، قانع کننده است. برخلاف اکثر رم‌های DDR5 که سرعت خام را به قیمت مقرون‌به‌صرفه یا سازگاری در اولویت قرار می‌دهند، Trident Z5 RGB به نقطه‌ی خوبی رسیده است.

طرفداران

  • عملکرد قوی در برنامه ها و بازی های حساس به حافظه
  • به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه است
  • سازگاری عالی
  • نورپردازی RGB قابل تنظیم
منفی

  • مصرف انرژی چندانی ندارد

Trident Z5 RGB با سرعت انتقال به 6400MT/s خیره کننده، نه تنها سریع است. این آینده نگر است. با ارائه سرعت‌های استثنایی به داده‌ها، نوشتن و کپی کردن، برای کارهایی از محاسبات روزمره گرفته تا اجرای بازی‌های گرافیکی ایده‌آل است.

Trident Z5 RGB برای سیستم های AMD طراحی شده است، اما به لطف پشتیبانی از پروفایل های Intel XMP 3.0، به خوبی بازی می کند و اجازه اورکلاک را حتی با پلتفرم های اینتل می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سازگاری Trident Z5 با مادربرد خاص خود، باید سازگاری QVL (فهرست فروشنده واجد شرایط) را بررسی کنید.

پخش کننده حرارت آلومینیومی با بافت دوگانه، انواع زیبایی شناسی رایانه شخصی را تکمیل می کند و نوار نور RGB قابل تنظیم کنترل کامل را از طریق نرم افزار کنترل نور G.Skill ارائه می دهد. نوار RGB همچنین به‌طور یکپارچه با مجموعه‌های نرم‌افزاری محبوبی مانند Asus Aura Sync و MSI Mystic Light ادغام می‌شود و به شما امکان می‌دهد یک تجربه نورپردازی منسجم را در بین اجزای سیستم ایجاد کنید.


اما این فقط به ظاهر نیست. G.Skill با دقت هر کیت حافظه را آزمایش می کند تا از کیفیت و ثبات استثنایی اطمینان حاصل کند و به شما آرامش خاطر و عملکرد طولانی مدت بدهد. این همه کاره با ترکیبی از عملکرد، سبک و قابلیت شخصی‌سازی، طیف وسیعی از کاربران، از گیمرها و تولیدکنندگان محتوا گرفته تا کاربران رایانه‌های شخصی را پاسخ می‌دهد.

مخلوط کردن کیت های حافظه ممکن است باعث مشکلاتی شود:

کیت های حافظه طوری طراحی شده اند که به عنوان یک مجموعه با هم کار کنند. ترکیب کیت ها با زمان، سرعت یا ظرفیت های مختلف می تواند منجر به مشکلات سازگاری، بی ثباتی سیستم، خرابی و حتی کاهش عملکرد شود.

رم GSKILL Ripjaws سری S5

بهترین مشخصات کم

سری G.SKILL Ripjaws S5

بسته بندی پانچ در ساختمان های جمع و جور

G.Skill Ripjaws S5 DDR5 برای کاربرانی که کیس های کامپیوتر جمع و جور دارند و به دنبال رم DDR5 سطح پایین هستند، به عنوان یک انتخاب عالی متمایز می شود. با ارتفاع تنها 33 میلی متر، به طور ایمن در ساختمان های کوچکتر جا می گیرد بدون اینکه عملکرد آن به خطر بیفتد.

طرفداران

  • برای پردازنده های اینتل خوبه
  • فاکتور فرم فشرده
  • قیمت خوب
منفی

  • اورکلاکر زیر متوسط
  • بدون پد حرارتی PMIC

Ripjaws S5 دارای طراحی کم مشخصات عالی است که در آن ارتفاع کلی ماژول های حافظه از 33 میلی متر تجاوز نمی کند، پخش کننده گرمای فشرده آن کمی بلندتر از PCB حافظه است و حافظه را قادر می سازد در زیر خنک کننده های هوای غول پیکر CPU و داخل آن قرار گیرد. مینی ساخت های جمع و جور


این ماژول ها در دو نوع مشکی مات و سفید مات موجود هستند که کاملاً با هر نوع ساختی که وجود دارد ترکیب می شود. علاوه بر این، کیت های Ripjaws S5 دارای سرعت چشمگیر تا 6000 MT/s هستند که با تاخیر کم فقط CL36 جفت می شود. آنها با مصرف برق تنها 1.35 ولت کار می کنند و به عنوان یکی از کم مصرف ترین گزینه ها در قلمرو حافظه DDR5 برجسته می شوند.

مربوط

راهنمای مبتدیان برای نصب رم برای کامپیوتر بازی شما

شما نیازی به دانلود رم بیشتری برای کامپیوتر بازی خود ندارید، فقط آن را با این راهنما نصب کنید.

هنگام خرید رم به فراتر از CL نگاه کنید. CL (CAS Latency) به مدت زمانی که طول می کشد تا RAM به داده ها دسترسی داشته باشد اشاره دارد – عدد کمتر نشان دهنده بازیابی سریعتر است. این به زمان بارگذاری سریع‌تر، اجرای نرم‌تر برنامه و افزایش قابل توجهی در پاسخگویی کلی سیستم منجر می‌شود. در حالی که CL یک فاکتور مهم است، تنها عاملی نیست که باید در هنگام انتخاب رم در نظر گرفت.

در اینجا راهنمای سریعی است که باید هنگام خرید رم در نظر بگیرید:

  • CL:
    پایین تر بهتر است، اما تفاوت های کوچک (CL36 در مقابل CL32) ممکن است کمترین تأثیر را داشته باشد.
  • سرعت (MT/s):
    سرعت‌های بالاتر (مانند 6000 MT/s) اغلب برای کارهای سنگین حافظه مانند بازی و ویرایش مفید است.
  • ظرفیت (GB):
    برای نیازهای خود به اندازه کافی دریافت کنید (بازیکن/سازندگان: 32 گیگابایت +).

رم Patriot Viper Xtreme 5 DDR5

بهترین عملکرد

Patriot Viper Xtreme 5 DDR5

شیطان سرعت مطلق

خط افعی پاتریوت به دلیل عملکرد استثنایی مشهور است. کیت‌های رم Xtreme 5 DDR5 این شهرت را بیشتر تقویت می‌کنند و با سرعت فوق‌العاده‌ای که دارند از معیارها بالاتر می‌روند.

طرفداران

  • به طرز مسخره ای سریع
  • توانایی اورکلاک عالی
  • پخش کننده های حرارتی قابل جابجایی
  • RGB آدرس پذیر
منفی

  • بدون سازگاری AMD EXPO

ویژگی های اصلی بدون شک سرعت انتقال 8000MT/s با ظرفیت 32 گیگابایت و تاخیر کم CL38 است که Viper Xtreme 5 را در میان سریع ترین کیت های رم DDR5 موجود قرار می دهد.


چیزی که حتی هیجان‌انگیزتر است، فضای بالای اورکلاکینگ عالی به لطف آی‌سی‌های SK Hynix (دومین تولیدکننده بزرگ و رقابتی تراشه‌های حافظه در جهان) و یک PMIC (مدار مجتمع مدیریت انرژی) آنلاک شده با کیفیت بالا است. اینها به کاربران باتجربه اجازه می دهد تا عملکرد را بیشتر کنند و سیستم های خود را برای حداکثر خروجی تنظیم کنند.

فراتر از سرعت های ساعت چشمگیر، Viper Xtreme 5 ثبات و قابلیت اطمینان را در اولویت قرار می دهد. کد تصحیح خطا (ECC) یکپارچگی داده ها و پایداری سیستم را تضمین می کند که برای جلوگیری از خرابی ها و خطاها در طول کارهای سخت بسیار مهم است.

Viper Xtreme 5 چیزی بیش از سرعت دارد. هیت سینک‌های منحصربه‌فرد آن به شکل سر مار با روکش مشکی مات و نوار نور RGB بزرگ، سازگار با اکثر نرم‌افزارهای مادربرد، بیانیه‌ای جسورانه را در هر کیس رایانه شخصی نشان می‌دهد. این رم DDR5 بهترین انتخاب برای گیمرها، علاقه مندان به اورکلاک و متخصصان خلاقی است که بهترین عملکرد را از سیستم خود می خواهند.


رم XPG Lancer RGB

بهترین زیبایی شناسی

XPG Lancer RGB

یک چشمگیر واقعی

XPG Lancer RGB DDR5 تصاویری خیره کننده را با عملکرد چشمگیر ترکیب می کند. با طراحی شیک و دارای گواهی ROG، دارای هیت سینک آلومینیومی با سطح آبکاری شده براق است که به آن حس ممتازی می دهد که در هیچ رم دیگری نخواهید یافت. نورپردازی ظریف RGB بدون اینکه بیش از حد زرق و برق دار باشد، سبکی را اضافه می کند.

طرفداران

  • اورکلاک با گواهی ROG
  • ارزش پول
  • نورپردازی زیبای RGB
  • طراحی هیت سینک درجه یک
منفی

  • راندمان برق نسبتا پایین

XPG Lancer RGB DDR5 با یک هیت سینک شیک با روکش برقی براق که به طور موثر گرما را از بین می برد و رم شما را تحت فشار خنک نگه می دارد.

نورپردازی RGB قابل تنظیم به شما امکان می دهد از بین جلوه های از پیش تنظیم شده مختلف (ایستا، تنفس و دنباله دار) انتخاب کنید یا با نرم افزار XPG Prime (که از نرم افزار شخص ثالث نیز پشتیبانی می کند) کنترل را در دست بگیرید. ظاهر همه چیز نیست. این RAM ثبات و قابلیت اطمینان را نیز با کد تصحیح خطا (ECC) در اولویت قرار می دهد. خطاهای داده را در زمان واقعی بررسی و تصحیح می کند.

اگر از طرفداران سرعت 6600 مگاهرتز آن نیستید، می توانید بدون زحمت لنسر XPG را با تنظیمات از پیش پیکربندی شده Intel XMP 3.0 اورکلاک کنید. رم دارای گواهینامه ROG در صورت داشتن مادربرد ROG چیزهای بیشتری برای ارائه دارد، عملکرد اورکلاک را با بهینه سازی پیشرفته تضمین می کند. همچنین، با یک حالت ساده “ROG Certified” در BIOS، می توانید با یک کلیک سرعت اورکلاک تا 6800MT/s را باز کنید.


در حالی که حداکثر ظرفیت 16 گیگابایتی هر ماژول ممکن است در صورت داشتن حافظه محدود مشکل ساز باشد، این رم یک نیروگاه شیک برای علاقه مندان به عملکرد و زیبایی شناسی است، به خصوص با مادربردهای ROG.

رم Corsair Vengeance RGB DDR5

بهترین ظرفیت بالا

Corsair Vengeance RGB DDR5

همه کارهایی که می خواهید انجام دهید

Corsair Vengeance RGB DDR5 محدودیت‌های ظرفیت را با گزینه‌هایی تا سقف خیره‌کننده 128 گیگابایت برطرف می‌کند. سرعت‌های فوق‌العاده، زمان‌بندی دقیق و نورپردازی RGB قابل تنظیم، آن را برای تولیدکنندگان محتوا و کاربران قدرتمندی که بیشترین تقاضا را از رایانه شخصی خود دارند، ایده‌آل می‌کند.

طرفداران

  • عملکرد جامد
  • عملیات پایدار
  • RGB چشم نواز
منفی

  • سازگاری محدود مادربرد
  • رد پای بزرگ

نگرانی های ظرفیت را فراموش کنید. Corsair Vengeance RGB DDR5 رم با ظرفیت بالا را با کیت های تا 128 گیگابایت با ماژول های عظیم 48 گیگابایتی دوباره تعریف می کند. حتی با وجود ظرفیت بسیار زیاد، عملکرد در صندلی عقب نیست. RAM سرعت های سریع (تا 6600MT/s) و تأخیر CAS نسبتاً فشرده (به اندازه CL30) ارائه می دهد.

Vengeance RGB DDR5 زیبایی‌شناسی خیره‌کننده‌ای را نیز به همراه دارد. همراه با نرم افزار iCUE Corsair، نورپردازی پر جنب و جوش RGB با ده LED آدرس پذیر جداگانه در هر ماژول به شما امکان می دهد جلوه های نوری مسحورکننده ای ایجاد کنید.

اگر با فایل‌های ویدیویی حجیم، تصاویر با وضوح بالا، یا برنامه‌های کاربردی با حافظه فشرده کار می‌کنید، ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی تضمین می‌کند که بخارتان تمام نشود.


TEAMGROUP T-Force Delta RGB DDR5 32GB

بهترین برای بازی

TEAMGROUP T-Force Delta RGB DDR5 32GB

برای خروج حداکثر FPS

T-Force Delta RGB DDR5-8000 یکی از سریع ترین کیت های حافظه DDR5 است که برای بازی در خط مقدم طراحی شده است. برای کسانی که دوست دارند محدودیت های رایانه شخصی خود را آزمایش کنند، از اورکلاک از طریق Intel XMP 3.0 پشتیبانی می کند.

طرفداران

  • عملکرد سریع
  • پتانسیل اورکلاکینگ
  • همراه با پدهای حرارتی روی PMIC
  • دارای RGB قابل تنظیم
  • زیبایی شناسی راکس گیمر

T-Force Delta گروه TeamGroup به عنوان یک کیت رم DDR5 که از نظر بصری قابل توجه است، با طراحی پیشرفته پخش کننده حرارت که با نورپردازی RGB آدرس پذیر و پر جنب و جوش تزئین شده است، متمایز است. این ماژول‌ها با زیبایی منحصربه‌فرد خود که با برش‌های تیز، زاویه‌دار و آرم‌های برجسته مشخص می‌شود، مطمئناً به هر ساختمانی طعمی می‌بخشند. اگرچه TeamGroup نرم افزار کنترل نور اختصاصی را ارائه نمی دهد، کاربران می توانند جلوه های RGB را با استفاده از مجموعه نرم افزاری مادربرد خود سفارشی کنند.

رم T-Force Delta RGB DDR5 برای گیمرها مناسب است و طیف گسترده ای از سرعت ها و ظرفیت ها را از 5200 مگاهرتز تا 8000 مگاهرتز ارائه می دهد و در کیت های 32، 64 و 96 گیگابایتی موجود است. علاوه بر این، دارای پروفایل های نسل بعدی XMP 3.0 SPD است که تنظیمات سرعت را طبق نیاز شما ساده می کند و عملکرد و سازگاری بهینه را برای بازی تضمین می کند.


سوالات متداول

آیا رم DDR5 به افزایش FPS بیشتر کمک می کند؟

در حالی که رم DDR5 با سرعت انتقال بالاتر می تواند یک مزیت جزئی در نرخ فریم ارائه دهد، مزیت کلی برای بازی ممکن است متوسط ​​باشد. کیت DDR5 5200MT/s تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه بودن برای اکثر گیمرها ایجاد می کند. برای کسانی که به دنبال به حداکثر رساندن هر فریم هستند، ضربه زدن تا 6000MT/s یا 6400MT/s می‌تواند عملکرد متوسطی را افزایش دهد، اما اغلب با قیمت بالاتر.

آیا برای بازی باید رم DDR5 را ارتقا دهم؟

برای بازی به DDR5 ارتقا دهید اگر:

  • شما در حال ساختن یک کامپیوتر رده بالا هستید و می خواهید عملکردی پیشرفته داشته باشید.
  • DDR4 موجود شما CPU قدرتمند شما را در تنگنا قرار داده است.

برای بازی از DDR4 استفاده کنید اگر:

  • شما در بودجه هستید و به دنبال عملکرد میان رده هستید.
  • تنظیمات DDR4 فعلی شما برای نیازهای بازی شما کافی است.

بعد

بهترین کارت گرافیک های گیمینگ در سال 2024

چه به دنبال بهترین ها باشید و چه به دنبال بهبود تنظیمات خود با بودجه هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا